BB PRO Marko Savolainen

Aksu syyllisti minua välillisesti, että suosin Nikon huumehommia.
Ja itse tukee huumerikollisuutta, etkö siinä näe mitään ristiriitaa? Aksu puhunut myös kokaiinista, ainiin onhan sekin alkujaan "luonnontuote"
Eipä kumma kyllä vastannut kysymykseesi mitään. Eikös ne kaverit ollut lääkäreitä, yritysjohtajia ja lakimiehiä ja ties mitä ;)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siitä on aika pitkään, kun olen viimeksi istunut linnassa mutta eikö ensikertalainen istu defaultina vain puolet? R-a taisi haastattelussa sanoa, että huumekätkön paljastamisesta pitäisi saada vielä 30% lisää pois tai sitä suuruusluokkaa. Kuulemma muustakin yhteistyöstä vielä lisää + jo istuttu aika tutkintavankeudessa.

Jep ensikertalainen istuu puolet, mutta uskon että vaikka on kertonut kätköt ei kyllä mitää alennusta saa tuomiosta sen veran törkeet noi huumausaine määrät on.
Istuttu tunkintavankeus vähennetään koko ajasta.
 
Olet kyllä niin pihalla voi hyvänen aika. Fanittaa kuka?


Olet joskus tykännyt minun tai jonkun bodari jutuista, siiloin tuet huumeiden käyttöä ja dopinginkäyttöä. Ja kaikkea mitä tykkäys kohteesi on tehnyt 🙂👍
Jos tykkää toisen kuvasta instassa, niin näen että siihen on tasan kaksi mahdollista syytä:
1. Kyseessä oleva henkilö on sun kaveri
2. Kyseessä oleva henkilö tekee mielestäsi jotain siistiä ja sen takia lukeudut henkilön faneihin. Tässä keskustelussa ajankohtainen henkilö ei ole pahemmin tunnettu muusta kuin huume-/ rikollisjutuistaan. Se on se mikä määrittää hänet. Kehonrakentajaa ei taas määritä raskas rikollisuus (yleensä), eli se nyt ei ole alkuunkaan verrattavissa siihen että mä tykkään mahdollisesti dopingia käyttävän bodarin kuvasta. Argumentoinnissasi ei kyllä välillä ole mitään logiikkaa.

Molemmat mainituista mahdollisista motiiveista on vähintäänkin kyseenalaisia asioita. Mainitse toki jos mieleesi tulee joku kolmas, vähän hyväksytympi motiivi.
 
Aksu syyllisti minua välillisesti, että suosin Nikon huumehommia.
Ja itse tukee huumerikollisuutta, etkö siinä näe mitään ristiriitaa? Aksu puhunut myös kokaiinista, ainiin onhan sekin alkujaan "luonnontuote"
Nostin vain asian esille. Saatoin käsittää väärin!

Ostan vain Suomessa kotikasvatettua kannabista. Eli tuen siis köyhiä hippejä lähinnä. En tue kansainvälistä huumekauppaa. Olisi mukavaa, jos laillistettaisiin niin saataisi verorahat talteen. Välimuotona voisi olla joidenkin Euroopan maiden malli, jossa saa paria kasvia kasvattaa omaan käyttöön.
 
Jos tykkää toisen kuvasta instassa, niin näen että siihen on tasan kaksi mahdollista syytä:
1. Kyseessä oleva henkilö on sun kaveri
2. Kyseessä oleva henkilö tekee mielestäsi jotain siistiä ja sen takia lukeudut henkilön faneihin. Tässä keskustelussa ajankohtainen henkilö ei ole pahemmin tunnettu muusta kuin huume-/ rikollisjutuistaan. Se on se mikä määrittää hänet. Kehonrakentajaa ei taas määritä raskas rikollisuus (yleensä), eli se nyt ei ole alkuunkaan verrattavissa siihen että mä tykkään mahdollisesti dopingia käyttävän bodarin kuvasta. Argumentoinnissasi ei kyllä välillä ole mitään logiikkaa.

Molemmat mainituista mahdollisista motiiveista on vähintäänkin kyseenalaisia asioita. Mainitse toki jos mieleesi tulee joku kolmas, vähän hyväksytympi motiivi.
Tykkään kelloista (Rolex, Richard Mille, Patek Philippe) todella paljon, hienoista autoista ja kaikista kalliista, johon itsellä ei varaa.
 
Täällä joku hölmömpi voisi saada käsityksen, että puolueet ja kaikki niiden kannattajat olisivat toisiaan vastaan. Tänään juttelin erään kaverin kanssa salilla ja hän kertoi mielenkiintoisesta vaalikoneen tuloksesta. Ensimmäinen ehdokas oli perussuomalainen ja toinen olikin jo vihreä. Kaikki 6 ensimmäistä olivat olleet eri puolueista. Aika harva on kuitenkaan niitä ääriajattelijoita.
 
Jos tykkää toisen kuvasta instassa, niin näen että siihen on tasan kaksi mahdollista syytä:
1. Kyseessä oleva henkilö on sun kaveri
2. Kyseessä oleva henkilö tekee mielestäsi jotain siistiä ja sen takia lukeudut henkilön faneihin. Tässä keskustelussa ajankohtainen henkilö ei ole pahemmin tunnettu muusta kuin huume-/ rikollisjutuistaan. Se on se mikä määrittää hänet. Kehonrakentajaa ei taas määritä raskas rikollisuus (yleensä), eli se nyt ei ole alkuunkaan verrattavissa siihen että mä tykkään mahdollisesti dopingia käyttävän bodarin kuvasta. Argumentoinnissasi ei kyllä välillä ole mitään logiikkaa.

Molemmat mainituista mahdollisista motiiveista on vähintäänkin kyseenalaisia asioita. Mainitse toki jos mieleesi tulee joku kolmas, vähän hyväksytympi motiivi.
Mitä näet kuvissa? Minua kiinnostaa myös rikollisten elämä, lähinnä miten pidetään yhteyttä, miten katköt on suunniteltu jne. Pidän esim. Paplo Escobari hulluna murhaajana, mutta kiinnostava oli dokumentti.
 

Liitteet

  • Screenshot_20200811_194142_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20200811_194142_com.instagram.android.jpg
    86,1 KB · Katsottu: 215
  • Screenshot_20200811_194135_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20200811_194135_com.instagram.android.jpg
    65,8 KB · Katsottu: 240
  • Screenshot_20200811_194113_com.instagram.android.jpg
    Screenshot_20200811_194113_com.instagram.android.jpg
    66,3 KB · Katsottu: 200
Tästä tuli mieleen läppä vuosien takaa:

-Mitä eroa on Halla-aholla, Immosella ja Prinssi Jusufilla?
-Prinssi Jusuf on ainoa, joka on suorittanut varusmiespalveluksen Suomessa.

On tuo läppä sinänsä.
Tästä tuli mieleen läppä vuosien takaa:

-Mitä eroa on Halla-aholla, Immosella ja Prinssi Jusufilla?
-Prinssi Jusuf on ainoa, joka on suorittanut varusmiespalveluksen Suomessa.

Rasisti?
 
En mä oo missään vaiheessa vähätellyt maahanmuuttajuen tekemiä raiskauksia. Pikemminkin täällä moni vähättelee suomalaisten tekemiä, sillä eivät niistä niinkään jaksa meuhkata, vaikka niitä on 70% kaikista raiskauksista. Jos se raiskaus ois se vakava asia teidän mielestä, niin totta helvetissä jakaisitte niitäkin. Mutta kun vain Mamujen tekemät raiskaukset aiheuttavat vihaa teissä. Ja se sylettää mua, koska pidän raiskausta äärimmäisen vakavana rikoksena.

Kuten sanoin, joka ikinen rikos joka tapahtuu maahanmuuttajan toimesta, olisi estettävissä, toisin kuin kantasuomalaisen tekemä rikos.

Muistuttaisin vielä että sellaista rotua ei olekkaan kuin "maahanmuuttaja" joten rasistikorttia turha vetää esiin.
 
Mitä näet kuvissa? Minua kiinnostaa myös rikollisten elämä, lähinnä miten pidetään yhteyttä, miten katköt on suunniteltu jne. Pidän esim. Paplo Escobari hulluna murhaajana, mutta kiinnostava oli dokumentti.
Hei Make,

Olit tykännyt rikollisen miehen IG-kuvaa, jossa lukee: nothing beats family time.... oletko siis perhekeskeinen ihminen? Oletko sitä mieltä, että rikollisella saa olla perhe?

Ja Ei, ei tarvitse vastata :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Nostin vain asian esille. Saatoin käsittää väärin!

Ostan vain Suomessa kotikasvatettua kannabista. Eli tuen siis köyhiä hippejä lähinnä. En tue kansainvälistä huumekauppaa.

Mitenkään vittuilematta tms, niin siksikö se on ok tukea laitonta huumekauppaa koska kasvattaja/source on luultavasti sossutuilla elävä hippi? Ja mitenkään en moralisoi tai tuomitse sun "tukemista" vaan lähinnä tuota puolustelua.
 
Jos tykkää toisen kuvasta instassa, niin näen että siihen on tasan kaksi mahdollista syytä:
1. Kyseessä oleva henkilö on sun kaveri
2. Kyseessä oleva henkilö tekee mielestäsi jotain siistiä ja sen takia lukeudut henkilön faneihin. Tässä keskustelussa ajankohtainen henkilö ei ole pahemmin tunnettu muusta kuin huume-/ rikollisjutuistaan. Se on se mikä määrittää hänet.

Molemmat mainituista mahdollisista motiiveista on vähintäänkin kyseenalaisia asioita. Mainitse toki jos mieleesi tulee joku kolmas, vähän hyväksytympi motiivi.

Olen samaa mieltä siinä, että voi olla kyseenalaista antaa vielä tässä vaiheessa tykkäyksiä Ranta-aholle, ellei sitten ole kaveri tai fanittaja. Mutta on kolmaskin vaihtoehto. Jos Ranta-aho on tuoreeltaan sanonut tai tehnyt jotakin sellaista esimerkillistä, jolle voi antaa kannustus tykkäyksen. Ranta-ahohan on sanonut, että hän haluaa olla varoittava esimerkki siitä, miten elämänsä voi pilata huumeiden käytöllä. Make on myös itse sanonut olevansa varoittava esimerkki siitä, miten terveys ja ura voivat romuttua hormonien ja huumeiden käytöllä. Make on varmasti vilpitön, mutta onko Ranta-aho sitä? Toivottavasti on. Myönnetään lisäksi, että huumerikollisen "tykkäys" on myös helppo käsittää väärin ja varsinkin jos tykkääjä itse on hakemassa poliittista luottamustehtävää ja itse vastustaa huumeiden käyttöä.
 
Kuten sanoin, joka ikinen rikos joka tapahtuu maahanmuuttajan toimesta, olisi estettävissä, toisin kuin kantasuomalaisen tekemä rikos.

Muistuttaisin vielä että sellaista rotua ei olekkaan kuin "maahanmuuttaja" joten rasistikorttia turha vetää esiin.
Mielenkiintoisia ajatuksia. Miten ne maahanmuuttajien tekemät rikokset olisi estettävissä? Mun mielestä "rotuja" ei ole edes olemassa.
 
Mitenkään vittuilematta tms, niin siksikö se on ok tukea laitonta huumekauppaa koska kasvattaja/source on luultavasti sossutuilla elävä hippi? Ja mitenkään en moralisoi tai tuomitse sun "tukemista" vaan lähinnä tuota puolustelua.
Mistä oletus että hipit eläisivät kaikki sossutuilla? Mulle on ihan sama keneltä ostan, kunhan se on Suomessa kasvatettua ja laadultaan hyvää. Siis nyt toistaiseksi, kun on vielä laitonta.
 
Ostan vain Suomessa kotikasvatettua kannabista.

Tuosta muistuu mieleen, että joku 10 vuotta sitten paikalliset nuoret (12-16v) ostivat paikalliselta diileriltä (40v) kotona kasvatettua kannabista. Ps. myös tuoreeltaan lastensuojelun nuorimmat kannabisasiakkaat ovat 12 vuotiaita ja siitä ylöspäin ja kohti kovempiin huumeisiin. Alkoholi on jo vuosia ollut vanhanaikaista, mutta huumeilla on nyt kysyntää nuorten parissa. Ja kaikkea myös saa mitä haluaa. Ps. Jos itse käyttäisin mitä tahansa huumetta, niin pitäisin todella matalaa profiilia ja varsinkin jos olisin esimerkkinä oleva urheilutähti. Pitää muistaa, että nuoret matkivat aina esikuviaan. Jos urheilijan tiedetään käyttävän hormooneja ja huumeita, niin se madaloittaa myös nuorten fanien kynnystä kokeilla aineita.

Ps. Makelle vielä vinkkinä. Nuorten huumeiden käyttö on nyt tapetilla ja vakava ongelma. Tällä asialla ei pidä leikkiä.
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoisia ajatuksia. Miten ne maahanmuuttajien tekemät rikokset olisi estettävissä? Mun mielestä "rotuja" ei ole edes olemassa.

No yksinkertaistettuna mielestäni maahanmuutto pitäisi lopettaa humanitäärisin perustein, koska jos ihminen on oikeasti hädässä en usko että hän haluaisi riskeerata saamaansa turvapaikkaa rikoksilla.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom