BB PRO Marko Savolainen

Melkosta tekstiä tunnetulta,148 ÄÖ omaavalta bodarilta joka ei onnistunut ainakaan yhteen väliin työllistymään edes varastoon vaikka aivot on Bill Gates tasoa..Ootko vielä,(viidettä vuotta?)työttömänä?
Mikä sun koulutus on muutako hupiukkoÄÖ148?
Ihminen joka on viisas ja järkevä ei anna tuollaisia autotalli tason vastauksia internetissä kenellekään,tuo viittaa jopa alle 68ÄÖ kun kyseinen isä nussimis- möläyttelijä on tunnettu "osapäiväjulkkis" joka ei pääse edes varastoon pahvilaatikkoja kasaamaan pinoon.

Täytyyhän ihmisen olla todella tyhmä jos sille ei mitään työtä löydy,ei oteta edes pikkukiviä kerään pihalle?
Se on ÄO btw. Sitä ei määritellä trollailun perusteella. Siihen on ihan viralliset testit. Pikkukivet sulla on housuissas. 😘
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on ÄO btw. Sitä ei määritellä trollailun perusteella. Siihen on ihan viralliset testit. Pikkukivet sulla on housuissas. 😘
Hyvä trollaaminen on toki hieno taito ja myöskin yleinen paskanjauhaminen ja kiukuttelu sillon ku ei tule kannatusta. Tulee mieleen pokeripöydässä se joka heittää "kuvaparinsa" pois ihan vain kohteliaisuuttaan mutta ei suostu tietenkään näyttämään. Jotenki ei vaa matchaa jutut keskenää tai se vaan on sitä väärinymmärrettyä neroutta mikä ei tahdo aueta kellekää
 
Voit kutsua tällä foorumilla mua miksi haluat. Mä kutsun sua isäänsä nussivaksi huoranpenikaksi. Eihän näitä politiikkaan liittyviä asioita voi ottaa tosissaan. Ihan naurettavaa paskaa. Tääl on osa porukasta yhtä hukassa, ku noi White lives matter marssijat.
Mun mielestä black lives matter marssijat on enemmän hukassa. He kuvittelevat että kun mustia kohdellaan epäoikeudenmukaisesti, se on automaattisesti rasismia. Miksi tämä ei päde minkään muun ihmisryhmän kohdalla ?

Epäoikeudenmukaisen teon rasistisuus määrittyy teon tarkoitusperän kautta, eikä sen perusteella että uhri on ihoväriltään erilainen kuin tekijä.

Ite koitan käydä aina asiallista keskustelua ja toivon että saatas mielenkiintosta keskustelua puolin ja toisin.
 
Mun mielestä black lives matter marssijat on enemmän hukassa. He kuvittelevat että kun mustia kohdellaan epäoikeudenmukaisesti, se on automaattisesti rasismia. Miksi tämä ei päde minkään muun ihmisryhmän kohdalla ?

Epäoikeudenmukaisen teon rasistisuus määrittyy teon tarkoitusperän kautta, eikä sen perusteella että uhri on ihoväriltään erilainen kuin tekijä.

Ite koitan käydä aina asiallista keskustelua ja toivon että saatas mielenkiintosta keskustelua puolin ja toisin.
Suomalaisten on ehkä vaikea suhteuttaa erilaisia ilmiöitä tänne. Siel kuolee vuodes 40.000 ihmistä luoteihin, mut poliiseita ei ole tietääkseni suhteellisesti enempää. Mä näkisin et se duuni on siellä melko värikästä tietyillä alueilla vaiks poliisin toiminnassakin tulee joskus ylilyöntejä. On siel vankilassakin melko paljon väkeä, toi koko rasismikysymys on vähän kakspiippunen juttu. Suomessa ei oikeen katsota hyvällä et saat omatoimisesti puolustaa itseäs tai omaisuuttas, tuolla se näkökanta lähtee vähä eri näkökulmasta, lait on kovasti erilaisempia ja kovempia, huumeita on paljon liikenteessä kuten aina siellä. ja ei nuo asiat ole muuttunut kovasti vaikka erilaisia presidenttejä ollut, se on se kulttuuri. Tietenkin osavaltioilla jotakin eroavaisuuksia.
 
Missä tahansa maassa kaikki huumeet (mukaanlukien alkoholi) porttihuumeita kaikkiin muihin huumeisiin. Siinä mielessä olet tosin oikeassa koska kannabis ei ole kova huume niinkuin alkoholi.

Mä väittäisin että suomalainen sekakäyttäjä, jonka menu koostuu seuraavista: alkoholi, kannabis, bentsodiatsepiinit, buprenorfiini tai muut opioidit, joutuu valinnan pakon edessö jättämään pois yhden aineista hän valitsee ilman muuta kannabiksen koska se tekee hänellä vähiten mikään eikä edes yhtenä osana cocktailia.


Tunnetko yhtään sekakäyttäjää tai nistiä ? Minä tunnen ja tiedän ja aika hyvin kuinka nämä kuviot menee. Koviin huumeisiin ei juurikaan siirrytä suoraan alkoholista. Siinä välissä lähes aina pilvi. Eli miksi se väliporras koviin pitäisi laillistaa ? Meinaatko että laillinen pilvi vähentäisi alkoholin kulutusta. Tuskin, vaan sinne pössykahvilaan mentäisiin viikonloppuisin pienessä jurrissa. Ei kaikki mutta varmasti moni menisi. Edelleenkään suomi ei tarvitse toista laillista päihdyttävää ainetta markkinoille. Ongelma käyttäjiä tulisi vain lisää... Laiton huumekauppa toisi vaan enemmän kovia aineita markkinoille jne...
 
Tunnetko yhtään sekakäyttäjää tai nistiä ? Minä tunnen ja tiedän ja aika hyvin kuinka nämä kuviot menee. Koviin huumeisiin ei juurikaan siirrytä suoraan alkoholista. Siinä välissä lähes aina pilvi. Eli miksi se väliporras koviin pitäisi laillistaa ? Meinaatko että laillinen pilvi vähentäisi alkoholin kulutusta. Tuskin, vaan sinne pössykahvilaan mentäisiin viikonloppuisin pienessä jurrissa. Ei kaikki mutta varmasti moni menisi. Edelleenkään suomi ei tarvitse toista laillista päihdyttävää ainetta markkinoille. Ongelma käyttäjiä tulisi vain lisää... Laiton huumekauppa toisi vaan enemmän kovia aineita markkinoille jne...
Tunnen monia ja läheltä. Aihe on surullisen tuttu. Ei kukaan herää yhtäkkiä ajatellen että rupean tänään sekakäyttäjäksi. Aineita kokeillaan aluksi hitaalla tahdilla. On paljon kausia jolloin käyttö on pääosin stimulanttien käyttöä. Välillä menee pääosin opiaatteja ja rauhoittavia. Lopuksi sitten vedetään kaikkea kerralla mitä vain on saatavilla. Oleellista on että tässä vaiheessa on ihan aina kuningas alkoholi läsnä. Pilvi myös muttei välttämättä aina.

Oleellista ei ole se että se pilvi on siellä välissä vaan se että alkoholi on siellä ensimmäisenä. Alkoholi pitäisi nähdä yhtä pahana kuin muutkin kovat huumeet.

Mun mielestä kaikki pitäisi laillistaa. kirjoitin siitä pitkän tekstin ja perustelin kantaani tarkasti joka kohdasa. En jaksa lähteä sitä etsimään, tai varsinkaan kirjoittamaan uudestaan, siksi että sulla on asiasta vastakkainen ajattelutapa. Lainaa sitä tekstiä jos haluat keskustella aiheesta kanssani.
 
Se on ÄO btw. Sitä ei määritellä trollailun perusteella. Siihen on ihan viralliset testit. Pikkukivet sulla on housuissas. 😘
Väitätkö nyt siis tosissasi, että testi josta aikanaan sait 148, oli se Mensan ns. virallinen yleistä älykkyystekijää mittaavaa testi? Jos et, niin mistä testistä oli kyse?
 
Mikas tassa BLM vastustuksessa on takana? Paljon siella on sikailtu monissa mielenosoituksissa, sita ei missaan nimessa voi kieltaa, mutta onko suomessa tapahtunut jotain joka on minulta jaanyt huomaamatta uutisissa? Mietin vaan mista motivaatio ja energia tuon vastustamiseen loytyy.
 
Meinasin jo aukoa päätäni äo:sta lukematta alkuperäisestä viestiä jossa asiaa aksulta kysyttiin. Kävin sen lukemassa mutta en jaksanut sitten lukea mitä tuonne väliin jäi. Esim tuo möykkysen äo ja koulutusvertailu ei voi olla tätä päivää. Jo vuonna 2010 25-34 vuotiaista 37% omasi korkeakoulututkinnon, eikä se opiskelu omasta kokemuksestakaan erityisen haastavaa ollut. https://www.stat.fi/artikkelit/2012/art_2012-03-12_009.html?s=0

Mun ehdotus olisi, että lopetetaan tämä meidän isä on kovempi kuin teidän isä lätinät, tai noh mä ainakin yritän pysyä taas poissa, kun meni jo maku niihin. Tosin @flexandros voisi tehdä isänsä kanssa lisää kokkausvideoita. Se yksi oli muistaakseni ainakin ihan viihdyttävä, kun samalla käytiin läpi kreikkalaisia tapoja.
 
Haluaisin Marko vielä kysyä sulta noihin huumeisiin liittyen, että tuossa Miken tekemässä haastattelussa vakuutat, ettet enää sorru huumeisiin.

Pelottaako myöntää että se voisi olla vielä mahdollista?

Jos vastaavia asioita kuten avioero tapahtuu uudelleen, niin osaatko nyt käsitellä ne jollain toisella tapaa?

Tätä kannattaisi mielestäni miettiä jos ja kun elämässä jotain yllättävää tapahtuu, että voisi sitten turvautua muuhun kuin huumeisiin.

Itte en huumeita ole käyttänyt, mutta muita addiktioita löytyy kyllä joita olen kehittänyt selviämiskeinoiksi. Enkä tarkoita niiden olevan parempia, ehkä vain helpommin piilossa pidettäviä ja vaikeammin addiktioiksi miellettäviä.

Esim. Työnarkomaniaa tai sairaaloista treenaamista voi joku jopa ihailla jos niistä ei vaan puhuta tuolla nimellä. Samanlaisesta pakenemisesta voi myös olla niissä kyse.

Onnea vielä ehdokkuudesta.
 
Mikas tassa BLM vastustuksessa on takana? Paljon siella on sikailtu monissa mielenosoituksissa, sita ei missaan nimessa voi kieltaa, mutta onko suomessa tapahtunut jotain joka on minulta jaanyt huomaamatta uutisissa? Mietin vaan mista motivaatio ja energia tuon vastustamiseen loytyy.

Olisikos vaikka siitä, kun täällä suomessa ei taida hirveästi olla tarvetta BLM mielenosoituksille. Jenkeissä mustien ihmisten historia on vähän eri kuin täällä, sinne on viety orjia jotka on sittemmin vapautettu. Täällä taas on lähdetty pelastamaan maailmaa ja otettu hyvää hyvyyttämme pakolaisia elämään vielä toistaiseksi turvalliseen maahan. Kiitos siitä taitaa olla yliedustus rikostilastoissa ja korkeat työttömyysluvut. Tästä se motivaatio tuon sairaan rotuerottelu- ja mellakointiliikkeen vastustamiseen löytyy.

Ja mitä muuta hyvää BLM mielenosoituksilla jenkeissäkään on saatu aikaan, kuin ryöstöjä, pahoinpideltyjä ja tapettuja ihmisiä ja yleistä sekasortoa?
 
Mehän voitais mennä kolmistaan Markon ja Möykyn kanssa tekemään Mensan testi! Mä voin tasoituksesi polttaa bongihitit ja Marko saa heittää piriä hihaan ennen testiä. Mä oon heti messissä. Kaikki tää videolle. Keräis salee katsojiakin mojovasti.
 
Haluaisin Marko vielä kysyä sulta noihin huumeisiin liittyen, että tuossa Miken tekemässä haastattelussa vakuutat, ettet enää sorru huumeisiin.

Pelottaako myöntää että se voisi olla vielä mahdollista?

Jos vastaavia asioita kuten avioero tapahtuu uudelleen, niin osaatko nyt käsitellä ne jollain toisella tapaa?

Tätä kannattaisi mielestäni miettiä jos ja kun elämässä jotain yllättävää tapahtuu, että voisi sitten turvautua muuhun kuin huumeisiin.

Itte en huumeita ole käyttänyt, mutta muita addiktioita löytyy kyllä joita olen kehittänyt selviämiskeinoiksi. Enkä tarkoita niiden olevan parempia, ehkä vain helpommin piilossa pidettäviä ja vaikeammin addiktioiksi miellettäviä.

Esim. Työnarkomaniaa tai sairaaloista treenaamista voi joku jopa ihailla jos niistä ei vaan puhuta tuolla nimellä. Samanlaisesta pakenemisesta voi myös olla niissä kyse.

Onnea vielä ehdokkuudesta.
Kiitos.
Ei pelota myöntää, että kerran addikti aina addikti. Eli asioihin pitää suhtautua eri lailla kuin ennen ja yrittää tiedostaa/välttää tilanteita missä ratkeaminen mahdollista tai ennen tapahtunut.
 
Mehän voitais mennä kolmistaan Markon ja Möykyn kanssa tekemään Mensan testi! Mä voin tasoituksesi polttaa bongihitit ja Marko saa heittää piriä hihaan ennen testiä. Mä oon heti messissä. Kaikki tää videolle. Keräis salee katsojiakin mojovasti.
Testi olisi mielenkiintoinen, mutta ilman piriä 🙂
 
Back
Ylös Bottom