Tuolta Matkailluosion Paskimmat matkakohteet-ketjusta oli pakko kopioida Naapurin Miehen kommentti, tähän ajatusmalliin olen paljonkin törmännyt :D:
"Ahdistaa, kun nyt pitäis kaikkien käydä Thaimaassa ja vittu siellä on ihanaa ja ihmiset on niin ystävällisiä, mutta EI tietenkään käydä missään normi-turisti-Thaimaassa vaan jossain salaisessa kylässä missä saa kosketuksen ihanaan alkuperäiseen Thaimaahan ja sen upeaan atmosfääriin eikä siellä ole normaaleja turisteja lainkaan eikä missään nimessä ole tilattu matkaa aurinkopatja-matkoilta vaan ihan itse kun löydettiin kartta pullopostista. Mukaan otetaan hammasharja ja yhdet kalsarit. MEHÄN EI olla mitään aloitekyvyttömiä pakettimatkailijoita.
Varmasti totta joo, mutta ei kiinnosta silti."
Itse käyn pääasiassa pakettimatkoilla niiden helppouden vuoksi (en todellakaan jaksa kaivaa netistä niitä halvimpia lentoja ja arpoa hotellien välillä jne.) ja otan vielä All inclusive-paketin aina kun mahdollista. Nähtävyydet ovat ihan mielenkiintoisia, mutta en ole etsimässä lomalla mitään "alkuperäiskulttuuria" vaan ihan aurinkoa, lämpöä ja kiireetöntä yhdessäoloa perheen kanssa ja tietysti treenaamaan pitää lomallakin päästä. Oppaita on harvemmin tarvittu ja hotellilla ei tarvitse pakettimatkallakaan koko aikaa nysvätä.
Ja tuo sarja täytyy laittaa kyllä mieleen, vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta