BB PRO Marko Savolainen

Häh siis ei ollu tarkoitus mitään plakiointia harrastaa. Mutta vastauksia kaivataan armottomasti aiheen "supermassa Marko Savolainen" pohjalta ja mulle ei ole vielä tuo mun kysymys sevinny. ja kun en jaksa joka viestin loppuun kirjoittaa että:"oot mun idoli, mä alotin lajin sun takia, mä reenaan heavy dutyä, jne jne, hienoa että palasit takas treenikuvioihin, onnea kisoihin"...plaah plaah plaah.

kai se niin on että kaikesta voi päätään aukoa. :hyper:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Videosta jäi vaivaamaan yksi asia. Miksi sä teit vatsoille niin oudon pitusia sarjoja? Esim. taisit sanoa, että teet siinä taljassa rutistuksia 32 (jotain tonne päin) toistoa. Onko noi kaks tossa ihan huvikseen, vai oletko tarkasti laskeskellut monta toistoa menee?

:offtopic:
salihemmo sanoi:
No voi hoh. Päätit sit hieman mukailla Arskan t-paitaa. Saanen kuitenkin huomauttaa, että melko paskalla menestyksellä. :D
Jos viittaat Arskan t-paitaan Pumping Ironissa, siinä luki muistaakseni ARNOLD IS NUMERO UNO. Eli siinähän on hmmm... 1 sama sana kuin arnold87:n tekstissä :D .
 
Mainion oloinen DVD! Kuvanlaatu ja äänityö on todella hyvää, ihan näin AV-alalla opiskelleen suusta. Meininki aika lupsakkaa, mutta treenit kovia. Kylläpä ihan pelotti kun Make tunki hanskansa lähelle kameran linssiä, jessus mikä järkäle! Mikelle ja Hulkille joutaa myös erikoismaininnat. Hulkin smith-kyykkykin oli mainiota katsottavaa. Vielä viimeisillä toistoilla pää punaisena, sylki suusta valuen ja silmät kuopistaan poksahtaen mies ilmoittaa vielä tekevänsä yhden. :lol2:
 
joku kyseli maken reeni painoja prässis..ei varmaan kauas heitä jos supermassa teki n.20v. jalkaprässis 10x700kg(ilman siteitä) ja smith-kyykky 6x300kg :eek: make voi korjata jos oon vääräs..
 
suortti sanoi:
Videosta jäi vaivaamaan yksi asia. Miksi sä teit vatsoille niin oudon pitusia sarjoja? Esim. taisit sanoa, että teet siinä taljassa rutistuksia 32 (jotain tonne päin) toistoa. Onko noi kaks tossa ihan huvikseen, vai oletko tarkasti laskeskellut monta toistoa menee?
Tässä kiteytyy mainiosti kehonrakentajan ja "pelkän saliharrastajan" erot treenissä. Kehonrakentaja menee salille ja kiusaa fiiliksen mukaan lihasta. Aina ei jaksa edes laskea toistoja, tai vaikka jaksaisikin, on paskan väliä sillä, meneekö sarja 2 vai 15 toistoa yli. Saliharrastaja tekee orjallisesti 3 x 10, eikä sarjoja jatketa, vaikka menisi vielä muutama. No joo, tämäkin kärjistetty esimerkki, mutta kuitenkin...
 
Mike sanoi:
Eipä aukea täälläkään. Itse olin mukana produktiossa enkä takuulla jarruttamassa.
Muistaen sen, että Berserkerillä on kaunoja minua kohtaan, on kyse todennäköisesti näistä kommenteista, jotka kumpusivat Hanneliinan 25 000 euron sammakoista:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=700232&postcount=683

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=702396&postcount=828

Eli pointtina oli se, että varmasti en pelkän kolehdin muodossa osallistu Markon comebackin tukemiseen. DVD kuitenkin on hankintalistalla, joten Berserker on jälleen kerran vähän hakoteillä.
 
Berserker sanoi:
Mitä mieltä olet siitä, että modet(jotkut) on ollut alusta saakka koko hommaa vastaan?

Tuntuu aika käsittämättömälle.

Laita linkkiä siitä ketkä modet ovat olleet hommaa vastaan. Epämääräinen syyttely on asiatonta.
 
Takaisin asiaan:

Olin vähän huolestunut tuon 40 €:n takia että menikö se nyt kankkulan kaivoon...

...No ei mennyt! Sen verran asiallinen heppu tuo Marko on. Mielestäni video oli laadultaan todella hyvä. Vaikka oli kaksi tuntia pitkä, tuntui se huomattavasti lyhyemmältä. Jokin tuossa rautojen heiluttelussa on vain niin hypnoottista.

Tuollainen 20 toistoa per sarja, 10 liikettä samalle lihakselle-treeni ei ehkä ole yhtä näyttävää kuin jos Marko olisi ottanut niillä wanhoilla painoilla muutaman toiston. Tehokasta tuo sen sijaan näyttäisi olevan. Aivan käsittämätön möhkäle. Lihasta pursuilee joka puolelle, suorastaan groteskin näköistä! Hauis näyttää siltä kuin joku olisi työntänyt sinne sisäfileeseen käärityn melonin sisään.

Positiivista oli myös Hulkin ja Miken vierailu eri treeneissä. En tiennytkään että Hulkilla on niin miehekäs ääni! :hyper: Mikekin pääsi vihdoin näyttämään neutraalille, että kuinka isot miehet oikeasti tekevät taljaa. Häh häh! :evil:

Bonuksena vielä että tämän treenivideon motivoimana vetäisin kaikki ennätykseni kerralla uusiksi samana iltana salilla.
 
Tomi sanoi:
...Eli pointtina oli se, että varmasti en pelkän kolehdin muodossa osallistu Markon comebackin tukemiseen. DVD kuitenkin on hankintalistalla, joten Berserker on jälleen kerran vähän hakoteillä.
Ja vaikka ei tahtoisikaan olla missään kolehdissa (joka on aivan naurettava idea IMO) mukana tai edes ostaa koko levyä, EI silti tarkoita, että "jarruttaisi" projektia. Eli Berserker menee kyllä nyt riittävästi metsään!
 
Tomi sanoi:
Tässä kiteytyy mainiosti kehonrakentajan ja "pelkän saliharrastajan" erot treenissä. Kehonrakentaja menee salille ja kiusaa fiiliksen mukaan lihasta. Aina ei jaksa edes laskea toistoja, tai vaikka jaksaisikin, on paskan väliä sillä, meneekö sarja 2 vai 15 toistoa yli. Saliharrastaja tekee orjallisesti 3 x 10, eikä sarjoja jatketa, vaikka menisi vielä muutama. No joo, tämäkin kärjistetty esimerkki, mutta kuitenkin...
:jahas:


Itse olen sitä mieltä, että naturaali-kehonrakentaja voisi jopa jossain vaiheessa hyötyä enemmän tuosta 3 x 10, kuin fiiliksen mukaan tehdystä (itse olen kokeillut joskus em. "fiiliksen mukaan treenaamista", mutta keho ei paludu tarpeeksi nopeasti loppuun asti tehdyistä sarjoista, eikä voimatasot nouse..). Itselle tuo 3x10 on toki jo pitkä sarja, ja teenkin mielummin 5x5, tai 3-4x6, joskus jopa 8x3. Tietysti lähinnä pääliikkeille, eikä enempää, kuin 1-2 liikettä lyhyillä sarjoilla per treeni.

Välillä toki täytyy tehdä "fiiliksellä" ja loppuun asti! :D

Tämän vastauksen ei ollut tarkoitus kritisoida Tomin, tai muiden treenejä, mutta kaikki eivät hyödy fiiliksen mukaan täysillä puristetusta treenistä, vaan tarvitsee suunnitelmallisuutta treenissään. esim. 5x5 lyhyillä palautuksilla, tai 3-4 x 10 tiukahkoilla, mutta ei aivan loppun viedyillä sarjoilla ei ole "löysää" treeniä, vaan voi johtaa joillakin paremapaan tulokseen, kuin 2-3 x 12-15 suunnittelematon loppuun puristetuin sarjoin. Kyllä kyse on lahjakkuudesta, asenteesta, ruokavaliosta, lisäravinteista, ja doping-aineista, eikä sarjojen loppuun asti viemisestä.
 
ironteme sanoi:
:jahas:


Itse olen sitä mieltä, että naturaali-kehonrakentaja voisi jopa jossain vaiheessa hyötyä enemmän tuosta 3 x 10, kuin fiiliksen mukaan tehdystä (itse olen kokeillut joskus em. "fiiliksen mukaan treenaamista", mutta keho ei paludu tarpeeksi nopeasti loppuun asti tehdyistä sarjoista, eikä voimatasot nouse..). Itselle tuo 3x10 on toki jo pitkä sarja, ja teenkin mielummin 5x5, tai 3-4x6, joskus jopa 8x3. Tietysti lähinnä pääliikkeille, eikä enempää, kuin 1-2 liikettä lyhyillä sarjoilla per treeni.

Välillä toki täytyy tehdä "fiiliksellä" ja loppuun asti! :D

Tämän vastauksen ei ollut tarkoitus kritisoida Tomin, tai muiden treenejä, mutta kaikki eivät hyödy fiiliksen mukaan täysillä puristetusta treenistä, vaan tarvitsee suunnitelmallisuutta treenissään. esim. 5x5 lyhyillä palautuksilla, tai 3-4 x 10 tiukahkoilla, mutta ei aivan loppun viedyillä sarjoilla ei ole "löysää" treeniä, vaan voi johtaa joillakin paremapaan tulokseen, kuin 2-3 x 12-15 suunnittelematon loppuun puristetuin sarjoin. Kyllä kyse on lahjakkuudesta, asenteesta, ruokavaliosta, lisäravinteista, ja doping-aineista, eikä sarjojen loppuun asti viemisestä.

Näistä on paljon väännetty mutta ei tässä asiassa voi päästä puusta pitkälle.
Paree olisi jos muutama kunnon vääntö tästä asiasta olisi tärkeänä tuossa forumin yläosassa, "Curly-Miken viparipeijaiset" osoittautui hyväksi thread:iksi, jokseenkin siitä ne lähdetiedot puuttuvat useista väittämistä. Teoriat on aina kivoja..:).
 
Biisistä?

Vähän :offtopic: :a


En ole vielä ostanut DVD:tä mutta sitäkin enemmän katsonut traileria. :nolo:

Nyt olisi pakko tietää mikä biisi soi taustalla, aivan älyttömän hyvää mäiskettä!! :rock: Testosteronitasot nousee muutaman kymmenen prosenttia tosta biisistä!

Esittäjä ja biisi?

Kiitos
 
Mike sanoi:
Eipä aukea täälläkään. Itse olin mukana produktiossa enkä takuulla jarruttamassa.

Jeps, ja taisit olla ihan kiitettävästikin mukana. Sä kun taisit pistää sen kolehti-idean vireille, niin luulisi et jos siitä olisi ollut jollain palstan "henkilökunnasta" sanomista niin viestiä olisi tullut mieluummin privana.

Ja tällä tarkoitin juuri sitä ylempää linkkiä, jonka Tomi viestissään pisti. Mua ainakin ihmetyttää tuollainen "hengessä mukana oleminen". Mistään kaunoista Tomia kohtaan en tiedä, epäloogisuudet tosin yleisesti hämäävät. (ja yksi sellainen poistui kun Tomi ei ole mode enää)

Noh, kaipa mullakin on parempaa tekemistä. :)

Jätetään tä :offtopic: tähän.
 
Berserker sanoi:
Jeps, ja taisit olla ihan kiitettävästikin mukana. Sä kun taisit pistää sen kolehti-idean vireille, niin luulisi et jos siitä olisi ollut jollain palstan "henkilökunnasta" sanomista niin viestiä olisi tullut mieluummin privana.

Ja tällä tarkoitin juuri sitä ylempää linkkiä, jonka Tomi viestissään pisti....
Minua kyllä ihmetyttää moderaattoreiden tahallinen mustamaalaaminen ja väittäminen että:
Berserker sanoi:
Mitä mieltä olet siitä, että modet(jotkut) on ollut alusta saakka koko hommaa vastaan?
Mitä sinusta nyt pitäisi tehdä, kun osoittautui että kommettisi olikin vain katkeruutta Tomia kohtaan?!
 
Tomi sanoi:
Tässä kiteytyy mainiosti kehonrakentajan ja "pelkän saliharrastajan" erot treenissä. Kehonrakentaja menee salille ja kiusaa fiiliksen mukaan lihasta. Aina ei jaksa edes laskea toistoja, tai vaikka jaksaisikin, on paskan väliä sillä, meneekö sarja 2 vai 15 toistoa yli. Saliharrastaja tekee orjallisesti 3 x 10, eikä sarjoja jatketa, vaikka menisi vielä muutama. No joo, tämäkin kärjistetty esimerkki, mutta kuitenkin...
Noh, yritin selittää sen sillein, että kukaan ei ymmärtäisi tätä tällein. Eli tarkoitin sitä, että Make sanoo jo ENNEN sarjan alottamista, että tekee 32 toistoa. Tais kuitenkin tehä yhen toiston ekstraa.

Edit: Tarkemmin ajatellen toi kuulostaa ihan yhtä hämärältä toistomäärältä kuin 12 tai 8.
 
Back
Ylös Bottom