Massiivisten jalkojen salaisuus

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jalat on varmasti monelle vaikea saada kunnolla kasvamaan, ainakin itselle se on sitä. Mikään ei varmasti kyseenalaista sitä seikkaa että jalkojen maksimaaliseen kehitykseen vaikuttaa paljon myös hyvä fyysinen kunto ja näin olleen hyvä hapenottokyky. Joillakin jääkiekkoilijoilla ja jalkapalloilijoilla näkee massiivisia jalkalihaksia, mutta liekö se vain luojan lahja, eikä heidän tarvi paljoa ylimääräisiä treenejä jalkojen kasvattamiseksi tehdä.
Eli jos kiteytettäisiin näin: Jos haluat saada massiiviset jalat on fyysisen kunnon oltava hyvä, hapenotokyky hyvä, sekä valmistauduttava siihen että jaloille tulisi tehdä useampi sarja toistoja.

Paljon, paljon treeniä. Eli kovalla volyymillä ja kunnon tauot treenien välissä.

Paljon treeniä ja kunnon tauot treenien välissä?

Siis paljon treeniä vois tarkoittaa monta kertaa viikossa tehtävää jalkatreeniä.

Siis paljon treeniä vois tarkoittaa monta kertaa viikossa tehtävää jalkatreeniä.
No mulla on toiminut. Riippuu pitkälti taustasta, ylikunto ei ole kenellekkään hyväksi.
Esim. joskus 5 jalkatreeniä 12päivässä. 2x rive ja kyykky, 1 tempaus ja mave, 1 ylämäki juoksu ja sit vielä prässi ja reisihauis treeni.

Sitten taisinkin jo pitää 2vkoa taukoa jalkatreenistä.

Tavallaan yhdistin ton 12pvää mielessäni yhdeksi isommaksi treenijaksoksi ja sitten pidin reilun tauon ennenkuin treenasin jalkoja uudestaan.

Tieteelliset perusteet: None
Toimivuus mulla: High

mulle kasvo ylisuuret jalat ihan pelkästään jalkapallolla.

Ei oo kertaakaan tarvinnu treenata jalkoja. Päinvastoin, haluaisin ne pienemmäks ;c

Itse olen saanut kintut turpoamaan runsaalla volyymillä, laajalla liikevalikoimalla ja kiduttamalla jalkoja, kuin oma elämä riippuisi siitä.

E : Munqi :anssi:

Itse olen saanut kintut turpoamaan runsaalla volyymillä, laajalla liikevalikoimalla ja kiduttamalla jalkoja, kuin oma elämä riippuisi siitä.

E : Munqi :anssi:

ite oon saanut turpoamaan pienellä volyymillä ja yksinkertaisilla perusliikkeillä

Geenit ja treenit;) Mulla toimi hyvin 3 kertaa viikossa 2x8 prässissä + luistelua.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mikä sitten on massiivista? Harvemmin näkee massiivisia jalkoja varsinkaan natuilla. Enkä usko yhdenkään jalkapalloilijan omistavan massiivisia jalkoja, korjaan ylisuuria.

Jalat on varmasti monelle vaikea saada kunnolla kasvamaan, ainakin itselle se on sitä. Mikään ei varmasti kyseenalaista sitä seikkaa että jalkojen maksimaaliseen kehitykseen vaikuttaa paljon myös hyvä fyysinen kunto ja näin olleen hyvä hapenottokyky. Joillakin jääkiekkoilijoilla ja jalkapalloilijoilla näkee massiivisia jalkalihaksia, mutta liekö se vain luojan lahja, eikä heidän tarvi paljoa ylimääräisiä treenejä jalkojen kasvattamiseksi tehdä.
Eli jos kiteytettäisiin näin: Jos haluat saada massiiviset jalat on fyysisen kunnon oltava hyvä, hapenotokyky hyvä, sekä valmistauduttava siihen että jaloille tulisi tehdä useampi sarja toistoja.

Ikinä en ole nähnyt yhdelläkään jalkapalloilijalla tai jääkiekkoilijalla massiivisia jalkoja enkä tule näkemään, ellei jalkapalloilijan päätoiminen harrastus nyt kuitenkin ole bodaus/painonnosto/vastaava. NFL:lästä voi löytyä jalkapalloilijoita joilla on massiiviset jalat. Mutta ei jalkapallokentiltä. Turha jalkojen on antaa kunnolla palautua treenistä toiseen. Kaksi kovaa kyykkytreeniä viikkoon. Pitäydytään isojen painojen liikuttamisessa ja useasti ja paljon. sillä ne kintut kasvaa :)

Ikinä en ole nähnyt yhdelläkään jalkapalloilijalla tai jääkiekkoilijalla massiivisia jalkoja enkä tule näkemään, ellei jalkapalloilijan päätoiminen harrastus nyt kuitenkin ole bodaus/painonnosto/vastaava. NFL:lästä voi löytyä jalkapalloilijoita joilla on massiiviset jalat. Mutta ei jalkapallokentiltä. Turha jalkojen on antaa kunnolla palautua treenistä toiseen. Kaksi kovaa kyykkytreeniä viikkoon. Pitäydytään isojen painojen liikuttamisessa ja useasti ja paljon. sillä ne kintut kasvaa :)

riippuu aina vertailukohdasta. ammattilaismaratoonariin verrattuna jalkapalloilijoilla on isot reidet. ja taviksilla saattaa olla haaveena samanlaiset reidet kuin jalkapalloilijoilla.

eri asia sit kun lyödään esim coleman offilla viereen. saa 3 jalkapalloilijaa teipata reiskansa yhteen että voidaan vertailla samassa kuvassa...

ja joo, jalkapalloilijoilla ei mun mielestä mitkään kauhean massiiviset reidet ole, korkeintaan hyvin kehittyneet.

Monet isojalkaset miehet tuntuu tekevän pitkiä sarjoja. Toistot vähintään 10 per sarja, mielummin enemmän. Kattokaa vaikka Colemanin treenivideoita. Tai käykää vilkasemassa Kokkosen Arin blogia, taitaa kaverilla olla yhet Suomen parhaimmista jaloista :)

Hheeh.. jotenki naurattaa ku puhutaa massiivisista reisistä ja sit tulee puhe jalkapallosta :D

Toki futaajalla voi olla hyvännäköset kintut ja puhekielessä lihaksikkaat, ehkä paksutkin.. Mut jos bodausfoorumilla puhutaan massiivisista reisistä, ni toi futis on aika LOL

Minulla ei muuta ja jalkatreeneihin on varmaan muutama topikki jo olemassakin ;)

Kyykky pohjasta.

Toistaiseksi mun kurjenkoivet on mahtunut normifarkkuihin, ja baarissa ei ainakaan ole kyselty massiivista jaloista:D

Kyllä se niin on, että jos se kyykkymaksimi on sen 120kg, niin on mahdotonta olla isot jalat. (Hulkki)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom