BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ELITEFITNESIN foorumilta: MkZk12-Aug-2001, 03:39 PM
u think this Mark guy and Ernie Taylor get their synthol from the same dealer?

vituttaa tollanen... :curs:
 
älä make suutu , mutta oletko ikinä pohtinut että voisiko tuo olla yksi syy ongelmiisi mitä sinulla on ollut, kun ei ole tullut tavallaan elettyä sitä nuoren miehen "normaalia" elämää nuorena, niin sitten vanhempana hoksasit että perskeles onhan sitä muutakin "mukavaa" kuin kehonrakennus. vai oletko ikinä edes pohtinut moista?
Voi pitää hyvinkin paikkansa. Monet kokeneemmat minulle nuorempana yrittivät kertoakin, että pitäisi löytää se kultainen keskitie näissä hommissa, mutta ajattelin silloin, että he ovat vain liian heikkoja elääkseen askeettisesti. Mutta kehityin nopeammin kuin kukaan muu.
tätä on vissiin jo kysyttykkin mutta vastausta en ole bongannut joten miten treenaat forkkusi??
Treenaan ne kerran vkossa hauisten yhteydessä neljällä eri liikkeellä vaihdellen.
by the way,osaatko yhtään sanoa mitä toi kirja tulee siellä kotisivuilla maksamaan?
pakko olla nopea ja saada itsellä pala suomalaista kehishistoriaa
12€ kirja.
Markolle kyssäriä. Kun nyt näköjään paljon vietät aikaas kotosalla, niin mitä tulee telkkarista kateltua?

Ja luetko pakkotoistolta muuta kuin tätä omaa ketjuas, kai ny ainakin "Laatua pojille" tulee tarkastettua päivittäin?!
Urheiluruudun ja kymppiuutiset.
Kyllä tulee selailtua pakkikselta vähän kaikkea.
DVD:stä sen verran, että aivan loistava treenivideo, hyvää läppää ja loistavaa treeniä. Sen verran kysyisin tuosta vatsatreenistäs: Minkä takia noin pitkiä sarjoja?
En halua tehdä vatsaa isoilla painoilla, koska minulla on suuret vatsalihakset ja jos ne ovat liian suuret on niitä vaikea kontrolloida lavalla.
Make, millainen on viimeinen ateriasi ennen nukkumaanmenoa? Meinaan, että kuinka raskaasti syöt, että se imeytyisi mahdollisimman pitkään, nuo sun yöunet on aika mukavan pitkät
Tällä hetkellä syön riisi-kana aterian ennen nukkumaan menoa.
Sanot, ettet tee aerobista treenikaudella?

Oletko tehnyt ikinä HIIT:iä eli intervalliharjoittelua?
Itse olen pitänyt tästä, koska on tappavan tylsä tehdä kävelylenkkejä, mielummin tekee lyhyesti ja ytimekkäästi.
En ole, mutta olen kuullut että se on tehokas. Ehkä kokeilen tulevaisuudessa.
Millä painoilla treenaat voimaa jalkaprässissä?
En treenaa erikseen voimaa, mutta tällä hetkellä sarjapainot prässissä n.400kg.
1. Lisäravinnesetti on aika normaali, mukana toimivat peruslisäravinteet, mutta kreatiini puuttui listalta. Onko tähän jotain erityistä syytä? Koetko, että et saa siitä hyötyä?

2. Minkälaisia palautuksia käytit videolla näkyvien sarjojen välillä (olettaen, että kuvaustekniset syyt eivät aiheuttanut eroa normaalitreeniin)? Vaihteleeko palautukset lihasryhmän mukaan (esim. kädet vs. kyykkypäivä)?

Lisäksi sellainen kysymys, että tuleeko sinulle huonoja treenipäiviä, jolloin ei treeni yksinkertaisesti kulje toivotulla tavalla? Jos tulee, niin mistä koet sen johtuvan? Pystyt kuitenkin pääsääntöisesti rytmittämään syömiset juuri optimaalisella tavalla ja lepoakin näyttäisi tulevan tarpeeksi.
En ole kokenut hyötyväni kreatiinista.

Kyllä, tottakai vaihtelee, riippuen mistä lihaksesta (iso vai pieni) on kyse, ja myös siitä teenkö pudotussarjoja vai suoria sarjoja.

Ei tule huonoja päiviä. Aina kun joku salilla kysyy, kulkeeko treeni, vastaan että kulkee ja jos ei kulje, niin pannaan kulkemaan. Eli aina kun olen salilla, olen päättänyt tehdä jotakin. Oli päivä minkälainen tahansa, hyvä tai huono fiilis, niin teen ne asiat.
 
Kävin eilen poistaa Curly-Mikeltä DVD:n ja täytyy sanoa että erittäin motivoiva on! Ja se läppä että Kikkerillo voi tulla paino-pojaksi, että sekin saisi vähän lihaksia oli niin sen verran kohallaan että muija oli vähän ihmeissään kun otin huutonaurut... :rock: Tsemiä Markolle!
 
Hercules sanoi:
Kävin eilen poistaa Curly-Mikeltä DVD:n ja täytyy sanoa että erittäin motivoiva on! Ja se läppä että Kikkerillo voi tulla paino-pojaksi, että sekin saisi vähän lihaksia oli niin sen verran kohallaan että muija oli vähän ihmeissään kun otin huutonaurut... :rock: Tsemiä Markolle!
Anteeksi off-topic, mutta missä treenissä on moinen? Olen varmaan juuri sillä kohdalla juossut jääkaapille tjs... :D
 
Kyllä on pirun motivoiva ja viihdyttävä dvd. Ennen jalkatreeniä katselin jonkun matkaa ja salille motivaatio huipussaan. No Supermassan lihoja muistellen se treenihän meinasi päättyä oksennukseen. Tuli oikeasti kiire pihalle sieltä, kun pelkäsin yrjöväni lattialle. Huono puoli vain, että pohkeet jäi treenaamatta kun paha olo yllätti. :)

Viduddaa kun epähuomiossa istuin dvd:n kotelon päälle :curs: halkeamahan siihen tuli. Onneksi levy oli soittimessa. Harmittaa tosissaan yhtä paljoin kun se kun pentuna ilmapallo karkasi taivaan tuuliin :itku:
 
Ihan törkeen hyvä pätkä kyllä! :5:
Mukavasti käytetty tehosteita esim. kuvan mustavalkoisuus ja musiikit. Maken esiintyminen filmillä on rennonoloista ja hyvää läppää lentää :D

Mike sanoi:
Eihän sitä ikinä tiedä ;)

:hyper: Täällä odotellaan jo :)
 
Suurkiitokset vaan Makelle nimmari-dvd-yhdistelmästä!

Nyt harmittaa kun tuli lähdettyä liian aikaisin messuilta enkä nähnyt Isoa miestä lavalla. PRKL! Et tainnut Marko olla jatkoilla Divassa? Olisin varmaan huomannut.. :D
 
Suuret kiitokset Makelle dvd:stä ja piposta. Loistavia tuotteita kumpikin. Kiitokset myös vielä yhteiskuvasta. Kaverit on kateudesta vihreitä kun olen sitä ylpeänä esitellyt.
Hyvää jatkoa sinulle vielä kerran.
 
Jepajee, päivällä katoin pätkän ja oli kyllä odotusten mukainen. Missään reenirainassa ei oo yleensä mitään vitsiä, mutta tossa nyt oli jotain.

Ja Hulkin Ja Miken reenit oli myös mukavaa katottavaa.

Leffan ylivoimasesti paras kohta on kyllä,
ku Mike alkaa vetää alataljaa "Terveisiä Neutraalille." :hyper:
 
Video katottu ja loistavaa menoa koko parituntinen!! Itse aina pitänyt kehonrakennusta kovimpana lajina kaikista,henkisesti ja fyysisesti, ja todella hienoa katsoa että suomestakin saadaan maailmalle mies jolla on asenne ja lihat kohdallaan!! Ei muuta ku vitusti tsemppiä ja kovaa rutistusta Makelle.
 
Jep, nyt on DVD katottu. Hyvää ja hauskaa materiaalia. Kikkerillolle lähetetyt terveiset pisti naurattamaan sekä kaikki muu pieni provo :) Kaikinpuolin mukava ja todella hyvä lätty.
 
Loistava pätkähän toi on ja rautaa liikkuu hyvällä tahdilla! Todella viihdyttävä ja hyvää läppää lentää lähes koko ajan. Ja asiallisia vinkkejä tulee myös jokaiselle kotipodarille, mutta leffa ei ole kuitenkaan mikään opetusleffa. Aika paljon tuli pakkotoiston inside läppääkin...
Leffalle: :5:

ps. Kiitettävän nopeeta toimintaa Pakkis-kaupalta. Eilen puolenpäivän aikaan tilasin dvd:n ja tänään se oli jo postilaatikossa noin 500 kilsan päässä. Loistavaa. :worship:
 
No nyt se on nähty!!

Laatu ole todella korkealuokkaista, mitsun jne jenkkileffat jää todellakin tämän varjoon. Kaikesta huomasi että oli todellakin nähty vaivaa. Treeni oli kovaa ja makella lenti helvetin hyvin läppä. Todellakin mukavantuntuinen mies jolle toivoo parasta ihan aidosti! Plussaa myös siitä että makea oli kuvattu muuallakin kuin salilla ja oli mielenkiintoista kuulla hänen ajatuksiaan.

Maksan aina mielelläni laadusta, ja tässä tapauksessa hinta ei ollut senttiäkään liian korkea.
 
Erityismaininta unohtui multakin äänistä, niitten taso oli erittäin hyvä.
Ja kuvan laatu myös hyvällä tasolla. Joka euron arvoinen ostos.
 
Back
Ylös Bottom