wnha
Banned
Mä ihmettelen, että mikä näissä pakettimatkoissa muka on niin kauheaa? Itse olen reissanut niillä ja tehnyt myös omatoimireissuja. Se miksi jengi noita haukkuu on varmaan jotain oman "matkaajastatuksen" pönkittämistä. Ollaan niin olevinaan jotain maailman matkaajaa, ja naureskellaan "heheee juntit reissaa pakettimatkoilla". Tuossa aikaisemminkin joku kertoi, että Thaimaa on uusi junttien paikka. Mikä helvetin juntti ihmisestä tulee jos haluaa mennä lomalla lämpimään pitämään hauskaa. Joo joo, tosi reissaaja samoilee viidakossa yksin ainoastaan viidakkoveitsi mukana. Menen mä pakettimatkalla tai omatoimimatkalla ulkomaille niin haluan, että on lämmintä, hyvää seuraa (ei haittaa vaikka eivät olisi ainoastaan paikallisia, jotka raatavat 24/7), rentoa olemista ja mahdollisesti olutta. Minulla ei ole tarvetta käydä katsomassa joka helvetin pikkukylän nähtävyyttä, syödä kämäsissä paikallisten käyttämissä "rafloissa" ja nähdä miten paikalliset oikeasti elää. Mä olen silloin lomalla rentoutumassa, en millään tutkimusmatkalla. Toki joku voi tutkimusmatkaillakin jos siltä tuntuu, mutta vähän on turhaa tulla selittää miten muiden pitäisi lomansa viettää jotta ei olisi "juntti".