Mayor´s nykyisin pt. 2

Mikä ongelma tuollaisessa tilanteessa on ottaa sen pyyhe pois siitä? Ihme stressaamista pikkuasioista (vaikkakin ärsyttävä tapa joillakin tuo "varaaminen").

Sama tuo kun kysyy "teetkö vielä?" ja saat vastaukseksi "joo", niin mikä estää esittämästä jatkokysymystä "voinko tehdä välissä?".....?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Menee pahasti of-topikiksi, mutta koska kyseessä ei ole mielestäni ns. normaali tyhmä kysymys, niin laitan sen tänne. Ja kyllähän tämä toisaalta aiempiin postauksiin liittyy, salietiketin osalta. Komediaa tämä ei kuitenkaan ole.:curs:

Eli tein tuossa salilla käsipainorivien edessä hauiskääntöä käsipainoilla, vuorokäsin. Kesken sarjan huomaan peilistä, kun joku lihavasti ison ja voimakaan näköinen kaveri alkaa lähestyä. Sarjaa oli vielä kesken.

Mies tulee viereen seisomaan, katsoo mua. Yritän jatkaa sarjaa, mutta mies alkaa tunkea minun ja käsipainorivistön väliin hamuten vapaata tankoa. Pakko oli lopettaa tekeminen ja seistä siinä painot kädessä, kun kaveri puski väkisin hamuamaan tangon.

Vitutti, mutta olin tämän kerran hiljaa. Jatkoa ajatellen...miten tuollaisissa tilanteissa menee salietiketin mukainen palautteen antaminen?:curs:

Menee pahasti of-topikiksi, mutta koska kyseessä ei ole mielestäni ns. normaali tyhmä kysymys, niin laitan sen tänne. Ja kyllähän tämä toisaalta aiempiin postauksiin liittyy, salietiketin osalta. Komediaa tämä ei kuitenkaan ole.:curs:

Eli tein tuossa salilla käsipainorivien edessä hauiskääntöä käsipainoilla, vuorokäsin. Kesken sarjan huomaan peilistä, kun joku lihavasti ison ja voimakaan näköinen kaveri alkaa lähestyä. Sarjaa oli vielä kesken.

Mies tulee viereen seisomaan, katsoo mua. Yritän jatkaa sarjaa, mutta mies alkaa tunkea minun ja käsipainorivistön väliin hamuten vapaata tankoa. Pakko oli lopettaa tekeminen ja seistä siinä painot kädessä, kun kaveri puski väkisin hamuamaan tangon.

Vitutti, mutta olin tämän kerran hiljaa. Jatkoa ajatellen...miten tuollaisissa tilanteissa menee salietiketin mukainen palautteen antaminen?:curs:

Mä en kyllä ois pystyny pitään naamaani kiinni.

"Olisikohan mitenkään mahdollista, että suorittaisin sarjani loppuun?"
Ja sitä kettuilua varmasti äänensävyssä yllinkyllin;)

Jospa avaisitte sen suunne siellä salilla, niin ongelmat saattaisivat ratketa.

niinpä, paljoa auttaa netissä vauhkota jos salilla on laitteet varattuna, ehkä tässä toivotaan että varaajat lukisivat pakkista:jahas:. kannattaa tosiaan se suu avata siellä salilla eikä murjottaa itsekseen siellä.

itelle on käynyt just sama tilanne, mutta tässä joku kuikelo hamus käsipainoja kesken sarjan. isoon ääneen sanoin vittu saatana ja nakkasin käsipainot telineisiin, hoopo jäi katsoon suu auki. en jaksanut asiasta kuitenkaan sen koommin sille jätkälle sanoa/selitellä sali sääntöjä, vitutti jo niin paljon.

itelle on käynyt just sama tilanne, mutta tässä joku kuikelo hamus käsipainoja kesken sarjan. isoon ääneen sanoin vittu saatana ja nakkasin käsipainot telineisiin, hoopo jäi katsoon suu auki. en jaksanut asiasta kuitenkaan sen koommin sille jätkälle sanoa/selitellä sali sääntöjä, vitutti jo niin paljon.

Ei vittu. Vakavasta aiheesta huolimatta putosin täydellisesti, kun kuvittelin tuon avattaresi näköisen karjun huutavan salilla jollekin, joka tulee sössöilemään kesken sarjan.:lol2:

Voiks joku vääntää rautalangasta nöösille, että miten salietiketti menee sitten näiden käsipainojen suhteen? Oon ite luullu, että esim. noita hauiskääntöjä vois tehdä muuallakin kuin siinä käsipainotelineen edessä, niin että muut voivat ottaa siitä niitä painoja joita et käytä. Jos siis tilaa on...

Voiks joku vääntää rautalangasta nöösille, että miten salietiketti menee sitten näiden käsipainojen suhteen? Oon ite luullu, että esim. noita hauiskääntöjä vois tehdä muuallakin kuin siinä käsipainotelineen edessä, niin että muut voivat ottaa siitä niitä painoja joita et käytä.

mm siihen peilin eteen ja tekijän väliin ei sarjojen aikana mennä ja varsinkaan silloin jos tekijä syystä tai toisesta on jäänyt lähelle käsipaino telinettä, sarjat ei kuitenkaan 20sekunttia pidempään yleensä kestä. sarjan aikana ei aleta kyseleen että mihin tuo liike vaikuttaa jne... siinä pari esimerkkiä.

Voiks joku vääntää rautalangasta nöösille, että miten salietiketti menee sitten näiden käsipainojen suhteen? Oon ite luullu, että esim. noita hauiskääntöjä vois tehdä muuallakin kuin siinä käsipainotelineen edessä, niin että muut voivat ottaa siitä niitä painoja joita et käytä. Jos siis tilaa on...

Meinaat, että lähtisin raahaamaan painoja jonnekin muualle ja sieltä toisin aina takaisin?:hyper: Siinä peilin edessä toistot ja sitten painot paikalleen, jotta joku halukas voi tehdä välissä tai ottaa haluamansa painot, jos sattuvat olemaan samoilla kohdilla. Ei tää voi olla näin vaikeeta.:(

No en nyt käy edes kunnon punttisalilla, joten ehkä kysymykseni oli väärin olettamuksin esitetty. Tuolla "salilla", jolla vaan käyn ei telineiden päällä ole edes peiliä, ja siinä vieressä on sitten tyhjää tilaa johon voi muutamalla askeleella siirtyä tekemään sarjan, ilman että "varaa" kaikkia painoja. Jotkut vain tekevät siinä telineiden edessä kuitenkin "varaten" kaikki painot, sitä rupesin vaan tyhjässä päässäni miettimään.

Eli kysymykseni oli siis eri olettamuksilla, joten eipä tässä muuta. Pysyn kyllä siitä telineen ja suorittajan välistä poissa, joku päivä kun pääsen kunnon salille.

En kyllä usko, että tuo sanominen on munista kiinni. Itse en henk.koht sellaisia kyllä omista, mutta jos oikeen kyrsii niin kyllä esitän asiani. Ja tokihan kysyn aina, voinko tehdä välissä, mutta jos toinen huohottaa niskaan siinä vieressä ei sekään kovin mukavaa ole. Vaikka ärähtäisin aina kun tollasta tapahtuu niin en usko, että esim. ulkomaalaiset kaverit ymmärtäis mitä yritän selittää. Kuuluis vaan huonolla enkulla FUCK off, en koe sitäkään kovin hyvänä keinona :jahas:

Jos salilla on säkki niin kai se on siellä sitä varten että sitä saa lyödä??? Kehonrakennushyypät voi mennä sitten BBClle takaisin tai vääntää lisää volumea MP3 soittimestaan jos melu haittaa.

Se on siellä sitä varten että sitä voi hakata verryttelyksi painotreeniin, mutta käytäntö on osoittanut, että jokainen jolla on edes keltainen vyö missään budolajissa, kuvittelee että on cool kun säkkiä hakkaa, puree, potkii ja nussii saumaväliin huutaen ja pärskien. Salilla kasvatetaan lihasta, ei pönkitetä egoa tekemällä vitun iso numero ja meteli säkin kanssa mesomisella. Keskimäärin 100% ihmisistä on vitun ylivoimaisia säkkiä vastaan, ei siinä ole mitään erikoista, sillä se ei lyö takaisin.

Mitä tulee meijeriin yleensä, niin todella kaipaan Gold's Gymin aikoja. Se oli viimeinen kunnon hardcore sali helsingissä ja se oli osaavissa käsissä. Meijeri yrittää ottaa kaiken irti goldsin maineesta ja ratsastaa sillä auringonlaskuun. Mitään uutta tuossa (eikä salilla) ole, mutta saisi toki olla. Jos mestaa katsoo kriittisesti, se on ahdas, paskainen, laitteet usein epäkunnossa, sauna lämpiää jos lämpiää, vessat ja suihkut on väliin järkyttävässä kunnossa. Laitekanta on toki aika hyvä, mutta pitäisi sen huollonkin pelata, vai meneekö kaikki tulo kalliiseen vuokraan, niin ettei edes siivoojaan ole varaa. Mites webbisivu, etsin vaan en löytänyt kun piti tarkistella hintoja. Henkilökunnan asenne on vähän erikoinen, kuvastuu sellainen rahat pois- meininki kun asioista ei huolehdita ja paikan annetaan ränsistyä. Ei hyvä, en usko että pyörii kovin montaa vuotta.

Se on siellä sitä varten että sitä voi hakata verryttelyksi painotreeniin, mutta käytäntö on osoittanut, että jokainen jolla on edes keltainen vyö missään budolajissa, kuvittelee että on cool kun säkkiä hakkaa, puree, potkii ja nussii saumaväliin huutaen ja pärskien. Salilla kasvatetaan lihasta, ei pönkitetä egoa tekemällä vitun iso numero ja meteli säkin kanssa mesomisella. Keskimäärin 100% ihmisistä on vitun ylivoimaisia säkkiä vastaan, ei siinä ole mitään erikoista, sillä se ei lyö takaisin.

No onko se sitten parempi kun salin käyttäjäkunnasta x määrä tekee vitun ison numeron ja mesoaa niiden painojen kanssa? Kai se on kaikilla tiedossa että sinne salille ollaan menty podaamaan, mutta tarvitseeko siellä meluta, huutaa, mesoa, möykätä ja heitellä painoja jotta kaikki salilla olevat havaitsevat "miten kovaa treenataan"? Ymmärrän kyllä että treenistä kuuluu joskus ääntä, mutta ihan samanlaisia attentionwhoreja niiden painojen kimpussa siellä mökeltää enempi tai vähempi.

No onko se sitten parempi kun salin käyttäjäkunnasta x määrä tekee vitun ison numeron ja mesoaa niiden painojen kanssa?
Se painojen kilinä ja kolina ja satunnaiset murahdukset sarjan viimeisillä toistoilla ovat täysin normaalia taustamelua punttisalilla. Sen sijaan se, kun joku pelle mätkii sitä saatanan yläkerran säkkiä 15 minuuttia kauhealla paukkeella niin lujaa että ääni tulee täydellä volyymilla olevan MP3-soittimenkin läpi, on vitullisen ärsyttävää. Ymmärtäisin asian jos kyseessä olisi joku Töölön Kisahalli tai Budosali, mutta kun kyseessä on nimenomaan salitreenipaikka, voitaisiin se saatanan säkki puolestani heittää katolta alas.

Se painojen kilinä ja kolina ja satunnaiset murahdukset sarjan viimeisillä toistoilla ovat täysin normaalia taustamelua punttisalilla. Sen sijaan se, kun joku pelle mätkii sitä saatanan yläkerran säkkiä 15 minuuttia kauhealla paukkeella niin lujaa että ääni tulee täydellä volyymilla olevan MP3-soittimenkin läpi, on vitullisen ärsyttävää. Ymmärtäisin asian jos kyseessä olisi joku Töölön Kisahalli tai Budosali, mutta kun kyseessä on nimenomaan salitreenipaikka, voitaisiin se saatanan säkki puolestani heittää katolta alas.

Juu, kuten sanoin, tiedän että podaamisesta kuuluu ääntä ja joskus painot tippuvat tai ne on pakko tiputaa ja hengitys kohisee ja joskus pitää jopa äristä. Mutta tuntuu siellä aina ajoittain olevan sitäkin porukkaa joka vaan mölisee ja tiputtelee painoja enemmän ja vähemmän joka sarjalla.

Ja nykyisellä säkillä ja se sijoituksella olen kyllä samaa mieltä. Voi mun puolesta heittää huitsin mäkeen. Ei siinä mahdu kovin kummoisia temppuja tekemään, eikä tuolla salilla pahemmin edes huvita.

Viimeksi touhusin jotain siinä säkin luona, annoin pari pientä potkua ja iskua ja treenasin kevyesti tekniikkaa. Koko sen ajan joku mulkoili vähän matkan päästä ja kun jätin säkin sikseen, niin sitten piti mennä näyttämään sille säkille miten vitun kovaa jätkää sitä ollaankaan.

sama sulkea koko mayorssi ku mikään ei kelpaa kenellekään, vituttaa vaan kaikki asiat :D;)

No mua ei haittaa mätkimiset, äänet, tai mitkään vastaavat ärsykkeet. Mutta vähän yli tunti sitten sain poistaa prässistä kiekkoja ennenkun itse pääsin käyttämään sitä. Sepäs oli kivaa. Syyllistä en nähnyt... Kyllä tuo on aika vittumaista hommaa. Pitäskö tosissaan pyytää laittelemaan kaikkialle jotain lappuja että poista painot lopetettuasi. Äläkä varaa laitteita (tosin kun katsoi sitä pyyhemiestä, näytti homma vähän siltä että se oli ekaa ja vikaa kertaa käymässä).

Just samaa (levypainot tangossa keskellä lattiaa) kirvasin tuossa tunti sit salilla. Voihan taatanan taatana, syyllistä en minäkään ehtinyt näkemään. Ens kerran hirtän munista sen jonka näen tollaseen syyllistyvän, prkl! Naene ootko messissä? :D

Viimeksi touhusin jotain siinä säkin luona, annoin pari pientä potkua ja iskua ja treenasin kevyesti tekniikkaa. Koko sen ajan joku mulkoili vähän matkan päästä ja kun jätin säkin sikseen, niin sitten piti mennä näyttämään sille säkille miten vitun kovaa jätkää sitä ollaankaan.

Mulle kävi tänään vähän samalla tavalla, naputtelin sellaisia kevyitä sarjoja kevyeen säkkiin ja yritin opetella potkimaan toisellakin jalalla. En tosiaan lyönyt tai potkinut voimalla. Joku teinari einari tuijotti vähän väliä sitä mun huitomista ja kun lopetin hyökkäsi teinari einari koko kolmen kuukauden kick boxing peruskurssin antamalla vimmalla säkin kimppuun ja näytti hetken että se yrittää tappaa sen. Näiden super potku-lyönti-potkupotku sarjojen välillä heppu muisti vilkaista mua, että näänkö nyt varmaan miten sitä säkkiä koulutetaan.
Oli se söpö kun pääs pätee :)

Ei tosin ollu meijeri salina, kiva että muuallakin ihmiset on samanlaisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom