BB PRO Marko Savolainen

Taitaa Markolla olla asiat paremmin kuin hyvin.Ei kaikki elä elämäänsä netissä.

Mä lähinnä tässä vaiheessa toivon että Make ite kommentois tilannetta koska tää alkaa olla mulle hieman epämiellyttävää.
Se on parempi että se tulee Makelta itteltään.

Onhan noilla viesteillä jokunen viikko väliä, mutta aika ristiriitaista silti?
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä ajattelin että voitais käydä läpi vuoden 1997 kisat ja tuomaroida ne.Katotaan mikä on kisojen oikee järjestys ilman politiikkaa ynnä muuta?
Voidaan ottaa myös jalkapallo ja analysoida onkos se pyöreä ja sopiiko siihen musta ja valkoinen ja mikä on oranssin pallon merkitys talvella pelatessa.
 
Savolainen on ilmiselvästi suunnittelemassa kaikkien aikojen parasta lisäravinnesarjaa yhdessä alan parhaiden asiantuntijoiden kanssa. Tästä johtuu hiljaisuus, kaikki ovat sitoutuneet ehdottomaan vaitioloon. Jättimäinen julkistaminen ,verkkokaupan aukeaminen sekä ällistyttävät tarjoukset tapahtuvat aikanaan. Malttakaa mielenne, uskolliset kannattajat palkitaan superextra tarjouksilla!!!!

Itse vähän ihmettelen miksi Marko ei kerännyt joukkorahoituksella varoja, kannattajilta olisi vuorenvarmasti koottu useita miljoonia rahaa!
 
Mä ajattelin että voitais käydä läpi vuoden 1997 kisat ja tuomaroida ne.Katotaan mikä on kisojen oikee järjestys ilman politiikkaa ynnä muuta?

Pidän ehdotustasi jotenkin todella koomisena ja absurdina.

Se vaikuttaa epätoivoiselta yritykseltä viedä huomion Markon mahdollisista ongelmista tuttuun ja turvalliseen aiheeseen.

Käyttäydyt noissa viesteissäsi kuten tuntisit Markon, mutta ehkä vain kuvittelet koko asian?
 
Viimeksi muokattu:
Nyt tää alkaa mennä aika sakeeks.BB Pro,se kertoo jotain.Makella oli enemmän potentiaalia kun niillä muilla kisaajilla yhteensä.Ja vaikka valtava osa siitä potentiaalista meni hukkaan niin miehen saavutukset puhuu puolestaan.Koittakaa ite miten pää kestää kun tähtäimessä on maailman huippu.Mä oon sanaton,mä enää en ymmärrä mitä teidän päässä liikkuu.Mä yritän mutta en pysty samaistumaan tollaseen mind settiin.
 
Nyt tää alkaa mennä aika sakeeks.BB Pro,se kertoo jotain.Makella oli enemmän potentiaalia kun niillä muilla kisaajilla yhteensä.Ja vaikka valtava osa siitä potentiaalista meni hukkaan niin miehen saavutukset puhuu puolestaan.Koittakaa ite miten pää kestää kun tähtäimessä on maailman huippu.Mä oon sanaton,mä enää en ymmärrä mitä teidän päässä liikkuu.Mä yritän mutta en pysty samaistumaan tollaseen mind settiin.
Onhan Markoa täällä pakkiksella tsempattu hänen edesottamuksiinsa suhteutettuna tosi paljon. Eli se 97 kantaa vielå siinäkin mielessä että tuntuu ukko nousevan aina kuin korkki pintaan mystisten katoamisten ja busineksien kusemisen jälkeen. Jos vaikka Mike tai M. Niemi ois perseillyt edes hivenen samalla tavalla niin ne ois upotettu jo joka foorumilla ajat sitten.
 
Onhan Markoa täällä pakkiksella tsempattu hänen edesottamuksiinsa suhteutettuna tosi paljon. Eli se 97 kantaa vielå siinäkin mielessä että tuntuu ukko nousevan aina kuin korkki pintaan mystisten katoamisten ja busineksien kusemisen jälkeen. Jos vaikka Mike tai M. Niemi ois perseillyt edes hivenen samalla tavalla niin ne ois upotettu jo joka foorumilla ajat sitten.

En usko, että kuvaamassasi tosiasiassa on kyse pelkästään siitä, että Marko oli joskus niin lihaksikas ja "tasavertainen"

Kaikesta mokailusta ja muusta huolimatta, mies on silti aina jaksanut hymyillä ja olla positiivinen. Lisäksi ollut myös aika avoin omista mokistaan ja roinaamisestaan. En muista myöskään, että olisi kauheasti koittanut laittaa niistä vastuuta muille.

Jos Marko nyt ilmestyy ja katoaa sitten taas, niin monihan vain ajattelee, että katoaminen on ihan odotettavaa ja normaalia. Se olisi jo erikoisempaa jos ei katoaisi.
 
Viimeksi muokattu:
Eihan katoamisessa ole mitaan pahaa, se on jokaisen oma valinta. Silti kuitenkin taitaa jengia hiertaa se etta katoamisen johdosta maksettuja tavaroita / treeniohjeita ei ole kuulunut. Jos on henkilokohtaisen breikin paikka niin voisi ottaa tauon myos laskuttamisesta.
 
En usko, että kuvaamassasi tosiasiassa on kyse pelkästään siitä, että Marko oli joskus niin lihaksikas ja "tasavertainen"

Kaikesta mokailusta ja muusta huolimatta, mies on silti aina jaksanut hymyillä ja olla positiivinen. Lisäksi ollut myös aika avoin omista mokistaan ja roinaamisestaan. En muista myöskään, että olisi kauheasti koittanut laittaa niistä vastuuta muille.

Jos Marko nyt ilmestyy ja katoaa sitten taas, niin monihan vain ajattelee, että katoaminen on ihan odotettavaa ja normaalia. Se olisi jo erikoisempaa jos ei katoaisi.

Mun mielestä se oli aika hyvä comeback kun se aluks makas dialyysissä mutta sitten kuitenkin pääs takasin treenaamaa.Mua on joskus masennus pitänyt sängynpohjalla ja sieltä nouseminen vaati mm sen että ottaa taas sen lusikan kouraan ja alkaa lusikoida.Se lusikka on aina aluks hieman painava mutta kyllä se siitä aina lähtee.
 
Eihan katoamisessa ole mitaan pahaa, se on jokaisen oma valinta. Silti kuitenkin taitaa jengia hiertaa se etta katoamisen johdosta maksettuja tavaroita / treeniohjeita ei ole kuulunut. Jos on henkilokohtaisen breikin paikka niin voisi ottaa tauon myos laskuttamisesta.

Tuo on totta mutta musta tuntuu että tuo laskutus tapahtu sillon kun kahvat oli vielä kaakossa.Mä ite tässä vaiheessa uskon että kaikki saa mitä on tilannut mutta pienellä viiveelä.
 
Mun mielestä se oli aika hyvä comeback kun se aluks makas dialyysissä mutta sitten kuitenkin pääs takasin treenaamaa.Mua on joskus masennus pitänyt sängynpohjalla ja sieltä nouseminen vaati mm sen että ottaa taas sen lusikan kouraan ja alkaa lusikoida.Se lusikka on aina aluks hieman painava mutta kyllä se siitä aina lähtee.

Ehdottomasti oli kova paluu. Samaten se Supermass-sarja oli huippubisnes. Potentiaalia on ollut usein vaikka mihin.
 
Entä jos nuorena miehenä et ois
aineisiin sortunut?
Entä jos oisit jo 20-veenä Flexin kanteen päässyt?
Olisitko Kultsalla ysiseiska kaikki huiput lyönyt?
Ja jonain päivänä oltais sut Sandow voittamassa nähty?

Kroppa ainutlaatuinen, geenilotossa voittanut
Mut täällä ollaan vailla Olympiaa, Tasavertaisesta huolimatta
Sinä oot meidän heran tuoja, kunnes toistuu aina sama kaava
Niin katoaa taas Supermassa Suomen bodytaivaan alta.


A. Wiskarin laulua vapaan kökösti mukaillen.
 
En usko, että kuvaamassasi tosiasiassa on kyse pelkästään siitä, että Marko oli joskus niin lihaksikas ja "tasavertainen"

Kaikesta mokailusta ja muusta huolimatta, mies on silti aina jaksanut hymyillä ja olla positiivinen. Lisäksi ollut myös aika avoin omista mokistaan ja roinaamisestaan. En muista myöskään, että olisi kauheasti koittanut laittaa niistä vastuuta muille.

Jos Marko nyt ilmestyy ja katoaa sitten taas, niin monihan vain ajattelee, että katoaminen on ihan odotettavaa ja normaalia. Se olisi jo erikoisempaa jos ei katoaisi.
Tuo on aivan totta että Marko on positiivinen kaveri eikä ole yrittänyt liiemmin selitellä mokailujaan. Karismaattinen henkilö, jolle myös tuo hieman mystinen puoli kuuluu vähän kuin asiaan.
 
Mihin viitaat tällä "vihaisella keskustelulla"? Poliittisissa keskusteluissa tunteet helposti kuumenee, mutta en ainakaan Maken osalta muista mitään erityisen vihaista tai negatiivista keskustelua.

Tämä viimeisin come back julkisuuteen tehtiin jo ihan eri mentaliteetilla kuin ennen, jonkinlaisen jumalkompleksin saattelemana. Mulle tuli jo lähdössä sellainen mielikuva, että nyt tää on viimeinen come back ainakin kehonrakennuksen saralla, en tiedä miksi ja aika näyttää olenko oikeassa vai väärässä. Mutta kaukaloon tultiin suoraan kahdella videolla, joissa suunnilleen haukuttiin kaikki kehonrakentajat, kuinka ei satsata lajiin, päivitellään vaan instaa ja somea. Pitäisi painua perunakellariin ruoskimaan itseään ja nousta vain treenaamaan ja syömään. Ei mitään muuta elämää. Puheita oli kohdistettavissa moniinkin Suomalaisiin nimimiehiin, mutta jääköön ne mainitsematta, koska perustuu omiin päätelmiin. Omista selkäposekuvista värkkäiltiin vertailuja eri kehonrakentajien kesken, joihin Nyyssöläkin pääsi mukaan. Kritisoitiin toisten kisavalmisteluja, lytättiin somet ja bisnekset. "Koska pitäisi satsata kehonrakennukseen, en ymmärrä."

Sen jälkeen olikin taas jotain lisäravinnevirityksiä, joka nyt oli pääteltävissä jo ylipäätään siitä, että herra ilmaantui taas "julkisuuteen". Kuitenkin näiden viritysten lopputulemaa voi vain arvailla Mannisen kryptisistä facebook päivityksistä. Valmennusbisneksiä viriteltiin myös, josta edelleen löytyy youtubesta videoita. Politiikkaan mentiin rytinällä ja täytettiin facebook poliittisilla manifesteilla.

Ylipäätään tuo jeesustelu tuosta kehonrakennukseen satsaamisesta kuulostaa herran suusta lähinnä koomiselta´, kun oma ura katkesi mihin katkesi. Miksiköhän herra ei itse sitoutunut siihen rummuttamaansa kehonrakennukseen sitten, vaan ihan muihin elämän osa-alueisiin. Toki sitä on kiva aina come backissä käyttää keppihevosena, kun sillä näyttää saavan fanien varauksettomat sympatiat puolelleen. Ja epäilemättä tulee saamaan jatkossakin. "On niin symppis kaveri ja kertoo rehellisesti, blaa blaa..." Lässyn lässyn vittu.

Mä ite tässä vaiheessa uskon että kaikki saa mitä on tilannut mutta pienellä viiveelä.

Nii, sun uskos ei toki asiaa muuta mihinkään. Eikö tää homma olis sillo kannattanu saattaa finaaliin, kun sieltä käräjiltä tuli sitä fyrkkaa ihan enemmänkin. Eikös se saanut ihan sievoisen summan rahaa oman nimensä käytöstä? En jaksa kaivaa, joten perustuu ihan omaan mielikuvaan, mutta eikös herra silloin bostaillut täällä, että aina ollut haaveena pelata rahapelejä silleen ettei tarvii huolehtia rahan menosta? Tärkeämpää oli juosta pistämään kolikoita jassoon, kun pistää toi paitahomma finaaliin. Jokainen tehköön oman päätelmänsä, millä prioriteetilla tätä paitahommaa on käsitelty.


No mitäpä vittu lottoot?

Potentiaalia on ollut usein vaikka mihin.

Ei ole ikinä ollut potentiaaliha yhtään mihinkään. Ihan paskan jauhamista tässä vaiheessa, että potentiaalia olisi ollut. Se on eri asia, että tuohon aikaan on puhuttu potentiaalista. Silloin ei ollut vielä niin vahvasti nämä muut piilevät kyvyt tiedossa. Nykyvalossa voi hyvin sanoa, että mitään potentiaalia mihinkään ei ole koskaan ollutkaan. Se potentiaali on ihan kokonaisvaltainen paketti, johon kuuluu kaikki. Voihan sitä jollakin olla vaikka potentiaalia maailman nopeimmaksi juoksijaksi, mutta jos viina vie niin jälkikäteen voi ihan hyvin sanoa, että potentiaalia ei ole koskaan ollut. Kun muut ominaisuudet menee edelle, ihan kuten tässäkin tapauksessa.
 
@B-Ice hyvän tiivistelmän heitit. Tuntuu Maken kohdalla kyse olevan siitä, että kun kerran on päässyt formulan rattiin, niin ei siinä osaa enää tyytyä mopolla ajamiseen. Sitten kerta toisensa jälkeen homma lähtee tavalla tai toisella lapasesta.

En tiedä mikä markossa vetoaa, mutta kyseessä on silti edelleen äärettömän kiinnostava persoona.
 
Back
Ylös Bottom