BB PRO Marko Savolainen

Mä olen ihan kahden vaiheilla, että pitäiskö itkeä vai nauraa. Haluaisin nauraa, koska onhan ne aika säälittävää porukkaa.



2) viikingeillä, niiden uskonnolla/ perinteillä/ elintavoilla/ ei ole MITÄÄN tekemistä suomalaisuuden kanssa, ei sitten yhtään. Viikinkejä ei ole koskaan edes ollut suomessa, joitakin yksittäisiä ryöstö-/ kaupparetkiläisiä lukuunottamatta. Sitten meillä on tämä "soldiers of odin"- paskasakki joka ostaa thorin vasara-kaulakorun ja jotenkin assosioi itsensä viikingeiksi kun partioivat kylillä. Muissa Pohjoismaissa on vielä ihmisiä/ kyliä jotka elävät mainittujen uskontojen/ perinteiden mukaisesti, kiva niille kun "niiden maailmasta" tolla tavalla poimitaan ja muka edustetaan samaa maailmaa.


Tämä. Miksi helvetissä aikuiset ihmiset nyt yht'äkkiä palvoo noita rikollisia?
Niin siis kerrotko vielä ne konkreettiset haitat, joka Suomelle on aiheutunut Odineista? Onko se tuo "viikinkikulttuurin omiminen"? Onko sieltä tullut jotain reklamaatiota jo asian suhteen vai loukkaannuitko vain itse heidän puolestaan?

Nyt kun isänmaallisuus tuli puheeksi, niin suorititko @SUPERMASSA varusmiespalvelusta? Moni kun mieltää senkin miesten kohdalla isänmaallisen ihmisen velvollisuudeksi.
On aina relevanttia palata ehdokkaan 30v sitten tekemiin tai tekemättä jättämiin asioihin. Tai Jussi Halla-ahon servatessa asiaosaamisellaan muut ehdokkaat, kannattaa palata 15v takaisiin Scripta-blogin kirjoituksiin. Tällä taktiikalla ei voi epäonnistua.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun katsoo tämänkin ketjun politiikka menoa niin aika samanlaista kuin kaikkialla muualla politiikka maailmassa. Tuntuu että vedellään överiksi suuntaan ja toiseen. Yksi syy miksi en äänestä. Pitäisi osata valita *omasta mielestä* erittäin huonoista vaihtoehdoista todella huonoihin. Sieltä vain välistä etsiä sitä vähinten huonoa.

Tätäkään keskustelua seuratessa mielenkiintoni äänestää ei lisääntynyt yhtään. Ehkä vielä joku päivä systeemistä ja ehdokkaista muovautuu semmoista, että alkaa kiinnostaa. Jättäydyn takavasemmalle, takaisin kaikkien muiden äänestämättä jättävien (~30%) joukkoon.
 
Mitä sinä teit esim. raiskausuhrien hyväksi, jos naurattaa tai itkettää?
Mitä logiikkaa nyt taas. Eli jos mä en ole tehnyt itse mitään jonkun asian eteen, niin en saa nauraa tai itkeä jollekin jonka vastatoimet on ihan väärät? Eli jos sun talo palaa, ja se on sun mielestä muurahaisten vika ja sen takia menet kilometrin päähän kusemaan muurahaiskekoon siinä uskossa että se sammuttaa tulipalon, niin enkö saa nauraa tai itkeä sulle?
 
Mitä logiikkaa nyt taas. Eli jos mä en ole tehnyt itse mitään jonkun asian eteen, niin en saa nauraa tai itkeä jollekin jonka vastatoimet on ihan väärät? Eli jos sun talo palaa, ja se on sun mielestä muurahaisten vika ja sen takia menet kilometrin päähän kusemaan muurahaiskekoon siinä uskossa että se sammuttaa tulipalon, niin enkö saa nauraa tai itkeä sulle?
Et saa nauraa, jos et tee mitään ja joku edes jotain yrittää. Sinäkö päätät mikä toiminta on oikein ha mikä ei?

Kun katsoo tämänkin ketjun politiikka menoa niin aika samanlaista kuin kaikkialla muualla politiikka maailmassa. Tuntuu että vedellään överiksi suuntaan ja toiseen. Yksi syy miksi en äänestä. Pitäisi osata valita *omasta mielestä* erittäin huonoista vaihtoehdoista todella huonoihin. Sieltä vain välistä etsiä sitä vähinten huonoa.

Tätäkään keskustelua seuratessa mielenkiintoni äänestää ei lisääntynyt yhtään. Ehkä vielä joku päivä systeemistä ja ehdokkaista muovautuu semmoista, että alkaa kiinnostaa. Jättäydyn takavasemmalle, takaisin kaikkien muiden äänestämättä jättävien (~30%) joukkoon.
Etkö haluaisi mihinkää asiaan muutosta? Kaikki hyvin nyt tässä maassa?
 
Jos Suomi löisi rajat kiinni mamuilta, meiltä loppuisi ajansaatossa työntekijät. Syntyvyys liian pientä, eikä suomalaisia lähtökohtaisesti kiinnosta pienipalkkaiset paskaduunit, joita ulkomaalaiset tekee. Kysymys kuuluukin: jos olisit diktaattori, löisitkö rajat kiinni maahanmuuttajilta, vai lähtisitkö ratkaisemaan ongelmaa jollain muulla tapaa?

Mainittakoon nyt sen verran, että olen itsekin Suomen nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa vastaan. En vain tiedä miten siitä saisi hallittua, koska rajojen sulkeminen ei mielestäni olisi fiksua.

Suomalaisia pitäis kannustaa lisääntymään enemmän, työelämässä vois olla enemmän joustavuutta ja lapsiperheitä pitäis tukea rahallisesti enemmän tai sitten palkat päivittää nykyiselle hintatasolle. Kaikilla ei ole yksinkertaisesti varaa tehdä lapsia kun työt on pätkätöitä, tai sitten ei edes uskalleta ottaa lyhyttä työsopparia kun kelan kanssa on niin hankala asioida.
 
Onko "nykymenossa" jokin muukin väärin kuin maahanmuuttopolitiikka vai onko se mielestäsi kaiken pahan alku ja juuri?
Lue ketjua

Nyt kun isänmaallisuus tuli puheeksi, niin suorititko @SUPERMASSA varusmiespalvelusta? Moni kun mieltää senkin miesten kohdalla isänmaallisen ihmisen velvollisuudeksi.
En suorittanut, olisi häirinyt ammattia liikaa eli bodausta. Vaikka Hännisen Juha lupasi, että jos menen sotilaspoliisiksi, hän hoitaa homman niin, että saa vapaasti treenata. Nyt kyllä voisin ehdottomasti käydä jos voi. Ja nyt jälkeenpäin miettinyt, että olisi ollut mielekäs uravalinta jäädä armeijaan töihin, useampi koulukaveri valitsi sen reitin.

Mutta jos nyt vaikka jonkin sortin sota tulis, olisin eturivissä puolustamassa maata.
 
Persun pahin kauhuskenaario on työllistynyt ja menestynyt maahanmuuttaja.

Muuten olisin tykännyt viestistä, mutta tämä yleistävä kommentti pisti silmään. En ole koskaan äänestänyt Perussuomalaisia, mutta tuo ei varmasti pidä paikkaansa suurimman osan kohdalla.

Mä olen ihan kahden vaiheilla, että pitäiskö itkeä vai nauraa. Haluaisin nauraa, koska onhan ne aika säälittävää porukkaa.

Mutta sitten. Ainakin kaksi syytä miksi haluaisin itkeä:

2) viikingeillä, niiden uskonnolla/ perinteillä/ elintavoilla/ ei ole MITÄÄN tekemistä suomalaisuuden kanssa, ei sitten yhtään. Viikinkejä ei ole koskaan edes ollut suomessa, joitakin yksittäisiä ryöstö-/ kaupparetkiläisiä lukuunottamatta.

Itse en ymmärrä viikinkien ihannointia: hehän elivät ryöstelyllä, raiskaamisella ja tappamisella.

Ja mitä tulee siihen netistä löydettyyn hermafrodiitti-nukkeen: se voi ihan hyvin olla Venäjän trollikomppanian kuvanmuokkaus tai tekele, jonka ainoa tarkoitus on aiheuttaa kuohuntaa ja paheksuntaa seksuaalivähemmistöjä kohtaan.
 
Logiikkasi on siis, että ei suhteuteta raiskauksia eri kansallisuuksien väkimäärään Suomessa vaan katsotaan suoraan absoluuttisia lukua eli ei oteta huomioon, että kantasuomalaisia on satakertainen määrä. Ok, mielenkiintoista. Tehdäänpä vastaava päättely työllisyystilastoista. Kenialaiset ovat olleet aina maahanmuuttajien työllisyystilastojen huippua, osittain jopa korkeammalla kuin kantaväestö. Hieno homma? Väärin! Kenialaisia on työelämässä vain muutama sata, kun kantasuomalaisten osalta liikutaan miljoonatasossa. Kenialaisten työllistyminen onkin siis äärimmäisen surkeaa. Postimerkki perseeseen ja takaisin Keniaan, jos ei työnteko ala kiinnostaa? Tärkeää on tosaan huomata, että syyksi ei kelpaa se, että kantasuomalaisia on monituhatkertainen määrä vs. kenialaisia, koska se ei kelvannut syyksi raiskaustilastoihinkaan.

