BB PRO Marko Savolainen

Ylipäätään tuo jeesustelu tuosta kehonrakennukseen satsaamisesta kuulostaa herran suusta lähinnä koomiselta´, kun oma ura katkesi mihin katkesi. Miksiköhän herra ei itse sitoutunut siihen rummuttamaansa kehonrakennukseen sitten, vaan ihan muihin elämän osa-alueisiin. Toki sitä on kiva aina come backissä käyttää keppihevosena, kun sillä näyttää saavan fanien varauksettomat sympatiat puolelleen. Ja epäilemättä tulee saamaan jatkossakin. "On niin symppis kaveri ja kertoo rehellisesti, blaa blaa..." Lässyn lässyn vittu.


Ei ole ikinä ollut potentiaaliha yhtään mihinkään. Ihan paskan jauhamista tässä vaiheessa, että potentiaalia olisi ollut. Se on eri asia, että tuohon aikaan on puhuttu potentiaalista. Silloin ei ollut vielä niin vahvasti nämä muut piilevät kyvyt tiedossa. Nykyvalossa voi hyvin sanoa, että mitään potentiaalia mihinkään ei ole koskaan ollutkaan. Se potentiaali on ihan kokonaisvaltainen paketti, johon kuuluu kaikki. Voihan sitä jollakin olla vaikka potentiaalia maailman nopeimmaksi juoksijaksi, mutta jos viina vie niin jälkikäteen voi ihan hyvin sanoa, että potentiaalia ei ole koskaan ollut. Kun muut ominaisuudet menee edelle, ihan kuten tässäkin tapauksessa.

Kyllähän Marko on saanut enemmän anteeksi mitä moni muu.

En minä silti häntä kohtaan tunne tuollaista vihaa, mikä sinun postauksestasi huokuu. Ihmettelen noin voimakasta reaktiota. Oletko menettänyt paljonkin rahaa Markon vuoksi?

Olen edelleen sitä mieltä, että Markossa on ollut moneen asiaan potentiaalia, enkä tarkoita lihaksen kasvatusta. Niin on monessa muussakin ihmisessä, mutta moni ei pääse edes sohvalta ylös ja yritä.

En minä silti häneltä paitaa tilaisi tai sijoittaisi hänen bisneksiinsä yhtään rahaa. Muille suon kuitenkin tämän vapauden.

Suon myös Markolle vapauden yrittää erilaisia comebackeja niin monta kertaa kuin haluaa, eihän se minulta ole pois. Päinvastoin toivotan hänelle onnea, mitä ikinä tekeekään.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän Marko on saanut enemmän anteeksi mitä moni muu.

En minä silti häntä kohtaan tunne tuollaista vihaa, mikä sinun postauksestasi huokuu. Ihmettelen noin voimakasta reaktiota. Oletko menettänyt paljonkin rahaa Markon vuoksi?

Olen edelleen sitä mieltä, että Markossa on ollut moneen asiaan potentiaalia, enkä tarkoita lihaksen kasvatusta. Niin on monessa muussakin ihmisessä, mutta moni ei pääse edes sohvalta ylös ja yritä.

En minä silti häneltä paitaa tilaisi tai sijoittaisi hänen bisneksiinsä yhtään rahaa. Muille suon kuitenkin tämän vapauden.

Suon myös Markolle vapauden yrittää erilaisia comebackeja niin monta kertaa kuin haluaa, eihän se minulta ole pois. Päinvastoin toivotan hänelle onnea, mitä ikinä tekeekään.

Mua vituttaa, kun toisten harrastuksia aletaan arvostelemaan. Jotkut kisaa varmaan vaan ihan harrastuksena, toiset haluaa haastaa itseään, toiset vertailla muihin, jotkut haluaa rakentaa bisnestä. Mitä vittua tarvii tulla jeesustelemaan ja arvostelemaan muiden elämän prioriteetteja? Jos itse on asunut jossain salin siivouskomerossa nokka valkoisena niin ei kai kaikkien tarvii jakaa samoja prioriteetteja elämässä. Etenkin kun lopputulos on nähtävissä. On eri asia arvostella jokaisen kuntoa. Kun kuntoaan menee esittelemään, altistaa itsensä samalla oman kunnon arvostelulle. Mutta turha kenenkään elämän valintoja on arvostella.

Ja eniten mua vituttaa, suorastaan sylettää se, että sotketaan toisten bisneksiä. Kun omat hommat kustiin oikein norsun munalla niin sitten pitää ottaa muka hauskoja kuvia peilin edessä erinnäisä lappuja otsassa ja lytätä toisen rakentamaa bisnestä. Ei ole edes naurettavaa, eikä säälittävää, vaan sylettävää. Valmennuskuvioita viriteltiin toisen henkilön kanssa. Tässä pahimmillaan toinen on käyttänyt aikaa, vaivaa ja rahaa asian eteen päin viemiseen, kun tuollaisen tilaisuuden on saanut. No mitäpä sitten, kustaan sekin, koska lähdetäänkin politiikkaan. Enkä ole itse yrittäjä, mutta annan täyden tukeni niille, jotka sitä tekee. Ei voi mitään, mutta mun tekee pahaa, kun äijä kusee muiden bisnekset ja pahimmillaan haaveet. Mulle vaan ei uppoo se "parantunut narkkari" säälin kerjääminen. Ei vaan mene enää läpi, kun näitä juttuja seuraa. Jokaisella on toki oikeus olla millainen oskari puntti haluaa ja tehdä omat päätöksensä.

Minun puolestani kuka vaan voi yrittää mitä vaan ja suon kaikille sen mahdollisuuden ihan niin monta kertaa kuin lystää. Hyvä vaan, jos menestyy. Ei ole minulta mitenkään pois.

Minun tykkäyksiäni tai vihaamisiani saa spekuloida ihan rauhassa. Minulla ei ole kuitenkaan mitään syytä vihata ketään. Kaikki kirjoitukseni ja mielipiteeni perustuu netissä julkisesti olleeseen tietoon ja on tarkistettavissa edelleen internetistä, osa tältä palstalta, facebookista, youtubesta, yms. Jos kirjoitukseni kuitenkin syystä tai toisesta sisältää asiavirheitä, pyydän oikaisemaan ne. Ja on myös hyvä opetella erottamaan toisistaan tunne ja mielipide.
 
Ei ole edes naurettavaa, eikä säälittävää, vaan sylettävää. Valmennuskuvioita viriteltiin toisen henkilön kanssa. Tässä pahimmillaan toinen on käyttänyt aikaa, vaivaa ja rahaa asian eteen päin viemiseen, kun tuollaisen tilaisuuden on saanut. No mitäpä sitten, kustaan sekin, koska lähdetäänkin politiikkaan.

Viittaatko Tuomas Takalon kanssa tehtyyn Pro Level Competion-valmennukseen? Ainakaan prolevelcompetion.fi osoitetta ei ole enää olemassa, vaan on vain Takalon oma prolevel.fi

Lisäravinnehommaa odotellaan, eli että saisi ekat kolme tuotetta ulos. Ja kahden viikon päästä menen Helsinkiin hiomaan valmennusjuttuja Tuomas Takalon kanssa.


View: https://www.instagram.com/p/CEmFwHzDRyD/


View: https://www.instagram.com/p/CG4jykng4mp/?utm_source=ig_web_copy_link
 
Viimeksi muokattu:
Mua vituttaa, kun toisten harrastuksia aletaan arvostelemaan. Mitä vittua tarvii tulla jeesustelemaan ja arvostelemaan muiden elämän prioriteetteja? Jos itse on asunut jossain salin siivouskomerossa nokka valkoisena niin ei kai kaikkien tarvii jakaa samoja prioriteetteja elämässä.

Ja eniten mua vituttaa, suorastaan sylettää se, että sotketaan toisten bisneksiä. Kun omat hommat kustiin oikein norsun munalla niin sitten pitää ottaa muka hauskoja kuvia peilin edessä erinnäisä lappuja otsassa ja lytätä toisen rakentamaa bisnestä. Ei ole edes naurettavaa, eikä säälittävää, vaan sylettävää. No mitäpä sitten, kustaan sekin, koska lähdetäänkin politiikkaan. Enkä ole itse yrittäjä, mutta annan täyden tukeni niille, jotka sitä tekee. Ei voi mitään, mutta mun tekee pahaa, kun äijä kusee muiden bisnekset ja pahimmillaan haaveet. Mulle vaan ei uppoo se "parantunut narkkari" säälin kerjääminen.

Ja on myös hyvä opetella erottamaan toisistaan tunne ja mielipide.

Oliko tuo viimeinen rivi muistutuksena sulle itsellesi? Aika tunteella tulee vai onko sun kirjoitustyylisi ihan normaalistikin tuollaista? (Hieman referoin sun tekstiä)
 
Nyt on hauska katsoa taas kun porukka alkaa kommentoimaan "ja sama sykli jatkuu ja seuraavana on bisnestä" huomaamatta että se kommentointi on sitä samaa sykliä. Vähän niinkun autoilijat aamuruuhkassa valittaa "mikä tässä liikenteessä mättää" kun olet itse osa sitä saatanan aamuruuhkaa. Varmaan olen itsekkin osa tätä sykliä 🤔.
 
20210507_163522.jpg
20210507_163807.jpg
 
Ja niin kun taas huomataan, ei ole ollu Marko sekoilemassa kadulla, vaan elämässä omaa elämäänsä. En itse ymmärrä miks näin totaalisia breikkejä Make somen osalta tekee, mutta jokatapauksessa näyttää pakkislaisten arvailut taas osuneen väärään.
 
Ja niin kun taas huomataan, ei ole ollu Marko sekoilemassa kadulla, vaan elämässä omaa elämäänsä. En itse ymmärrä miks näin totaalisia breikkejä Make somen osalta tekee, mutta jokatapauksessa näyttää pakkislaisten arvailut taas osuneen väärään.
Jaa, mistäs me huomataan, mitä hän tämän sometauon aikana teki. Haluatko avata lisää?
 
Ja niin kun taas huomataan, ei ole ollu Marko sekoilemassa kadulla, vaan elämässä omaa elämäänsä. En itse ymmärrä miks näin totaalisia breikkejä Make somen osalta tekee, mutta jokatapauksessa näyttää pakkislaisten arvailut taas osuneen väärään.
Pari viimeisintä sivua pitkästä aikaa lukeneena ei taida tauko rajottua pelkästään someen jos on viesteistä päätellen myös ihan oikean maailman tilauksia hoitamatta. Omalta puolelta en stressaa, henkilö ei aiheuta minkäänlaista asiayhteyttä kehonrakennukseen tai varsinkaan sen puolesta puhumiseen enää tänä päivänä, mutta koska joillekin näyttää asiayhteys vielä olevan olemassa, niin toivon oikeasti samaa kuin @isotarakka, että josko tällä kertaa...
 
Joo mutta tuo nyt on Markon osalta ihan kaikkien tiedettävissä, että viimeistään puolen vuoden päästä tulee taas breikki, eikä kukaan tiedä herrasta mitään. Sitten alkaa taas spekulointi, että narkkaamassa kadun kulmassa, vaikka eläisikin vaan omaa elämäänsä ilman somea. Ja nuita tilauksia oli jäänyt hoitamatta jo ennen sometaukoa, joten sinänsä ne ei liity toisiinsa.
 
Joo mutta tuo nyt on Markon osalta ihan kaikkien tiedettävissä, että viimeistään puolen vuoden päästä tulee taas breikki, eikä kukaan tiedä herrasta mitään. Sitten alkaa taas spekulointi, että narkkaamassa kadun kulmassa, vaikka eläisikin vaan omaa elämäänsä ilman somea. Ja nuita tilauksia oli jäänyt hoitamatta jo ennen sometaukoa, joten sinänsä ne ei liity toisiinsa.
Kai sinä nyt ymmärrät että tuolla ”oman elämän elämisellä” ei voi selittää tämmöistä toimintaa, en itsekään voisi vain jäädä töistä pois ilmoittamatta ja ruveta elämään ”omaa elämää” ja tulla kuukausien päästä takaisin taas kun on pidetty vähän ”sometaukoa”. Miten äskeinen hiljaisuus ja tilauksien toimittamatta jättäminen eivät liity toisiinsa, kun ainakin samaan aikaan ovat tapahtuneet, valaisetko minuakin, logiikkaa yritän kovasti viestistäsi etsiä mutta ei oikein nappaa?
 
Viimeksi muokattu:
Paitojahan siinä tultiin myymään,ens viikolla on "mahtava ennakkotilaus tarjous,luotettava toimittaja "...Ja taas mennään,rahat siirtyy makelle ja ukko katoaa. Sata paitaa toimittamatta,toimitus ongelma,tehdas meni rikki ja laatu olikin huono,teän pitäs ymmärtää,odottakaa.. Joulun alla uus markkinointi sessio... "uus tavaran toimittaja on paras mitä voi olla" ja rahat siirtyy :D Rikosilmoitusta ei saa tehdä! koska sehän on Marko ja pitää ymmärtää..

Ukkohan tekee petoksia,vie hönäjen rahat ja nauraa päälle jossaki luukussa ku on taas kolmetonnia rahaa.
 
Ja niin kun taas huomataan, ei ole ollu Marko sekoilemassa kadulla, vaan elämässä omaa elämäänsä. En itse ymmärrä miks näin totaalisia breikkejä Make somen osalta tekee, mutta jokatapauksessa näyttää pakkislaisten arvailut taas osuneen väärään.

Muistatko miten aktiivinen Marko oli vaaleihin lähtiessään ja sitte yhtäkkiä katosi ihan täysin? Mielestäni olisi kohteliaampaa eikä paljon vaadittu jos kommentoisi edes vaikka, että "En lähdekään ehdolle" kuin vain kadota sanomatta mitään.

Marko ei ole vastuussa minulle, mutta se joka lähtee vielä hänen kanssaan tekemään bisneksiä tai yhteistyötä, niin pitäisi kyllä tietää siihen liittyvät riskit.

En tiedä mistä arvailuista puhut, mutta voit varmaan kertoa, että mikä niistä meni pieleen?
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom