kyllä ite ainakin viidellä eurolla saan 3500kaloria per päivä. siinä pitää vaan vähän suunnitella mitä syö. rasvat öljystä , hiilarit kaurahiutaleista ja makaronista + leipää. sitte prodet siihen päälle (tonnikala, rahka, hera, munat, raejuusto halvimpia..). Ei mitään herkkua, mutta...
Veit jalat suustani, itse syön aamupalaksi aina kaurahiutaleita, rahkaa ja ananasta + öljyt. Ei ole kallista ja noilla selviää jo hyvän matkaa lounasta odotellessa. Syöt ne lämpimät eväät aina kun niitä on tarjolla ja valitset noista budjettivaihtoehdoista välipalat niin kyllä varmasti energian ja protskun tarve täyttyy päivän aikana. Omiin välipaloihin menee bulkilla 4 purkkia rahkaa päivässä ja toi on jo n. 100g protskua ja hintaa n. 2,4e. Ei voi kaatua rahanpuutteeseen tämä homma.
Ja niin kun moni muukin jo sanonut niin MALTTIA. Itse olen nyt aktiivisesti ja suunnitelmallisesti käynyt 3v salilla joista ensimmäinen vuosi turhan pienillä kaloreilla mutta muuten oikeaoppisesti ja nyt ollaan päästy 60kg -> 73kg niin, että päkki piirtyy jollain lailla.
Suosittelen kokeilemaan noita 1 tai 2 jakosia jos et kerran usein ehdi salille ja kotona vaikka sitten täydentämään treeniä. Jos et heti alkuun saa treeniä sellaiseksi kuin haluaisit niin ajattele sitä niin, että on parempi tehdä jotain kuin olla tekemättä mitään. Treeniä on helppo ajan myötä muokata tehokkaammaksi ja vaikka ujuttaa ylimääräinen salikerta edes joinakin viikkoina mukaan.
Tsemppiä vaan siihen hommaan, kyllä tän elämäntavan sisäistämiseen menee useimmiten enemmän kun toi sun tähän astinen treeniura ajallisesti, suunta on kuitenkin oikea! :thumbs: