BB PRO Marko Savolainen

Muistatko miten aktiivinen Marko oli vaaleihin lähtiessään ja sitte yhtäkkiä katosi ihan täysin? Mielestäni olisi kohteliaampaa eikä paljon vaadittu jos kommentoisi edes vaikka, että "En lähdekään ehdolle" kuin vain kadota sanomatta mitään.

Marko ei ole vastuussa minulle, mutta se joka lähtee vielä hänen kanssaan tekemään bisneksiä tai yhteistyötä, niin pitäisi kyllä tietää siihen liittyvät riskit.

En tiedä mistä arvailuista puhut, mutta voit varmaan kertoa, että mikä niistä meni pieleen?

Marko on nyt tullut takasin ja jatkaa siitä mihin jäi.Tota maski juttua mä en ymmärrä.Meinaako ihmiskunta kulkea tästä eteenpäin joku rätti namalla hamaan tulevaisuuteen kun esim muslimi naiset joutuu tekemään?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Marko on nyt tullut takasin ja jatkaa siitä mihin jäi.Tota maski juttua mä en ymmärrä.Meinaako ihmiskunta kulkea tästä eteenpäin joku rätti namalla hamaan tulevaisuuteen kun esim muslimi naiset joutuu tekemään?
Kiinassahan se on ollut käytäntö aina.
Osa suojautuu saasteilta, osa suojaa muita jos on itse kipeä, osa suojautuu muiden pöpöiltä, osa haluaa yksityisyyttä ettei esim. duunikaveri tule juttelemaan vapaa-ajalla.

Kohta varmaan vähenee mutta uskon että jotkut jatkaa sen käyttöä tulevaisuudessa

Ja niin kun taas huomataan, ei ole ollu Marko sekoilemassa kadulla, vaan elämässä omaa elämäänsä. En itse ymmärrä miks näin totaalisia breikkejä Make somen osalta tekee, mutta jokatapauksessa näyttää pakkislaisten arvailut taas osuneen väärään.

Oliko tuo mikään yllätys.Hirvee haloo kun ei pariin päivään postaa.

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Toivottavasti tulee lisäravinteet ja academy nopeesti myyntiin. Lähtee kyllä poistoon samontein. 💪 Edellisten ohjelmien myyjät ei näytä saavan itellekkään lihaa tehtyä niin oishan se pitäny jo ostaessa tajuta 😂 Ja ääni tulee vaaleissa, saadaan joku sinne valvomaan herroja. Tsemit suomen parhaalle kehonrakentajalle 👍

Karavaani kulkee ja koirat haukkuu. Toivottavasti tulee lisäravinteet ja academy nopeesti myyntiin. Lähtee kyllä poistoon samontein. 💪 Edellisten ohjelmien myyjät ei näytä saavan itellekkään lihaa tehtyä niin oishan se pitäny jo ostaessa tajuta 😂 Ja ääni tulee vaaleissa, saadaan joku sinne valvomaan herroja. Tsemit suomen parhaalle kehonrakentajalle 👍

Jep,tää on oikee asenne. ;)

Mä taas en oo varma että ootko sä oikeesti fani vai ootko täällä ainoastaan negaamassa kun nyt on tilaisuus.

En ole fani. Fanitan kehonrakentajista ainoastaan Arskaa. Kiinnostunut olen ollut kyllä Savolaisesta jo kauan. Omasta mielestäni en ole negannut. Spekuloinut ja arvuutellut olen kyllä.

Markon historian huomioiden arviot ovat helposti hieman negatiivissävytteisiä, mutta Markoon ihmisenä en suhtaudu lainkaan negatiivisesti.

Viimeksi muokattu:
Koska mä en oikeen tiedä pitäiskö mun kirjottaa tänne julkisesti toisen henk koht asioita.Jos Make haluaa antaa updaten sen tilanteesta niin se antaa.Mä en ala retostelemaan toisen vastoinkäymisillä.
Vasta yläpuolella sanoit voivas kertoo tilanteesta, älä nyt hyvä mies puhu ittees purkkiin jos haluut että sut otetaan vakavasti. Niin eli jos et vieläkään ymmärtäny, lopeta toi trollaus ja muiden osoittelu negaamissormella kun sellaista ei oo kukaan tehny.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom