BB PRO Marko Savolainen

Itse toivon etta Markolla on asiat hyvin ja etta kaikki on OK. Olen aina pitanyt Markon leppoisasta ja ystavallisesta luonteesta. Siksi pari kuukautta tapahtunut vihainen poliittinen keskustelu tuli ihan puskista ainakin minulle, sen takia etta negatiivinen keskustelun savy ei ollut ollenkaan sita mihin olen hanelta tottunut. En tunnistanut henkiloa siita vaan tuntui aivan kuin joku muu olisi kirjoittanut ne. Se heratti ainakin minussa huolta.

Tein saman huomion. Olen jo jonkun aikaa kuvitellut näkeväni tuon hymyn läpi. Eli en ole pitänyt Markoa aivan sellaisena rentona ja mukavana hyväntuulisena heppuna, millainen hän on aina ollut julkisuudessa. Olen ajatellut, että tuon hymyilevän ja mukavan ihmisten takana on ehkä jotain piilossa. Surua ehkä? Saattaa olla, että tunnistin siinä jotain itsestäni.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse toivon etta Markolla on asiat hyvin ja etta kaikki on OK. Olen aina pitanyt Markon leppoisasta ja ystavallisesta luonteesta. Siksi pari kuukautta tapahtunut vihainen poliittinen keskustelu tuli ihan puskista ainakin minulle, sen takia etta negatiivinen keskustelun savy ei ollut ollenkaan sita mihin olen hanelta tottunut. En tunnistanut henkiloa siita vaan tuntui aivan kuin joku muu olisi kirjoittanut ne. Se heratti ainakin minussa huolta.

Mihin viitaat tällä "vihaisella keskustelulla"? Poliittisissa keskusteluissa tunteet helposti kuumenee, mutta en ainakaan Maken osalta muista mitään erityisen vihaista tai negatiivista keskustelua.
 
Mihin viitaat tällä "vihaisella keskustelulla"? Poliittisissa keskusteluissa tunteet helposti kuumenee, mutta en ainakaan Maken osalta muista mitään erityisen vihaista tai negatiivista keskustelua.

Kyllä tuo Maken keskustelun sävy yllätti tosiaan minutkin, mutta se johtui ehkä siitä, että hän oli ollut siihen mennessä niin korostetun asiallinen. Mitenkään erityisen vihaista se ei kai ollut, vaikka vihaa ja tunnetta siinä kyllä oli mielestäni aika paljon.

Aiheet on tosiaan semmoisia, mitkä perinteisesti nostattaa tunteet pintaan, mutta niinhän ei politiikassa perinteisesti Suomessa toimita, vaan sieltä tulee helposti lähtö jos antaa vihansa hallita omaa ulosantiaan. Harva kuitenkaan pystyy olemaan niin kylmän viileä, älykäs ja sanavalmis kuin Halla-Aho. Tai vaikkapa Ben Zyskowicz, joka jää harvoin kakkoseksi väittelyissä, oli aihe mikä tahansa.

Kaikki maahanmuutajat mitkä minä tunnen, ovat asiallisia ja mukavia. Lapsillakin on kavereina ainaki 5 eri maasta olevia lapsia. Kulttuuriltaan varmasti erilaisia, mutta ihmisiä silti.

Joka tapauksessa haluan olla rehellinen siinä, että en haluaisi somaleita naapurikseni ja ne maahanmuuttajat, jotka eivät kunnioita heille antamaamme mahdollisuutta parempaan elämään, vituttavat kunnolla minuakin. Ja yhtä paljon vituttaa ne Suomalaiset, jotka sulkee silmänsä ongelmilta ja pahimpana syyttää niistä kantasuomalaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tuo Maken keskustelun sävy yllätti tosiaan minutkin, mutta se johtui ehkä siitä, että hän oli ollut siihen mennessä niin korostetun asiallinen. Mitenkään erityisen vihaista se ei kai ollut, vaikka vihaa ja tunnetta siinä kyllä oli mielestäni aika paljon.

Se yllätti monet muutkin minut mukaan lukien.Tossa kun meette muutaman sivun taaksepäinän niin näätte mitä tässä tarkotetaan.Mä veikkaan että Make ite kertoo kohta mitä tarkotti milläkin niin tällänen turha spekulointi vois sitten jäädä vai mitä?
 
Ottihan Marko aika paljon kierroksia Matiaksenkin ketjussa kun se meitä Maken faneja lampaiksi haukkui 😱 mutta eiköhän kaikilla aina välillä hermot mene.
 
Ottihan Marko aika paljon kierroksia Matiaksenkin ketjussa kun se meitä Maken faneja lampaiksi haukkui 😱 mutta eiköhän kaikilla aina välillä hermot mene.

Ei kaikilla, mutta on se varmaan tervettä joskus vähän raivota ihan kunnollakin. Parempi sekin kun aina nieleskellä vihaansa ja antaa muiden tehdä mitä tahansa.
 
Se yllätti monet muutkin minut mukaan lukien.Tossa kun meette muutaman sivun taaksepäinän niin näätte mitä tässä tarkotetaan.Mä veikkaan että Make ite kertoo kohta mitä tarkotti milläkin niin tällänen turha spekulointi vois sitten jäädä vai mitä?
Eiköhän Markon kirjoituksia/päivittelyitä saada taas tovi odotella
 
Back
Ylös Bottom