BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtavaa että olet taas back in the busines! Jotenkin mulle olet kehonrakennuksessa vähän sama kun jeesus raamatussa (en uskovainen ole kylläkään mutta salilla käyn :D). Aikoinaan kirjastosta lainasin sen sinun tekemän Supermassa kirjan ja siinä sitä sitten oltiin myytyä miestä. Illalla lueskelin sitä ja huomasin miten mielenkiintoinen kirja oli niin aamulla otin sen reppuun mukaan kun lähdin kouluun. Luin sitä koko bussimatkan kouluun ja takaisin sekä aina heti välitunneilla kaivoin kirjan repusta ja aloin lukemaan. Luin silloin kirjan muutamia kertoja läpi ja teit kyllä uskomattoman vaikutuksen minuun. Joskus kun motivaatio-ongelmia alkaa tulemaan niin sua ajattelemalla kyllä motivaatiota löytyy. Todella paljon olet kyllä auttanut mua jaksamaan treeneissä. Olisi jostain mukava saada julisteita sinusta millä vois näitä oman huoneen seiniä koristella.

PS. Laittelehan kotisivuille taustakuvia niin voin heti iskeä semmosen tähän omalle koneelle. Olispahan ensimmäistä kertaa kunnollinen taustakuva. En ainakaan löytänyt mitään taustakuvaksi soveltuvia kuvia tuolta galleriastakaan. Hienot sivut kuitenkin oli. :thumbs:
 
ZweCCo sanoi:
PS. Laittelehan kotisivuille taustakuvia niin voin heti iskeä semmosen tähän omalle koneelle. Olispahan ensimmäistä kertaa kunnollinen taustakuva. En ainakaan löytänyt mitään taustakuvaksi soveltuvia kuvia tuolta galleriastakaan.

vippi puolelta löytyy miken tekemiä taustakuvii :kippis1:
 
Kuis hyvin ihmiset loppujen lopuksi uskaltautui juttusille Turussa? Kävin siinä sinun kojullas todistamassa hassua hetkeä, kun koko katsomollinen lajille vihkiytyneitä ihmisiä valui tauolle siihen aulaan, eikä yksikään uskaltautunut juttusille sinun kanssas. Täällä netissä ihmiset näköjään aikalailla herkemmin "taputtelee olalle". :)
 
Spidey sanoi:
vippi puolelta löytyy miken tekemiä taustakuvii :kippis1:

:offtopic: Perhana mikähän siinä vipiks liittymisessä mullakin niin vaikeeta on kun ei se edes kallistakaan ole. :wall: Nyt potku perseelle että saisin itseni hommattua vipiks. :whip:
 
Mahtavaa Make että olet taas mukana, olen aina uskonut sinuun ja menestykseesi=) Nyt sinulla on sitä tarvittavaa voimaa henkisesti millä näytät kaikille mistä sut on tehty. Olet mielestäni kaikkien aikojen paras suomalainen kehonrakentaja ja koht huippu myös maailmalla...eli varokaa SuperMakea!!!

Kiinostaa ehdottomasti sinun ravintoohjelmasi, itse olen fanaattinen kannattajasi ja yritän seurata jalanjälkiäsi parhaan mukaan...

Offseason ruokavaliosi? Kirjassasi mainitset dietti ruokavalion, mutta en ole koskaan missään näynyt massakauden ruokavaliotasi?

Kuinka pitkää vuodessa pidät massakautta ja miten jaottelet muun kauden? Syömisten,aerobisten jne. suhteen.

Vielä kerran onnittelut sinulle ja super onnittelut siitä että olet juttelemassa kaikkien meidän fanien kanssa, tämä on meille suuri kunnia!
 
Enpä tässä oikein keksi mitään mitä muut eivät olisi vielä kysyneet mutta täytyy kyllä sanoa että tiiliseinä näyttää kynikseltä sun rinnallas :worship:

Tsemppiä :thumbs:
 
vilma-liina sanoi:
Kuis hyvin ihmiset loppujen lopuksi uskaltautui juttusille Turussa? Kävin siinä sinun kojullas todistamassa hassua hetkeä, kun koko katsomollinen lajille vihkiytyneitä ihmisiä valui tauolle siihen aulaan, eikä yksikään uskaltautunut juttusille sinun kanssas. Täällä netissä ihmiset näköjään aikalailla herkemmin "taputtelee olalle". :)

Ei sitä itsekään uskaltanut kahta metriä lähemmäs, sen verta oli iso mies :nolo: Jälkeenpäin kyllä harmittaa, että jätti tilaisuuden käyttämättä. No Lahdessa - jos sinne pääsee lähtemään - tarvitsee sitten ottaa itseään niskasta kiinni ja rohkeasti tulla juttusille.
 
Paino ja rasvaprosentti tällä hetkellä arviolta?

Hienoa, kun teet paluun! Tsemppiä!
 
-Metu- sanoi:
Tuohan on sanottu jo monesti. Kannattaissiko lukea koko ketju läpi onnen kuin postailee tänne.



Edit: Antaa olla sittenkin.
 
twinlab sanoi:
Joo, sori mode... tässä tredissä on 24 sivua ja en jaksa penkoa vastauksia, kun on muutakin elämässä. Jospa meidän metu-mode antais mun kysymykseen vastauksen.

En oo metu-mode mutta maken mukaan paino taisi olla 130kg nyt. Tavoitteena oli muistaakseni 135kg. Rasvaprosentista ei kyllä muistaakseni ole ollut puhetta..? :rolleyes:
 
ZweCCo sanoi:
En oo metu-mode mutta maken mukaan paino taisi olla 130kg nyt. Tavoitteena oli muistaakseni 135kg. Rasvaprosentista ei kyllä muistaakseni ole ollut puhetta..? :rolleyes:

Kiitos Honey... palkitsen sut illalla :haart:
 
Aika paha :S Joo sori, luin threadin läpi katoin et ei oo sitä kysytty :D Eipä mulla sitten olekkaan mitään... Mode vois vaikka poistaa nää viestit ?
 
Siitä on jo vuosia kun luin sen bodauslehden jossa oli Hypermassan 60 senttiset hanskat mutta muistan vieläkin kirkkaasti monta niistä kuvista ja varsinkin sen kohdan missä puhuttiin tankohauiskäännön sarjapainoista, 115-120kg taisi olla.

Tsemppiä niin perkeleesti ja kiitos motivaation kohotuksesta!
 
twinlab sanoi:
Kiitos Honey... palkitsen sut illalla :haart:

Uuh.. viime kerrasta onkin jo aikaa. :kuola:

Tuli mieleen tyhjänpäivänen kysymys supermassalle niin ei mene ihan pelkäks homosteluviestiks tämä. :D Mikä mahtaa olla noin ison miehen kengännumero(joo tiedän että lihasmassa ei vaikuta kengännumeroon)?
 
Back
Ylös Bottom