BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Moi Marko! Nähdäänkö tulevaisuudessa sinusta juttua Muscular Development -lehdessä? Jotakin tämmöistä luin muistaakseni Mannisen Anssin kirjoittamana täältä foorumilta, että Steve Blechmanin kanssa olisi jotakin jo luvattu.
Ei muuta kun menestystä, ja pysyhän terveenä .
Olen yrittänyt pommittaa Anssia tämän asian tiimoilta, joten pallo on Anssilla.
Yritän pysyä yhtenä kappaleena.
 
SUPERMASSA sanoi:
Tarkoitat varmaan huumausaineongelmaa. Se on todellakin voitettu ongelma, muuten en olisi tässä kirjoittelemassa.
Ja kaikille varoituksen sanaksi: ÄLKÄÄ IKINÄ KOKEILKO HUUMEITA!! Ne ovat vieneet minun elämästäni juuri niitä tärkeitä vuosia, jolloin olisin voinut menestyä. Asiat olisivat aivan eri tavalla tällä hetkellä, jos en olisi koskaan kokeillut. :wall:
Uskon että olisin voinut pärjätä jo 21- vuotiaana ammattilaiskisoissa, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Joten yritys on nyt entistä kovempi, jotta unelmat kävisivät toteen.
Kaikesta tästä saisi varmaan tosi kovan kirjan varsinkin kun tulee hyvä loppu, voitto maailmantason kisoissa! Väittäisin että bestseller tulisi jos löytyisi siihen hyvä toimittaja.
 
Paljon tsemppiä sinulle treeniin täältä Oulun suunnalta :) Kerro mikä mielestäsi on paras lisäravinne jos proteiinia, maltoa ja kreatiinia ei lasketa.
 
Hienoa nähdä supermassan paluu. Olet aina ollut mielestäni suomen kehonrakentaja numero yksi. Omaan treenimotivaatiooni sain monesti lisäkipinää, kun selasin bodauslehtiä missä susta oli juttua. Ja voi sitä päivää kun maalaispoika muutti kaupunkiin ja näki sut livenä Helsingin Gold's Gymillä :hyper:

Ei mulla mitään kysyttävää ole. Helvetisiti tsemppiä ja onnea tuleviin koitoksiin !!! :thumbs:
 
Heraproteiinia, maltoa, vitamiineja, mineraaleja, kalaöljyä.

Etkö käytä kreatiinia? Miksi? Entä otatko jotain erityistä ennen treeniä, esim kofeiinia ja tauriinia?
 
Täällä on ollut keskusteluja toisissa ketjuissa, että mikä on ollu suurin annos, minkä on yhdellä istumalla vetänyt naamaan. Mikäs on Supermassan isoin satsi?

PS: Istuit vastakkaiselle penkille metrossa, pari päivää sitten... Täytyy sanoa, että oot todella iso kaveri. Suu loksahti auki mulla komeasti... TOOOODELLA paljon onnea kaikkeen. You can do it!
 
Make olet kyllä minulle ollut semmoinen innoittaja tässä harrastuksessa , että oksat pois , ja tulen puristamaan kättäsi lahdessa jos semmoinen tilaisuus tulee ,MUISTAAKSENI SINÄ POSEERAAT SIELLÄ ,JA KUMPANA PÄIVÄNÄ?
 
XXL sanoi:
Kaikesta tästä saisi varmaan tosi kovan kirjan varsinkin kun tulee hyvä loppu, voitto maailmantason kisoissa! Väittäisin että bestseller tulisi jos löytyisi siihen hyvä toimittaja.

Samaa mieltä. Tämmönen vaatii kyllä kirjoittajalta paljon. Sulta Marko ei vaatisi muuta kuin sen, että juttelisit jollekin luottotyypille ja mankka olisi pöydällä päällä. En tiedä kuka sen Halmeen elämänkerran purki mankalta, mutta se oli muistaakseni aika hyvin toimitettu. Ulkomaisista Mötley Cruen The Dirt on todella hyvin kirjoitettu. En uskalla edes ajatella, kauan Neil Straussilta on mennyt niiden nauhojen litteroimiseen.

Nyt meikäläistä muuten vituttaa, että heitin aikoinaan pois kaikki 90-luvun bodaus-lehteni. Olisin saanut perkele hyvät rahat pakkiksen myyntipuolella siitä "60cm" numerosta :D Mä muistan elävästi, kun näin ne 97 kuvat, missä sulla on se letti siellä niskassa (muistinkohan mä ton vuoden oikein?). Tuijotin niitä ruokakaupassa varmaan vartin suu auki: "ei oo vittu totta ... ei voi olla suomalainen jätkä tän näkönen ... ei voi". Sitä ei meinannut millän uskoa, kun oli 80-luvulta lukenut Jenkkilehtiä ja Bodausta päällekkäin, että Suomesta voisi oikeasti löytyä kundi, joka on saman näköinen kuin ne jätkät Flexin sivuilla.
 
supermassa sanoi:
Nyt meikäläistä muuten vituttaa, että heitin aikoinaan pois kaikki 90-luvun bodaus-lehteni. Olisin saanut perkele hyvät rahat pakkiksen myyntipuolella siitä "60cm" numerosta :D Mä muistan elävästi, kun näin ne 97 kuvat, missä sulla on se letti siellä niskassa (muistinkohan mä ton vuoden oikein?). Tuijotin niitä ruokakaupassa varmaan vartin suu auki: "ei oo vittu totta ... ei voi olla suomalainen jätkä tän näkönen ... ei voi". Sitä ei meinannut millän uskoa, kun oli 80-luvulta lukenut Jenkkilehtiä ja Bodausta päällekkäin, että Suomesta voisi oikeasti löytyä kundi, joka on saman näköinen kuin ne jätkät Flexin sivuilla.

halusiko joku ostaa sen lehden jossa oli artikkeli savolaisen käsitreenistä...
mulla ois se hyvä kuntoisena kaapissa ja lähtee ku hinnasta sovitaan....
 
hellrisers sanoi:
halusiko joku ostaa sen lehden jossa oli artikkeli savolaisen käsitreenistä...
mulla ois se hyvä kuntoisena kaapissa ja lähtee ku hinnasta sovitaan....

OSTAN!!!! sano hinta ja tehdään kaupat
 
Haluaisin vaan toivottaa tsemppiä Makelle tulevia koitoksia varten ja kertoa, että esikuva olit kyllä minullekin kun salilla aloin käymään! Ja kyllähän mä fani olen vieläkin! :)

Harmi vaan kun olet muuttanut Helsinkiin. Sain nimittäin puhtia treeneihin kun sain treenata samaan aikaan kunnonpaikassa sun kanssa. Satuttiin monesti yhtä aikaa illalla treenaan eikä siellä meidän lisäksi silloin paljon muita ollutkaan.... ei silti perhana uskaltanut sanoa sulle mitään! :D
 
Back
Ylös Bottom