Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi pitää hyvinkin paikkansa. Monet kokeneemmat minulle nuorempana yrittivät kertoakin, että pitäisi löytää se kultainen keskitie näissä hommissa, mutta ajattelin silloin, että he ovat vain liian heikkoja elääkseen askeettisesti. Mutta kehityin nopeammin kuin kukaan muu.älä make suutu , mutta oletko ikinä pohtinut että voisiko tuo olla yksi syy ongelmiisi mitä sinulla on ollut, kun ei ole tullut tavallaan elettyä sitä nuoren miehen "normaalia" elämää nuorena, niin sitten vanhempana hoksasit että perskeles onhan sitä muutakin "mukavaa" kuin kehonrakennus. vai oletko ikinä edes pohtinut moista?
Treenaan ne kerran vkossa hauisten yhteydessä neljällä eri liikkeellä vaihdellen.tätä on vissiin jo kysyttykkin mutta vastausta en ole bongannut joten miten treenaat forkkusi??
12€ kirja.by the way,osaatko yhtään sanoa mitä toi kirja tulee siellä kotisivuilla maksamaan?
pakko olla nopea ja saada itsellä pala suomalaista kehishistoriaa
Urheiluruudun ja kymppiuutiset.Markolle kyssäriä. Kun nyt näköjään paljon vietät aikaas kotosalla, niin mitä tulee telkkarista kateltua?
Ja luetko pakkotoistolta muuta kuin tätä omaa ketjuas, kai ny ainakin "Laatua pojille" tulee tarkastettua päivittäin?!
En halua tehdä vatsaa isoilla painoilla, koska minulla on suuret vatsalihakset ja jos ne ovat liian suuret on niitä vaikea kontrolloida lavalla.DVD:stä sen verran, että aivan loistava treenivideo, hyvää läppää ja loistavaa treeniä. Sen verran kysyisin tuosta vatsatreenistäs: Minkä takia noin pitkiä sarjoja?
Tällä hetkellä syön riisi-kana aterian ennen nukkumaan menoa.Make, millainen on viimeinen ateriasi ennen nukkumaanmenoa? Meinaan, että kuinka raskaasti syöt, että se imeytyisi mahdollisimman pitkään, nuo sun yöunet on aika mukavan pitkät
En ole, mutta olen kuullut että se on tehokas. Ehkä kokeilen tulevaisuudessa.Sanot, ettet tee aerobista treenikaudella?
Oletko tehnyt ikinä HIIT:iä eli intervalliharjoittelua?
Itse olen pitänyt tästä, koska on tappavan tylsä tehdä kävelylenkkejä, mielummin tekee lyhyesti ja ytimekkäästi.
En treenaa erikseen voimaa, mutta tällä hetkellä sarjapainot prässissä n.400kg.Millä painoilla treenaat voimaa jalkaprässissä?
En ole kokenut hyötyväni kreatiinista.1. Lisäravinnesetti on aika normaali, mukana toimivat peruslisäravinteet, mutta kreatiini puuttui listalta. Onko tähän jotain erityistä syytä? Koetko, että et saa siitä hyötyä?
2. Minkälaisia palautuksia käytit videolla näkyvien sarjojen välillä (olettaen, että kuvaustekniset syyt eivät aiheuttanut eroa normaalitreeniin)? Vaihteleeko palautukset lihasryhmän mukaan (esim. kädet vs. kyykkypäivä)?
Lisäksi sellainen kysymys, että tuleeko sinulle huonoja treenipäiviä, jolloin ei treeni yksinkertaisesti kulje toivotulla tavalla? Jos tulee, niin mistä koet sen johtuvan? Pystyt kuitenkin pääsääntöisesti rytmittämään syömiset juuri optimaalisella tavalla ja lepoakin näyttäisi tulevan tarpeeksi.
Anteeksi off-topic, mutta missä treenissä on moinen? Olen varmaan juuri sillä kohdalla juossut jääkaapille tjs... :DHercules sanoi:Kävin eilen poistaa Curly-Mikeltä DVD:n ja täytyy sanoa että erittäin motivoiva on! Ja se läppä että Kikkerillo voi tulla paino-pojaksi, että sekin saisi vähän lihaksia oli niin sen verran kohallaan että muija oli vähän ihmeissään kun otin huutonaurut... Tsemiä Markolle!
superpohje sanoi:Anteeksi off-topic, mutta missä treenissä on moinen? Olen varmaan juuri sillä kohdalla juossut jääkaapille tjs... :D
Mike sanoi:Eihän sitä ikinä tiedä ;)