Sorry jos utelen liikaa, mutta missä olit/mitä teit 2000 -luvun alkupuolen(ammattilaiskisojen jälkeen) ja tämän vuoden tammikuun välisenä aikana?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikea kätinen. En vastaa koska nukun, ja sinä jos kuka tiedät senootko oikea vai vasen kätinen
Olen yrittänyt pommittaa Anssia tämän asian tiimoilta, joten pallo on Anssilla.Moi Marko! Nähdäänkö tulevaisuudessa sinusta juttua Muscular Development -lehdessä? Jotakin tämmöistä luin muistaakseni Mannisen Anssin kirjoittamana täältä foorumilta, että Steve Blechmanin kanssa olisi jotakin jo luvattu.
Ei muuta kun menestystä, ja pysyhän terveenä .
Kaikesta tästä saisi varmaan tosi kovan kirjan varsinkin kun tulee hyvä loppu, voitto maailmantason kisoissa! Väittäisin että bestseller tulisi jos löytyisi siihen hyvä toimittaja.SUPERMASSA sanoi:Tarkoitat varmaan huumausaineongelmaa. Se on todellakin voitettu ongelma, muuten en olisi tässä kirjoittelemassa.
Ja kaikille varoituksen sanaksi: ÄLKÄÄ IKINÄ KOKEILKO HUUMEITA!! Ne ovat vieneet minun elämästäni juuri niitä tärkeitä vuosia, jolloin olisin voinut menestyä. Asiat olisivat aivan eri tavalla tällä hetkellä, jos en olisi koskaan kokeillut. :wall:
Uskon että olisin voinut pärjätä jo 21- vuotiaana ammattilaiskisoissa, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Joten yritys on nyt entistä kovempi, jotta unelmat kävisivät toteen.
Heraproteiinia, maltoa, vitamiineja, mineraaleja, kalaöljyä.
XXL sanoi:Kaikesta tästä saisi varmaan tosi kovan kirjan varsinkin kun tulee hyvä loppu, voitto maailmantason kisoissa! Väittäisin että bestseller tulisi jos löytyisi siihen hyvä toimittaja.
supermassa sanoi:Nyt meikäläistä muuten vituttaa, että heitin aikoinaan pois kaikki 90-luvun bodaus-lehteni. Olisin saanut perkele hyvät rahat pakkiksen myyntipuolella siitä "60cm" numerosta :D Mä muistan elävästi, kun näin ne 97 kuvat, missä sulla on se letti siellä niskassa (muistinkohan mä ton vuoden oikein?). Tuijotin niitä ruokakaupassa varmaan vartin suu auki: "ei oo vittu totta ... ei voi olla suomalainen jätkä tän näkönen ... ei voi". Sitä ei meinannut millän uskoa, kun oli 80-luvulta lukenut Jenkkilehtiä ja Bodausta päällekkäin, että Suomesta voisi oikeasti löytyä kundi, joka on saman näköinen kuin ne jätkät Flexin sivuilla.
hellrisers sanoi:halusiko joku ostaa sen lehden jossa oli artikkeli savolaisen käsitreenistä...
mulla ois se hyvä kuntoisena kaapissa ja lähtee ku hinnasta sovitaan....
Pistä tuohon trediin tarjous: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=38050valio sanoi:OSTAN!!!! sano hinta ja tehdään kaupat