Massaa????

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Moro! oisko liikaa pyydetty jos joku ruoka-asioista tietävä kommentoisi seuraavaa:
Tarkoitus saada massaa, ilman hullua bulkkausta..
Aamupala:puuro, vesi
lounas:kouluruoka (salaatti,leipä,pääruoka)
valipala:protskudrinkki+banaani
palautusjuoma
päivällinen:kanafile+riisi
iltapala:rahka,marjoilla tai jollain fucking soseella

Kaikkia ruokia suht tuhti määrä, nälkä on tuntematon käsite....joskin nykyään vältän ns.ähkyyn syömistä kun ainakin mulla se hidastaa hulluna ruoan imeytymistä...tai siltä se ainakin tuntuu...ompa kumma jos syö ihan possuna...
paino huitelee 92kg:n tietämillä pituus 170cm treenivuosia takana 17, tosin niistä viimeset n.5-6vuotta "tosissaan"....painoa pitäisi siis saada lisää, mutta ilman turhaa läskiä...jonkun verran´han sitä tulee näin natuna joka tapauksessa...
Kiitos etukäteen!

Joopasen joo, tuolla toisella osiollahan oli jo samantapaista....noh kysytään vielä semmonen, että paljon mun kokoisen kaiffarin kalorimäärä sitten on???jos se on toi 3500 ni otan ton ruokaohjeen suoraan käyttöön..siis mikä oli tuolla toisessa thradissa....

17v reeniä takana ja ei oo aamupalalle proteiinia ollenkaa? ööh... käytäppä hakua

edit: ja eipä sun kalorimäärää kukaan voi arvioida ku ei tiietä et paljo liikut ees päiväs jne.

Moi. Kokemuksia: Mulla ei toi massa (90 kg) nouse millään 3500 kalorilla, vaan jonnekkin 4500- 5000 joutuu nostamaan. No joku sanoo tästäki, että v*tun hullu saat vaan ihraa tolla. No joo, aerobistakaan en jätä pois bulkilla. Tulokset nousee kyllä hyvin ku mättää ylimääräisiä kaloreita koneeseen.

ps. parasta on kun lisää hiljalleen ja seurailee vähän. Mielestäni sitä hiilareista johtuvaa nestepöhöä ei tartte pelätä ku se lähtee aika helposti poiskin.

Dynamite88 sanoi:
17v reeniä takana ja ei oo aamupalalle proteiinia ollenkaa? ööh... käytäppä hakua

edit: ja eipä sun kalorimäärää kukaan voi arvioida ku ei tiietä et paljo liikut ees päiväs jne.

17v ikää ja on munaa kommentoida mun ruokailuja/treeniä? :worship: mutteipa nyt kuittailla, mikä ois sun ehdotus?ongelmana seuraava:
Aamulla mulle ei ruoka yksinkertaisesti uppoa,piste!
pitäneekö juoda taas yksi protskudrinkki ja mussuttaa jotain banaania???Puuro pitää nälän hyvin...lähinnä siksi sitä... :kuola:

teen aerobista noin 2-3krt vk...

Sammyt sanoi:
Moi. Kokemuksia: Mulla ei toi massa (90 kg) nouse millään 3500 kalorilla, vaan jonnekkin 4500- 5000 joutuu nostamaan. No joku sanoo tästäki, että v*tun hullu saat vaan ihraa tolla. No joo, aerobistakaan en jätä pois bulkilla. Tulokset nousee kyllä hyvin ku mättää ylimääräisiä kaloreita koneeseen.

ps. parasta on kun lisää hiljalleen ja seurailee vähän. Mielestäni sitä hiilareista johtuvaa nestepöhöä ei tartte pelätä ku se lähtee aika helposti poiskin.

Kiitos!pistetään kokeiluun :kippis1:

hunter killer sanoi:
17v ikää ja on munaa kommentoida mun ruokailuja/treeniä? :worship: mutteipa nyt kuittailla, mikä ois sun ehdotus?ongelmana seuraava:
Aamulla mulle ei ruoka yksinkertaisesti uppoa,piste!
pitäneekö juoda taas yksi protskudrinkki ja mussuttaa jotain banaania???Puuro pitää nälän hyvin...lähinnä siksi sitä... :kuola:

teen aerobista noin 2-3krt vk...

Aamupala on se päivän tärkein ateria. Aamulle paljon hiilareita/protskua

Appelsiini mehua raejuustoo, keittokinkkua,proteiini juoma. Tukkii sen ruuan vaikka väkisin menemään mutta panosta paljon enemmän siihen aamu ruokailuun :)

Juu, olen miettinytkin että suurin puute on tuo aamupala...tai tiennyt, onhan nuita vaikka mitä tullut ravinnostakin lukastua...pitänee taas alkaa itseään kiusata, sitä se nimittäin on.....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
No mulla on kaksi ateriaa, millä menee suhteessa enemmän hiilareita/kaloreita ja ne ovat aamupala ja ateria treenin jälkeen. Muilla mielipiteitä?

hunter killer sanoi:
Juu, olen miettinytkin että suurin puute on tuo aamupala...tai tiennyt, onhan nuita vaikka mitä tullut ravinnostakin lukastua...pitänee taas alkaa itseään kiusata, sitä se nimittäin on.....

Juo aamupalasi. Mulla ainakin tökkii heti aamusta alkaa tunkemaan ruokaa suuhun. Ei muuta kuin esimerkiksi pari desiä kaurahiutaleita, purkki rahkaa ja mehukeittoa sekaisin tehosekoittimella ja naamariin. Tuohon voi sitten lisätä jotain, jos tuntuu ettei riitä, mutta pääsee ainakin alkuun. :)

nojoo alottelijahan MINÄ vasta olenkin mutta perusjutut alkaa suhkot hyvin jo tiedos ja munaa kyl löytyy :D mut asiaan:

"Aamupala:puuro, vesi/ Lisää toho vaikka Prode drinkki tai maitorahka esim: hyvä aamupala on 3-5dl kaurahiutaleita ja siihe sekaa maitorahkapurkki 250g ja mustikka soppaa
lounas:kouluruoka (salaatti,leipä,pääruoka) / ota kouluun prode drinkki messii ja juopase se jossai välis ton kouluruuan lisäks
valipala:protskudrinkki+banaani / toho vois laittaa melkei toisen banaanin mut mielummi ottaisin 3-5dl kaurahiutaleita ja siihe sekaa maitorahkapurkki 250g ja mustikka soppaa + ÖLJYÄ ~15g
palautusjuoma
päivällinen:kanafile+riisi
Tähän väliin toinen välipala: Esim;2dl kaurahiutaleita ja siihe sekaa maitorahkapurkki 250g ja ananaspurkki + ÖLJYÄ ~15g
iltapala:rahka,marjoilla tai jollain fucking soseella" / tohon lisäisin Kans öljyä jotta ravinteet imeytyis tasasesti yön aikana ja koko yöksi riittäis protskua ynm. ravinteita ja illallahan ei kannate syyä hiilareita koska joillakin se varastoutuu rasvaks

Tohon voi lisätä lisää syötävää mut tosta saa jotai 3500-4000kcal riippuen tietenki paljo syöt nuita muita mitä ilmotit, aerobista kannattee tietenki harrastaa pari kertaa viikos nii pysyy kuntoki koholla :piis:

Pieni niksi mitä itse käytän; puuro maitoon. 100g kaurahiutaleita 3.5dl maitoa ja tohon 100g raejuustot ja banaani päälle ja vielä pari ruisleipää niin tulee aika suuri kalorimäärä jo. Btw, hyvä juttu että sulla hunterkiller vie nälän toi puuro, mulle tulee tonkin aamupalan jälkeen alle kahdessa tunnissa _hirveä_ nälkä. :(

