BB PRO Marko Savolainen

Ja miten me saatiin Venäjäkin tähän mukaan?

12a
Screenshot_20200809_182216_com.android.gallery3d.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@SUPERMASSA

Toi ylläoleva lainaus on siitä alkuperäisestä nukkeartikkelista minkä tänne linkkasit... Huh huh. Ilmeisesti on liikaa pyydetty että edes luet noi kirjoitukset mihin mielipiteesi perustat?

No lähtökohtaisesti, ei taida vanhemmat olla ihan normaaleja jos hommaavat lapselle epäsikiön lelun. Kyllä siinä vahvasti tulee mieleen, että muukin kasvatus on täysin vituillaan ja mielenvikaista kuten tuo nukke jo osoittaa.

Juu varmasti voi tulla mieleen vaikka mitä. Kysyinkin tuossa aiemmin faktoja.

Mullakin on lapsia mutta en mä usko että niistä tulee transuja jos ne näkee tollaisen nuken 🤔 Mutta lupaan tulla 10 v päästä tähän threadiin kertomaan jos näin käy.

Ja en sanonut faktoina noita asioita vaan minun mielipiteenä.

Ymmärsin kyllä että et yritäkään sanoa faktoja vaan mielipiteitä. Faktalla ja mielipiteellä vaan on aikamoinen ero... Ehkä sinun poliitikkona kannattaa vähän miettiä että mikä se ero on.

Ymmärrän että näet asian noin. Käsittääkseni propaganda tarvitsee aina asian mitä sillä ajetaan, ja ihmisiä jotka yrittävät propagandan avulla saavuttaa jotakin.

Voitko kertoa, että kuka/mikä taho tässä nukkeasiassa propagandaa ajaa, ja mitä sillä yritetään saavuttaa?

Edelleen odotan @SSimo vastausta.

Vielä se että @Mike ymmärrän että tämä meikän vänkääminen ärsyttää, mutta omasta mielestä ihan asiallisia kysymyksiä ja viestejä niin toivon ettei mitään bannihommia.
 
Ei ala amazon.com myymään tota nukkea, fake news. Joku tehny pilan fotarilla tai sit piruuttain tilannut lavallisen tollasia Kiinasta vitsinä, siinä kaikki.
Herätkäähän puolin ja toisin.

Mutta aika hulluja juttuja alkaa olemaan tämän seksuaalihörhöilyn takia ihan todellisessakin elämässä, ainakin täällä Helsingissä lastentarhoissa ei sais enää ketään muksua kutsua pojaksi tai tytöksi. Koska aikuisten LBGT tjtn yhteisö närkästyy. Vähän weird-homman puolelle kääntyy.
 
Ymmärrän että näet asian noin. Käsittääkseni propaganda tarvitsee aina asian mitä sillä ajetaan, ja ihmisiä jotka yrittävät propagandan avulla saavuttaa jotakin.

Voitko kertoa, että kuka/mikä taho tässä nukkeasiassa propagandaa ajaa, ja mitä sillä yritetään saavuttaa?

Ainakin sukupolven moraalin rapautumista ajetaan. Harmaata massaa jolla ei ole mitään moraalia on helppompi hallita.
 
Ei ala amazon.com myymään tota nukkea, fake news. Joku tehny pilan fotarilla tai sit piruuttain tilannut lavallisen tollasia Kiinasta vitsinä, siinä kaikki.
Herätkäähän puolin ja toisin.

Mutta aika hulluja juttuja alkaa olemaan tämän seksuaalihörhöilyn takia ihan todellisessakin elämässä, ainakin täällä Helsingissä lastentarhoissa ei sais enää ketään muksua kutsua pojaksi tai tytöksi. Koska aikuisten LBGT tjtn yhteisö närkästyy. Vähän weird-homman puolelle kääntyy.

Mun siskon pojan lukiossa poistettiin wc:stä tyttö ja poika merkit ilmeisesti ton kulttuuri propagandan eleenä.Oppilaat laitto ne ite takasin.Että oli niin edistyksellinen lukio et piti totakin yrittää.Onneks nuo alkaa olla niin hulluja nuo jutut että tavan ihmisetkin alkaa jo vaatimaan jotain järkee peliin.
 
Edelleen odotan @SSimo vastausta.

Enkö mä nyt laittanu kantani tuosta muunsukupuolisesta ja politiikan yhteydestä? Propaganda on juurikin hyvä keino saada epänormaaleita ilmiöitä sulautettua perinteisiin käsityksiin, seuraavat askeleet on että puheesta ja termistöstä halutaan kitkeä sukupuolta, niin ku se jollainlailla olisi sitten vastaan näitä friikkejä joilla hankaluuksia päättää mitä on. Oon kyl vähän turta miks mun pitäs nyt selittää tuollaisen tarkotusperiä
 
Noniin, meillä on kromosomit jotka määrittää sukupuolen, kiistaton fakta. Olet joko uros tai naaras. Jos sulla on sitten kummatkin, et ole mikään kolmas sukupuoli, vaan mutaatio, häiriö, viallinen yksilö noin niinkuin ihmiskuvan kannalta.
Mites sitten kun ollaan tällainen viallinen yksilö, sanotaan intersukupuolinen? Lasketaanko silti kumpia kromosomeja on enemmän ja tehdään 'objektiivisia havaintoja'? On se hyvä, ettei ole ainoatakaan suomen sanaa tai käsitettä, josta Mike et voisi vetää päätelmää tai jotakin anekdootillista yhteenvetoa.
 
Mites sitten kun ollaan tällainen viallinen yksilö, sanotaan intersukupuolinen? Lasketaanko silti kumpia kromosomeja on enemmän ja tehdään 'objektiivisia havaintoja'? On se hyvä, ettei ole ainoatakaan suomen sanaa tai käsitettä, josta Mike et voisi vetää päätelmää tai jotakin anekdootillista yhteenvetoa.
Ei se ole mikään sukupuolinen, vaan virallisesti "mutaaatio". Ja näiden mutaatioiden mukaan EI PIDÄ muuttaa yhtään mitään kun niitä on aboluuttisen minimaalinen osa väestöstä.
 
Täällä sentään edelleen toteutetaan sananvapautta, toistaiseksi. Eihän sitä voi kieltää edes haaveilemalla propagandasta, että maahanmuutto tuo helvetisti epätoivottuja ongelmia. Suvaitsevaisuus ei saisi olla sitä, että sulkee silmänsä kokonaan todellisuudelta.
En varsinaisesti fanita Mikael Jungneriä, mutta joskus se sanoi varsin viisaasti:

"Sananvapaus. Sananvapaus tarkoittaa sitä, että ketään ei ilman laillista perustetta voi etukäteen estää ilmaisemasta julkisesti ajatusta. Se ei tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi taputtaa kannustavasti typerille ajatuksille. Sananvapaus ei ole peruste pakottaa muut kuuntelemaan kiltisti potaskaa.

Suvaitseminen. Suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että sallii muille heidän tapansa olla ja elää, mikäli se ei aiheuta kohtuutonta ja konkreettista haittaa ulkopuolisille. Suvaitsemattomuus puolestaan tarkoittaa sitä, että yrittää pakottaa tai painostaa ulkopuoliset elämään siten kuin itse haluaa heidän elävän. Suvaitsemattomuus siis pyrkii aiheuttamaan kohtuutonta ja konkreettista haittaa ulkopuolisille. Siksi suvaitsevaista ei voi vaatia suvaitsemaan suvaitsemattomuutta.

[...]

Väkivaltaiset, vihamieliset ja rasistiset keskustelijat kannattaa pitää mukana keskustelussa. Ei kannata. Kajahtaneiden ainoa tarkoitus on toistaa kajahtaneita kantojaan niin kauan, että ne eivät enää tunnu enemmistöstä kajahtaneilta. Vihapuheelle siedättäminen on vaarallinen ilmiö, johon ei kannata alistua."


Näitä ajatuksia jokaisen (puolin ja toisin) kannattaisi vähän miettiä.
 
Koska aikuisten LBGT tjtn yhteisö närkästyy.

Itse asiassa senkin porukan keskinäinen solidaarisuus rakoilee. Luin viime vuonna jostain jutun, jossa kerrottiin trans-, intersukupuoli- jne. porukan valittaneen siitä, että homomiehet omivat Priden itselleen. Transväkeen kuuluvat olivat sitä mieltä, että "cis-homomiesten" juhlinta osoittaa, etteivät he ymmärrä transsukupuolisten ahdinkoa tms. Tämä näin äkkiä muisteltuna.
 
suvaitseminen. Suvaitsevaisuus tarkoittaa sitä, että sallii muille heidän tapansa olla ja elää, mikäli se ei aiheuta kohtuutonta ja konkreettista haittaa ulkopuolisille. Suvaitsemattomuus puolestaan tarkoittaa sitä, että yrittää pakottaa tai painostaa ulkopuoliset elämään siten kuin itse haluaa heidän elävän. Suvaitsemattomuus siis pyrkii aiheuttamaan kohtuutonta ja konkreettista haittaa ulkopuolisille. Siksi suvaitsevaista ei voi vaatia suvaitsemaan suvaitsemattomuutta.
Taidatkos sen paremmin sanoa. Juuri siksi eri ääriliikkeet oikealta ja vasemmalta, fundamentalistiset uskovaiset ja diktatuurit ovat niin perseestä. Ne yrittävät saada ihmiset marssimaan samaan tahtiin, mikä on täysin luonnotonta. Me nyt vaan olemme erilaisia me ihmiset ja se täytyy hyväksyä, erilaisuutta pitää pystyä sietämään. Jos et siedä yhtään, et kyllä hyväksy itseäsikään.

Vielä noista huumeista ja alkoholista. En ole itse alkoholisti mutta tauti on hyvin tuttu ihan lähipiiristä. Huumeista ei niin läheistä kokemusta, mutta tunnen toki käyttäjiä. Toiset ei addiktoidu niin helposti kuin toiset. Ne jotka haluavat, saavat päänsä sekaisin, aina löytyy keinot. Kuten totesin, tuo huumetaistelu ei vaan toimi. Hyöty/haitta suhde on huono. Mielestäni suurin syy on liian suuri rahallinen houkutin. Mikä toimii - otetaan se houkutin pois. Minä en keksi muuta keinoa kuin laillistaminen. Siihen päälle tulee tietysti paljon muita tukitoimenpiteitä eikä asia ole helppo ja yksinkertainen. Sen sijaan porttiteoria ei pidä paikkansa (tietysti aina jollain), eli miedoista huumeista ei siirrytä automaattisesti vahvempiin. Nuorista todella suuri osa on kokeillut kannabista ja siihen se on sitten jäänyt.
Hienoa jos joku keksii parempia keinoja huumeita vastaan. Ne otetaan varmasti ilolla vastaan.
 
Jos unohdetaan kaikki maahanmuuttoon ja seksuaalihommiin liittyvät jutut... Niin mikä Maken positiivinen sanoma on, että mitä pitäs Suomessa lähteä tekemään ja tukemaan, millä Suomi nousuun? Tarkoitan taloutta, työllisyyttä.
 
Tästä olen täysin samaa mieltä. Veikkaan, että monet yltiöpäisen suvaitsevaisuuden puolestapuhujat eivät ole arjessa kauheasti tekemisissä maahanmuuttajien kanssa.
Mut ehkä voi erottaa tästä joukosta, koska mun lähes kaikki parhaat kaverit varsinkin nuorena Helsingin Kontulassa varttuessani olivat maahanmuuttajia, mm. somaleita ja kurdeja. Olin heidän kotiinsa aina tervetullut ja sain AINA helvetin hyvää ruokaa. Lisäksi koko perhe oli aina koolla ja oli paljon lämpimämpi tunnelma kuin suomalaisten ystävien kotona. Joidenkin suomalaisten ystävien vanhemmat olivat usein päihtyneitä, kylmiä ja välinpitämättömiä. Näistä suomalaisista lapsista kasvoi juoppoja, narkkareita ja he syrjäytyivät lähes poikkeuksetta. Ulkomaalaisilla lapsuuden ystävilläni menee hyvin. Heistä tuli menestyneitä yrittäjiä, lääkäreitä, myyntipäälliköitä, insinöörejä ja pari on mukana politiikassakin.

Tuli tästä mieleen, että Puhoksessa on hyvä somalialainen ravintola. Ruoka kuuluu syödä käsin. Se on mukava kokemus!
 
Mut ehkä voi erottaa tästä joukosta, koska mun lähes kaikki parhaat kaverit varsinkin nuorena Helsingin Kontulassa varttuessani olivat maahanmuuttajia, mm. somaleita ja kurdeja. Olin heidän kotiinsa aina tervetullut ja sain AINA helvetin hyvää ruokaa. Lisäksi koko perhe oli aina koolla ja oli paljon lämpimämpi tunnelma kuin suomalaisten ystävien kotona. Joidenkin suomalaisten ystävien vanhemmat olivat usein päihtyneitä, kylmiä ja välinpitämättömiä. Näistä suomalaisista lapsista kasvoi juoppoja, narkkareita ja he syrjäytyivät lähes poikkeuksetta. Ulkomaalaisilla lapsuuden ystävilläni menee hyvin. Heistä tuli menestyneitä yrittäjiä, lääkäreitä, myyntipäälliköitä, insinöörejä ja pari on mukana politiikassakin.

Tuli tästä mieleen, että Puhoksessa on hyvä somalialainen ravintola. Ruoka kuuluu syödä käsin. Se on mukava kokemus!
Täällä sentään edelleen toteutetaan sananvapautta, toistaiseksi. Eihän sitä voi kieltää edes haaveilemalla propagandasta, että maahanmuutto tuo helvetisti epätoivottuja ongelmia. Suvaitsevaisuus ei saisi olla sitä, että sulkee silmänsä kokonaan todellisuudelta.

Taidatkos sen paremmin sanoa. Juuri siksi eri ääriliikkeet oikealta ja vasemmalta, fundamentalistiset uskovaiset ja diktatuurit ovat niin perseestä. Ne yrittävät saada ihmiset marssimaan samaan tahtiin, mikä on täysin luonnotonta.

Mutta helvetin hyvältä se samaan tahtiin marssiminen näyttää!


View: https://youtu.be/wi9p76elYNk


Joidenkin suomalaisten ystävien vanhemmat olivat usein päihtyneitä, kylmiä ja välinpitämättömiä. Näistä suomalaisista lapsista kasvoi juoppoja, narkkareita ja he syrjäytyivät lähes poikkeuksetta. Ulkomaalaisilla lapsuuden ystävilläni menee hyvin. Heistä tuli menestyneitä yrittäjiä, lääkäreitä, myyntipäälliköitä, insinöörejä ja pari on mukana politiikassakin.

Nämäkin ovat hyviä asioita pitää mielessä. Maahanmuuton tuomat ongelmat eivät poista sitä tosiasiaa, että kantaväestöön kuuluvissakin on kaikenlaista rupusakkia, jos näin ruma sana tässä keskustelussa sallitaan. Heistäkin monet elävät tukien varassa, eivätkä edes halua töihin, koska sitten tuet otetaan pois. Joku saattaa sanoa, että ovatpa suomalaisia. Yhtä kaikki, rumasti sanottuna kulueriä yhteiskunnalle.

Tiedän myös itsekin hyvin pärjänneitä maahanmuuttajia. Sellaisia jotka ovat asuneet Suomessa pitkään, noudattavat ehkä kotonaan / perhepiirissä tapojaan, mutta muuten elävät maassa maan tavalla. Eräskin heistä on suoraan kritisoinut monen maahanmuuttajan asennetta ja toimintaa joka hänen mielestään pilaa kaikkien maineen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuli tästä mieleen, että Puhoksessa on hyvä somalialainen ravintola. Ruoka kuuluu syödä käsin. Se on mukava kokemus!
Ja Kiinassa syödään koiranpentuja. Korona aikaan somaleilta kultaisen hyvä idea. Varmaan kättelevät ja halailevat vielä ennen safkaa.
 
Back
Ylös Bottom