BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyseisestä nostosta koitetaan saada VIDEO PÄTKÄ NETTIIN !!!!!!!! jotka tulee lahteen nostaan kisoihin niin suosittelen kovaa reeniä jos meinaa pärjätä :hyper:
 
Mike sanoi:
Ei ne siellä kisoissa lankulla nosta. Eli ketä aikuisten oikeasti kiinnostaa jonkun Esan nosto lankulta jossain Kälviällä?

:offtopic: :ksi menee kovasti, mutta kyllä mua ainakin kiinnostaa nähdä, kun 80kg kaveri nostaa 300kg penkiltä vaikka sillä 5 tuuman lankku olisikin käytössä.
Ja ehkä jotain muutakin tällä palstalla saattaa kiinnostaa.
 
Mike sanoi:
Ei ne siellä kisoissa lankulla nosta. Eli ketä aikuisten oikeasti kiinnostaa jonkun Esan nosto lankulta jossain Kälviällä?

Kyllä kiinnostaa. Reilua dissausta harjotat. Taitaa näyttöjä olla jo sen verran ettei mistään tavallisesta Esasta oo kyse. :haart:
 
Jos näyttöjä kaverilla on, niin mistä nämä huuhaanostot sitten nettiin? Tosinostajat nostaa kisoissa ja antaa tulosten puhua. Perseestä tommoinen toisten puolesta hehkuttaminen jollain täysin kisoihin kelpaamattomalla kikkeliskokkelisnostolla.

Tuskin kaveri itse kaipaa tuommoista selitystä jos kerran kovassa kunnossa on.

No voi herranperse, nyt Makekin hehkuttaa samaa nostoa toisessa tredissä. Mihin vittuun tuo voimanosto on menossa kun jo lankulla nostetut osanostot on vitun kova juttu?
 
Mike sanoi:
Jos näyttöjä kaverilla on, niin mistä nämä huuhaanostot sitten nettiin? Tosinostajat nostaa kisoissa ja antaa tulosten puhua. Perseestä tommoinen toisten puolesta hehkuttaminen jollain täysin kisoihin kelpaamattomalla kikkeliskokkelisnostolla.

Tuskin kaveri itse kaipaa tuommoista selitystä jos kerran kovassa kunnossa on.

Näytöt:
Nelinkertainen suomenmestari, kolminkertainen suomenennätysmies, kerran sm-hopealla, kerran pm-hopealla, em-seiska, mm-nelonen ja viimeset kolme vuotta maajoukkueen vakiomiehistössä.

Esa Kälviältä? Jep.
 
Hrmbs sanoi:
Näytöt:
Nelinkertainen suomenmestari, kolminkertainen suomenennätysmies, kerran sm-hopealla, kerran pm-hopealla, em-seiska, mm-nelonen ja viimeset kolme vuotta maajoukkueen vakiomiehistössä.

Esa Kälviältä? Jep.
No tulihan sieltä jotain meriittiäkin. Noita voi arvostaakin, mutta hei, ymmärrättekö te nyt tuossa kiihotustilassa sitä, että kun tuo lankku otetaan pois, tippuu tulokset 50kg ja kun otetaan vielä paitakin pois, niin tippuu toiset 50kg. Voimanostossa ei kisata missään 2cm nostomatkassa, joten on täysin mihinkään liittymätöntä hehkuttaa jotain lankkunostoa. Ihan sama kuin joku selostaisi että "vittu yks jäbä salilla sai telineistä penkissä 550kg käsille, on se hurja rauta" tai "Seppo Räty heitti keihästä mäkihyppymäkeen 200 metriä, on se kova jätkä".

Referenssiä vähän näihin kaikkiin hehkutuksiin.

Today, at the Atlantis Foundation's Pro Benchpress Contest (no bench shirts allowed, only wrist wraps, chalk and lifting belts) Scot Mendelson broke his own record by benching 715 pounds!!!!!!!!!
 
Mike sanoi:
No tulihan sieltä jotain meriittiäkin. Noita voi arvostaakin, mutta hei, ymmärrättekö te nyt tuossa kiihotustilassa sitä, että kun tuo lankku otetaan pois, tippuu tulokset 50kg ja kun otetaan vielä paitakin pois, niin tippuu toiset 50kg. Voimanostossa ei kisata missään 2cm nostomatkassa, joten on täysin mihinkään liittymätöntä hehkuttaa jotain lankkunostoa. Ihan sama kuin joku selostaisi että "vittu yks jäbä salilla sai telineistä penkissä 550kg käsille, on se hurja rauta" tai "Seppo Räty heitti keihästä mäkihyppymäkeen 200 metriä, on se kova jätkä".

Referenssiä vähän näihin kaikkiin hehkutuksiin.

Jos joku ottaa ite omin käsin 550kg telineistä niin on se vaan oikeesti VITUN kovat kaveri. :worship:
Aivan sama siinä vaiheessa että mitä mieltä on joku katkera kaveri on jollain foorumilla ( lue rivien välistä että keneen tuntomerkit passaa ) ja totuus on että muut on jossain ( melkein varmaan kaikessa ) kuin ite.
MIKE: En ole katkera mutta kuitenkin... :david:

Yleensä ruvetaan haukkumaan toisia siinä vaiheessa vasta kun on itellä siihen varaa. Harmi vaan kun jotku LUULEVAT olevansa jotain, ja jotkut ovat.
 
Härö sanoi:
Jos joku ottaa ite omin käsin 550kg telineistä niin on se vaan oikeesti VITUN kovat kaveri. :worship:
Aivan sama siinä vaiheessa että mitä mieltä on joku katkera kaveri on jollain foorumilla ( lue rivien välistä että keneen tuntomerkit passaa ) ja totuus on että muut on jossain ( melkein varmaan kaikessa ) kuin ite.
MIKE: En ole katkera mutta kuitenkin... :david:

Yleensä ruvetaan haukkumaan toisia siinä vaiheessa vasta kun on itellä siihen varaa. Harmi vaan kun jotku LUULEVAT olevansa jotain, ja jotkut ovat.
Voi hellanlettas, menikö äidin mussukalla murut väärään kurkkuun? En ole kaveria haukkunut, vain tuota hehkutusta täysin merkityksettömästä nostosta. Kaverille rispektit noista saavutuksista. Mä olen kisoissa pukannut 217,5kg ilman paitaa, se ei paljoa ole kovien ukkojen rinnalla, mutta senverran mä raakaa voimaa arvostan, että paidalla otettu lankkupenkki senttien nostomatkalla on mulle yhtä tyhjän kanssa.
 
Mike sanoi:
Referenssiä vähän näihin kaikkiin hehkutuksiin.


Korjataan vielä, että uusi enkka on vähän yli 340kg :) Mutta joo.. Itsekkin raakaa voimaa arvostavana pidän aika vähän pätöisenä tota nostoa. Vaikka onhan se 80kg kavereilta aika paljon..
 
Mike sanoi:
Juu, kivahan se on nähdä, mutta että muiden pitäisi olla kunnossa jonkun 5 tuuman haistapaskalankkunoston takia niin moro. Pistäkää se kaveri ottamaan merkistä edes 180kg ilman paitaa, niin sekin on paremmin.
en usko että se saa 180 merkistä, luultavasti 170kg mikä on paljon sekin alle 80kiloselle, hirmu paita nostajahan tuo kyllä on.


siis tämä on puhdas veikkaus, ei mitään faktaa kun en kyseistä heppua tunne. joku tietävä voi oikaista jos menee paljonkin metsään.


sori :offtopic:



edit, silti tuo 300 lankulta tehty suoritus on perkeleen kova.
 
Ohhoh, täällähän meni keskustelu hurjaks :eek: Mut joo en ota kantaa nii kaikki on iloisia :D

Eli itse aiheeseen. Kun aloitit bodaamisen ja kasvoit aivan kammottavaa vauhtia niin kuinka usein jouduit ostamaan uusia vaatteita kun jäivät pieniksi?
 
Hummerivirta sanoi:
Ohhoh, täällähän meni keskustelu hurjaks :eek: Mut joo en ota kantaa nii kaikki on iloisia :D

Eli itse aiheeseen. Kun aloitit bodaamisen ja kasvoit aivan kammottavaa vauhtia niin kuinka usein jouduit ostamaan uusia vaatteita kun jäivät pieniksi?
Siihen aikaan kun kasvoin hurjasti muotia olivat kunnon baggy-pantsit sun muut sen aikaiset bodivaatteet joihin mahtuisi vieläkin kaksi supermassaa yhteen lahkeeseen :D , eli ei tarvinnut vaatteita hirveän usein ostella.
 
Edelleen kaipailisin marko massakauden ruokavaliotasi=) jos vaan millään kerkeäisit olisi se minulle erittäin tärkeää, miten muuten saat itsesi pysymään sellaisena ettei rasva kerry vyötäröön...rasvaprosentti voisikin olla suurempi kunhan ei vain mahaa tulisi...
 
Back
Ylös Bottom