Ylipäätään tuo jeesustelu tuosta kehonrakennukseen satsaamisesta kuulostaa herran suusta lähinnä koomiselta´, kun oma ura katkesi mihin katkesi. Miksiköhän herra ei itse sitoutunut siihen rummuttamaansa kehonrakennukseen sitten, vaan ihan muihin elämän osa-alueisiin. Toki sitä on kiva aina come backissä käyttää keppihevosena, kun sillä näyttää saavan fanien varauksettomat sympatiat puolelleen. Ja epäilemättä tulee saamaan jatkossakin. "On niin symppis kaveri ja kertoo rehellisesti, blaa blaa..." Lässyn lässyn vittu.
Ei ole ikinä ollut potentiaaliha yhtään mihinkään. Ihan paskan jauhamista tässä vaiheessa, että potentiaalia olisi ollut. Se on eri asia, että tuohon aikaan on puhuttu potentiaalista. Silloin ei ollut vielä niin vahvasti nämä muut piilevät kyvyt tiedossa. Nykyvalossa voi hyvin sanoa, että mitään potentiaalia mihinkään ei ole koskaan ollutkaan. Se potentiaali on ihan kokonaisvaltainen paketti, johon kuuluu kaikki. Voihan sitä jollakin olla vaikka potentiaalia maailman nopeimmaksi juoksijaksi, mutta jos viina vie niin jälkikäteen voi ihan hyvin sanoa, että potentiaalia ei ole koskaan ollut. Kun muut ominaisuudet menee edelle, ihan kuten tässäkin tapauksessa.
Kyllähän Marko on saanut enemmän anteeksi mitä moni muu.
En minä silti häntä kohtaan tunne tuollaista vihaa, mikä sinun postauksestasi huokuu. Ihmettelen noin voimakasta reaktiota. Oletko menettänyt paljonkin rahaa Markon vuoksi?
Olen edelleen sitä mieltä, että Markossa on ollut moneen asiaan potentiaalia, enkä tarkoita lihaksen kasvatusta. Niin on monessa muussakin ihmisessä, mutta moni ei pääse edes sohvalta ylös ja yritä.
En minä silti häneltä paitaa tilaisi tai sijoittaisi hänen bisneksiinsä yhtään rahaa. Muille suon kuitenkin tämän vapauden.
Suon myös Markolle vapauden yrittää erilaisia comebackeja niin monta kertaa kuin haluaa, eihän se minulta ole pois. Päinvastoin toivotan hänelle onnea, mitä ikinä tekeekään.
Viimeksi muokattu: