BB PRO Marko Savolainen

Valmennatko ketään ketään kilpailevaa kehonrakentajaa? Sinulta ainakin löytyisi varmasti tietotaitoa auttaa muitakin kehittymään ja pääsemään kuntoon.
En juuri tällä hetkellä, mutta eiköhän sekin tule ajankohtaiseksi, kunhan saadaan nämä asiat rullaamaan. Tulen nettisivuillani mm. tekemään ravinto- ja treeniohjelmia. Tulen olemaan vaativa valmentaja :whip:

varaahan mulle semmonen yksi kirja jos mahdollista
Yritän saada ne muutamat kirjat Oulusta messuille.

Olet saanut tämän vuoden aikana lisää massaa noin 35 kiloa!! Sinulla vähempikin syöminen näyttää riittävän valtaisaan kehitykseen?!
Mitä mieltä yleensä olet bulkkaamisesta(esim. 8000-10000kcal/vrk), onko mitään järkeä ja suosittelisitko kenellekään?
Kyllähän minä olen niitä bulkkauksen puolestapuhujia, niinkuin aiemmin olen maininnut. Itse yritän aina nostaa painoa niin paljon kuin mahdollista, kuntoon katsomatta, tietenkin järki mukana. Mutta kun treenaa kovaa, niin ei sitä ylimääräistä pääse niin helposti kertymään. Kaikki isot kehonrakentajat ovat n.20 kg painavampia offilla kuin kisoissa. Mutta tuskin kukaan nyt 10000 kaloria tarvitsee.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitä make luulet, olisitko vieläkin kovemmassa kunnossa mitä nyt, jos voisit reenata samanlain kuin ennen eli kauheilla raudoilla? silloin hurjina vuosina kun reenasit aivan järjettömän kovilla painoilla, niin oliko sinulla selkeä tavoite pyrkiä aina tekeen joitain tiettyjä liikkeitä(esim raskaita pääliikkeitä) aina isommilla ja isommilla painoilla?
 
Neutraalin kysymykseen liittyen: Jos et olisi loukkaantunut, treenaisitko edelleen repivästi ja ISOILLA painoilla? Eli siis, kummalla tyylillä kasvaa mielestäsi paremmin, repivällä vai pumppailevalla?
 
metalman sanoi:
Neutraalin kysymykseen liittyen: Jos et olisi loukkaantunut, treenaisitko edelleen repivästi ja ISOILLA painoilla? Eli siis, kummalla tyylillä kasvaa mielestäsi paremmin, repivällä vai pumppailevalla?

EIköhän se iso rauta ole iso lihas, vai mitä supermassa?
 
Kipi I sanoi:
EIköhän se iso rauta ole iso lihas, vai mitä supermassa?

tuntuu että todella moni nykybodari suosii pumppailevaa tyyliä, eikä nuo kovin pieniä miehiä kuitenkaan ole..
 
markosavolainen.net näyttää olevan auki :eek: Tyylikkäät sivut IMO :thumbs:
Tosin osa sivuista näyttää olevan tyhjänä.. Keskeneräiset? :)
 
nikrei sanoi:
markosavolainen.net näyttää olevan auki :eek: Tyylikkäät sivut IMO :thumbs:
Tosin osa sivuista näyttää olevan tyhjänä.. Keskeneräiset? :)
Sivut ovat vielä hiemän keskeneräiset, mutta työn alla.
 
Mitä mieltä Supermassa olet pitkäketjuisesta maltosta ?? Onko hyvä energialisä vai tuoko pelkkää ihraa vyölle ? Käytätkö itse vielä maltoa ravintolisänä, kuten Supermassa-kirjan aikaan?
 
nikrei sanoi:
markosavolainen.net näyttää olevan auki :eek: Tyylikkäät sivut IMO :thumbs:
Tosin osa sivuista näyttää olevan tyhjänä.. Keskeneräiset? :)


Nyt toimaa kaikki.
 
Tuollaista kysyisin, että meinaatko laittaa sivuillesi vuoden -97 gp -kuvia? Netissä on siellä täällä joitakin kuvia ko. kisoista, mutta pääasiassa aika huonolaatuisia. Sen verran niistä kyllä selvän saa, että kunto oli jotain aivan käsittämätöntä! Ei muuta kuin rinnalle ja ohi ;)

Tsemppiä paluuseen!
 
Treenaatko jonkin treenin erikseen samana päivänä? Minkälainen treenijako on sulla tällä hetkellä käytössä? Oletko koittanut koskaan volyymi-tyylistä treeniä? Oletko koittanu Hst:tä koskaan? Entä 2- tai 1-jakosta?
 
Weak sanoi:
Minkälainen treenijako on sulla tällä hetkellä käytössä?

Tää lukis uusimmas bodylehes ;)

Josta tuliki mielee, pitääks siin lehes paikkaasa kaikki tiedot, siis treenijako/päivärutiinit ja mitä siin olikaa ? Ku iski silmää, että sen mukaa meet nukkumaa 01:00 ja välil ainaki oot yöllä viel 3:n maissa foorumeil vastailemas näihi kysymyksii... Tosin eipä sil mitää välii erityisemmin oo, mut tulipa mielee.

Toinenki asia iski silmää siin lehes, sinne oli laitettu sivujen osotteeks markosavolainen.com

Kysytää nyt viel että millain musiikkimaku sulla on? En oo ihan varma oliko tätä viel kysytty.
 
On se mieletön juttu että tuut takas....Hienoa todella...itsellä nousi toi peräänantamattomuus ihan uusille lukemille....nimittäin se että treenit on aina etusijalla ja sitten vasta viihde.

Sellanen kyssäri että kuinka kauan on lihakset kipeinä treenien jälkeen, vai vedätkö enää kaikkia mehuja pois...vai passailetko että palautuminen ja treeni olisivat sopivat esimerkikisi viikon kierrolle?

Käytätkö mitään kikkoja lisäpalautumiseen, esim tupla glutamiinia illalla jos pitäis reenata seuraavana päivänä, ja olis vaikka rintareeni ja ojentajat vielä hiukan siinä kipurajoilla, että onko kipeät vai ei?

Kiitoksia vastauksesta ja kovaa tsemppiä, UUSI DVD OSTETAAN AIVAN SALETISTI. :rock:
 
Back
Ylös Bottom