En juuri tällä hetkellä, mutta eiköhän sekin tule ajankohtaiseksi, kunhan saadaan nämä asiat rullaamaan. Tulen nettisivuillani mm. tekemään ravinto- ja treeniohjelmia. Tulen olemaan vaativa valmentaja :whip:Valmennatko ketään ketään kilpailevaa kehonrakentajaa? Sinulta ainakin löytyisi varmasti tietotaitoa auttaa muitakin kehittymään ja pääsemään kuntoon.
Yritän saada ne muutamat kirjat Oulusta messuille.varaahan mulle semmonen yksi kirja jos mahdollista
Kyllähän minä olen niitä bulkkauksen puolestapuhujia, niinkuin aiemmin olen maininnut. Itse yritän aina nostaa painoa niin paljon kuin mahdollista, kuntoon katsomatta, tietenkin järki mukana. Mutta kun treenaa kovaa, niin ei sitä ylimääräistä pääse niin helposti kertymään. Kaikki isot kehonrakentajat ovat n.20 kg painavampia offilla kuin kisoissa. Mutta tuskin kukaan nyt 10000 kaloria tarvitsee.Olet saanut tämän vuoden aikana lisää massaa noin 35 kiloa!! Sinulla vähempikin syöminen näyttää riittävän valtaisaan kehitykseen?!
Mitä mieltä yleensä olet bulkkaamisesta(esim. 8000-10000kcal/vrk), onko mitään järkeä ja suosittelisitko kenellekään?