Matkaoppaat Nelosella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän mekin vaimon kanssa Kuopiossa joulun jälkeen käydessä syötiin paikallisessa kreikkalaisessa ravintolassa. Isä piffasi. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo ohjelma on kyllä ihan parasta viihdettä, enimmäkseen ehkä "onneks en oo tuollainen" -fiiliksen takia. Niin stereotyyppisiä pakettimatkailijoita, että lähes jokainen voi tuntea itsensä "travelleriksi" tuota katsoessa.

"Hetkeksi laskin laukun maahan, niin heti katosi laukku" Totta vitussa se katoaa.

Ravintolassa ja KAIKKI rahat, kortit, passi ja henkkarit siellä. Miten kukaan on noin urpo, että pitää kaikki mukana.

Ravintolassa ja KAIKKI rahat, kortit, passi ja henkkarit siellä. Miten kukaan on noin urpo, että pitää kaikki mukana.

Jos elämänkokemus koostuu lähinnä lypsyjakkaralla istumisesta ja kyläkauppakäynneistä niin eipä voi hirveesti vaatia. Noi tyypit on vaan niin helvetin urpoja, ettei mitään rajaa. Se korukaupassa pööpöily oli kans melkoista huvia, kun äijät tyrkyttää kaiken maailman kinder-munapaskaa ja nämä juntit ihan innoissaan kun rihkamaa laitetaan niskaan.

Onko nuo nähtävillä jossain netti-TV:ssä? Pakko kai se on vastoin ennakkoluuloja katsoa, kun kerran noin hehkutetaan...

Minusta on vähän huonoa jos porukka saa kiksejä tästä ohjelmasta jonkin epämääräisen ylemmyydentunteen kautta. Mutta kai se sitten on idea tässä formaatissa.

Musta jotenkin tuntuu, että tuotanto ei ole edes itse tajunnut miten helvetin hyvän ohjelman he ovat saaneet aikaiseksi. Loppujen lopuksi Matkaoppaat on nimittäin tähän mennessä näkemistäni "true life - true blood" -sarjoista ylivoimaisesti laadukkain. Mun mielestä noi "hahmot" tuossa sarjassa on suorastaan sympaattisia ja jotenkin koko ajan toivoo, että niillä olisi kiva loma. Ja sitten kaikki juntit (minä mukaanlukien :david:) haukkuu pakettimatkailijat urpoiksi, vaikka ne on vaan menneet tonne vähän tsillailemaan. Ainakaan tuossa sarjassa esiintyvien ei tarvitse miettiä, että onkos tää nyt ihan vitun cool ja onkos tää nyt ihan vitun eicool, vaan osaavat tsillailla ihan kybällä. Tästä syystä on jopa harmillista katsoa kuin Kinder -munista kerätyt yllätyslahjat saavat silmät loistamaan ja vielä ostopäätöksenkin syntymään.

Mikäli tempaavuus säilyy samalla tasolla, niin toivon, että tätä sarjaa tehdään noin 1600 tuotantokautta. Lisäksi toivon, että Veikko pääsee vielä ilmaiselle matkalle lähitulevaisuudessa.

edit. Ja terveisiä Terhlle; jos mulla olis tommonen mutsi, niin olisin aina kotona. Ja jos mua joskus kiusattaisiin, niin hakisin heti Erjan apuun.

Ehdottomasti parasta viihdettä on nämä itseensä rakastuneet stadilaiset jotka vuorotellen huutavat pakettimatkaa, vyölaukkua ja sandaalisukkia. :) Keep up the good work.

Veikko on kyllä 79:ksi yllättävän nuorekas tapaus ja muutenkin hauska tyyppi.
Mahtava idea pistää samaan kohteeseen kaksi samannimistä hotellia. Varmaan joka viikko on joku väärässä hotellissa.

Huippu oli se eka jaksossa parkkipaikalla kärttyillevä pappa! Opas sanoi sille siinä lentokentän ovella että tuohon suuntaan bussi nro 39, pappa tulee pian kiroilemaan jollekin toiselle oppaalle että nyt kyllä ottaa perkele päähän! Hänelle sanottiin ovella väärä bussi! Sanoivat että nro 13 pitää mennä perkele!!:D

Tsot tsot, tarkkana poeka. Veikolle sanottiin että mene tiskille numero 39, sieltä ilmeisesti annettiin sitten bussin numero jota Veikko ei löytänyt.

Veikko on kyllä 79:ksi yllättävän nuorekas tapaus ja muutenkin hauska tyyppi.
Mahtava idea pistää samaan kohteeseen kaksi samannimistä hotellia. Varmaan joka viikko on joku väärässä hotellissa.

Ehdottomasti parasta viihdettä on nämä itseensä rakastuneet stadilaiset jotka vuorotellen huutavat pakettimatkaa, vyölaukkua ja sandaalisukkia. :) Keep up the good work.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom