BB PRO Marko Savolainen

On todella loistavaa nähdä sinut Marko hyvässä kunnossa ja täynnä innostusta tulevista kehokoitoksista. Harva asia on stimuloinut suomalaista bodyskeneä yhtä paljon kuin paluusi.

Sivujuonne: Katsoin tänään DVD:täsi 9-vuotiaan poikani kanssa. Täysin tajunnanräjäyttävä kokemus lapselle, joka sanoi, että nyt piirroselokuvan Herra Ihme on tullut ilmielävänä salille treenaamaan. Olet nyt hänelle maailman vahvin ja valtavin, sait todella kovan uuden fanin!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jouni Virtamo sanoi:
Sivujuonne: Katsoin tänään DVD:täsi 9-vuotiaan poikani kanssa. Täysin tajunnanräjäyttävä kokemus lapselle, joka sanoi, että nyt piirroselokuvan Herra Ihme on tullut ilmielävänä salille treenaamaan. Olet nyt hänelle maailman vahvin ja valtavin, sait todella kovan uuden fanin!

Taitaa tosin Markolla olla alakerta "vähän" kovemmassa kuosissa kuin Herra Ihmeellä... :D
 
DVD-tuli eilen katsottua ekaa kertaa ja se on kyl :rock:
Ainut mikä vähän haittasi on muutamissa kohdissa oleva paska valaistus/
sen puuttuminen. Muuten meininki on rentoa ja ärräpäätkin lentelee
sopivasti, kuten asiaan kuuluu.
Eli ei siis mitään "ameriikan" bullshit meininkiä.

Hulkille ISO :worship: jalkatreeni sessiosta, perkele, kova sälli olet vääntämään sinäkin!.
Ja itse P-mies Maikkelikin pistetään hommiin selkäpäivänä :D .

Markolle tsemiä ja kaikkea hyvää tuleviin koitoksiisi!!


BTW: Mikä on nimeltään se jalkaliike "häkkyrä" jonka sisällä tehdään vähän niinkuin hack kyykyn näköistä liikettä?
 
Yussi sanoi:
BTW: Mikä on nimeltään se jalkaliike "häkkyrä" jonka sisällä tehdään vähän niinkuin hack kyykyn näköistä liikettä?
Eipä sillä kaiketi mitään virallista nimeä edes ole. Itse olen kutsunut kyseistä liikettä seuraavilla nimillä:
- Heilurihack
- Vipuvarsihack
- Vipuvarsikyykky
 
Jos menestystä alkaa tulemaan, olisitko valmis muuttamaan rapakon taakse?

Eilen tuli urheilukanavalta lähetys ja täytyy sanoa: "Ei jumalauta mitkä lihakset sinulla on, eihän täällä kenelläkään muulla edes ole lihaksia." Kai olit siellä lahdessa viimeisenä lavalla, vai kehtaako joku mennä lavalle sinun jälkeen pullistelemaan!
Mikä ettei. Mutta lopulta tulen palaamaan Ouluun.

Kyllä täällä monella muullakin lihaksia on, että olisi voinut mennä esiintymään minun jälkeen, mutta jep, olin viimeisenä.
Sivujuonne: Katsoin tänään DVD:täsi 9-vuotiaan poikani kanssa. Täysin tajunnanräjäyttävä kokemus lapselle, joka sanoi, että nyt piirroselokuvan Herra Ihme on tullut ilmielävänä salille treenaamaan. Olet nyt hänelle maailman vahvin ja valtavin, sait todella kovan uuden fanin!
Tällaiset viestit vetävät kyllä sanattomaksi.
paljos on menny MARKO suunilleen kaupaksi siun videoita???? , itse en ole viellä kyvennyt ostamaan sitku opintotuki tulee niin sit
Itse asiassa en tiedä tarkkaa lukua, mutta muutama sata kpl on kai aika lähellä.
On mukava kuulla, että filmistä on tykätty, sillä olen itse melkoisen kriittinen itseäni kohtaan. Kiitos kaikille filmin ostaneille!

tässä erittäin suomalainen kymymys: -Harrastatko saunomista?
En. Saunassa laihtuu.


Ps. Olen lauantaina uuden Pakkis- kaupan avajaisissa paikalla, tulkaahan morjestamaan! :)
 
Voi olla että tämä kommentti on jo tullut.

Mutta taitaa takakannessa olla virhe,
Pakkotoisto.com "logon" alla lukee: "MEGAMASSA RY Production"
Mutta alhaala niissä laatikoissa "PAL dolby ja dvd" logojen yläpuolella lukee: "SUPERMASSA RY Productions"
 
Amis sanoi:
Voi olla että tämä kommentti on jo tullut.

Mutta taitaa takakannessa olla virhe,
Pakkotoisto.com "logon" alla lukee: "MEGAMASSA RY Production"
Mutta alhaala niissä laatikoissa "PAL dolby ja dvd" logojen yläpuolella lukee: "SUPERMASSA RY Productions"

Samaa se tarkoittaa, tuotantoa.
 
Kysytäänpä miten usein käyt hierojalla?
Ja kun sulla on isot lihakset, niin oletko tyytyväinen hierojaasi. Meinaan saa vaivata aika tavalla :)
Sitten vielä kun sulla on ollut paljon loukkaantumisia, miten olet niitä hoitanut? Fysikaalista, lepoa vai lääkäriä?
 
Onko muuten tällasta kysytty, että treenaatko paljon syviä vatsa-/selkälihaksia millään liikkeillä?
 
Kipi I sanoi:
Joo samaa seki tarkoittaa megamass=supermass=paljon lihaa :D

Mutta kun se on tuotantotiimin nimi. Välillä Megamassa, välillä supermassa. Veikkaisin että tuo on vain ilmoille heitetty väliaikaisnimi.
 
Haluan sanoa Markolle, että ennen Pakkikselle tuloasi olit monelle tuttu vain kuviesi ja saavutustesi perusteella. Kirjoittamalla tänne ja vastaamalla avoimesti kaikkiin kysymyksiin, olet antanut kuvan siitä, millainen olet ihmisenä. Omasta ja varmasti muidenkin pakkislaisten puolesta haluan sanoa, että kirjoitustesi perusteella välittyvä viesti luonteestasi on erittäin lämmin ja positiivinen. Lämmittää mieltä lukea, miten superlahjakkaana urheilijana olet kuitenkin jalat tukevasti maankamaralla samalla, kuin tavoitteesi ovat vihdoin siellä, missä niiden olisi pitänyt olla jo vuosia sitten. Hienoa, että olet laittanut elämäsi ruotuun ja olet taas motivoimassa tuhansia nuoria treenareita. Laji tarvitsee esikuvia myös Suomesta, ja huumeongelmasi voittaneena annat esimerkkiä siitä, että vaikeudet on voitettavissa kun uskoo itseensä, eikä luovuta. Nyt kun olen tutustunut sinuun kirjoitustesi perusteella, uskaltaa tämä ujo karjalaispoikakin tulla moikkaamaan ja paiskaamaan kättä kun nähdään.
 
:4:
Antaisin viisi muuten, mutta käsitreenissä häiritsi laitteiden vininä (pikkuvika). Olen kuitenkin niin kriittinen, että viisi tähteä antaisin vain n. 10 elokuvalle maailmassa, joten tuo neljäkin on jo todella hyvin tältä suunnalta ;)
Curly-Miken ja Hulkin vierailutkin olivat ehdottomasti plussaa. Hulkki pihisi kiitettävästi sarjojen aikana, mutta se kuuluu asiaan :thumbs:
 
Toi RY siellä tarkoittaa että se on rekisteröity yhdistys. "Rekisteröidyt yhdistykset ovat oikeuskelpoisia. Ne voivat omistaa omaisuutta, tehdä sopimuksia, laatia tarvittaessa erilaisia anomuksia ja hakemuksia. Rekisteröidyn yhdistyksen jäsenet eivät vastaa henkilökohtaisesti yhdistyksen velvoitteista." (tästä)

Rekisterin mukaan Megamassa RY on olemassa, Supermassa ei. Eli toi Supermassa RY on kämmi videossa.
 
Back
Ylös Bottom