Tätä ilman ei voi pärjätä.Syksyllä tulee kauppoihin, 20€ 180g purkki. Myöhemmin tulossa vielä kapseliversio.
Nyt meille vasta syötetään pajunköyttä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tätä ilman ei voi pärjätä.Syksyllä tulee kauppoihin, 20€ 180g purkki. Myöhemmin tulossa vielä kapseliversio.
Kaikki ehdotukset kelpaa, koska helvetti miten vaikee noita on syödä, Muutenkin aika huono syömään.
Noista tosi turhia on kurkku ja kiinankaali, mitä vihreempi, sen ravintorikkaampi. Joku kurkku on melkolailla vettä ja kiinankaali taas aika köykästä. Paprikaa menee kyllä, koska usein ostan semmoisen valmiin tuoreen rasian, jossa on kuorittuna ja pilkottuna porkkanaa, paprikaa, kesäkurpitsaa jne. Ne vain säilyy tosi nihkeesti.Uppoavatko tomaatti, kurkku, paprika, kiinankaali tai porkkana?
Miten mulle tuli tota tekstiä lukiessa mielikuva tyypistä naama lautasessa kiinni sirottelemassa sormenpäillä merisuolaa ruoan päälle? Sillai tunteella sekä hartaasti hypistellen, hieroen etusormea ja peukaloa yhteen. Katse tiiviisti kiinni seuraten miten suolakiteet putoilevat kurkun ja tomaatin päälle.Pannaan nyt vähä omiakin ajatuksia yötuurin ratoksi...
Käytän LISÄravinteita esim aamulla puurossa tuomaan LISÄÄ makua ja LISÄproteiinia. Samasta syystä käytän myös iltaisin rahkan kanssa LISÄravinteita (rahka, metsämarja piltti, 20g maapähkinäheraa ja oliiviöljy (kannattaa kokeilla!)). Samalla tavoin käytän esimerkiksi raejuustoa aterian LISÄNÄ tuomaan siihen makua ja proteiinia.
Mitä tulee kasviksiin kannattaa (meri)suola laittaa niiden päälle vasta lautasella. Itse käytän nykyään pelkkää suolaa mausteena ja nimenomaan niin että se sirotellaan ruoan päälle vasta lautasella (kanaan vähän mustapippuria jo pannulla). Kurkku ja tomaattikin maistuvat näin ihan erilaiselta. Parsakaali uunissa niin että on jo mustaa väriä, siihen päälle oliiviöljyä ja reilusti suolaa niin ei yksinkertaisesti voi vastustaa vaikka kuinka olisi jäniksen kanssa tehnyt sopimuksia. Ja riisiinkin suola vasta lautasella eikä keitinveteen.
Lav and bodibilding
Miten mulle tuli tota tekstiä lukiessa mielikuva tyypistä naama lautasessa kiinni sirottelemassa sormenpäillä merisuolaa ruoan päälle? Sillai tunteella sekä hartaasti hypistellen, hieroen etusormea ja peukaloa yhteen. Katse tiiviisti kiinni seuraten miten suolakiteet putoilevat kurkun ja tomaatin päälle.
Tätä ilman ei voi pärjätä.
Nyt meille vasta syötetään pajunköyttä
Vihreä tankoparsa on ihan uskomattoman hyvää.
Itse duunaan parsat nykyään uunissa kun niitä muistan kaupasta vain ostaa. Pilkko vaan pellille vähän pienemmiksi palasiksi, ripottelee päälle suolaa ja sillä selvä. Omaan suuhun maistuu huomattavasti paremmalta noin valmistettuna kuin esimerkiksi keitettynä...
Joo, kusi haisee ihan myrkylle parsan syönnin jälkee, kivaa tuoksumuutosta aiheuttaa mulla myös kahviParsan ympärille voi myös kiepauttaa ilmakuivattua kinkkua, uuniin ja avot.
Maksimaalisen nautinnon parsasta saa ne, joille luonto on suonut tämän miellyttävän geenin, joka muuttaa virtsan tuoksun silmiä kirveleväksi. Jos silmillä ei huomannut, viimeistään rakkoa tyhjentäessään tietää ruuan sisältäneen parsaa.
Eeeeei välttämättä vaikka kokkailusta pidänkin. Joka aamu kyllä punnitten 10g suolaa kippoon ja siitä sitten ripottelen kovalla kädellä ei homosti hypistellen pikkurilli pystyssä.Miten mulle tuli tota tekstiä lukiessa mielikuva tyypistä naama lautasessa kiinni sirottelemassa sormenpäillä merisuolaa ruoan päälle? Sillai tunteella sekä hartaasti hypistellen, hieroen etusormea ja peukaloa yhteen. Katse tiiviisti kiinni seuraten miten suolakiteet putoilevat kurkun ja tomaatin päälle.
Mä aistin lievää kakkanjauhantaa