BB PRO Marko Savolainen

Mistä oletus että hipit eläisivät kaikki sossutuilla? Mulle on ihan sama keneltä ostan, kunhan se on Suomessa kasvatettua ja laadultaan hyvää. Siis nyt toistaiseksi, kun on vielä laitonta.
Miten tiedät että se on laadultaan hyvää, mittaatko pitoisuudet, vai pidätkö sitä hyvänä sen takia että se on kasvatettu kotona? Vai onko niin pitkä tausta budin suhteen, että tiedät jo mikä on hyvää ja mikä ei? Mielenkiinnosta kyselen. Olisi kiva että avaisit vähän enemmän tätä laatu aspektia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi Marko. Onnea vaalimittelöihin sitten keväällä. Muutama kysymys.

- Minkäkokoisilla käsipainoilla teit/pystyit tekemään hauiskääntöä kisa-aikoina?

- Missä hinnoissa valmennukset suurin piirtein pyörivät? Jos esim. kehonrakennukseen panostava haluaa valmentajan.
 
Mitä tulee orjuuttamiseen, valkoinen ei sitä aloittanut, mutta lopetti. Somalit harrastaa sitä edelleen tänäkin päivänä.
Ja jos en väärin muista, sen on arabit aloittanut.
En puolustele tällä valkoisten tekemää orjakaupaa, muistutan vain hieman historiaa.
Ja jenkeissä on mustilla paljon erivapauksia mm. kouluun pääsyssä. On oma kuukausi on omia kouluja jne. Paljon on ajat muuttunut USA:ssa sitten orja-ajan
Myös historia kertoo että ennen muiden rotujen orjuuttamista valkoiset orjuuttivat toisia valkoisia, jotka olivat silloisia yhteiskunnan vähäosaisia. Eli tavallaan "kohtelivat muita kuin omiaan".
 
Milloin te alatte keskustelemaan työttömyydestä? Kuinka saadaan työpaikkoja lisää? Miten saadaan työttömiä hakemaan matalapalkkaisia, määräaikaisia, osa-aikaisia, pätkätöitä? Miten parantaa nuorten ja vanhempien henkilöiden työttömien työllistymistä? Kaikkea muuta, kuten esimerkiksi, mitä yrittäjät toivoisivat, että olisi toisin?
Miten persut parantaisivat työllisyyttä?
 
Miten tiedät että se on laadultaan hyvää, mittaatko pitoisuudet, vai pidätkö sitä hyvänä sen takia että se on kasvatettu kotona? Vai onko niin pitkä tausta budin suhteen, että tiedät jo mikä on hyvää ja mikä ei? Mielenkiinnosta kyselen. Olisi kiva että avaisit vähän enemmän tätä laatu aspektia.
En ole vissiin 15v edes ostanut. Mun mielestä oleellisinta on tuntea myyjä hänen yleinen luotettavuus ja toimintatavat. Suomessa kotonakasvatettu on todennäköisesti laadukkaimmasta päästä.Tuntematon hipiksi tulkittava myyjä on kaikkea muuta kuin luotettava. Luomu ei terminä tarkoita mitään kun kyse on laadusta. Biohajovien kasvismyrkkyjen välttely saattaa tuhota ja saastuttaa sadon kasvitaudeilla ja mikrobikasvulla kuten home. Laadukas sato vaatii tieteellisen lähestymisen. Vanhan hipin lämmin sydän ja rakkaudella kasvattaminen tuottavat laatua joka tänäpäivänä on ala-arvoista.
 
Make, eräs minulle entuudestaan vieras Oululainen väitti kivenkovaan että olet toiminut joskus painivalmentajana. Onko tässä mitään perää?
 
Milloin te alatte keskustelemaan työttömyydestä? Kuinka saadaan työpaikkoja lisää? Miten saadaan työttömiä hakemaan matalapalkkaisia, määräaikaisia, osa-aikaisia, pätkätöitä? Miten parantaa nuorten ja vanhempien henkilöiden työttömien työllistymistä? Kaikkea muuta, kuten esimerkiksi, mitä yrittäjät toivoisivat, että olisi toisin?
Miten persut parantaisivat työllisyyttä?
Tärkeä aihe. Ei liene aiheuta niin tunnepitoisia reaktioita kuin maahanmuutto vaikka pitäisi kyllä aiheuttaa. Itselläni tulee ainakin pari itsestäänkin selvää juttua mieleen, jotka generoisivat työpaikkoja automaattisesti.

  • Yrittäjyyteen kannustaminen. Yrittäjän pitää olla tässä maassa kuningas. Paljon erilaisia porkkanoita uusille yrittäjille, kuten määräaikainen verovapaus, järkevä verotus yleensäkin pienellä progressiolla, joustava ja dynaaminen työntekijöiden palkkaaminen/irtisanominen jne. Nykyinen järjestelmä rankaisee yrittämisestä eikä kannusta siihen. Uudet yritykset parantavat tietysti suoraan työllisyyttä kotimaassa ja keskimäärin 1/1000 yrityksestä kasvaa iso globaali yritys. Tämän takia aihoita on oltava paljon. Julkisen sektorin massiivinen virkamieskoneisto on viritettävä palvelemaan yrittäjiä, ei päinvastoin. Kuten sanottu, yrittäjä on kuningas.
  • Ulkomaisten investointien saaminen Suomeen. Suomen pitää olla houkutteleva ulkomaisille investoijille verotuksellisista, työvoiman ym. näkökulmista. Nykyisen hallitukset sosialistinen agenda lopettaa kaikki investoinnit Suomeen ja karkottaa olemassakin olevat yritykset. 3-päiväiset työviikot, 6-tuntiset työpäivät ym. aivopierut on karmeaa luettavaa.


Yleisesti ottaen nykyinen ansioverotusmalli on täysin mielenvikainen jyrkkine progressioineen ja ylikorkeine marginaaliverotuksineen. Ei meinaa mennä jakeluun, että valtio vie yli puolet minunkin ansiotuloistani itselleen. Oikeasti mitä helvettiä, valtio saa enemmän kuin minä itse! Yli 50% häviää sinne joka jeesuksen kuukausi. Onneksi pääomatuloilla sentään pystyy kompensoimaan mutta joka tapauksessa sairasta touhua eikä todellakaan motivoi ketään tekemään enemmän ja kovemmin töitä. Jos nyt otetaan vaikka esimerkkinä keskituloisen 100€:n palkankorotus, niin hänelle itselleen siitä jää alle 50€.
 
Tuosta muistuu mieleen, että joku 10 vuotta sitten paikalliset nuoret (12-16v) ostivat paikalliselta diileriltä (40v) kotona kasvatettua kannabista. Ps. myös tuoreeltaan lastensuojelun nuorimmat kannabisasiakkaat ovat 12 vuotiaita ja siitä ylöspäin ja kohti kovempiin huumeisiin. Alkoholi on jo vuosia ollut vanhanaikaista, mutta huumeilla on nyt kysyntää nuorten parissa. Ja kaikkea myös saa mitä haluaa. Ps. Jos itse käyttäisin mitä tahansa huumetta, niin pitäisin todella matalaa profiilia ja varsinkin jos olisin esimerkkinä oleva urheilutähti. Pitää muistaa, että nuoret matkivat aina esikuviaan. Jos urheilijan tiedetään käyttävän hormooneja ja huumeita, niin se madaloittaa myös nuorten fanien kynnystä kokeilla aineita.