Avaatko hieman logiikkaasi, miksi tälläinen absoluuttisiin määriin perustuva päättely on fiksumpaa kuin suhteuttaminen eri kansallisuuksien väkimäärään?
Voivoi. Pojalla vain raiskaukset mielessä. Oot kyll oikea RAISKAUSFANI! Voin teettää teille semmoisia raiskaus t-paitoja. RAPE 4 LIFE!

Se vaan ei liittynyt siihen mitä sanoin. 2/3 on suomalaisia. Piste.

Kun katsoo tämänkin ketjun politiikka menoa niin aika samanlaista kuin kaikkialla muualla politiikka maailmassa. Tuntuu että vedellään överiksi suuntaan ja toiseen. Yksi syy miksi en äänestä. Pitäisi osata valita *omasta mielestä* erittäin huonoista vaihtoehdoista todella huonoihin. Sieltä vain välistä etsiä sitä vähinten huonoa.

Tätäkään keskustelua seuratessa mielenkiintoni äänestää ei lisääntynyt yhtään. Ehkä vielä joku päivä systeemistä ja ehdokkaista muovautuu semmoista, että alkaa kiinnostaa. Jättäydyn takavasemmalle, takaisin kaikkien muiden äänestämättä jättävien (~30%) joukkoon.
Ne jutut mitä mä vedän överiksi on vain siksi, että mun mielestä monet selitykset ja perustelut on niin ala-arvoisia että en näe edes tarpeelliseksi ottaa niitä tosissaan. Onneksi jotkut jaksaa ees vähän vääntää rautalangasta.
 
Itse en ymmärrä viikinkien ihannointia: hehän elivät ryöstelyllä, raiskaamisella ja tappamisella.
Itse en niitä ihannoi (joskin pidän osaa niiden perinteistä/tarinoista varsin kiehtovina) enkä tunne mitään tarvetta puolustaa, mutta mainitsemasi asiathan olivat vain pieni osa niiden kulttuuria. Pääasiassa olivat kauppamiehiä ja maanviljelijöitä siinä missä monet muutkin. Ja tekiväthän "sivistyneet" eurooppalaiset juuri noita samoja asioita noin 500 vuotta myöhemmin keski- ja etelä-amerikassa. Maissa, joissa paikalliset heimot olivat tehneet sitä toisilleen ties kuinka kauan.

Mutta tämä OT-huomiona vaan
 
Voivoi. Pojalla vain raiskaukset mielessä. Oot kyll oikea RAISKAUSFANI! Voin teettää teille semmoisia raiskaus t-paitoja. RAPE 4 LIFE!

Se vaan ei liittynyt siihen mitä sanoin. 2/3 on suomalaisia. Piste.


Ne jutut mitä mä vedän överiksi on vain siksi, että mun mielestä monet selitykset ja perustelut on niin ala-arvoisia että en näe edes tarpeelliseksi ottaa niitä tosissaan. Onneksi jotkut jaksaa ees vähän vääntää rautalangasta.

Semmoista hommaa sitten.
 
Toivon myös että vitsailit kun sanoit, että Yleisradio on puolueeton media, todistettu häikäilettömäksi aivopesupropagandan suoltajaksi kerta toisensa jälkeen.
Miten se on todistettu? Eiku oliko se eräs Ylen toimittaja joka tuomittiin kiihottamisesta kansanryhmää vastaan, rahankeräysrikoksista, rahapelirikoksosta, törkeästä kunnianloukkauksesta, laittomasta uhkauksesta, kahdesta salassapitorikoksesta, useista tekijänoikeusrikoksista, törkeästä kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sekä törkeästä kunnianloukkauksesta. Hetkinen, taisin nyt muistaa väärin... 🤔

Rauha hänen sielulleen, vaikka olikin ihan vitunmoinen kusiaivo.
 
Laittaisitko jotain tilastoja tukemaan väitteitäsi!
Ihmisiä ajaa selvinpäin niin valtavasti enemmän, että onnettomuuksia tapahtuu siksi enemmän selväpäisillä, mutta se ei tee rattijuoposta hyvää juttua. Sama maahanmuuttajissa, rikostilastot rajua luettavaa etenkin raiskausten osalta. Se, että suomalaiset raiskaa, ei liity vittuakaan siihen jos afgaani raiskaa.
 
Ihmisiä ajaa selvinpäin niin valtavasti enemmän, että onnettomuuksia tapahtuu siksi enemmän selväpäisillä, mutta se ei tee rattijuoposta hyvää juttua. Sama maahanmuuttajissa, rikostilastot rajua luettavaa etenkin raiskausten osalta. Se, että suomalaiset raiskaa, ei liity vittuakaan siihen jos afgaani raiskaa.

jumankauti miten nerokas vertaus kuva. yks parhaista joita koskaan tullut vastaan. gg
 
Back
Ylös Bottom