Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin Oulussa ja tein pokehommia.Sorry jos utelen liikaa, mutta missä olit/mitä teit 2000 -luvun alkupuolen(ammattilaiskisojen jälkeen) ja tämän vuoden tammikuun välisenä aikana?
Monivitamiini/mineraalivalmiste.Paljon tsemppiä sinulle treeniin täältä Oulun suunnalta Kerro mikä mielestäsi on paras lisäravinne jos proteiinia, maltoa ja kreatiinia ei lasketa.
En ole käyttänyt kreatiiniä pitkään aikaan, menee maha sekaisin. Kupin kahvia ennen treeniä.Etkö käytä kreatiinia? Miksi? Entä otatko jotain erityistä ennen treeniä, esim kofeiinia ja tauriinia?
Lahden messuilta alkaa myynti. Olen siellä itse myymässä, sen jälkeen sitä saa nettisivuiltani ja Pakkotoiston kautta.Koska se DVD tulee myyntiin? MotivaatioPommi !
Olen tosiaan aika vähäruokainen... Eilen viimeksi teki tiukkaa syödä BigMac-ateria, eli niillä saavutuksilla ei paljon juhlitaTäällä on ollut keskusteluja toisissa ketjuissa, että mikä on ollu suurin annos, minkä on yhdellä istumalla vetänyt naamaan. Mikäs on Supermassan isoin satsi?
Olen ollut pokena Seurahuoneella, edesmenneessä Eurobaarissa, Villikissassa, Kulkurissa ja Tikankontissa. Olin myös osakkaana lisäravinneliikkeessä jonkin aikaa.Missä Oulun baareissa olet ollut portsarina? Mitä muita töitä olet tehnyt?
Taitaapi olla lauantai päivä. Tule ihmeessä, mutta älä purista liian lujaa Ja kaikki muutkin, tulkaa vain juttelemaan, olen siellä teitä varten. Messuilla on myös DVD:n lisäksi myynnissä nimmarillani varustettuja paitoja, pipoja ja lippiksiä. Ja muistakaa pitää hirveää mekkalaa kun olen esiintymässä, on aina kivempi poseerata, kun on kunnon meteli.Make olet kyllä minulle ollut semmoinen innoittaja tässä harrastuksessa , että oksat pois , ja tulen puristamaan kättäsi lahdessa jos semmoinen tilaisuus tulee ,MUISTAAKSENI SINÄ POSEERAAT SIELLÄ ,JA KUMPANA PÄIVÄNÄ?
SUPERMASSA sanoi:Olin Oulussa ja tein pokehommia.
Taitaapi olla lauantai päivä. Tule ihmeessä, mutta älä purista liian lujaa Ja kaikki muutkin, tulkaa vain juttelemaan, olen siellä teitä varten. Messuilla on myös DVD:n lisäksi myynnissä nimmarillani varustettuja paitoja, pipoja ja lippiksiä. Ja muistakaa pitää hirveää mekkalaa kun olen esiintymässä, on aina kivempi poseerata, kun on kunnon meteli.
kyykkyhän oli tuolla jo mainittu. smith kyykky 360kgx8(ankaralla dietillä) ilman polvisiteitä.Ludvig sanoi:En sit tiiä miten mave tai kyykky. .
En ole sairastellut vähään aikaan. Yleensä olen kerran tai pari sairaana vuodessa. Sairaana ei kannata treenata, vaan pitää pari kuumeetonta päivää. Ja sitten ensimmäisen viikko ottaa vielä kevyesti treeneissä.Sairasteletko paljon? Onko ollut kunnon nuhakuumeita lähiaikoina ja miten silloin treenataan?
Aamupalalla muroja, hedelmää, maitoa, rahkaa, protskudrinkki ja oliiviöljyä.Tsemppiä todella comebackiin. Kysymys:Aamupalasi ja iltapalasi
Olen myös sunnuntaina.tulen sinne vasta sunnuntaina , oletko koko viikonlopun siellä??
haastan siut käden vääntöön tai no en taida jaksaa nöyryyttää sua
Ensimmäiseen olen jo vastannut.en tiedä onko tätä kysytty mutta tota tota, Miksi alotit reenaamisen ja mitä saat tästä lajista jotta jaksat jatkaa vuodesta toiseen? niin ja lottovoitto vai lihakset?
Ei ole ollut kiinnostusta voimannostopuolelle.Onkos sulla ollut koskaan kiinnostusta kilpailla voimanostossa? Helvetinmoisia tuloksiahan sulla on ollu ainaki penkissä. En sit tiiä miten mave tai kyykky. Tuntus ainaki et semmoset fileet ku hermottaa niin hyvä tulee.
Olin kyllä ja satuin jopa voittamaan jäykkyydestä huolimatta :Doliko marko joskus speden speleissä mukana?? et sillon ollu kovin notkea kaveri... jäi mieleen se leikki missä piti pitää jalasta kiinni!
n.175 cm, paino n. 130 kg edelleen.Minkä mittanen / painonen oot nyt?
Ei löydy lihasjättiläisiä. Mutta muuten massivisia on kyllä, eli paino tarttuu kai helposti.Tälläinen kysymys tuli mieleen, löytyykö suvustasi muita lihasjättiläisiä, eli kuinka hyvän genetiikan tunnet omaavasi?