Ps. Makelle vielä vinkkinä. Nuorten huumeiden käyttö on nyt tapetilla ja vakava ongelma. Tällä asialla ei pidä leikkiä.
Mä haluun olla rehellinen. Mun mielestä kannabiksen satunnaiskäytössä ei ole mitään pahaa. Täysin eri asia jos veteli vaikka koksua tai piriä. Mäkin poltin ekaa kertaa 11 vuotiaana. Siitä olen samaa mieltä, ettei alaikäisten tulisi polttaa. Kun kannabis laillistetaan, myyntiä olisi helpompi valvoa ja sitä päätyisi vähemmän lasten käsiin. Ikäraja voisi olla 20v.
En ranta-ahoa fanita tai ylipäätään ketään huume kauppiasta.
Mutta se kiinnostaa että millä lailla se kauppias on aiheuttanut pahaa asiakkailleen? Jos huumeiden käyttäjä ei saa huumeita paikasta x hän menee paikkaan y jos sieltäkään ei löydy niin sitten saatetaan vetää jotakin korvaavaa paskaa joka on vielä pahempi.

Onko k-kaupan tai s-marketin myyjä vastuussa asiakkaasta joka ostaa paska ruokaa ja saa kakkos tyypin diabeteksen?
Tai röökin ostajasta joka kuolee keuhkosyöpään?

No ei se taida olla.



Mite sekasin voi ihminen olla?
Pitäs laittaa tähän kuva vaikka puudelista ja doopermannista.
Eikä aksu näkis niissä mitään eroa, kun rotuja ei ole.
Kiintoisaa perustelua. Varsinkin toi kokaiinin ja pakastepitsan rinnastaminen. Mikä on korvaava paska kokaiinille? Olet siis koira? Taidat olla puudeli ja mä oon se dobermanni.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Milloin te alatte keskustelemaan työttömyydestä? Kuinka saadaan työpaikkoja lisää? Miten saadaan työttömiä hakemaan matalapalkkaisia, määräaikaisia, osa-aikaisia, pätkätöitä? Miten parantaa nuorten ja vanhempien henkilöiden työttömien työllistymistä? Kaikkea muuta, kuten esimerkiksi, mitä yrittäjät toivoisivat, että olisi toisin?
Miten persut parantaisivat työllisyyttä?
 
Mä haluun olla rehellinen. Mun mielestä kannabiksen satunnaiskäytössä ei ole mitään pahaa. Täysin eri asia jos veteli vaikka koksua tai piriä. Mäkin poltin ekaa kertaa 11 vuotiaana. Siitä olen samaa mieltä, ettei alaikäisten tulisi polttaa. Kun kannabis laillistetaan, myyntiä olisi helpompi valvoa ja sitä päätyisi vähemmän lasten käsiin. Ikäraja voisi olla 20v.
Kiintoisaa perustelua. Varsinkin toi kokaiinin ja pakastepitsan rinnastaminen. Mikä on korvaava paska kokaiinille? Olet siis koira? Taidat olla puudeli ja mä oon se dobermanni.

En missään kohtaa rinnastanut pakaste pizzaa kokaiiniin.

Vaan esitin kysymyksen myyjän vastuusta, missä siinä menee raja.

Onko autokauppias jonka myymällä autolla ajetaan väkijoukkoon ja 10 ihmistä kuolee, vastuussa siitå ettå hänen takiaan kuoli 10ihmistä?

Mites ase kauppias jonka myymällä aseella toteutetaan kouluampuminen?

Tai ase tehtaat joiden valmistamilla aseilla käydään sotaa.

Onko huume kauppiaan vika että hänen myymiään tuotteita käytetään pään sekoittamiseen?
Vai onko hän vain "bisnesmies" muiden joukossa?


Sanoinko jossakin kohtaa olevani koira? Tai että sinä olisit koira?
Esitin vain vasta väitteen siihen kun sinä väitit ettå rotuja ei ole olemassa, että kyllä niitå vaan on, ja niihin löytyy ihan viralliset määritelmät.
 
En missään kohtaa rinnastanut pakaste pizzaa kokaiiniin.

Vaan esitin kysymyksen myyjän vastuusta, missä siinä menee raja.

Onko autokauppias jonka myymällä autolla ajetaan väkijoukkoon ja 10 ihmistä kuolee, vastuussa siitå ettå hänen takiaan kuoli 10ihmistä?

Mites ase kauppias jonka myymällä aseella toteutetaan kouluampuminen?

Tai ase tehtaat joiden valmistamilla aseilla käydään sotaa.

Onko huume kauppiaan vika että hänen myymiään tuotteita käytetään pään sekoittamiseen?
Vai onko hän vain "bisnesmies" muiden joukossa?
Kysytkö ihan tosissas et missä menee raja 🤣? Esim vaikka siinä että huumeiden myynti on LAITONTA ja autojen myynti ei??
 
Kysytkö ihan tosissas et missä menee raja 🤣? Esim vaikka siinä että huumeiden myynti on LAITONTA ja autojen myynti ei??
Plus se, että huumeiden käyttäminen on noin niinkuin lähtökohtaisesti vaarallista, autolla ajaminen ei. Huumeilla, varsinkaan raskailla sellaisilla, ei ole mitään yleisesti hyväksyttyä eikä varsinkaan välttämätöntä tarkoitusta yhteiskunnassa. Huumeiden myyjä tietää tasan tarkkaan sen, että käyttäjällä on sille tavaralle vain yksi tarkoitus, ja se on saada nuppi sekaisin ja moni kuolee siihen.

Plus se, että ajamisella on yleisesti hyväksytty, jopa välttämätön tarkoitus. Se, että yksi miljoonasta on idiootti ja ajaa väkijoukkoon ei ole peruste autojen kieltämiselle tai sille, että syytetään automyyjää jostain väkijoukkoon ajamisesta. Jos automyyjä myisi "väkijoukko-auton", eli auton jolla ei voi tehdä muuta kuin ajaa väkijoukkoon, niin vertaus ehkä toimisi ja myyjän toimia voitaisiin kyseenalaistaa. Sellaisia autoja ei kuitenkaan tietääkseni ole olemassa. Ainakaan niitä ei voi laakkoselta ostaa.

Hohhoijaa miten säälittävää logiikkaa ja argumentoinnin tasoa taas vitamiiniltä.
 
Mistä oletus että hipit eläisivät kaikki sossutuilla? Mulle on ihan sama keneltä ostan, kunhan se on Suomessa kasvatettua ja laadultaan hyvää. Siis nyt toistaiseksi, kun on vielä laitonta.
Siitä oletus, että itse sanoit tukevasi köyhiä hippejä. No kuis moni näistä hipeistä on lääkäreitä ja yritysjohtajia, vai onko nää niitä syrjäytyneitä Suomalaisia?
 
Näin tänään paljon rikollisia työmatkalla....
"Rikos on oikeustieteellisten määritelmien mukaan teko tai laiminlyönti, josta on laissa säädetty rangaistus."

Veikkaan, että suuri osa meistä syyllistyy elämänsä aikana rikokseen. Osa jopa monta kertaa...

Sitten päästään siihen, että mikä on pieni ja mikä suuri rikos ja onko niillä millainen ero ja onko väliä, jos tekee pieniä rikoksia....?

Päihteiden myyminen lapsille on kyllä aivan idioottia toimintaa ja myyjän kuuluisi saada kunnon muilutus, mutta toisaalta jos on jo päihteen käyttäjä, niin kyllä se päihde jostain löytyy, vaikka sitten toiselta lapselta.
Ne jotka tarjoavat lapsille karamellimuotoon valmistettua huumausainetta ensikokeiluun sietäisi joutua kunnon kidutuksen kohteeksi.

Ennaltaehkäisy vissiin paras vaihtoehto näihin hommiin olisi. Kiellot eivät auta kuin ehkä ensikokeiluihin. Toisaalta taas liian vapaa saatavuus saattaa tehdä asiasta jokapäiväisen normin, jolloin työpaikallakin vedetään pössyä tauoilla. Liekö se sitten pidemmän päälle hyvä juttu, että koko kansakunta sekoittaa mielensä kemialla 24/7? Moni tekisi nyt alkoholinkin kanssa niin, mutta haju rajoittaa käyttöä ja käyttö työpäivän aika on kiellettyä.
 
Siitä oletus, että itse sanoit tukevasi köyhiä hippejä. No kuis moni näistä hipeistä on lääkäreitä ja yritysjohtajia, vai onko nää niitä syrjäytyneitä Suomalaisia?
Kaikki köyhät eivät elä sosiaalituilla. Kerro ketkä lääkärit ja yritysjohtajat kasvattaa, ni voin poistaa niiltä. Siis tää ei ollu vitsi, niitä varmasti on paljonkin, en vain itse tunne yhtäkään. Muutetaan sana "hippi" sanaksi "ihminen" niin siihen ei tarvitse takertua. 🤣
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En missään kohtaa rinnastanut pakaste pizzaa kokaiiniin.

Vaan esitin kysymyksen myyjän vastuusta, missä siinä menee raja.

Onko autokauppias jonka myymällä autolla ajetaan väkijoukkoon ja 10 ihmistä kuolee, vastuussa siitå ettå hänen takiaan kuoli 10ihmistä?

Mites ase kauppias jonka myymällä aseella toteutetaan kouluampuminen?

Tai ase tehtaat joiden valmistamilla aseilla käydään sotaa.

Onko huume kauppiaan vika että hänen myymiään tuotteita käytetään pään sekoittamiseen?
Vai onko hän vain "bisnesmies" muiden joukossa?


Sanoinko jossakin kohtaa olevani koira? Tai että sinä olisit koira?
Esitin vain vasta väitteen siihen kun sinä väitit ettå rotuja ei ole olemassa, että kyllä niitå vaan on, ja niihin löytyy ihan viralliset määritelmät.
Kaikkien huumeiden kauppiaat kuuluu yhteiskunnan alhaisimpiin niljakkeisiin, he rikastuvat ihmisten kärsimyksillä.
 
Tärkeä aihe. Ei liene aiheuta niin tunnepitoisia reaktioita kuin maahanmuutto vaikka pitäisi kyllä aiheuttaa. Itselläni tulee ainakin pari itsestäänkin selvää juttua mieleen, jotka generoisivat työpaikkoja automaattisesti.

  • Yrittäjyyteen kannustaminen. Yrittäjän pitää olla tässä maassa kuningas. Paljon erilaisia porkkanoita uusille yrittäjille, kuten määräaikainen verovapaus, järkevä verotus yleensäkin pienellä progressiolla, joustava ja dynaaminen työntekijöiden palkkaaminen/irtisanominen jne. Nykyinen järjestelmä rankaisee yrittämisestä eikä kannusta siihen. Uudet yritykset parantavat tietysti suoraan työllisyyttä kotimaassa ja keskimäärin 1/1000 yrityksestä kasvaa iso globaali yritys. Tämän takia aihoita on oltava paljon. Julkisen sektorin massiivinen virkamieskoneisto on viritettävä palvelemaan yrittäjiä, ei päinvastoin. Kuten sanottu, yrittäjä on kuningas.
  • Ulkomaisten investointien saaminen Suomeen. Suomen pitää olla houkutteleva ulkomaisille investoijille verotuksellisista, työvoiman ym. näkökulmista. Nykyisen hallitukset sosialistinen agenda lopettaa kaikki investoinnit Suomeen ja karkottaa olemassakin olevat yritykset. 3-päiväiset työviikot, 6-tuntiset työpäivät ym. aivopierut on karmeaa luettavaa.


Yleisesti ottaen nykyinen ansioverotusmalli on täysin mielenvikainen jyrkkine progressioineen ja ylikorkeine marginaaliverotuksineen. Ei meinaa mennä jakeluun, että valtio vie yli puolet minunkin ansiotuloistani itselleen. Oikeasti mitä helvettiä, valtio saa enemmän kuin minä itse! Yli 50% häviää sinne joka jeesuksen kuukausi. Onneksi pääomatuloilla sentään pystyy kompensoimaan mutta joka tapauksessa sairasta touhua eikä todellakaan motivoi ketään tekemään enemmän ja kovemmin töitä. Jos nyt otetaan vaikka esimerkkinä keskituloisen 100€:n palkankorotus, niin hänelle itselleen siitä jää alle 50€.
👍
 
Back
Ylös Bottom