Sama homma se on kai itelläkin, että liian vähän syön?: Aamulla päivästä riippuen kaurapuuroa,jogurtti tai riisimuroja + ehrmanni. sitten 3 tunnin päästä kanaa riisiä tai jotain kotiruokaa, parin tunnin päästä ruispalat ja lidlin 500g rahkapurkki, illalla vielä prodedrinkki ja lusikka oliiviöljyä tai jogurtti. Salilla siis käyn 3kertaa viikossa n. klo 12 ja sen perään palkkari. Välillä tulee lenkkeiltyä, mutta nyt on jääny se. Paino silti tippunu 76kg ennen 78-79 ja 176cm, mutta meikäläinen vaan kiinteytynyy? Pitäisköhän jossain välissä jotain massanlisääjää alkaa vetämään, koska ite oon sellanen että pienestä tekemisestä hikoilen muutenkin (kunnossa ei siis muuten ole vikaa).

Vielä tän ikäsellekin pukkaa välillä finnejä (paska iho vaikkei ikänä aknea) eikös noi jotkut öljyt tai rasvahapotkin juuri auta siihen ihon kosteustasapainoon?

41shots sanoi:
Juo aamupalasi. Mulla ainakin tökkii heti aamusta alkaa tunkemaan ruokaa suuhun. Ei muuta kuin esimerkiksi pari desiä kaurahiutaleita, purkki rahkaa ja mehukeittoa sekaisin tehosekoittimella ja naamariin. Tuohon voi sitten lisätä jotain, jos tuntuu ettei riitä, mutta pääsee ainakin alkuun. :)

Tästä se vasta olon kehitti... :urjo: :urjo: :urjo: Helvetti,onko massan lisääminen mahdollista ilman tuhtia aamupalaa??????onhan tuo tähän asti toiminut, mutta paino on ollut aikalailla sama viimeset 2v....ahistaa nämä aamusyömiset :urjo: :urjo: :urjo:

Opettele se aamupalan syöminen pikkuhiljaa, etkä kerralla rykäse nappeja kaakkoon. Ei ihme jos meinaa tavara tulla ylös. Sitten kun sellaiseen perushyvään ja täyttävään aamiaiseen on tottunut, ei kone lähde käytiin millään ilman sitä.

nimimerkillä kahdesta kahvikupista ihan kunnon aamupalaan yhden talven aikana....

azzyyr sanoi:
Opettele se aamupalan syöminen pikkuhiljaa, etkä kerralla rykäse nappeja kaakkoon. Ei ihme jos meinaa tavara tulla ylös. Sitten kun sellaiseen perushyvään ja täyttävään aamiaiseen on tottunut, ei kone lähde käytiin millään ilman sitä.

nimimerkillä kahdesta kahvikupista ihan kunnon aamupalaan yhden talven aikana....

Heh, joo jäi laittamatta tuohon, että annos ei ollut ihan noin iso kuin suositeltiin alunpitäen...silti tuli jaska olo! Pitänee vielä pienentää annosta, kun sivuoireet on noin pahoja(kyse siis aamupalasta edelleen, ei roinasta)Buhahahahahaha

azzyyr sanoi:

Näin se menee ja kannattaat juo totuttelu aloittaa vaikkapa protujuomalla, maidolla, jogurtilla tai jollakin muulla nestemäisellä. Kaurahiutaleiden ja rahkan lastaaminen naamariin voi aamulla tuottaa aika ikävää oloa jos ei ole aamulla tottonut mitään syömään.

Itse olen syöny aamupalan tollasen 30min-45min sisällä aamuisin nyt, kun ei ole mihinkään kiire. Ei tarvi jumalattomalla vauhdilla tunkea naamaan ruokaa. Esim. ensin kiskon sen puuron ja maitoa ja vähän laskeutuu niin sitten maitorahkaa, kananmunaa tms. Toiminee noinkin. Luulisin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom