BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan noista "takavuosien" huipuista hauskoja bulkkikuvia. Mulle tulee aina mieleen Jay Cutler.

818533c3345787c543e8d01fd0ac7aca.jpg
 
Juuri tätä videota tarkoitin. Nuo jalat 😮Huhujen mukaan eräs tuttavani raskaansarjan bodari tippui pitkospuilta koska jalat olivat liian paksut ohuilla pitkospuilla kävelyyn😅 Osalle ei taas kuulema mahdu kumpparit jalkaan liian isojen pohkeiden takia. En osaa sanoa onko kumppari juttu totta vai legendaa. Ehkä joku jätti pohkeinen osaa kertoa.
Joo mä kans kuullu joskus juttuu tost kumppari jutusta. Jari leino meni armeijaan ja jo sillon oli niin isot pohkeet et piti kumppareista varret leikata pois :D
 
Joo mä kans kuullu joskus juttuu tost kumppari jutusta. Jari leino meni armeijaan ja jo sillon oli niin isot pohkeet et piti kumppareista varret leikata pois :D
Mul on aina ollut aikast isot pohkeet lähes ilman treeniä, 54cm oli ympärysmitta. Pari senttiä on lähtenyt kun olen laihtunut reilut 30kg.
Eli jos haluaa isot pohkeet niin kannattaa lihottaa itsensä jo lapsena niin ne kasvavat siinä sivussa 🙂 ei niissä voimaa ihmeemmin ole kun en niitä tosiaan treenaa kuin silloin ja tällöin mutta on niissä muutakin kuin fläsää.
Ja kyllä ne kumppareiden käyttöä haittaa.
 
Meikällä kans paksut pohkeet ja joutuu kumppareista leikkaamaan aina vartta veks jotta saa jalkaan, mut mä oon kans joskus ollu melkonen mätisäkki. Tai no... Oon kyl vieläkin mut en niin pahasti 😁
 
Meikällä kans paksut pohkeet ja joutuu kumppareista leikkaamaan aina vartta veks jotta saa jalkaan, mut mä oon kans joskus ollu melkonen mätisäkki. Tai no... Oon kyl vieläkin mut en niin pahasti 😁
Aina välillä näkee aika tukevia, keski-ikäisiä tätejä, jotka mummoleningeissään kävelevät valtavien, hyvän mallisten ja melko kiinteiden pohkeiden kanssa. Moni bodari on kateellinen noille luonnonlahjakkuuksille.
 
Aina välillä näkee aika tukevia, keski-ikäisiä tätejä, jotka mummoleningeissään kävelevät valtavien, hyvän mallisten ja melko kiinteiden pohkeiden kanssa. Moni bodari on kateellinen noille luonnonlahjakkuuksille.
Todella paljon näkee 150-165cm pituisilla naisilla joilla on muotoa niin helvetin lihaisia pohkeita.
Oon kuullut huhuja että ratsastus ja korkkareilla kävely kasvattaa pohkeita 🤔
 
Aina välillä näkee aika tukevia, keski-ikäisiä tätejä, jotka mummoleningeissään kävelevät valtavien, hyvän mallisten ja melko kiinteiden pohkeiden kanssa. Moni bodari on kateellinen noille luonnonlahjakkuuksille.
Osalla myös nilkat paksummat kuin keskiverto bodarin pohkeet.
 
Aina välillä näkee aika tukevia, keski-ikäisiä tätejä, jotka mummoleningeissään kävelevät valtavien, hyvän mallisten ja melko kiinteiden pohkeiden kanssa. Moni bodari on kateellinen noille luonnonlahjakkuuksille.
Näitä näkee todella paljon. Mikä omituisinta, heidän pohkeet ovat myös kiinteät. Yhdellä +50v naistuttavalla on niin isot ja lihaksikkaat pohkeet että kisalavoille kelpaisivat. Ei ole koskaan harrastanut mitään. Lähipubissa istuu enimmäkseen. Eikä hän painakaan kuin max 70 kg.
 
Mul on aina ollut aikast isot pohkeet lähes ilman treeniä, 54cm oli ympärysmitta. Pari senttiä on lähtenyt kun olen laihtunut reilut 30kg.
Eli jos haluaa isot pohkeet niin kannattaa lihottaa itsensä jo lapsena niin ne kasvavat siinä sivussa 🙂 ei niissä voimaa ihmeemmin ole kun en niitä tosiaan treenaa kuin silloin ja tällöin mutta on niissä muutakin kuin fläsää.
Ja kyllä ne kumppareiden käyttöä haittaa.
54 cm 😮 Meikellä nyt 37cm. Joo-oo.... Bulkkasin kerran itseni 97 kiloiseksi. Silloin oli pohkeet massiiviset 39 cm 😅 Mutta näyttivät vielä pienemmiltä kun yläkroppa oli isompi. Sääri on mulla mallia älyttömän pitkä. Pohje lyhyt nysä polven alla. Moni nainen on ollut kateellinen niistä. Olisivat kuulema upeat korkkareissa ja minihameessa.
 
Komppaan kyllä täysin.
Itse otan pari kertaa vuoteen viikonlopun jolloin en yhtään mieti syömistä.
Syön ehkä 1-2 lämmintä ateriaa ja sit jotain naposteltavia. Tekee pääkopalle hyvää.

Muuten kyllä herkuttelen joka viikko yhtenä päivänä mut silloinkin 50% aterioista menee "bodyruokana"
Sama homma.
Oon monesti ihmetellyt mitä ne "joulukilot" esim. On, itse kun syön jouluna muutaman päivän mitä mieli tekee nii heti tippuu pari kiloa painoa.

Juuri tätä videota tarkoitin. Nuo jalat 😮Huhujen mukaan eräs tuttavani raskaansarjan bodari tippui pitkospuilta koska jalat olivat liian paksut ohuilla pitkospuilla kävelyyn😅 Osalle ei taas kuulema mahdu kumpparit jalkaan liian isojen pohkeiden takia. En osaa sanoa onko kumppari juttu totta vai legendaa. Ehkä joku jätti pohkeinen osaa kertoa.

Meillä oli intissä parikin alokasta joille ei mahtunut kumpparit pohkeiden takia jalkaan, kumpikaan niitä tuskin oli ikinä treenannut vaan ihan luonnostaan valtavat.
 
Back
Ylös Bottom