Oi että tämä on hyvä ohjelma, jäikin eilinen väliin, nyt saa katsoa kaksi putkeen :dance:
Tästä hc-traveller vs. pakettimatka-jutusta.. Kuten jo sanottua, näillä matkoilla ei ole mikään pakko tehdä muuta lauman mukana kuin lentää ja matkustaa bussilla hotelliin. Mun mielestä se oli ihan kätevää. Käytiin miehen kanssa v. 2003 Alanyassa juurikin pakettimatkalla. Meidän hotelliin sattui lähinnä saksalaisia, mutta ei nekään onnistunut meitä häiritsemään. Pari retkeä tehtiin paikallisen järjestäjän avulla, laivaretkelläkään ei ollut ketään muuta suomalaista :D
Ongelma olikin se, ettei Turkki kertakaikkiaan miellyttänyt yhtään. Mä en jaksanut yhtään sitä, että jos oma mies ei ole ihan koko ajan kiinni mussa, niin sitten joku hemmetin kauppias/ravintoloitsija/mikälie veti kainaloonsa vaikka kadulta. Joidenkin mielestä ihmiset on ehkä ystävällisiä siellä, minun kokemus oli lähinnä ahdistava. Tosin allasbaarissa hotellissa oli tosi mukava baarimikko, sen kanssa tultiin hyvin juttuun. Eikä se edes puhunut suomea :hyvä: Se kyllä ihmetytti, että tää jamppa oli koko ajan duunissa. Aamulla kun lähdettiin liikenteeseen se oli altaalla ja illalla kun palattiin, niin se olikin respassa töissä. Ahkera heppu!