Deleted member 133729
Juuri tätä videota tarkoitin. Nuo jalat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös tuo ole feikki?Onhan noista "takavuosien" huipuista hauskoja bulkkikuvia. Mulle tulee aina mieleen Jay Cutler.
katso liitettä 228997
Äijä tekee vain duuniansa. Jossakin Jay sanoi, että syöminen offilla on hänelle ammatin vaikein osuus. Mutta hyvään lopputulokseen siinäkin on päästy!Onhan noista "takavuosien" huipuista hauskoja bulkkikuvia. Mulle tulee aina mieleen Jay Cutler.
katso liitettä 228997
Empä tiä, toivottavasti ei!Eikös tuo ole feikki?![]()
Joo mä kans kuullu joskus juttuu tost kumppari jutusta. Jari leino meni armeijaan ja jo sillon oli niin isot pohkeet et piti kumppareista varret leikata pois :DJuuri tätä videota tarkoitin. Nuo jalatHuhujen mukaan eräs tuttavani raskaansarjan bodari tippui pitkospuilta koska jalat olivat liian paksut ohuilla pitkospuilla kävelyyn
Osalle ei taas kuulema mahdu kumpparit jalkaan liian isojen pohkeiden takia. En osaa sanoa onko kumppari juttu totta vai legendaa. Ehkä joku jätti pohkeinen osaa kertoa.
Mul on aina ollut aikast isot pohkeet lähes ilman treeniä, 54cm oli ympärysmitta. Pari senttiä on lähtenyt kun olen laihtunut reilut 30kg.Joo mä kans kuullu joskus juttuu tost kumppari jutusta. Jari leino meni armeijaan ja jo sillon oli niin isot pohkeet et piti kumppareista varret leikata pois :D
Aina välillä näkee aika tukevia, keski-ikäisiä tätejä, jotka mummoleningeissään kävelevät valtavien, hyvän mallisten ja melko kiinteiden pohkeiden kanssa. Moni bodari on kateellinen noille luonnonlahjakkuuksille.Meikällä kans paksut pohkeet ja joutuu kumppareista leikkaamaan aina vartta veks jotta saa jalkaan, mut mä oon kans joskus ollu melkonen mätisäkki. Tai no... Oon kyl vieläkin mut en niin pahasti![]()
Todella paljon näkee 150-165cm pituisilla naisilla joilla on muotoa niin helvetin lihaisia pohkeita.Aina välillä näkee aika tukevia, keski-ikäisiä tätejä, jotka mummoleningeissään kävelevät valtavien, hyvän mallisten ja melko kiinteiden pohkeiden kanssa. Moni bodari on kateellinen noille luonnonlahjakkuuksille.
Osalla myös nilkat paksummat kuin keskiverto bodarin pohkeet.Aina välillä näkee aika tukevia, keski-ikäisiä tätejä, jotka mummoleningeissään kävelevät valtavien, hyvän mallisten ja melko kiinteiden pohkeiden kanssa. Moni bodari on kateellinen noille luonnonlahjakkuuksille.
Näitä näkee todella paljon. Mikä omituisinta, heidän pohkeet ovat myös kiinteät. Yhdellä +50v naistuttavalla on niin isot ja lihaksikkaat pohkeet että kisalavoille kelpaisivat. Ei ole koskaan harrastanut mitään. Lähipubissa istuu enimmäkseen. Eikä hän painakaan kuin max 70 kg.Aina välillä näkee aika tukevia, keski-ikäisiä tätejä, jotka mummoleningeissään kävelevät valtavien, hyvän mallisten ja melko kiinteiden pohkeiden kanssa. Moni bodari on kateellinen noille luonnonlahjakkuuksille.
54 cmMul on aina ollut aikast isot pohkeet lähes ilman treeniä, 54cm oli ympärysmitta. Pari senttiä on lähtenyt kun olen laihtunut reilut 30kg.
Eli jos haluaa isot pohkeet niin kannattaa lihottaa itsensä jo lapsena niin ne kasvavat siinä sivussaei niissä voimaa ihmeemmin ole kun en niitä tosiaan treenaa kuin silloin ja tällöin mutta on niissä muutakin kuin fläsää.
Ja kyllä ne kumppareiden käyttöä haittaa.
Sama homma.Komppaan kyllä täysin.
Itse otan pari kertaa vuoteen viikonlopun jolloin en yhtään mieti syömistä.
Syön ehkä 1-2 lämmintä ateriaa ja sit jotain naposteltavia. Tekee pääkopalle hyvää.
Muuten kyllä herkuttelen joka viikko yhtenä päivänä mut silloinkin 50% aterioista menee "bodyruokana"
Juuri tätä videota tarkoitin. Nuo jalatHuhujen mukaan eräs tuttavani raskaansarjan bodari tippui pitkospuilta koska jalat olivat liian paksut ohuilla pitkospuilla kävelyyn
Osalle ei taas kuulema mahdu kumpparit jalkaan liian isojen pohkeiden takia. En osaa sanoa onko kumppari juttu totta vai legendaa. Ehkä joku jätti pohkeinen osaa kertoa.