BB PRO Marko Savolainen

Silti tuollaiset porukat ovat mielestäni lähinnä elämänkoululaisten egonboostaussakkeja.
Varmasti ovat juurikin tuota mutta keille siitä on haittaa? Ei kenellekään vaan päinvastoin, onhan olemassa teoreettisen pieni mahdollisuus, että joskus joku raiskaus saadaan tuolla toiminnalla estettyä ja yksi elämä vähemmän pilattua. Lisäksi partiossa saa hyvää liikuntaa raittiissa ulkoilmassa.

Jos ja käytännössä kun Odinien toiminta ei estä raiskauksia niin mitä sitten verovaroista rahoitettu Yleisradio tekee ongelman ehkäisemiseksi? Juuri noita aiemmin postattuja videoita, joissa raiskaaja karkoitetaan avainnippua helistämällä. Jos jollekin pitää nauraa niin tälle, ei Odineille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ja käytännössä kun Odinien toiminta ei estä raiskauksia niin mitä sitten verovaroista rahoitettu Yleisradio tekee ongelman ehkäisemiseksi? Juuri noita aiemmin postattuja videoita, joissa raiskaaja karkoitetaan avainnippua helistämällä. Jos jollekin pitää nauraa niin tälle, ei Odineille.

Odinien touhu alkoi käsittääkseni mennä enemmän jonkinlaiseksi PVL:n tukiorganisaatioksi. Mutta joo, vaikka katupartiointi ei ole Suomen laissa kielletty, pitäisi raiskausten estämisen olla tietysti viranomaisten tehtävä. Tietenkään niitä ei saada koskaan täysin estettyä, ikävä kyllä.
 
Ottamatta kantaa maahan muutto politiikkaan, Minua ihmetyttää se että kuinka nämä paperittomat ihmiset käytännössä pääsevät vapaasti tulemaan tänne.
Jos itse tästä nyt päättäisin ilman passia lähteä kävelemään Venäjälle (eu:n ja scengen alueen ulkopuolelle) niin enpä usko että kovin pitkälle pääsisin.

Eikö meidän rajoja valvota ollenkaan🤔
No tämä. Riittää kun osaa rajalla sanoa simpsalapim! niin johan viedään valtion kyydillä täysihoitoon aikuisia salskeita miehiä, joilla olisi hyvät mahdollisuudet ratkaista itse lähtömaansa ongelmia jos vain olisi tahtoa!
 
Jos tulee maahanmuuttaja kuka perustaa tänne vientiyrityksen, työllistää suomalaisia ja tuo rahaa Suomeen niin tervetuloa, yhteiskunnan sankari. No okei riittää sekin jos on erikoisasiantuntija ja tuo tietämyksellään rahaa Suomalaiselle vientiyritykselle.
 
Viimeksi muokattu:
Jos ja käytännössä kun Odinien toiminta ei estä raiskauksia niin mitä sitten verovaroista rahoitettu Yleisradio tekee ongelman ehkäisemiseksi? Juuri noita aiemmin postattuja videoita, joissa raiskaaja karkoitetaan avainnippua helistämällä. Jos jollekin pitää nauraa niin tälle, ei Odineille.
Selventäisitkö Yleisradion pitäisi tehdä toisin? Uutisoida kaikki Suomessa tehdyt raiskaukset? Eli keskimäärin 3 raiskausta päivässä, joista 2 on suomalaisten tekemiä. Yleisradio on ainoa täysin puolueeton media Suomessa.

Kyl mä ainakin nauran Odineille, koska toinen vaihtoehto olisi itkeä.
 
Eli keskimäärin 3 raiskausta päivässä, joista 2 on suomalaisten tekemiä. Yleisradio on ainoa täysin puolueeton media Suomessa.
Tartutaanpa tähän, kun vahingossa sinulta tuli lukujakin.
Pikaisella googletuksella, Suomessa on maahanmuuttajia 250 000. Sovitaan että kantasuomalaisia on 5 000 000. Eli kantasuomalaisista päivittäin raiskaa 2/5 000 000 eli 0,00004% päivässä. Maahanmuuttajissa osuus on 1/250 000 eli 0,0004% päivässä. Eli 20 kertaa pienempi ihmisryhmä raiskaa 10 kertaa enemmän ja siitä ei kannata mielestäsi nostaa haloota, koska "raiskaa ne suomalaisetkin" 🙄

Tarkka prosentti ulkomaalaisten osuudesta oli näköjään viime vuodelta 37,6% enkä edes tässä laskussa huomioinut pois niitä ulkomaalaisryhmiä, jotka eivät käytännössä raiskaustilastoissa edes esiinny.
 
Viimeksi muokattu:
Tartutaanpa tähän, kun vahingossa sinulta tuli lukujakin.
Pikaisella googletuksella, Suomessa on maahanmuuttajia 250 000. Sovitaan että kantasuomalaisia on 5 000 000. Eli kantasuomalaisista päivittäin raiskaa 2/5 000 000 eli 0,00004% päivässä. Maahanmuuttajissa osuus on 1/250 000 eli 0,0004% päivässä. Eli 20 kertaa pienempi ihmisryhmä raiskaa 10 kertaa enemmän ja siitä ei kannata mielestäsi nostaa haloota, koska "raiskaa ne suomalaisetkin" 🙄
Miten noi sun tilastot liittyy mitenkään siihen mitä mä just äsken laitoin? Vaikka miten pyörittelet noita lukuja, niin 2/3 raiskaajista on kuitenkin suomalaisia. Enkä mä sanonut "raiskaa ne suomalaisetkin".

Meinasin vain, että tekin voisitte jakaa myös uutisia KAIKISTA raiskauksista.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
@flexandros
Haluaisin kuulla sun näkemyksen huumeisiin. Olet vähän väistellyt niihin vastaamista sen jälkeen kun mun tulkinnan mukaan pidät kokkelia hyvänä mutta Markolla oli "jatkettua paskaa"
Pitäisikö pilven poltto sallia ja kuinka laajaa kokemusta itse omaat asiasta?

Kysyn vain siksi että kiiinnostaa vastaatko rehellisesti ja koska otit itse asian esille.
 
Miten noi sun tilastot liittyy mitenkään siihen mitä mä just äsken laitoin? 2/3 raiskaajista on kuitenkin suomalaisia. Enkä mä sanonut "raiskaa ne suomalaisetkin".
Se liittyy siihen, miten tämä yhteiskunta ja media tällä hetkellä toimii. Hyssytellään, sanotaan että raiskaa ne suomalaisetkin ja tehdään noita höpö höpö videoita esimerkiksi Ylen toimesta. Verorahoilla! Vaikka ongelmaan pitäisi tarttua ja ratkaista se, eikä lakaista maton alle. Enää ei ihan hoeta joka kerta rasismia kun aiheesta puhutaan, mutta jos sitä ei olisi koskaan nostettu tapetille muiden medioiden toimesta, piilossa se pidettäisiin edelleenkin.

Lisäksi sinusta paistaa ainakin minulle läpi ihan sama vähättelevä asenne. Sitä sä käytännössä sanot, kun ohitat sen että 20 kertaa pienempi ryhmä raiskaa 10 kertaa enemmän. Voidaan toi pilkkoa vielä tarkemminkin ja lopputulos on entistä rumempi.

Ihan selvyyden vuoksi, yhtä paljon minua vituttaa ne suomalaistenkin tekemät raiskaukset. Niitä ei valitettavasti voi noin vain karkottaa. Maahanmuuttajien suhteen taas voidaan pitää yllä niin rajakontrollia kuin karkoittamista. Mulle käy (ainakin jossain vaiheessa käytössä ollut) Kanadan malli milloin vaan. Otetaan vain naisia, lapsia ja perheitä. Yksinäisiä miehiä ei käytännössä ollenkaan, ilman kunnon harkintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Se liittyy siihen, miten tämä yhteiskunta ja media tällä hetkellä toimii. Hyssytellään, sanotaan että raiskaa ne suomalaisetkin ja tehdään noita höpö höpö videoita esimerkiksi Ylen toimesta. Vaikka ongelmaan pitäisi tarttua ja ratkaista se, eikä lakaista maton alle. Enää ei ihan hoeta rasismia kun aiheesta puhutaan, mutta jos sitä ei olisi koskaan nostettu tapetille muiden medioiden toimesta, piilossa se pidettäisiin edelleenkin.

Lisäksi sinusta paistaa ainakin minulle läpi ihan sama vähättelevä asenne. Sitä sä käytännössä sanot, kun ohitat sen että 20 kertaa pienempi ryhmä raiskaa 10 kertaa enemmän. Voidaan toi pilkkoa vielä tarkemminkin ja lopputulos on entistä rumempi.

Ihan selvyyden vuoksi, yhtä paljon minua vituttaa ne suomalaistenkin tekemät raiskaukset. Niitä ei valitettavasti voi noin vain karkottaa. Maahanmuuttajien suhteen taas voidaan pitää yllä niin rajakontrollia kuin karkoittamista. Mulle käy Kanadan malli milloin vaan. Otetaan vain naisia, lapsia ja perheitä. Yksinäisiä miehiä ei käytännössä ollenkaan, ilman kunnon harkintaa.
Mistä paistaa vähättelevä asenne? Kun en ole vouhottamassa kanssanne asiasta? Mä en todellakaan vähättele enkä ohittele mitään. En kiistänyt mitään faktoja.

Kanadan malli on munkin mielestä hieno, mutta jos kertoisit miten se käytännössä toteutettaisiin Suomessa? Käännytetään kaikki rajalla ilman käsittelyä? En usko että onnistuu niin helposti. Kerro tarkemmin, kun tunnut tietävän asioista.
 
@flexandros
Haluaisin kuulla sun näkemyksen huumeisiin. Olet vähän väistellyt niihin vastaamista sen jälkeen kun mun tulkinnan mukaan pidät kokkelia hyvänä mutta Markolla oli "jatkettua paskaa"
Pitäisikö pilven poltto sallia ja kuinka laajaa kokemusta itse omaat asiasta?

Kysyn vain siksi että kiiinnostaa vastaatko rehellisesti ja koska otit itse asian esille.
Käyttörikoksista tulisi luopua ja kannabis tulisi laillistaa kokonaan mielestäni. Onneksi pienistä määristä kannabista ei käytännössä enää rangaista millään tavoin. Ei jää niin sanottua H-merkintää.

Myynnistä ja maahantuonnista tulee tietenkin rangaista kovaa. Vituttaa ku noist joistain urpoista, ketkä ovat olleet nyt viimeaikoina paljon julkisuudessa on tehty jotain sankareita. Onneks ne saa ~10v vankeutta. Kuka se tatskamaamaräkis olikaan?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mistä paistaa vähättelevä asenne? Kun en ole vouhottamassa kanssanne asiasta? Mä en todellakaan vähättele enkä ohittele mitään. En kiistänyt mitään faktoja.

Kanadan malli on munkin mielestä hieno, mutta jos kertoisit miten se käytännössä toteutettaisiin Suomessa? Käännytetään kaikki rajalla ilman käsittelyä? En usko että onnistuu niin helposti. Kerro tarkemmin, kun tunnut tietävän asioista.
En mä vouhota asiasta, en myöskään leiju halipusuilla ja pilven poltolla.

Tässäpä muutama näin nopeasti. Moneen on vedottu että ei voida koska EU, mutta ei se muille maille tunnu ongelma olekaan.

-ei sitouduta ottamaan pelkkiä miehiä ollenkaan
-jokainen jonka ikää epäillään, se arvioidaan
-vokkilaisille nilkkapannat niin kauan kuin odotetaan päätöstä
-karsitaan etuuksia nykyisistä
-karkoituspolitiikka tiukaksi, raiskaustuomiosta välitön paluu kotimaahan tuomion istumisen jälkeen
-paperittomilta sormenjäljet ylös ja tiedot rekisteriin koko EU:n tasolla, niin saataisiin kenties kuriin se porukka joka vaeltaa maasta toiseen
-tehdään sopeutus mallilla maassa maan tavalla, ei niin että yksilön takia koko yhteisö vaihtaa perinteitä (tämä ei tarkoita sitä, etteikö koulussa voitaisi niihin muihinkin kulttuureihin tutustua)
-lopetetaan kulttuuri missä näitä aikuisia miehiä erikseen viedä tutustumaan teini-ikäiseen tyttöihin ja samalla aikaa aivopestään tyttöjä niin, että vika on heidän (esim Ilmajoki ja Kauhava, tyttöjä kehotettiin pukeutumaan peittävämmin ettei ahdisteltaisi)

Mitäs ratkaisuja sinä tarjoat, en ole vielä huomannut yhtäkään?
 
En mä vouhota asiasta, en myöskään leiju halipusuilla ja pilven poltolla.

Tässäpä muutama näin nopeasti. Moneen on vedottu että ei voida koska EU, mutta ei se muille maille tunnu ongelma olekaan.

-ei sitouduta ottamaan pelkkiä miehiä ollenkaan
-jokainen jonka ikää epäillään, se arvioidaan
-vokkilaisille nilkkapannat niin kauan kuin odotetaan päätöstä
-karsitaan etuuksia nykyisistä
-karkoituspolitiikka tiukaksi, raiskaustuomiosta välitön paluu kotimaahan tuomion istumisen jälkeen
-paperittomilta sormenjäljet ylös ja tiedot rekisteriin koko EU:n tasolla, niin saataisiin kenties kuriin se porukka joka vaeltaa maasta toiseen
-tehdään sopeutus mallilla maassa maan tavalla, ei niin että yksilön takia koko yhteisö vaihtaa perinteitä (tämä ei tarkoita sitä, etteikö koulussa voitaisi niihin muihinkin kulttuureihin tutustua)
-lopetetaan kulttuuri missä näitä aikuisia miehiä erikseen viedä tutustumaan teini-ikäiseen tyttöihin ja samalla aikaa aivopestään tyttöjä niin, että vika on heidän (esim Ilmajoki ja Kauhava, tyttöjä kehotettiin pukeutumaan peittävämmin ettei ahdisteltaisi)

Mitäs ratkaisuja sinä tarjoat, en ole vielä huomannut yhtäkään?
Hatunnosto vaivannäöstä! En kuitenkaan usko että noista mitään kuitenkaan tullaan ikinä toteuttamaan. Näistä mäkin oon samaa mieltä:

-karkoituspolitiikka tiukaksi, raiskaustuomiosta välitön paluu kotimaahan tuomion istumisen jälkeen
*(tähän lisäisin kaikki törkeät rikokset)

-paperittomilta sormenjäljet ylös ja tiedot rekisteriin koko EU:n tasolla, niin saataisiin kenties kuriin se porukka joka vaeltaa maasta toiseen

Käsittääkseni nämä ovat jo käytössä? Ainakin karkoitukset.

Mä en oo sanonu, että mulla olisi mitään ratkaisuja. Teidän ehdotukset ovat vain lähtökohtaisesti aivan paskoja.
 
Hatunnosto vaivannäöstä! En kuitenkaan usko että noista mitään kuitenkaan tullaan ikinä toteuttamaan. Näistä mäkin oon samaa mieltä:

-karkoituspolitiikka tiukaksi, raiskaustuomiosta välitön paluu kotimaahan tuomion istumisen jälkeen
*(tähän lisäisin kaikki törkeät rikokset)

-paperittomilta sormenjäljet ylös ja tiedot rekisteriin koko EU:n tasolla, niin saataisiin kenties kuriin se porukka joka vaeltaa maasta toiseen

Käsittääkseni nämä ovat jo käytössä? Ainakin karkoitukset.

Mä en oo sanonu, että mulla olisi mitään ratkaisuja. Teidän ehdotukset ovat vain lähtökohtaisesti aivan paskoja.
Mielestäni iso ongelma siihen, ettei niitä ratkaisuja oteta käyttöön on se, miten asia mediassa esitetään. Moni nielee jokaisen uutisen lähteestä välittämättä ja kun niitä tarpeeksi toistellaan, siitähän muodostuu sitten totuus. Tällä hetkellä on muotia kannattaa rajoituksetta maahanmuuttoa, vaikka sitten esimerkiksi Kauniaisten kohdalla ainakin jossain vaiheessa asia oli pelkkää sanahelinää.

Tuosta sormenjälkijutusta en tiedä onko jo käytössä, voi ollakin. Jossain vaiheessa näitä tapauksia vain tuli vastaan, jotka olivat päässeet toista kertaa läpi Suomeen.

Tuli muuten vielä yksi keino mieleen tähän sopeuttamiseen. Sen sijaan että kielitaidottomat maahanmuuttajat niputetaan keskenään kielikursseille, miksei heitä voisi laittaa myös yksinkertaisiin avustaviin töihin? Näin raha olisi vastikkeellista ja sen kielenkin oppisi paremmin kun ympärillä on paikallisia. Lisäksi tämä voisi helpottaa tulevaa urapolkua, jos oikeasti Suomessa haluaa työllistyä ja elämäänsä rakentaa.

Kaupungin hommissa nurmikon leikkuuta, lumitöitä yms esimerkiksi.
 
Teit juuri itsestäsi naurunalaisen. Sä tarvitsisit pitkän ja lämpimän halin! Mä haluaisin myös pussata sua poskille niin kuin Kreikassa on tapana.

Mä oon ihan helvetin ylpeä siitä, että olen suomalainen! Mä oon ihan yhtä suomalainen kuin te kaikki muutkin täällä.

Puhuin mun ystäväpiiristä. En yleistänyt niin kuin sä ja moni muu täällä tekee. Mut olet oikeassa siinä, että valtaosa kaikista syrjäytyneistä on suomalaisia miehiä. Täten he ovat paljon suurempi ongelma yhteiskunnalle kuin ulkomaalaiset syrjäytyneet ja työttömät. Vähän ku sul ois keuhkosyöpä, mut oot enemmän huolissasi parista finnistä sun naamassa.

Valtaosa noista suomalaisista syrjäytyneistä ei raiskaa kuitenkaan pikku tyttöjä.Täten nuo ulkomaalaiset ovat pikkutytöille ja naisille suurempi uhka kuin suomalaiset.Tuohon väitteeseen on tilastoja tukena eikä pelkästään sun kokemukset sun kaveripiiristä.
Ulkomaalaiset ovat selvästi yliedustettuja raiskaustilastoissa.
 
Valtaosa noista suomalaisista syrjäytyneistä ei raiskaa kuitenkaan pikku tyttöjä.Täten nuo ulkomaalaiset ovat pikkutytöille ja naisille suurempi uhka kuin suomalaiset.Tuohon väitteeseen on tilastoja tukena eikä pelkästään sun kokemukset sun kaveripiiristä.
Ulkomaalaiset ovat selvästi yliedustettuja raiskaustilastoissa.
Olenko väittänyt etteivät olisi yliedustettuja? Alunperin mä tulin puhumaan eri kielistä ja niiden opiskelusta tähän ketjuun. Mut tähän se tietenkin meni. Aluksi eri maalaisten työttömyyteen ja sit raiskauksiin. Teillä ei ole mitään muuta mielessä ilmeisesti kuin raiskaaminen. Se on tämän maan suurin ongelma ilmeisesti?

Mä kerroin mun nuoruudesta ja perustelin sillä sen, miksi en vieroksu maahanmuuttajia.
 
Muutama huomio taas. Päin vastaisista väitteistä huolimatta Suomi ei ole erityisen houkutteleva maa pakolaisille yms. Ainoa poikkeus oli 2015 kun tänne rynni paljon juurikin niitä irakilaisia miehiä. Tämäkin perustui virheellisiin tietoihin tai huhuihin. Tuhannet heistä lähtivät myös pian pois kun paratiisia ei täältä löytynytkään. Lähes aina se toivekohde on Saksa, Ruotsi tai Britannia. Ei Suomesta paljoakaan tiedetä. Moni kummastelee myös, miksi tänne on tultu monen turvallisen maan läpi. Eli ongelma pitäisi jättää muiden harteille, kuten Kreikalle ja Italialle. Täällä moni ei tiedä sitä, että kun N-liitto hajosi, täällä valmistauduttiin siihen, että itärajan takaa voi tulla satoja tuhansia venäläisiä pakoon. Jos näin olisi käynyt, niin taakanjako olisi Suomelle kelvannut hyvin.
Suomea pienemmässä Libanonissa on miljoona pakolaista, yhtä paljon kuin koko Eurooppaan tuli 2015-16. Siinä teille pakolaisongelmaa. 90% pakolaisista asustaa leireillä kriisimaiden naapureissa tai maan sisäisinä pakolaisina. Turkissakin on enemmän pakolaisia kuin Euroopassa.
Ei tuolla, esim. Syyriassa käydä mitään perinteistä valtio vastaan valtio sotia, vaan siellä on kaikenlaista ryhmittymää ja ulkomaiset päälle. Ei ole rintamakarkureita, kun ei ole rintamaakaan. Kun Suomessa käytiin sisällissotaa, 10 000 ihmistä lähti lopulta pakoon Venäjälle koska Suomessa odotti hiekkakuopan reuna. Hävittyämme jatkosodan Venäjälle, yksi jos toinenkin sotilas katsoi parhaaksi vaihtaa maisemaa.

Ei Suomi tarvitse pelkästään ns. huippuosaajia. Hoitoalalla on jo nyt paljon ulkolaistaustaisia työntekijöitä. Samoin mm. maatalous tarvitsee kausityöntekijöitä. Siivousala on oma lukunsa, myös ravintola. Suomalaisia ei löydy riittävästi. Rakennustyömaatkaan ei pyöri ilman ulkolaisia.
Mitä tulee Odiniin, niin ei suomalaiset naiset heitä pyytäneet turvakseen. Mitä rikoksiin tulee, niin taas kävi ilmi, että paloittelusurma käy hyvin kantiksiltakin, ei siihen muslimitaustaa tarvita. Muslimitausta ei muutenkaan yksin selitä mitään. Islamuskoiset tataarit ovat yksi parhaiten integroituneita ryhmiä. Missään ei ole muuten niin sodittu kuin Euroopassa. Jos ei usko, suosittelen historian lukua. Aloittaa voi ensimmäisestä ja toisesta maailmansodasta. Yksi syy EU:n perustamiseen oli se, ettei koko ajan sodittaisi toisiaan vastaan.
Mainitsin tuossa jo alussa, että siirtolaisia on haukuttu aina samalla, identtisellä tavalla. Syyt muukalaiskammoon löytyy aina. Jos on töissä, niin sitten vie suomalaisten työt. Kun nuo maahanmuuttajat on täällä, niin kyllä heistä on mahdollista saada enemmän irti. Pelkkä panettelu ja demonisointi ei auta mitään. Jos selvää yritteliäisyyttä löytyy niin ei pidä heti olla potkaisemassa takaisin kuopan pohjalle. Olisko mahdoton ajatus hieman tuuppia eteen päin. Suomesta löytyy tapauksia, jossa matemaattisesti lahjakkaille , yli ysin keskiarvon (mamu)tytöille suositellaan lähihoitajan opintoja (ilman kysymystä kiinnostuksen kohteista).
Persun pahin kauhuskenaario on työllistynyt ja menestynyt maahanmuuttaja. Käytännössä koko puolueen olemassa olo perustuu maahanmuutto-ongelmiin, kuten kommenteistakin näkyy. Kommunismikin hävisi, kun duunari rakensi yhtä hienon talon kuin lääkäri.

No, lopuksi täytyy todeta, että pelastuslauttaan voi ottaa vain tietyn määrän ihmisiä. Jos ottaa liikaa, kaikki hukkuu. Turvapaikkapolitiikka, kiintiöpakolaiset yms. eivät ratkaise ydinongelmia, juurisyitä. Tähän en nyt mene laajemmin. Tästäkin kirjoituksesta tuli liian pitkä.
 
Back
Ylös Bottom