BB PRO Marko Savolainen

Hieman noista huumeista. Taisi olla Richard Nixon kun julisti huumeiden vastaisen sodan 70-luvun alussa. Syyt eivät välttämättä olleet terveydelliset. Ylellä (anteeksi jo etukäteen) esitettiin ohjelma Huumesuomen historia. Siinä eräs kaveri kertoi, kuinka hyvin nopeasti 70-luvulla huumekauppa siirtyi pikkutekijöiltä kovalle rikollisuudelle ja siitähän se on sitten jatkunut. Pointtina siis, että tuo sota huumeita vastaan on jatkunut 50 vuotta, siihen on laitettu valtavat määrät rahaa/poliisin resursseja ja mikä on lopputulos - huumeiden käyttö on koko ajan lisääntynyt ja järjestäytynyt rikollisuus on käärinyt liiveihinsä miljardiomaisuudet. Tässä ei nyt kaikki täsmää. Tämä ei toimi. Jotkut maat/osavaltiot ovat vapauttaneet kannabiksen. Ehkä ei auta mutta huonontaako - nähdään tulevina vuosina. Samalla tavalla Usan mafia keräsi itselleen isot rahat kieltolain aikana. Moni asiantuntija, myös poliiseja, on kyllä tiedostanut tämän jo aikoja sitten. Päihteet kuuluvat enemmän sosiaali- ja terveyspolitiikan pariin kuin kriminaalipolitiikan. Eikö Suomessa jo nyt kaikki ne, jotka huumeita haluavat käyttää, saa niitä suht helposti? Ja ei, itsellä ei ole koskaan oikein ollut tarvetta sekoittaa päätään millään, alkoholin käyttökin on tasolla 1 lonkero/vko. Varmaan joku geenivirhe. Pitäisikö ottaa verorahat valtiolle eikä antaa niitä hopealautaselle UB:lle ja vastaaville. Valistus on tehonnut pikku hiljaa tupakkaankin ja nuorisokin vähentänyt viinan käyttöä - tehoaisiko huumeisiin. Kukaan ei uskalla koittaa.

Ps. Ex-puolisoni on innokas Vihreä ja aktiivisesti mukana. Kyllä hänen perhearvojaan voisi luonnehtia jopa konservatiivisiksi. Olimme molemmat nuivia myös homojen avioliittoa kohtaan. Sittemmin tajusimme, ettei se ole keneltäkään pois jos joku pieni ihmisryhmä saa samat oikeudet (myös translaki). Ei tule mitään rappiota eikä se sukupuoli-identiteetti ole tarttuva tauti.
Ps. 2. Markon esikuvakseen mainitsema Sebastian Tynkkynen on erikoinen tapaus, entinen tositv-tähti, uskovainen homo jonka puoliso on musta maahanmuuttajamies. Lisäksi hän on fanaattinen persu. Varmasti vilpitön, mutta myös puoluejohdolle sopiva "hyödyllinen idiootti" sekoittamaan pakkaa. Onkohan vihreissä, näkyvässä roolissa, erittäin maahanmuuttovastaista tyyppiä joka seurustelee uusnatsin kanssa ja on Aito avioliitto - aktiivi. Ehkäpä, tosin en tiedä ketään. Mutta anyway, jos valitat leimakirveistä niin älä käytä niitä itse.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mun ainakaan tarvii plärätä mitään tutkimusta että onko tuolla poliittisen propagandan merkkejä, onhan siinä.

Ymmärrän että näet asian noin. Käsittääkseni propaganda tarvitsee aina asian mitä sillä ajetaan, ja ihmisiä jotka yrittävät propagandan avulla saavuttaa jotakin.

Voitko kertoa, että kuka/mikä taho tässä nukkeasiassa propagandaa ajaa, ja mitä sillä yritetään saavuttaa?
 
Ymmärrän että näet asian noin. Käsittääkseni propaganda tarvitsee aina asian mitä sillä ajetaan, ja ihmisiä jotka yrittävät propagandan avulla saavuttaa jotakin.

Voitko kertoa, että kuka/mikä taho tässä nukkeasiassa propagandaa ajaa, ja mitä sillä yritetään saavuttaa?

Nyt valoja päälle. Ei sillä pikkulasten nukella kuulu olla pippeliä eikä pillua.
Aikuisille suunnattu vitsi tai provokaatio kai enimmäkseen, mutta aikamoista mindfuckia ja propagandaa lapsille, jos noita joku ihan oikeasti haluaa muksuille levittää.
 
Voisitko Marko hieman perustella, että miten tuo nukke liittyy vihreisiin tai vasemmistoon?

Toinen kysymys olis sellanen, että ootko tosiaan sitä mieltä kuten tuossa kirjoitat, että jos lapsi leikkii tollaisella nukella niin käsitys omasta sukupuolesta hämärtyy? Mihin tämä näkemys perustuu, lääketieteelliseen asiantuntemukseen?
Oletko tosissasi? Alkaa mennä usko ihmisyyteen kohta.
Jos kotona vanhemmat opettaa lapselle koko ikänsä, että et ole poika, etkä tyttö niin mitä luulet, vaikuttaako se lapseen?
Mieti nyt hyvä ihminen mitä kirjoitat.
 
Mieti kun porukka on enemmissä määrin esim. autolla liikenteessä, kun valvonut viikon tai vetänyt heroiinia jne.
Huumeet ei ole kuin tupakka!!! Jos me kokeiltas vuosi, että kaikki huumeet olisi laillisia siitä ei olisi paluuta enää. Nuoria mm. tulisi kuolemaan paljon enemmän huumeisiin.
Sinä joka ei edes alkoholia juo, niin puhuu tästä asiasta. Mitä tiedät huumeista ja miten ne vaikuttaa, et yhtään mitään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oletko tosissasi? Alkaa mennä usko ihmisyyteen kohta.
Jos kotona vanhemmat opettaa lapselle koko ikänsä, että et ole poika, etkä tyttö niin mitä luulet, vaikuttaako se lapseen?
Mieti nyt hyvä ihminen mitä kirjoitat.

Mielestäni kysyin ihan asiallisia kysymyksiä, niin voisitko nyt poliitikkona vastata niihin, kiitos? Pyydän siis perusteluita sellaisiin väitteisiin mitä olet itse esittänyt. Aika usein poliitikoilta pyydetään seikkaperäisiä perusteluita asioihin. "Mä olen tätä mieltä ja asia on muuten näin" ei oikein riitä.

Nyt haluan korostaa, että en minä mitenkään puolustele tuota nukkea tai transihmisten oikeuksia tms. Nukke ei kiinnosta paskaakaan, enkä ole siitä mitään mieltä. Minua kiinnostaa sellaisen ihmisen kyky perustella mielipiteensä, joka on julkisesti ilmoittanut tavoittelevansa paikkaa Oulun kaupunginvaltuustossa ja Suomen eduskunnassa.

Mielestäsi joissain kodeissa opetetaan lapsille "koko ikänsä" että et ole poika etkä tyttö 👀 Kerro ihmeessä lisää. Miten olet tullut siihen johtopäätökseen?
 
Noniin, meillä on kromosomit jotka määrittää sukupuolen, kiistaton fakta. Olet joko uros tai naaras. Jos sulla on sitten kummatkin, et ole mikään kolmas sukupuoli, vaan mutaatio, häiriö, viallinen yksilö noin niinkuin ihmiskuvan kannalta.
 
Mielestäni kysyin ihan asiallisia kysymyksiä, niin voisitko nyt poliitikkona vastata niihin, kiitos? Pyydän siis perusteluita sellaisiin väitteisiin mitä olet itse esittänyt. Aika usein poliitikoilta pyydetään seikkaperäisiä perusteluita asioihin. "Mä olen tätä mieltä ja asia on muuten näin" ei oikein riitä.

Nyt haluan korostaa, että en minä mitenkään puolustele tuota nukkea tai transihmisten oikeuksia tms. Nukke ei kiinnosta paskaakaan, enkä ole siitä mitään mieltä. Minua kiinnostaa sellaisen ihmisen kyky perustella mielipiteensä, joka on julkisesti ilmoittanut tavoittelevansa paikkaa Oulun kaupunginvaltuustossa ja Suomen eduskunnassa.

Mielestäsi joissain kodeissa opetetaan lapsille "koko ikänsä" että et ole poika etkä tyttö 👀 Kerro ihmeessä lisää. Miten olet tullut siihen johtopäätökseen?
Kuinka usein poliitikko vastaa itse kysymykseen suoraan? Oletko vasta alkanut seuraamaan politiikkaa? Kiertely ja oikealta ajaminen ohi on normaali käytäntö. Eletään fantasia maailmassa, jos luullaan että saadaan aivan suora ja rehellinen vastaus poliitikoilta. Tässä ei sitten mitään Makea vastaan.
 
Noniin, meillä on kromosomit jotka määrittää sukupuolen, kiistaton fakta. Olet joko uros tai naaras. Jos sulla on sitten kummatkin, et ole mikään kolmas sukupuoli, vaan mutaatio, häiriö, viallinen yksilö noin niinkuin ihmiskuvan kannalta.

Samaa mieltä Mike. Siis ilman mitään vittuilua tai sarkasmia olen samaa mieltä. Markolta kuitenkin kysyin, että miten toi nukke liittyy vihreisiin tai vasemmistoon, ja vähän perusteluita että millä tavalla tolla nukella leikkiminen vaikuttaa lapsen seksuaaliseen kasvamiseen. Odotan Markolta vastauksia näihin yksinkertaisiin kysymyksiin. Mielestäni poliitikolta on ihan hyvä vaatia kykyä perustella mielipiteensä, ettei nyt mene ihan sinne Teuvo Hakkarais - mölinäosastolle.
 
Mielestäni kysyin ihan asiallisia kysymyksiä, niin voisitko nyt poliitikkona vastata niihin, kiitos? Pyydän siis perusteluita sellaisiin väitteisiin mitä olet itse esittänyt. Aika usein poliitikoilta pyydetään seikkaperäisiä perusteluita asioihin. "Mä olen tätä mieltä ja asia on muuten näin" ei oikein riitä.

Nyt haluan korostaa, että en minä mitenkään puolustele tuota nukkea tai transihmisten oikeuksia tms. Nukke ei kiinnosta paskaakaan, enkä ole siitä mitään mieltä. Minua kiinnostaa sellaisen ihmisen kyky perustella mielipiteensä, joka on julkisesti ilmoittanut tavoittelevansa paikkaa Oulun kaupunginvaltuustossa ja Suomen eduskunnassa.

Mielestäsi joissain kodeissa opetetaan lapsille "koko ikänsä" että et ole poika etkä tyttö 👀 Kerro ihmeessä lisää. Miten olet tullut siihen johtopäätökseen?
Enkö vastannut? 🙂
Ja Sinkkosta lainaten "tytöillä on pimppi ja pojilla munat" PISTE
 
Samaa mieltä Mike. Siis ilman mitään vittuilua tai sarkasmia olen samaa mieltä. Markolta kuitenkin kysyin, että miten toi nukke liittyy vihreisiin tai vasemmistoon, ja vähän perusteluita että millä tavalla tolla nukella leikkiminen vaikuttaa lapsen seksuaaliseen kasvamiseen. Odotan Markolta vastauksia näihin yksinkertaisiin kysymyksiin. Mielestäni poliitikolta on ihan hyvä vaatia kykyä perustella mielipiteensä, ettei nyt mene ihan sinne Teuvo Hakkarais - mölinäosastolle.
No väänetään rautalangasta.
Vihervasemmisto ajaa sukupuolineutraalia asiaa = tyttö-nukke jolla munat on peruja heidän ideologiastaan.
Jos vanhemmat hommaavat tuollaisen nuken lapselle, niin muukin kasvatus on mitä kuvailin edellä. No minusta se vääjäämättä vaikuttaa lapseen.
Ymmärsitkö? Oliko hyvät perustelut?
 
Tää oli eka fiksu kommentti, vastaan tähän siksi. Olen ajatellut asiaa ja olen osittain samaa mieltä kanssasi. Mut mä en äänestä ketään vastaan. Mä en vihaa ketään tai mitään toisin kuin kovin moni täällä. Yhteistyöllä saadaan paras soppa. Persujen kanssa on vain hyvin vaikeaa tehdä yhteistyötä. Mä äänestän vasemmistoa siksi koska jaan eniten samoja näkemyksiä heidän kanssaan. En tietenkään kaikkia.

Sori jos meni jotkut jutut joidenkin ihon alle (ei ehkä sun), mut se oli vähän tarkoituskin. Älkää jaksako lainailla enää mun viestejä. En jaksa enää alentua härnäämään teitä.

Mua vituttaa vain se, että täällä on ok vihata ja haukkua pakolaisia (erityisesti muslimeita ja afrikkalaisia), käyttää n-sanaa, yleistää helvetisti, jakaa täysin valheellista propagandaa muka faktoina, mut jos mä sanon mun mielipiteen ni aletaan heti osoittelemaan sormella. On helvetin surullista että täällä foorumilla rasismi on niin ok, mut suvaitsevaisuudesta tuomitaan. Mut koviten kolisee tyhjimmät tynnyrit! Oikein mukavaa sunnuntaita!
Mä nyt vielä vastaan, että ei mun ihon alle menny.
Kummastelin vain valintaasi äänestää. Politiikka ja bodaus ei nyt sinänsä liity toisiinsa mitenkään.
 
Markolle kysymys. Kun persuista löytyy vähän vasempaa ja oikeaa ajattelumallia, niin onko sinun linjasi enemmän kapitalismiin kallellaan?
 
No väänetään rautalangasta.
Vihervasemmisto ajaa sukupuolineutraalia asiaa = tyttö-nukke jolla munat on peruja heidän ideologiastaan.
Jos vanhemmat hommaavat tuollaisen nuken lapselle, niin muukin kasvatus on mitä kuvailin edellä. No minusta se vääjäämättä vaikuttaa lapseen.
Ymmärsitkö? Oliko hyvät perustelut?

Ymmärrän hyvin mitä mieltä olet, mutta ei ollut kovin hyvät perustelut.

Laitetaan nyt tähän väliin, että yleensä äänestän Kokoomusta ammatistani johtuen (yrittäjä). Mulla ei siis ole mitään erityistä vihervasemmisto sympatiaa, paitsi silloin jos ajetaan asiaa mikä mua kiinnostaa (ilmastonmuutos lähinnä).

Muutama sivu aiemmin sanoit että et ota kantaa ulkomaiden politiikkaan koska et ole riittävän hyvin perillä siitä. Nyt kuitenkin olet tarpeeksi hyvä asiantuntija sanomaan, että Venäjän vihervasemmisto on tuon nuken takana 🤔 Kerro lisää siitä Venäjän vihervasemmistosta kun nyt yhtäkkiä oletkin perillä siitä?

"Muukin kasvatus on sitä ja tätä.." "Vääjäämättä vaikuttaa lapseen..." <- Nämä on pelkkiä sinun henkilökohtaisia olettamuksia, eikä se että sanot mielipiteesi ole kovinkaan kummoinen perustelu. Tietääkseni mielipide ei ole fakta. Valitettavasti sinun vaalityö on tällä hetkellä Teuvo Hakkaraismaista mölinää. Tämä siis puoluettaan harkitsevan äänestäjän näkemys.

Mielelläni näkisin sinun Marko tekevän positiivisia avauksia, tyyliin lasten ja nuorten liikuntamahdollisuudet, huumekoukussa olevien auttaminen jne. Jne. Älä enempää lähde tuonne Hakkaraisen yms. negatiiviseen huuteluun.
 
Ymmärrän hyvin mitä mieltä olet, mutta ei ollut kovin hyvät perustelut.

Laitetaan nyt tähän väliin, että yleensä äänestän Kokoomusta ammatistani johtuen (yrittäjä). Mulla ei siis ole mitään erityistä vihervasemmisto sympatiaa, paitsi silloin jos ajetaan asiaa mikä mua kiinnostaa (ilmastonmuutos lähinnä).

Muutama sivu aiemmin sanoit että et ota kantaa ulkomaiden politiikkaan koska et ole riittävän hyvin perillä siitä. Nyt kuitenkin olet tarpeeksi hyvä asiantuntija sanomaan, että Venäjän vihervasemmisto on tuon nuken takana 🤔 Kerro lisää siitä Venäjän vihervasemmistosta kun nyt yhtäkkiä oletkin perillä siitä?

"Muukin kasvatus on sitä ja tätä.." "Vääjäämättä vaikuttaa lapseen..." <- Nämä on pelkkiä sinun henkilökohtaisia olettamuksia, eikä se että sanot mielipiteesi ole kovinkaan kummoinen perustelu. Tietääkseni mielipide ei ole fakta. Valitettavasti sinun vaalityö on tällä hetkellä Teuvo Hakkaraismaista mölinää. Tämä siis puoluettaan harkitsevan äänestäjän näkemys.

Mielelläni näkisin sinun Marko tekevän positiivisia avauksia, tyyliin lasten ja nuorten liikuntamahdollisuudet, huumekoukussa olevien auttaminen jne. Jne. Älä enempää lähde tuonne Hakkaraisen yms. negatiiviseen huuteluun.
Mainitsemasi asiat olen sanonut olevan minun listallani ja niistä lisää, kun niistä tullaan tulevaisuudessa kysymään syksyn mittaan.
Ja en sanonut faktoina noita asioita vaan minun mielipiteenä.
Ja miten me saatiin Venäjäkin tähän mukaan?
 
"Muukin kasvatus on sitä ja tätä.." "Vääjäämättä vaikuttaa lapseen..." <- Nämä on pelkkiä sinun henkilökohtaisia olettamuksia, eikä se että sanot mielipiteesi ole kovinkaan kummoinen perustelu
No lähtökohtaisesti, ei taida vanhemmat olla ihan normaaleja jos hommaavat lapselle epäsikiön lelun. Kyllä siinä vahvasti tulee mieleen, että muukin kasvatus on täysin vituillaan ja mielenvikaista kuten tuo nukke jo osoittaa.
 
Mjoo oh. Kyl ainakin suomessa tää muunsukupuolinen paasaaminen linkittyy aika vahvasti sinne ns *vihervasemmiston* portfolioon, demarit mukaanlukien.
Palomieskin pitäs olla palohenkilö ja niin
edelleen .. Se kyllä lukee heidän hallitusohjelmissaan ja ihan konkreettisesti toimissa mitä noiden hääräämistä seurannu. Ihme jos tää oikeesti tulee jollekin nyt uutisena
 
Pitäisi lopettaa aiheesta puhuminen, mutten malta. Kun median kallellaan oleminen vihervasemmistolaisuuteen aiheuttaa niin paljon räväkkää keskustelua, niin millaista uutisointia asioista @SUPERMASSA ja muutkin asiaan kantaa ottaneet toivoisivat?

Itse lähinnä toivon sitä, että valtaapitävä kritisoitaisiin tarpeen mukaan ja erilaisia näkökulmia tuotaisiin vähemmän tunnepitoisesti esille, oli hallitus sitten vasemalla, oikealla tai perussuomalainen. Ettei lähdetä Orbanin tai Puolan linjalle tässä suhteessa.
 
Back
Ylös Bottom