BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kieltamatta vaikuttavat kyykkytulokset ja penkkitulokset olet saanut aikoinaan :worship:
Kiinnostavaa nahda milla painoilla nyt treenaat kevyesti tulevalla dvd'llasi.

Ja kuten tuossa mainittiin, se tukka sopi sulle paremmin :D :piis:

Olisi kysymyksia:

Treenaatko kyynarvarsia erikseen?

Teetko mitaan jalkaprassilla? Vai riittaako kyykyt, etukyykyt ja ojentaja koukistaja?

Teetko askelkyykkyja?

Monta vuotta olit kun sait markan ekan kerran penkista ? :D
 
Sorry jos utelen liikaa, mutta missä olit/mitä teit 2000 -luvun alkupuolen(ammattilaiskisojen jälkeen) ja tämän vuoden tammikuun välisenä aikana?
Olin Oulussa ja tein pokehommia.

Paljon tsemppiä sinulle treeniin täältä Oulun suunnalta Kerro mikä mielestäsi on paras lisäravinne jos proteiinia, maltoa ja kreatiinia ei lasketa.
Monivitamiini/mineraalivalmiste.

Etkö käytä kreatiinia? Miksi? Entä otatko jotain erityistä ennen treeniä, esim kofeiinia ja tauriinia?
En ole käyttänyt kreatiiniä pitkään aikaan, menee maha sekaisin. Kupin kahvia ennen treeniä.

Koska se DVD tulee myyntiin? MotivaatioPommi !
Lahden messuilta alkaa myynti. Olen siellä itse myymässä, sen jälkeen sitä saa nettisivuiltani ja Pakkotoiston kautta.

Täällä on ollut keskusteluja toisissa ketjuissa, että mikä on ollu suurin annos, minkä on yhdellä istumalla vetänyt naamaan. Mikäs on Supermassan isoin satsi?
Olen tosiaan aika vähäruokainen... Eilen viimeksi teki tiukkaa syödä BigMac-ateria, eli niillä saavutuksilla ei paljon juhlita :)

Missä Oulun baareissa olet ollut portsarina? Mitä muita töitä olet tehnyt?
Olen ollut pokena Seurahuoneella, edesmenneessä Eurobaarissa, Villikissassa, Kulkurissa ja Tikankontissa. Olin myös osakkaana lisäravinneliikkeessä jonkin aikaa.

Make olet kyllä minulle ollut semmoinen innoittaja tässä harrastuksessa , että oksat pois , ja tulen puristamaan kättäsi lahdessa jos semmoinen tilaisuus tulee ,MUISTAAKSENI SINÄ POSEERAAT SIELLÄ ,JA KUMPANA PÄIVÄNÄ?
Taitaapi olla lauantai päivä. Tule ihmeessä, mutta älä purista liian lujaa :) Ja kaikki muutkin, tulkaa vain juttelemaan, olen siellä teitä varten. Messuilla on myös DVD:n lisäksi myynnissä nimmarillani varustettuja paitoja, pipoja ja lippiksiä. Ja muistakaa pitää hirveää mekkalaa kun olen esiintymässä, on aina kivempi poseerata, kun on kunnon meteli.
 
Sairasteletko paljon? Onko ollut kunnon nuhakuumeita lähiaikoina ja miten silloin treenataan?
 
Tsemppiä todella comebackiin. Kysymys:Aamupalasi ja iltapalasi :worship:
 
Oot kyllä marko kauhee mörkö, ei tässä muuta voi sanoa :) Lahdessa on pakko ostaa siun dvd ja kun saa nimmarilla varustettuna ei voi olla ostamatta :)
 
SUPERMASSA sanoi:
Olin Oulussa ja tein pokehommia.

Taitaapi olla lauantai päivä. Tule ihmeessä, mutta älä purista liian lujaa :) Ja kaikki muutkin, tulkaa vain juttelemaan, olen siellä teitä varten. Messuilla on myös DVD:n lisäksi myynnissä nimmarillani varustettuja paitoja, pipoja ja lippiksiä. Ja muistakaa pitää hirveää mekkalaa kun olen esiintymässä, on aina kivempi poseerata, kun on kunnon meteli.

tulen sinne vasta sunnuntaina , oletko koko viikonlopun siellä??
haastan siut käden vääntöön :hyper: :lol2: tai no en taida jaksaa nöyryyttää sua ;) :jahas:
 
en tiedä onko tätä kysytty mutta tota tota, Miksi alotit reenaamisen ja mitä saat tästä lajista jotta jaksat jatkaa vuodesta toiseen? :) niin ja lottovoitto vai lihakset?:D
 
Onkos sulla ollut koskaan kiinnostusta kilpailla voimanostossa? Helvetinmoisia tuloksiahan sulla on ollu ainaki penkissä. En sit tiiä miten mave tai kyykky. Tuntus ainaki et semmoset fileet ku hermottaa niin hyvä tulee.
 
oliko marko joskus speden speleissä mukana?? et sillon ollu kovin notkea kaveri... jäi mieleen se leikki missä piti pitää jalasta kiinni!
 
Ludvig sanoi:
En sit tiiä miten mave tai kyykky. .
kyykkyhän oli tuolla jo mainittu. smith kyykky 360kgx8(ankaralla dietillä:)) ilman polvisiteitä.
 
Hyvältä näyttää joo. Tällä ja edellisellä sivulla jo kaksi kysymystä, johon Marko on jo vastannut. Mm. paino on sivulla 17.
 
Sairasteletko paljon? Onko ollut kunnon nuhakuumeita lähiaikoina ja miten silloin treenataan?
En ole sairastellut vähään aikaan. Yleensä olen kerran tai pari sairaana vuodessa. Sairaana ei kannata treenata, vaan pitää pari kuumeetonta päivää. Ja sitten ensimmäisen viikko ottaa vielä kevyesti treeneissä.

Tsemppiä todella comebackiin. Kysymys:Aamupalasi ja iltapalasi
Aamupalalla muroja, hedelmää, maitoa, rahkaa, protskudrinkki ja oliiviöljyä.
Illalla kana, riisi, maito ja protskudrikki.
 
tulen sinne vasta sunnuntaina , oletko koko viikonlopun siellä??
haastan siut käden vääntöön tai no en taida jaksaa nöyryyttää sua
Olen myös sunnuntaina.
Hyvä, sillä olen aika huono kädenvääntäjä, saattaisit voittaa :nolo:

en tiedä onko tätä kysytty mutta tota tota, Miksi alotit reenaamisen ja mitä saat tästä lajista jotta jaksat jatkaa vuodesta toiseen? niin ja lottovoitto vai lihakset?
Ensimmäiseen olen jo vastannut.
Lottovoitto ja ostaisin sillä itselleni lihakset.

Onkos sulla ollut koskaan kiinnostusta kilpailla voimanostossa? Helvetinmoisia tuloksiahan sulla on ollu ainaki penkissä. En sit tiiä miten mave tai kyykky. Tuntus ainaki et semmoset fileet ku hermottaa niin hyvä tulee.
Ei ole ollut kiinnostusta voimannostopuolelle.

oliko marko joskus speden speleissä mukana?? et sillon ollu kovin notkea kaveri... jäi mieleen se leikki missä piti pitää jalasta kiinni!
Olin kyllä ja satuin jopa voittamaan jäykkyydestä huolimatta :D

Minkä mittanen / painonen oot nyt?
n.175 cm, paino n. 130 kg edelleen.

Tälläinen kysymys tuli mieleen, löytyykö suvustasi muita lihasjättiläisiä, eli kuinka hyvän genetiikan tunnet omaavasi?
Ei löydy lihasjättiläisiä. Mutta muuten massivisia on kyllä, eli paino tarttuu kai helposti.
 
Valmennatko ketään ketään kilpailevaa kehonrakentajaa? Sinulta ainakin löytyisi varmasti tietotaitoa auttaa muitakin kehittymään ja pääsemään kuntoon.
 
Hyvä, sillä olen aika huono kädenvääntäjä, saattaisit voittaa :nolo:


johan vitsin murjasit :lol2:
kyllä se mun käsi kaatuisi pöytään vasten jo sinun käen painostasi on muuten sen verran sulla handyssä massaa mut ei kyllä mun käteen verrattuna juuri mitään :lol2: :jahas: :david: ( vitsi,vitsinä) ja varaahan mulle semmonen yksi kirja jos mahdollista
 
Olet saanut tämän vuoden aikana lisää massaa noin 35 kiloa!! :worship: Sinulla vähempikin syöminen näyttää riittävän valtaisaan kehitykseen?!
Mitä mieltä yleensä olet bulkkaamisesta(esim. 8000-10000kcal/vrk), onko mitään järkeä ja suosittelisitko kenellekään?
 
Back
Ylös Bottom