BB PRO Marko Savolainen

Minkälaista kommenttia sieltä tuli?
Että "Get your shit straight", koska hän oli vain jakanut Maken jakaman kuvan, mutta kun Makella luki siinä kuvassa että Photo by Mike Siren. Vaillant sitten päätti, ettei tartte mainita jos kuvassa ei lue.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jeps. No jos äänestää vassareita ja jumaloi mamuja ja heidän positiivisia vaikutuksia Suomelle, ni eipä sieltä varmaan viiltävän terävää logiikkaa olekaan odotettavissa. Harmi, että tästäkin paljastui tällainen puoli. No fatta-masseilla bodaamista ja pilven polttoa, ni äänestämällä vasemmisto voi todellakin vaikuttaa!
Harvoin olen nähnyt ton pituisessa viestissä noin paljon ad hominen- argumentointia.

Kahdesta asiasta on oikeastaan turha yrittaa keskustella: uskonnosa ja politiikasta. Keskustelun lopputuloksena ei kaytannossa ikina kukaan muuta kantaansa koska mielipide on muodostunut pitkalla aikavalilla ja jos joku on eri mielta, todennakoisesti henkilo puolustaa omaa kantaansa ja efekti on taysin odotettua painvastainen. Tunnustan etta itsekin olin tyhma/syyllinen ja lahdin siihen mukaan.

Kannattaa kuitenkin aina heittää hyvin argumentoituja väitteitä, ne voivat jäädä siemeninä itämään vastapuolen mieleen. Mullakin on poliiittiset ja uskonnolliset kannat muuttuneet niin monta kertaa että välillä päätä huimaa.

Mutta keskustelun tuoksinassa ei varmasti muuta kantaa ja helposti menee inttämiseksi.

Kannatat tiukkaa suhtautumista huumeisiin.

Miten vastaat näihin argumentteihin joita tämä ekonomian professori esittää, että kaikki huumeet pitäisi laillistaa?(4 minuutin video):

View: https://www.youtube.com/watch?v=2OP8JFKMTcQ

Itse toivoisin että useampikin maa koittaisi kaikkien huumeiden laillistamista vaikka vuoden ajan ja seuraisi dataa.

Alkoholistakin helposti ajatellaan että ongelma olisi helposti hoidettu, kun kiellettäisiin se. Sitä kuitenkin koitettiin 30- luvulla Usassa ja Suomessa ja siitä tuli ennennäkemätön verilöyly sekä USA:ssa että Suomessa.

Nykyinen linja on paljon parempi, tosin Suomesta pitäisi Alkon monopoli vielä poistaa.

Tupakkaa taas ei minusta voi alkoholiin tai huumeisiin verrata. Suurin osa tupakanpolttajista keitä minä tunne haluaa päästä tupakoinnista eroon ja pitää sitä turhana tapana. Hinnan korotukset ovat hyvä tapa hillitä tupakan polttoa.

Päihteiden kohdalla lienee niin, että viihdekäyttäjät eivät halua eroon aineista. Koskee myös tupakkaa. Kun toleranssi kasvaa ja viihdekäyttö muuttuu riippuvuudeksi, niin silloin päihteestä halutaan eroon, mutta siitä harvoin päästään eroon.

Päihteiden kieltäminen ei liene auta asiaa, koska käytetäänhän huumeitakin, vaikka ne on kiellettyjä. Ehkä oikeanlainen päihdehoito ja siihen ohjaus pitäisi saada kuntoon.

Kuulostaa hassulta, että narkomaaneille tarjotaan heroiinin sijaan subutexia lääketehtaasta, mutta alkoholistia vaaditaan lopettamaan juominen kokonaan heti. Miksi narkomaania ei suomessa koiteta saada heti lopettamaan päihteiden käyttöä? Miksi alkoholistille, joka juo kirkkaita ei tarjota viinan sijasta kaljaa, kun se ei ole niin paha?
Ristiriitaisia nuo hoitokeinot...
Itsekin tupakoinnin lopettaneena tiedän, että nikotiiniriippuvainen ei pääse riippuvuudesta eroon vaihtamalla päihdettä. Itse siirryin tupakasta nicoretteen, nicoretesta nuuskaan ja taas nicoretteen. Vasta kun lopetin nikotiinituotteet kokonaan pääsin niistä eroon.

Kannatat tiukkaa suhtautumista huumeisiin.

Miten vastaat näihin argumentteihin joita tämä ekonomian professori esittää, että kaikki huumeet pitäisi laillistaa?(4 minuutin video):

View: https://www.youtube.com/watch?v=2OP8JFKMTcQ

Itse toivoisin että useampikin maa koittaisi kaikkien huumeiden laillistamista vaikka vuoden ajan ja seuraisi dataa.

Alkoholistakin helposti ajatellaan että ongelma olisi helposti hoidettu, kun kiellettäisiin se. Sitä kuitenkin koitettiin 30- luvulla Usassa ja Suomessa ja siitä tuli ennennäkemätön verilöyly sekä USA:ssa että Suomessa.

Nykyinen linja on paljon parempi, tosin Suomesta pitäisi Alkon monopoli vielä poistaa.

Tupakkaa taas ei minusta voi alkoholiin tai huumeisiin verrata. Suurin osa tupakanpolttajista keitä minä tunne haluaa päästä tupakoinnista eroon ja pitää sitä turhana tapana. Hinnan korotukset ovat hyvä tapa hillitä tupakan polttoa.

Aivan hullu idea! Perusteluja on turha edes heittää, jos ei ole elänyt huume-elämää.
Mutta voit kokeilla itse, vedät vuoden kaikkia huumeita joka päivä ja kuvaat itseä tuon ajan. Laita sitten video tänne, niin jatketaan keskustelua.

Että "Get your shit straight", koska hän oli vain jakanut Maken jakaman kuvan, mutta kun Makella luki siinä kuvassa että Photo by Mike Siren. Vaillant sitten päätti, ettei tartte mainita jos kuvassa ei lue.
Onhan tuo nyt tosiaan melkosen kusipäinen vastaus siltä.

Aivan hullu idea! Perusteluja on turha edes heittää, jos ei ole elänyt huume-elämää.
Mutta voit kokeilla itse, vedät vuoden kaikkia huumeita joka päivä ja kuvaat itseä tuon ajan. Laita sitten video tänne, niin jatketaan keskustelua.

Jos olisit saanut huumeita laillisesti olisiko se vaikuttanut käyttöön tai hoitoon hakeutumiseen mitenkään?

Ei saatana miten naurettavan typeriä "perusteluja" teillä on näkemyksillenne. Harmi että noi menee läpi monille katkeroituneille suomalaismiehille. Sain kuitenkin viikon parhaat naurut lukiessani ketjua. Kiitos siitä!

Onneksi SDP:n, vihreiden ja vasemmistoliiton yhteenlaskettu kannatus on lähemmäs 50%. Itse olen aina äänestänyt ja tulen aina äänestämään Vasemmistoliittoa.

Suosittelen niitä ketkä ovat hyvin vihaisia miettimään mistä se viha tulee. Liittyisikö se sittenkin enemmänkin itseenne kuin muihin ihmisiin? Suosittelen kaikille vihaisille kannabista rentoutumiseen. Hyvää viikonloppua kaikille!

Sivuhuomautuksena. Oletko ikinä tullut ajatelleeksi, että kapitalistinen maailma ja oikeistolainen ajattelu (ei ääri) on mahdollistanut sinunkin lihaksen kasvatuksen?
Saa äänestää ketä haluaa mutta mielenkiintoinen valinta noin niinku mieheltä, jonka menestys ja pärjääminen perustuu nykypäivänä sosiaalisen median luomaan (jota pörssiyhtiöt kasvattaa) maailmankuvaan ja mainontaan sekä tavaran liikutteluun ympärimaailmaa, kasvavalla voitontavoittelulla. Eli siis olet kapitalistisen maailman kasvatti joka taistelee äänestämällä vastaan sitä?

Sivuhuomautuksena. Oletko ikinä tullut ajatelleeksi, että kapitalistinen maailma ja oikeistolainen ajattelu (ei ääri) on mahdollistanut sinunkin lihaksen kasvatuksen?
Saa äänestää ketä haluaa mutta mielenkiintoinen valinta noin niinku mieheltä, jonka menestys ja pärjääminen perustuu nykypäivänä sosiaalisen median luomaan (jota pörssiyhtiöt kasvattaa) maailmankuvaan ja mainontaan sekä tavaran liikutteluun ympärimaailmaa, kasvavalla voitontavoittelulla. Eli siis olet kapitalistisen maailman kasvatti joka taistelee äänestämällä vastaan sitä?
Tää oli eka fiksu kommentti, vastaan tähän siksi. Olen ajatellut asiaa ja olen osittain samaa mieltä kanssasi. Mut mä en äänestä ketään vastaan. Mä en vihaa ketään tai mitään toisin kuin kovin moni täällä. Yhteistyöllä saadaan paras soppa. Persujen kanssa on vain hyvin vaikeaa tehdä yhteistyötä. Mä äänestän vasemmistoa siksi koska jaan eniten samoja näkemyksiä heidän kanssaan. En tietenkään kaikkia.

Sori jos meni jotkut jutut joidenkin ihon alle (ei ehkä sun), mut se oli vähän tarkoituskin. Älkää jaksako lainailla enää mun viestejä. En jaksa enää alentua härnäämään teitä.

Mua vituttaa vain se, että täällä on ok vihata ja haukkua pakolaisia (erityisesti muslimeita ja afrikkalaisia), käyttää n-sanaa, yleistää helvetisti, jakaa täysin valheellista propagandaa muka faktoina, mut jos mä sanon mun mielipiteen ni aletaan heti osoittelemaan sormella. On helvetin surullista että täällä foorumilla rasismi on niin ok, mut suvaitsevaisuudesta tuomitaan. Mut koviten kolisee tyhjimmät tynnyrit! Oikein mukavaa sunnuntaita!

On helvetin surullista että täällä foorumilla rasismi on niin ok, mut suvaitsevaisuudesta tuomitaan
Täällä sentään edelleen toteutetaan sananvapautta, toistaiseksi. Eihän sitä voi kieltää edes haaveilemalla propagandasta, että maahanmuutto tuo helvetisti epätoivottuja ongelmia. Suvaitsevaisuus ei saisi olla sitä, että sulkee silmänsä kokonaan todellisuudelta.

Ei muuten mikään mukavin jätkä toi Vaillant kun kyselin tosta kuvan käytöstä ihan vain asiallisesti. Vielä seurasin kaverin touhuja. Aika yleistä muuten että jos jostain tommoisesta copyright jutusta kyselee, niin saa haukut perään vaikka eihän kuvaaja siinä väärässä ole.
No joo, laskee kyllä Antoinen pointsit tästä.. Aika paskamaista.. :(

Voisitko Marko hieman perustella, että miten tuo nukke liittyy vihreisiin tai vasemmistoon?

Toinen kysymys olis sellanen, että ootko tosiaan sitä mieltä kuten tuossa kirjoitat, että jos lapsi leikkii tollaisella nukella niin käsitys omasta sukupuolesta hämärtyy? Mihin tämä näkemys perustuu, lääketieteelliseen asiantuntemukseen?

Voisitko Marko hieman perustella, että miten tuo nukke liittyy vihreisiin tai vasemmistoon?

Toinen kysymys olis sellanen, että ootko tosiaan sitä mieltä kuten tuossa kirjoitat, että jos lapsi leikkii tollaisella nukella niin käsitys omasta sukupuolesta hämärtyy? Mihin tämä näkemys perustuu, lääketieteelliseen asiantuntemukseen?
Ei mun ainakaan tarvii plärätä mitään tutkimusta että onko tuolla poliittisen propagandan merkkejä, onhan siinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom