Matkaoppaat Nelosella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Tuon kohdepäällikön vai mikä lie, Terhin kanssa en kyllä haluaisi olla päivääkään töissä. Hirvee häslääjä! Jos minulta kysytään niin aivan vääränlainen henkilö tuollaiseen tehtävään. Ihme jos sillä ei vielä ole vatsahaavaa.

Onhan tuo Terhi omienkin sanojensa mukaanki ollut muutamaan otteeseen sairaalassa tiputuksessa, kun on häsläämiseltään unohtanut/ei oo kerinnyt syödä ja juoda.

Tuon kanssa ei kyllä pystyisi olla hetkeäkään töissä!!

E: sillä on muuten turkkilainen mies...hahhaaaaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ohjelmaa oon silloin tällöin seuraillu. mut eniten oon kiinnittäny huomioo sen suomalaisen mustatukkaisen naisen käytökseen. kauheen ilkeä/ärsyttävä luonteinen ihminen on kyseessä. pari jaksoa takaperin kyseinen mustatukkainen nainen tympeästi ilmaisi kuinka ei tarvitse uudestaan tulla jos ei kiinnosta eräälle lomailialle. tyrkeää käytöstä mielestäni. ohjelma on kyllä hyvää seurattavaa,kun saa katsoa suomalaisten ja ruotsalaisten hölmöilyä kännissä monesti on alkanut naurattamaan :D se blondi milfi ei oo kyl mikää pahannäköinen ;)

IsoDino;2809135E: sillä on muuten turkkilainen mies...hahhaaaaa[/QUOTE sanoi:
Tuskin siellä kukaan rahan takia on :D Sen verran on firma saanut mainosta nyt että De-tourilla meikä ei ainakaan ikänä matkusta mihinkään. Kun en osaa arvostaa heidän loistavaa mutlu-korttiakaan.

ohjelmaa oon silloin tällöin seuraillu. mut eniten oon kiinnittäny huomioo sen suomalaisen mustatukkaisen naisen käytökseen. kauheen ilkeä/ärsyttävä luonteinen ihminen on kyseessä. pari jaksoa takaperin kyseinen mustatukkainen nainen tympeästi ilmaisi kuinka ei tarvitse uudestaan tulla jos ei kiinnosta eräälle lomailialle. tyrkeää käytöstä mielestäni. ohjelma on kyllä hyvää seurattavaa,kun saa katsoa suomalaisten ja ruotsalaisten hölmöilyä kännissä monesti on alkanut naurattamaan :D se blondi milfi ei oo kyl mikää pahannäköinen ;)

Erjahan on just huippu. Kyllä minun mielestä pitääkin vähän ottaa tiukkaa linjaa jos läskit mummot tulee avautumaan turhasta.

Huippu sarja on kyllä! :D Ainut mitä en ymmärrä on toi ihme holhoaminen. Helevetti aikusia ihmisiähän ne on mitä sinne matkalle on lähteny. Kauhee haloo jostain hookkanista jota ei oo hotellilla näkyny???

Erjahan on just huippu. Kyllä minun mielestä pitääkin vähän ottaa tiukkaa linjaa jos läskit mummot tulee avautumaan turhasta.

mut ärsyttää silti :D niih en kyl itekkää ymmärrä tost hookkanist tullutta haloota. jätkä ei ees oo ollu päivää poissa nii nää soittaa ja poliiseille yms. tietenkin ymmärretään että kyseinen matkaopas lauma haluaa hyvää palautetta ja hyvää mainetta siitä kuinka ne pitää huolta heidän asiakkaistaan. kai sielt hotellista saa nyt muuallekkii liikkuu ku hotellin allasbaariin? :D

Oi että tämä on hyvä ohjelma, jäikin eilinen väliin, nyt saa katsoa kaksi putkeen :dance:

Tästä hc-traveller vs. pakettimatka-jutusta.. Kuten jo sanottua, näillä matkoilla ei ole mikään pakko tehdä muuta lauman mukana kuin lentää ja matkustaa bussilla hotelliin. Mun mielestä se oli ihan kätevää. Käytiin miehen kanssa v. 2003 Alanyassa juurikin pakettimatkalla. Meidän hotelliin sattui lähinnä saksalaisia, mutta ei nekään onnistunut meitä häiritsemään. Pari retkeä tehtiin paikallisen järjestäjän avulla, laivaretkelläkään ei ollut ketään muuta suomalaista :D

Ongelma olikin se, ettei Turkki kertakaikkiaan miellyttänyt yhtään. Mä en jaksanut yhtään sitä, että jos oma mies ei ole ihan koko ajan kiinni mussa, niin sitten joku hemmetin kauppias/ravintoloitsija/mikälie veti kainaloonsa vaikka kadulta. Joidenkin mielestä ihmiset on ehkä ystävällisiä siellä, minun kokemus oli lähinnä ahdistava. Tosin allasbaarissa hotellissa oli tosi mukava baarimikko, sen kanssa tultiin hyvin juttuun. Eikä se edes puhunut suomea :hyvä: Se kyllä ihmetytti, että tää jamppa oli koko ajan duunissa. Aamulla kun lähdettiin liikenteeseen se oli altaalla ja illalla kun palattiin, niin se olikin respassa töissä. Ahkera heppu!

Voi vittu tota GNLD-porukkaa. En tiedä itkeäkkö vai nauraa kun tyypit hehkuttaa munat huurussa.

Rasittava toi yks perhe jossa isä kysy n. 7v tyttäreltään, että haluisko hän isona tehä tätä samaa hommaa, "mut ei se kampaajakaan mikään huono ammatti ole.".

^ perheen isukki vaikuttikin juuri sellaselta kaverilta, joka tulee tienaamaan miljoonia GNLD:n ylivoimasilla tuotteilla. En ois jumauta uskonu että ihmisiä kusetetaan noin helposti. mutta propsit toki siitä että kusettaavat :D

Oon suht ahkerasti seurannu kyseistä ohjelmaa, mutta ärsyttää kun tosta sais niin paljon enemmän irti. Puuttuu se selkee linjanveto että ketä oikeen kohdeyleisöks halutaan, ensin mainostetaan kuukausikaupalla kännisekoiluilla sun muulla nöyryytyksellä, ja sit puolet ohjelma-ajasta menee todellisuudessa Pentti-perheenisän jälkikasvun lastenallasseikkailuja seuratessa.

Tuo GNLD hommeli menee kyllä jo vähän yli,kun saa nuin paljon ilmaista mainosta televisiossa.Ja vieläpä positiivista.Ihmiset ei vaan tajua...Ei tarvitse kuin googlettaa "verkostomarkkinointi",niin pitäis silmien avautua.Itse olen käynyt nuissa rekrytointi infoissa,ja en ihmettele yhtään että ihmiset siihen lähtee mukaan jos ei ole mitään taustatietoa asioista.Puhujaksi kun vielä sattuu oikeen supliikkimies,niin alkaa tulla nimiä papereihin.
Itse en ole tuota kokeillut enkä kokeile.Muutama kaverisuhde on meinannut mennä vituiksi,kun en ole lähtenyt tuohon huijaushommaan mukaan."Tää on älyn hyvä juttu hej.Pakkohan sinunkin on kokeilla.Mulla ois tällasia ja tällasia tuotteita ja maksaa n.30krt enemmän kuin prisman vastaavat,mutta onhan nää paljon parempia ja ymparistöystävällisempiä"

Kukaan näistäkään minun kavereista ei ole tuolla hommalla tienannut paskan vertaa,ja ovat vähin äänin lopettaneet "työt".Tuossa ohjelmassakin oli kovat tavoitteet muka sillä perheenisukilla.5000 euroa rahaa ja 10h viikossa töitä.Juuri tuon tyylisiä juttuja mullekin syötettiin ja ihmeteltiin kun mieluummin keskityn vahtimaan uimareita altaassa :) Parin vuoden päästä ei kuulema tarte kuin kotona istuskella ja tehdä vähän paperitöitä....Eipä ole siltä näyttänyt kavereiden kohdalla :) ja toinen kirosana on se amway...

Melkoista myötähäpeää aiheuttaa kyllä noi GNLD uskovaiset :D Pitää ihmetellä, että mistä tuota jengiä riittää, joka tuollaiseen mukaan lähtee...

Mää taas ihmettelen, että miten voitte puhua ja tuomita yrityksiä ottamatta selvää miten se yritys toimii? Netistäkö googletat niin löydät vain ihmisiä, jotka eivät ole menestyneet kyseisessä hommassa. Suomalaiset haluavat lannistaa ja todeta homman paskaksi, jos ei itse ole siinä onnistunut.

Mää taas ihmettelen, että miten voitte puhua ja tuomita yrityksiä ottamatta selvää miten se yritys toimii? Netistäkö googletat niin löydät vain ihmisiä, jotka eivät ole menestyneet kyseisessä hommassa. Suomalaiset haluavat lannistaa ja todeta homman paskaksi, jos ei itse ole siinä onnistunut.

Taisi just yksi GNLD edustaja ilmoittautua :D
Kyllä tuo verkostomarkkinoinin periaate aukeaa kenelle tahansa, jos vähän käyttää järkeä ja kriittisyyttä asian tutkimiseen.

Jossain jaksossa tää "pomopariskunta" oli jotain asuntoa shoppailemassa turkista, jo siinä vaiheessa tuli semmonen outo reaktio niitä kohtaan vaikken tiennyt yhtään mistä oli kyse. Jotenkin tuntui, et oltiin isoissa biskneksissä ja isoja rahoja tekemässä asuntokaupoilla ja sit se ulkoinen habitus ja puheet yms. oli jotenkin niin...

En ees oo varma mikä tossa sai aikaan niin "luotaan työntävän" reaktion, siis jo ennenkuin tajusin mistä oikeastaan on kyse, ehkä se oli se vyölaukku sillä miehellä. Vyölaukkimiehiä kannattaa varoa, tai niitä ei ainakaan kannata uskoa ;) Mut sit kun haastateltiin muita "t-paita jengiläisiä" ja näytettiin sitä hehkutustilaisuutta, niin kyllähän siitä MIELESTÄNI näki oikeastaan heti minuutin jälkeen et koko homma on jotain pyramidi/ponzi/verkostomarkkinointi/puolkusetusta tai vähintään hyvin arveluttavaa.

En itseasiassa ole yhteistyössä tämän yrityksen kanssa, mutta mua vaan kiinnostaa tietää, että onko tuossa tuomitsemisessa mitään järkeä?
Tuntuu nämä jutut vaan melkoiselta kärjistämiseltä, mutta ei sillä niin väliä.
Mun mielestä pitäs arvostaa ja kuunnella ihmisiä jotka ovat menestyneet? Ei kateudella oikein saavuteta mitään.

Aamupuurolle. :rolleyes:

En tule ikinä ottamaan deturin matkoja näkemäni perusteella. Nätisti nousee verenpaine kun ne 2 läskii muijaa haukkuu matkalaisia suu täynnä rasvaa.

Se oli hyvä, kun se tukevahko nainen haukku sen huonetoveriaan. "Se kattoo näin pieniä vaatteita, ja sillä on ainakin NÄIN iso perse" :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom