MÖYKKYNEN
VIP
Niin siis kerrotko vielä ne konkreettiset haitat, joka Suomelle on aiheutunut Odineista? Onko se tuo "viikinkikulttuurin omiminen"? Onko sieltä tullut jotain reklamaatiota jo asian suhteen vai loukkaannuitko vain itse heidän puolestaan?Mä olen ihan kahden vaiheilla, että pitäiskö itkeä vai nauraa. Haluaisin nauraa, koska onhan ne aika säälittävää porukkaa.
2) viikingeillä, niiden uskonnolla/ perinteillä/ elintavoilla/ ei ole MITÄÄN tekemistä suomalaisuuden kanssa, ei sitten yhtään. Viikinkejä ei ole koskaan edes ollut suomessa, joitakin yksittäisiä ryöstö-/ kaupparetkiläisiä lukuunottamatta. Sitten meillä on tämä "soldiers of odin"- paskasakki joka ostaa thorin vasara-kaulakorun ja jotenkin assosioi itsensä viikingeiksi kun partioivat kylillä. Muissa Pohjoismaissa on vielä ihmisiä/ kyliä jotka elävät mainittujen uskontojen/ perinteiden mukaisesti, kiva niille kun "niiden maailmasta" tolla tavalla poimitaan ja muka edustetaan samaa maailmaa.
Tämä. Miksi helvetissä aikuiset ihmiset nyt yht'äkkiä palvoo noita rikollisia?
On aina relevanttia palata ehdokkaan 30v sitten tekemiin tai tekemättä jättämiin asioihin. Tai Jussi Halla-ahon servatessa asiaosaamisellaan muut ehdokkaat, kannattaa palata 15v takaisiin Scripta-blogin kirjoituksiin. Tällä taktiikalla ei voi epäonnistua.Nyt kun isänmaallisuus tuli puheeksi, niin suorititko @SUPERMASSA varusmiespalvelusta? Moni kun mieltää senkin miesten kohdalla isänmaallisen ihmisen velvollisuudeksi.