Massaa pois

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JPK
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

JPK

Olen tässä alkanut kypsymään oman ruhon raahaamiseen. Tällä hetkellä on painoa sellaset 115 kiloo ja tarkoitus ois saada se jonnekkin 80 tienoille.
Oon nyt käynyt salilla muutaman kuukauden 4 jakoisella ohjelmalla ja ihan hyvin on muutosta tullut aloitus kuntoon. Mutta haluaisin että pääsisin hyvään työkuntoon, sellaiseen kuntoon että jaksaisi tehdä kokopäivän ja illan hommia (raksalla) ja tuo salilla käynti ei yksin riitä päästäkseni tavoitteisiini. Joten nyt olen vaihtanut ohjelmani 2 jakoiseksi ja käynyt kahdesti viikossa pyöräilemässä pitkiä lenkkejä.
Kuinkahan pitkiä sarjoja kannattais alkaa tekemään salitreenissä, nykyisen kehoilu/voima reenin sijaan?
Ja ilmeisesti aerobisessa kannattaa pääsääntöisesti pitää syke 140 tuntumassa ja lenkit pitkinä. Kannattaako tehdä kovemman sykkeen lenkkejäkin?

Itsellä vähän saman tyyppinen suunnitelma menossa. Ootkos miettiny, että oisko ruoan kanssa säätämisen varaa? Mulla on tulokset ollu nousussa ja paino pudonnut kun oon pitänyt jonkilaista energiavajetta yllä. Tosin sen verran alkanut hifistelemään ruoan kanssa, että oon proteinia pyrkinyt saamaan tarpeeksi.
Joo, onhan se semmonen juttu ettei laihtumistulokset ole parhaita, jos salitreeni on pelkkää voimatreeniä, eikä harrasta aeroobista sen rinnalla yhtään.
Voihan sitä salilla sotkea kuntopyörällä vaikka puoltuntia - tunnin treeniä ennen tai jälkeen. Itse oon vääntänyt pyörällä salille ja käyny lenkkeilemässä satunnaisesti, mutta pitänee alkaa itsekin vääntämään kuntopyörällä kun ilmat muuttuu pyöräilykelvottomiksi.
Sykkeestä en osaa sanoa, mutta oon ite pitäny semmosta vauhtia yllä että syke on selvästi leposykettä korkeampi, hiki virtaa ja liikkuminen tuntuu raajoissa.

kriittinenmassa sanoi:
Itsellä vähän saman tyyppinen suunnitelma menossa. Ootkos miettiny, että oisko ruoan kanssa säätämisen varaa? Mulla on tulokset ollu nousussa ja paino pudonnut kun oon pitänyt jonkilaista energiavajetta yllä. Tosin sen verran alkanut hifistelemään ruoan kanssa, että oon proteinia pyrkinyt saamaan tarpeeksi.
Joo, onhan se semmonen juttu ettei laihtumistulokset ole parhaita, jos salitreeni on pelkkää voimatreeniä, eikä harrasta aeroobista sen rinnalla yhtään.
Voihan sitä salilla sotkea kuntopyörällä vaikka puoltuntia - tunnin treeniä ennen tai jälkeen. Itse oon vääntänyt pyörällä salille ja käyny lenkkeilemässä satunnaisesti, mutta pitänee alkaa itsekin vääntämään kuntopyörällä kun ilmat muuttuu pyöräilykelvottomiksi.
Sykkeestä en osaa sanoa, mutta oon ite pitäny semmosta vauhtia yllä että syke on selvästi leposykettä korkeampi, hiki virtaa ja liikkuminen tuntuu raajoissa.

No tottakai on aina säädettävää safkan suhteen, pitäis varmaankin hieman laskea kokonais kaloreita niin tietäis paremmin. Kulutus on varmaankin äikä järkkyä tällähetkellä, kun illat menee omantalon rakennuksen merkeissä ja sieltä sitten suihkun kautta nukkumaan, joten luulen ettei varmaankaan tuu syötyä tarpeeksi.

Tänään kävin aamulla reilulla 2 tunnin pyörälenkillä keskisykkeellä 140 ja on se kyllä huomattavasti mukavampaa kuin kuntopyöräily, pitäis vaan keksiä talveksi joku hyvä aerobinen harjoittelu.

Joo, oon vähän ite miettiny tuota pyöräilyhommaa myös. Mukavasti menee kun vetää salille, mutta en sitten tiedä millasta se on kuntopyörän kanssa. Pitänee kokeilla tässä miltä se vaikuttaa. Hiihtäminenhän ois pirun raskasta puuhaa, mutta kestääkö siinä sitten nivelet miten.

Vähän sama homma mulla tuon energiakulutuksen kanssa. Kulutus on aika huimaa, ja en millään saa syötyä sen vertaa että energiavaje olisi noin 1000 kilokaloria.

Aika hauskalta kuulostaa kun paksukaisella on hankaluuksia syödä tarpeeksi. :D

joo ei oo syöminen helppoa jos meinaa ottaa ne kalorit kehoilu safkasta. arkisin tulee varmaan sellanen 2500-3500 kalorii päivässä, joka on aivan liian vähän.

On muuten ehkä veemäisitän pudottaa massaa...itelläni saa painoa kyl parhaite alas jättämäl hiilarit vaa ilta 6mais melkee kokonaa veke...mut kuka jaksaa ku illal maistuu parhaite herkut heheh...mut täytynee talvella varmaa puristaa ittestää rasvat:)...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom