BB PRO Marko Savolainen

Sen takia noita määrättyjä puolueita kannatetaan, kun on omat rahat vähissä. Ja koitetaan elää muitten rahoilla, itse yhtään asiaan mitään tekemättä. Suunta huononee vaan kokoajan. Se kenellä rahaa pärjää kuitenkin aina. Niillä ihmisillä on ideoita ja mahdollisuus muokata omaa elämää kuten haluavat.
Kyllä mä ymmärrän että heikompaa pitää auttaa. Sitä yhtälöä vaan ei pysty käsittämään, että apu kohdistetaan terveille nuorille miehille ja ne jotka tätä maata rakensivat makaavat paskavaipoissa hoitotason kovin vaihdellessa.

Toki tunnistan itsekin tuon ilmiön. Yleensä sen vaativan työkokemus on maksimissaan kesätöitä opiskelujen ohessa ja jostain syystä koko maailma on hänelle velkaa. Pahin on luonnollisesti valkoinen heteromies. Toki samaan sakkiin mahtuu elämänkoululaiset, joiden saavutus on ollut pitää lähiräkälää pystyssä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei saatana miten naurettavan typeriä "perusteluja" teillä on näkemyksillenne. Harmi että noi menee läpi monille katkeroituneille suomalaismiehille. Sain kuitenkin viikon parhaat naurut lukiessani ketjua. Kiitos siitä!

Onneksi SDP:n, vihreiden ja vasemmistoliiton yhteenlaskettu kannatus on lähemmäs 50%. Itse olen aina äänestänyt ja tulen aina äänestämään Vasemmistoliittoa.

Suosittelen niitä ketkä ovat hyvin vihaisia miettimään mistä se viha tulee. Liittyisikö se sittenkin enemmänkin itseenne kuin muihin ihmisiin? Suosittelen kaikille vihaisille kannabista rentoutumiseen. Hyvää viikonloppua kaikille!
Leikkaa tukka ja hae töitä pummi.
 
Voi nyt taas vittu että on näköjään vaikeaa. Kaikki, paitsi näköjään sinä, tietävät mihin nykyään kansankielessä natseihin viitataan. Pahoittelen sanan "uus" jättämistä pois tosta alkuperäiestä kommentista.

Edit: en mä myöskään sanonut ketään natsiksi, eli en varsinaisesti edes vetänyt natsikorttia. Mutta kaikki tietää että persujen seassa on myös "uusnatseja".
Ei tarvitse hermostua... En väittänytkään, että olisit ketään sanonut natsiksi. Avasin vaan keskustelua natsi sanan käyttämisestä. Uusnatseja saattaa löytyä myös muistakin puolueista, kuin perussuomalaisista?

Itse olen pannut merkille, että natsi sanaa käyttävät äärivasemmisto ja äärivihreät. Kaikki, jotka ovat erimieltä heidän kanssaan ovat helposti natseja. Kun olen ääripäihin kuulumattomien kanssa keskustellut politiikasta, niin he käyttävät sanoja: vasemmistolaiset, vihreät, oikeisto ja näistä myös ääri-nimityksiä. Sitten keskusteltaessa ääri-ihmisten kanssa käytetään sanoja: vihervassari, natsi, rasisti yms.

Natsi sanahan on haukkumanimi siinä missä neekerikin tai nykyään myös eskimo ja intiaani. Mikä oikeuttaa äärivihreiden ja äärivasemmistolaisten käyttämään natsi nimitystä toisesta ihmisestä? He käyttävät tuota sanaa ja samalla öyhöttävät noiden muiden sanojen käytön olevan loukkaavaa... Sitä olen myös ihmetellyt, että tummaihoiset puhelaulanta-artistit monesti käyttävät nigger sanaa biiseissään. Mistä tuo kumpuaa, kun se on kumminkin niin kielletty sana vaaleiden keskuudessa?
 
tää on taas niitä keskusteluita jotka saa veren kiehumaan niin saatanasti. jotkut ihmiset vaan on niin saatanan perseestä. t. suomalainen vihainen heteromiäs
 
Mitä tulee orjuuttamiseen, valkoinen ei sitä aloittanut, mutta lopetti. Somalit harrastaa sitä edelleen tänäkin päivänä.
Ja jos en väärin muista, sen on arabit aloittanut.
En puolustele tällä valkoisten tekemää orjakaupaa, muistutan vain hieman historiaa.
Ja jenkeissä on mustilla paljon erivapauksia mm. kouluun pääsyssä. On oma kuukausi on omia kouluja jne. Paljon on ajat muuttunut USA:ssa sitten orja-ajan
 
Ei tarvitse hermostua... En väittänytkään, että olisit ketään sanonut natsiksi. Avasin vaan keskustelua natsi sanan käyttämisestä. Uusnatseja saattaa löytyä myös muistakin puolueista, kuin perussuomalaisista?
Varmasti "saattaa" mutta persuissa niillä on yliedustus (isoista puolueista puhuttaessa ainakin).

Itse olen pannut merkille, että natsi sanaa käyttävät äärivasemmisto ja äärivihreät. Kaikki, jotka ovat erimieltä heidän kanssaan ovat helposti natseja. Kun olen ääripäihin kuulumattomien kanssa keskustellut politiikasta, niin he käyttävät sanoja: vasemmistolaiset, vihreät, oikeisto ja näistä myös ääri-nimityksiä. Sitten keskusteltaessa ääri-ihmisten kanssa käytetään sanoja: vihervassari, natsi, rasisti yms.
Toistan nyt vielä kerran kun ei näytä menevän perille. En ole sanonut ketään natsiksi, enkä ole sanonut persuja lähtökohtaisesti natsipuoleeksi. Mutta uusnatsit edustavat samoja arvoja kuin natsit, ja persuissa niitä nyt sattuu olemaan. Eikä kaikki ei-uusnatsipersut, puhumattakaan persujen äänestäjistä pahemmin tunnu tästä välittävän, ja se kertoo erittäin paljon vaikka k.o. henkilö ei itse olisikaan itse identifioitavissa uusnatsiksi. Ja sitten vielä tämä: äärioikeiston mielestä kutakuinkin kaikki, jotka eivät ole kanssaan samaa mieltä maahanmuutosta, ovat "vihervassarifeministejä". Ja se on taas niin monella rintamalla väärin, että en osaa sanoa uskooko ne siihen itsekään ja jos uskoo, niin miten joku voi olla niin helvetin tyhmä.

Natsi sanahan on haukkumanimi siinä missä neekerikin tai nykyään myös eskimo ja intiaani. Mikä oikeuttaa äärivihreiden ja äärivasemmistolaisten käyttämään natsi nimitystä toisesta ihmisestä? He käyttävät tuota sanaa ja samalla öyhöttävät noiden muiden sanojen käytön olevan loukkaavaa...
Oletko sä ihan tosissasi, vai trollaatko vaan? Natsiksi (tai uusnatsiksi, ihan vitun sama oikeesti) ei synnytä, se ei ole millään mittarilla rinnastettavissa noihin muihin mainitsemiisi asioihin jotka eivät ole "valintoja". Uusnatsina oleminen on valinta, jonka henkilö tekee arvojensa nimissä.

Ps. Mä en edelleenkään ole tässä sanonut ketään natsiksi. Ja JOS kaikesta huolimatta sanon toista ihmistä (uus-)natsiksi, on mulla siihen todella hyvät perustelut. Esimerkiksi holocaustin fanittaminen tai hakaristilipun pitäminen parvekkeellaan.
 
tää on taas niitä keskusteluita jotka saa veren kiehumaan niin saatanasti. jotkut ihmiset vaan on niin saatanan perseestä. t. suomalainen vihainen heteromiäs

voisin vielä tarkentaa tätä sen verran, että ei mua tämä(kään) itse keskustelu niinkään ärsytä vaan se, että kun noita sielunsa myyneitä tai jo valmiiksi moraalittomia ja täysin juurettomia tyyppejä paskoo näitä niin huolella. sitä ei enää jaksa uskoa edes väkisin, että jotkut ihmiset mukamas niin tyhmiä olisivat mitä esittävät. eikä niiden kanssa keskusteleminen tai vastaan väittäminen auta yhtään mitään. ensimmäinen lause liittyy tähän vahvasti. joten ei siittä sen enempää.

kannattaa Marko pitää tämä mielessä kun internetin ihmeellisessä maailmassa ihmetyttää välillä ihmisten "typeryys."

Ja onnea vieläuralle politiikassa. pidä omatuntosi puhtaana.
 
voisin vielä tarkentaa tätä sen verran, että ei mua tämä(kään) itse keskustelu niinkään ärsytä vaan se, että kun noita sielunsa myyneitä tai jo valmiiksi moraalittomia ja täysin juurettomia tyyppejä paskoo näitä niin huolella. sitä ei enää jaksa uskoa edes väkisin, että jotkut ihmiset mukamas niin tyhmiä olisivat mitä esittävät. eikä niiden kanssa keskusteleminen tai vastaan väittäminen auta yhtään mitään. ensimmäinen lause liittyy tähän vahvasti. joten ei siittä sen enempää.

kannattaa Marko pitää tämä mielessä kun internetin ihmeellisessä maailmassa ihmetyttää välillä ihmisten "typeryys."

Ja onnea vieläuralle politiikassa. pidä omatuntosi puhtaana.
Kiitos! Joo välillä päätä pyöritellen miettii, vaikka kuin lyöt faktaa pöytään, niin joidenkin mielipide ei muutu. Mutta tämän tiedostan, itsekin vasemmistokasvatuksen saanut, mutta kyllä on ajatukset muuttunut, kun ottanut järjen käteen, eikä mennyt "aate" edellä
 
Muutama huomio ennen kuin lopetan tästä asiasta jauhamisen.
Suomen viennistä yli puolet suuntautuu Eu-maihin. Euroopan asialla on siis väliä. 27 maata kokoontuu neuvottelemaan ja Suomessa odotellaan, että Marin tulee rahasäkin kanssa takaisin ja saamme ainoana vain rusinat pullasta? Kyse on kokonaisuudesta, ei voittajista tai häviäjistä. Yhdenkään nettomaksajan talous ei ole kuralla EU:n takia, hyödyt on välillisiä eikä mitään nollasummapeliä. Monta asiaa väitetään Eu:n syyksi kevein perustein. Trumpisteilta taas unohtuu, että Usa tukenut talouttaan koronan takia moninkertaisella summalla Unioniin verrattuna.

Raiskaustilastoja on turha kaunistella ja peitellä. Ongelma pitää tiedostaa ja myöntää, että siihen voi puuttua. Oma oikeuskäsitykseni on kuitenkin sellainen, että vain syyllisiä rangaistaan (ja saisi rangaista kovemminkin). Kun jopa irakilaisista miehistä yli 90% ja naisista n. 100% ei näyttäisi syyllistyvän mihinkään rikoksiin, en antaisi raipparangaistusta kollektiivisesti kaikille. Kun Breivik tappoi yli 70 ihmistä, ei kukaan pidä kaikkia norjalaisia massamurhaajina. Sivuhuomautuksena, että vain tässä (ulk)raiskausasiassa persuja kiinnostaa naisen asema. Käsittääkseni uutta tiukempaa raiskauslainsäädäntöä on siellä vastustettu.
Markolle orjuuden historiasta.. Orjuuden historia on yhtä vanha kuin ihmiskunnan. On mahdoton sanoa, kuka aloitti. Johan raamatussakin siitä puhutaan ja sitä kaukaisemmassakin historiassa (Kreikka, Egypti, Rooma, Kiina jne). Orjuutta ei ole kukaan lopettanut mihinkään. Orjuutta ei vaan välttämättä kutsuta orjuudeksi vaikka olosuhteet ovat samat tai jopa huonommat.

Yle on mielestäni puolueettomampi kuin koskaan. Toista oli yya-Suomessa (jonne persut haluavat takaisin?). Silloin aikanaan oli myös taistolaisuus voimissaan varsinkin kulttuuripuolella. N-liittoa ei saanut arvostella, sotaveteraaneja ei muisteltu ja Kekkosen kanssa eri mieltä olleet joutuivat sivuraiteelle. Sitten taas 30-luvulla kommunismi oli Suomessa lailla kielletty joten ei hirveän demokraattista sekään. On varmaan totta, että toimittajaksi suuntautuu enemmän tyypit, joita kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat, ihmisoikeudet, tasa-arvo yms., sanalla sanoen humanismi. Ikävää, jos nämä asiat kiinnostaa enemmän vasemmistolaisia, minusta ei pitäisi. Mikään ammattiryhmä ei kuitenkaan muokkaudu parlamentaaristen voimasuhteiden mukaan. Ammattitaitoa voi silti aina vaatia. Yksikään mediatalo ei Suomessa muuten ole "vihervasemmiston" omistuksessa.
Mitä tulee vielä BLM:n toimintaan, niin luulen että suomalaisten tiedot ovat siitä hataria ja pinnallisia. Ehkä niitä kannattaa kuunnella, ketkä ovat asuneet jenkeissä pidempään. Sitä en epäile, etteikö mustillakin olisi rasismia. Tavallaan ymmärrettävää, voimalle kun tahtoo syntyä aina vastavoima. Ei se varmaan kovin mukavalta tuntunut kun KKK hirtti mustia sotaveteraaneja lähimpään puuhun.
 
Muutama huomio ennen kuin lopetan tästä asiasta jauhamisen.
Suomen viennistä yli puolet suuntautuu Eu-maihin. Euroopan asialla on siis väliä. 27 maata kokoontuu neuvottelemaan ja Suomessa odotellaan, että Marin tulee rahasäkin kanssa takaisin ja saamme ainoana vain rusinat pullasta? Kyse on kokonaisuudesta, ei voittajista tai häviäjistä. Yhdenkään nettomaksajan talous ei ole kuralla EU:n takia, hyödyt on välillisiä eikä mitään nollasummapeliä. Monta asiaa väitetään Eu:n syyksi kevein perustein. Trumpisteilta taas unohtuu, että Usa tukenut talouttaan koronan takia moninkertaisella summalla Unioniin verrattuna.
Jenkeissä asuvilta tulee nimenomaan viestiä, että monia alue on kuin sodan jäljiltä ja tilanne on ihan hirveä.
Raiskaustilastoja on turha kaunistella ja peitellä. Ongelma pitää tiedostaa ja myöntää, että siihen voi puuttua. Oma oikeuskäsitykseni on kuitenkin sellainen, että vain syyllisiä rangaistaan (ja saisi rangaista kovemminkin). Kun jopa irakilaisista miehistä yli 90% ja naisista n. 100% ei näyttäisi syyllistyvän mihinkään rikoksiin, en antaisi raipparangaistusta kollektiivisesti kaikille. Kun Breivik tappoi yli 70 ihmistä, ei kukaan pidä kaikkia norjalaisia massamurhaajina. Sivuhuomautuksena, että vain tässä (ulk)raiskausasiassa persuja kiinnostaa naisen asema. Käsittääkseni uutta tiukempaa raiskauslainsäädäntöä on siellä vastustettu.
Markolle orjuuden historiasta.. Orjuuden historia on yhtä vanha kuin ihmiskunnan. On mahdoton sanoa, kuka aloitti. Johan raamatussakin siitä puhutaan ja sitä kaukaisemmassakin historiassa (Kreikka, Egypti, Rooma, Kiina jne). Orjuutta ei ole kukaan lopettanut mihinkään. Orjuutta ei vaan välttämättä kutsuta orjuudeksi vaikka olosuhteet ovat samat tai jopa huonommat.

Yle on mielestäni puolueettomampi kuin koskaan. Toista oli yya-Suomessa (jonne persut haluavat takaisin?). Silloin aikanaan oli myös taistolaisuus voimissaan varsinkin kulttuuripuolella. N-liittoa ei saanut arvostella, sotaveteraaneja ei muisteltu ja Kekkosen kanssa eri mieltä olleet joutuivat sivuraiteelle. Sitten taas 30-luvulla kommunismi oli Suomessa lailla kielletty joten ei hirveän demokraattista sekään. On varmaan totta, että toimittajaksi suuntautuu enemmän tyypit, joita kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat, ihmisoikeudet, tasa-arvo yms., sanalla sanoen humanismi. Ikävää, jos nämä asiat kiinnostaa enemmän vasemmistolaisia, minusta ei pitäisi. Mikään ammattiryhmä ei kuitenkaan muokkaudu parlamentaaristen voimasuhteiden mukaan. Ammattitaitoa voi silti aina vaatia. Yksikään mediatalo ei Suomessa muuten ole "vihervasemmiston" omistuksessa.
Mitä tulee vielä BLM:n toimintaan, niin luulen että suomalaisten tiedot ovat siitä hataria ja pinnallisia. Ehkä niitä kannattaa kuunnella, ketkä ovat asuneet jenkeissä pidempään. Sitä en epäile, etteikö mustillakin olisi rasismia. Tavallaan ymmärrettävää, voimalle kun tahtoo syntyä aina vastavoima. Ei se varmaan kovin mukavalta tuntunut kun KKK hirtti mustia sotaveteraaneja lähimpään puuhun.
 
Muutama huomio ennen kuin lopetan tästä asiasta jauhamisen.
Suomen viennistä yli puolet suuntautuu Eu-maihin. Euroopan asialla on siis väliä. 27 maata kokoontuu neuvottelemaan ja Suomessa odotellaan, että Marin tulee rahasäkin kanssa takaisin ja saamme ainoana vain rusinat pullasta? Kyse on kokonaisuudesta, ei voittajista tai häviäjistä. Yhdenkään nettomaksajan talous ei ole kuralla EU:n takia, hyödyt on välillisiä eikä mitään nollasummapeliä. Monta asiaa väitetään Eu:n syyksi kevein perustein. Trumpisteilta taas unohtuu, että Usa tukenut talouttaan koronan takia moninkertaisella summalla Unioniin verrattuna.

Raiskaustilastoja on turha kaunistella ja peitellä. Ongelma pitää tiedostaa ja myöntää, että siihen voi puuttua. Oma oikeuskäsitykseni on kuitenkin sellainen, että vain syyllisiä rangaistaan (ja saisi rangaista kovemminkin). Kun jopa irakilaisista miehistä yli 90% ja naisista n. 100% ei näyttäisi syyllistyvän mihinkään rikoksiin, en antaisi raipparangaistusta kollektiivisesti kaikille. Kun Breivik tappoi yli 70 ihmistä, ei kukaan pidä kaikkia norjalaisia massamurhaajina. Sivuhuomautuksena, että vain tässä (ulk)raiskausasiassa persuja kiinnostaa naisen asema. Käsittääkseni uutta tiukempaa raiskauslainsäädäntöä on siellä vastustettu.
Markolle orjuuden historiasta.. Orjuuden historia on yhtä vanha kuin ihmiskunnan. On mahdoton sanoa, kuka aloitti. Johan raamatussakin siitä puhutaan ja sitä kaukaisemmassakin historiassa (Kreikka, Egypti, Rooma, Kiina jne). Orjuutta ei ole kukaan lopettanut mihinkään. Orjuutta ei vaan välttämättä kutsuta orjuudeksi vaikka olosuhteet ovat samat tai jopa huonommat.

Yle on mielestäni puolueettomampi kuin koskaan. Toista oli yya-Suomessa (jonne persut haluavat takaisin?). Silloin aikanaan oli myös taistolaisuus voimissaan varsinkin kulttuuripuolella. N-liittoa ei saanut arvostella, sotaveteraaneja ei muisteltu ja Kekkosen kanssa eri mieltä olleet joutuivat sivuraiteelle. Sitten taas 30-luvulla kommunismi oli Suomessa lailla kielletty joten ei hirveän demokraattista sekään. On varmaan totta, että toimittajaksi suuntautuu enemmän tyypit, joita kiinnostaa yhteiskunnalliset asiat, ihmisoikeudet, tasa-arvo yms., sanalla sanoen humanismi. Ikävää, jos nämä asiat kiinnostaa enemmän vasemmistolaisia, minusta ei pitäisi. Mikään ammattiryhmä ei kuitenkaan muokkaudu parlamentaaristen voimasuhteiden mukaan. Ammattitaitoa voi silti aina vaatia. Yksikään mediatalo ei Suomessa muuten ole "vihervasemmiston" omistuksessa.
Mitä tulee vielä BLM:n toimintaan, niin luulen että suomalaisten tiedot ovat siitä hataria ja pinnallisia. Ehkä niitä kannattaa kuunnella, ketkä ovat asuneet jenkeissä pidempään. Sitä en epäile, etteikö mustillakin olisi rasismia. Tavallaan ymmärrettävää, voimalle kun tahtoo syntyä aina vastavoima. Ei se varmaan kovin mukavalta tuntunut kun KKK hirtti mustia sotaveteraaneja lähimpään puuhun.
Nimenomaan jenkeissä asuvilta tulee viestiä, että siellä on monia alueita kuin sodan jäljiltä ja meno on aivan hirveää.
 
Kiitos! Joo välillä päätä pyöritellen miettii, vaikka kuin lyöt faktaa pöytään, niin joidenkin mielipide ei muutu. Mutta tämän tiedostan, itsekin vasemmistokasvatuksen saanut, mutta kyllä on ajatukset muuttunut, kun ottanut järjen käteen, eikä mennyt "aate" edellä

Tarkoitatko vasemmistokasvatuksella nykyisin kenties sellaiseksi miellettävää pehmeiden arvojen korostamista vai vanhan liiton vasemmistolaisuutta, jossa porvari oli suurin paha maailmassa, käytiin vappumarsseilla heiluttamassa punalippua ja kuuluttiin työväenyhdistykseen.

@oldmaster Hyviä pointteja tuot esille. Monesti kuulee väitettävän, että vuosikymmeniä sitten Suomi oli itsenäisempi. Mutta nykyään meillä eli ole YYA-peikkoa takaraivossamme.
 
Jotenkin sitä ajatteli ettei tän ketjun taso voi alemmas vajota.Nyt voin havaita että olin väärässä.
 
Back
Ylös Bottom