Mayor´s nykyisin pt. 2

Suoravelotus muuttui tosiaan suoraan ilmoittamatta toisen firman nimiin ja hinta pysyi samana.

Ainakin itseltäni maksu oli lähtenyt 8.5. tililtä, mutta kun sitten eilen menin ekaa kertaa tämän muutoksen jälkeen salille, vähän ilta kahdeksan jälkeen, niin korttipa ei toiminutkaan lukijassa.

Jos noi uusilla nettisivuilla mainitut aukioloajat pitävät paikkaansa, niin asiaa pääsee seuraavan kerran selvittelemään asiakaspalvelun puitteissa maanantaina. Salin ovellahan on edelleen vanhat asiakaspalveluajat, joiden mukaan salilla olisi "palvelua" myös tänään lauantaina. Oma vakaa tarkoitus oli mennä tänään ja huomenna treenaamaan, mikäli olisin saanut asian tänään selvitettyä.

Vituttaa tällänen toiminta sen verran, että taitaa olla salin vaihto edessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä taas voisin vaihtaa sinne takaisin, jos paikka on vielä vuoden lopulla pystyssä ja toiminta on muuttunut parempaan suuntaan (mm. laitteiden huollot ja korjaukset, siivous).

Mä taas voisin vaihtaa sinne takaisin, jos paikka on vielä vuoden lopulla pystyssä ja toiminta on muuttunut parempaan suuntaan (mm. laitteiden huollot ja korjaukset, siivous).

Olis ihanaa jos tulisit takas :haart: .

Tässä tredissähän on valitettu:
- Käsipainot on rikki
- Aerobiset laitteet ei toimi
- Treenilaitteet huollettu heikosti

Mitä tekee uusi omistaja?
- Maalauttaa seinät ja asennuttaa laminaattilattiaa eteiseen

Onhan nekin kivat, mutta treenauksen kannalta prioriteetit on vähän persiillään.

=>eli jatkan 10x kortin ostamista vaikka vähän enemmän maksaa,
ei tarvii sitoutua vuodeksi jos menee vielä alamäkeä.......

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässä tredissähän on valitettu:
- Käsipainot on rikki
- Aerobiset laitteet ei toimi
- Treenilaitteet huollettu heikosti

Onhan nekin kivat, mutta treenauksen kannalta prioriteetit on vähän persiillään.
Kandeiskohan sanoa tälle uudelle omistajalle asiasta? :rolleyes: Ei taida pakkista lukea, joten kannattaa suoraan mennä sanomaan. Tunnen kyseisen ihmisen ja hänelle todellakin kannattaa reippaasti ja suoraan paukauttaa toivomansa asiat, niin alkaa toivottavasti tapahtua.

No eikö salin omistajan/ylläpitäjän kuuluisi vähän itsekin katsella sitä menoa ja meininkiä siellä salilla ja kenties tarkastaa laitteisto salia ostaessaan? Ei meinaan tarvitse kuin kerran treenata kyseisellä salilla ja huomaa juuri noiden em. asioiden olevan rempallaan ihan kiitettävissä määrin.

Itse en ainakaan tiedä kuka tuon salin nykyään omistaa, eikä edes kiinnosta.

Kandeiskohan sanoa tälle uudelle omistajalle asiasta? :rolleyes: Ei taida pakkista lukea, joten kannattaa suoraan mennä sanomaan. Tunnen kyseisen ihmisen ja hänelle todellakin kannattaa reippaasti ja suoraan paukauttaa toivomansa asiat, niin alkaa toivottavasti tapahtua.

Joo niinkun Sumu sanoi, ei ole tietoa kuka tämä uusi omistaja on. En ole nähnyt salilla yhtään uutta kasvoa häärimässä jotenkin omistajakapasiteetilla, joten vaikea se on mitään sanoa. Se tietty olisi pirun hieno asia jos tämä threadi jotenkin saatettaisiin uuden omistajan huomioon, mä tykkäisin kauheasti jos voisin mennä juoksumatolle ilman että se piipittää jotain "lubricate deck"iä, tai jos laitteen jos toisenkin eri vipstaakkelit toimisivat, jos jotkin laitteet olisivat edes turvallisia, jos joistain laitteista poistettaisiin "laite on rikki"-laput, jos käsipainot tuntuisivat vähän turvallisemmilta, jos kaikkialla ei olisi likaa ja paskaa, olisi hyvä jos painoihin kirjoitettaisiin uudestaan numerot (useasta niistä ei saa selvää mutta ei tämä kyllä enää haittaa), jos naisten vessassa olisi vessapaperia ja saippuaa....

ja mitä vielä. Olisi ihan kiva tosiaan jos omistajalle kerrottaisiin nämä jutut eteenpäin.

Ja nyt kun siihen eteiseen on tullut se hieno uusi lattia, saadaanko me se pöytä takaisin siihen sohvien eteen? Mun mieltä kaivertaa jotenkin se, ettei siinä ole pöytää. :-D

Onpas naurettavaa jos pitää käydä aina itse valittamassa jos jokin laite on rikki tai muuten vaan huollon tarpeessa.

Joskus meidän salilla napsahti taljasta se rauta katki mitä vasten reidet on kun teet esim ylätaljaa. Nappasin osat reppuun ja kävin koulussa hitsaamassa kokoon. Seuraavana päivänä taas käytössä ja kestää taas seuraavat 100 vuotta. En uskalla edes ajatella miten kauan tollasen asian kanssa olisi mennyt meijerillä.

Kyllä Cirppu on oikeilla jäljillä tuossa kommentissaan. Uusi omistaja on järkevä jäbä, jonka kanssa pystyy keskustelemaan sivistyneesti ja asiallisesti.

Kyllä Cirppu on oikeilla jäljillä tuossa kommentissaan. Uusi omistaja on järkevä jäbä, jonka kanssa pystyy keskustelemaan sivistyneesti ja asiallisesti.

Toisista saman firman omistajuudenvaihdoista on hieman erilaisia kokemuksia.

Pieni valoitus treenaajille (lukekaa minut mukaan)

Tommi ja Pasi ovat kartoittaneet kaikki laitteet tällä viikolla. Kaikki laitteet tullaan huoltamaan. Yläkerran aerobiset-laitteet huolletaan.
Voitte laittaa myös minulle sähköpostia toiveista niin menee palaute ainakin perille.

Jos aloittasivat hommat siellä salilla ihan malliin moppi ja rätti?
-miesten pukkarin vessassa tänään paperi ihan finaalissa ja saippuoita ei ole ollut vessoissa näkynyt kun viimevuonnako?
-siisteystaso ei ole riittävä vessoissa ainakaan miesten.
-yläkerran vessan oveen voisi laittaa lapun että poissa käytössä, kun ovi on vaan lukossa viimeiset muutaman kuukauden, kerroin h.kunnalle että voisi laittaa sen lapun pari kk sitten, no eipä siellä mitään ole taphtunut...

tässä palautetta näin ensi alkuun.

Hei mitkä ne aukioloajat nyt oikein on? Täällä: http://www.activeclubs.fi/ruoholahti.htm
sanotaan että "Klubi avoinna jäsenille: 06-23". Kävin äsken (lauantaina) klo 22.05 nykimässä lastauslaiturin ulko-ovea turhaan. Ymmärsin että magneettikortilla pääsisi sisälle tosiaan tuona ilmoitettuna aikana. Nyt ei päässyt sisälle koko kauppakeskukseen

=>kokeilitko lastauslaiturin vieressä olevaa ovea, ne rappuset siinä oikealla puolella isojen ovien vieressä ja siellä on nk. normaalin kokoinen ovi?

Sitä juuri. Eli se pienessä "kuopassa" oleva normaalin kokoinen ovi, jota kautta aina normaalisti olen päässyt sisään. Olisiko nyt vain ollut niin, että viikonloppuisin kiinteistö ei ole enää auki klo 22 jälkeen? Pitää kysäistä kun seuraavan kerran käyn normaalimpaan aikaan.

Mä olen käynyt Mayorsilla about parisen vuotta ja maksanut kk-veloitushintaa. Nytpä ei kyseinen systeemi enää käynyt vaan mun olisi pitänyt tehdä joku vitun klubijäsenyyssopimus vuodeksi ja maksaa jatkossa joko suoraveloituksella tai laskulla, johon olisi lisätty 5 euron laskutuslisä. Vaihtoehtona tarjottiin maksaa jotain 65 eur/kk käteisellä tms. paskadiiliä.

Koska periaatteesta en tee millekään salille mitään vitun klubisopimusta, vaikka tuollakin on tullut vuosikausia luuhattua, vaihdoin salia. Löysinkin jo heti samana päivänä kohtuullisen ajomatkan päästä salin, jossa on halvempi kk-hinta, ei pakkojäsenyyksiä, eikä mitään hyvänolonpaskaa, ei lupauksia kultaisesta tulevaisuudesta (näytöt tähän saakka laminaattilattia) ja bonuksena uudessa paikassa ei joka mesta ole paskan ja lian peitossa.

Joten pidä Active tunkkisi, mun rahoja et tule enää näkemään!!! :curs:

Miten salihenkilökunta on paikalla viikonloppuisin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom