BB PRO Marko Savolainen

Varmasti näin. Mutta VHH tai keto ei ole synonyymi kalorivajeelle. Ne voivat olla hyviä normaalipainoisellekin tyypin 2 potilaalle jos ne auttaa pitämään verensokerin tasaisempana kuin runsashiilihydraattinen ruokavalio.
Ei tietenkään ole. Useimmiten vaan ongelma on se että ylipainoa on, toki ei mitenkään aina. Ja tuo on totta että etenkin nopeita hiilarimällejä useita kertoja päivässä tulisi välttää. Sellainen ns kohtuullinen VHH on kyllä varmasti hyvä tapa oikein toteutettuna hoitaa ravitsemus diabeetikolla, ketoa en ehkä lähtökohtaisesti suosittelisi ensisijaiseksi ainakaan ilman tarkkaa seurantaa, mutta oikein toteutettuna lienee varmasti tietynkaltaisille aikuistyypin diabeetikoille toimiva sekin.
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei diabeetikolla oo mitään ongelmaa, jos noudattaa suosituksia (diabetesliitto suosittelee yleisiä ravitsemussuosituksia), eli tasapainoista kokonaisenergiamäärää, jonka suhteista määräytyy makroravinteet. Terveydenhuollon elintapaohjauksissa ei toki katota asioita noin mustavalkoisesti (omat mieltymykset, toteutettavuus ym.), mut hyvän ruokavalion perustana noin yleisesti on laatu, määrä ja ajoitus.

Harvalla dm2 tulee jostain muusta kuin ylipainosta. Ei sellasia veriarvoja saa, ellei syö liikaa. Viimeisimmän tiedon mukaan suurin piirtein yksi kuudesta noudattaa suosituksia, joten sieltä on turha kaivaa syntipukkia. Tomi Kokko nolas itsensä jo ruotimalla tätä aihetta tuloksetta, ei sitä tarvii tehä itse enää.
 
Onko siitä Markosta kuulunut mitään?
Onko seuraavan palkkarin etiketissä mainittu, että sisältää vettä/happea?
Entä maistuuko kusi paskalle..(n)

edit. Hyvää settiä viimoset 15 sivua.
On kuulunu. Rinta leikataan... etiketeistä ei tietoa, mutta jauhe ei paljoa vettä sisällä.. oletan :D
Jos kusi ei maistu paskalta, se on kusta, muuten se on paskaa.
 
Onko siitä Markosta kuulunut mitään?
Onko seuraavan palkkarin etiketissä mainittu, että sisältää vettä/happea?
Entä maistuuko kusi paskalle..(n)

edit. Hyvää settiä viimoset 15 sivua.
Kahden viikon päästä leikkaus. Ihmeen helposti laittoi leikkaukseen, kun silloin aikanaan meni tuo toinen puoli pahemmin, niin ei alkaneet oyksissa leikkaamaan. Aikoivat ottaa akillesjänteestä pikku palan ja vahvistaa ja kiinnittää sillä rinnan paikalleen...Hieman kuulostaa oudolta, mennä nyt kahta paikkaa ronkkimaan...Ja muutenkaan tuo rinta ei niin pahalta tunnu, ja se jännittyy mielestäni hyvin. Mutta mennään katsomaan, mitä se Flinkkkilä keksii :)
Palkkarin etiketissä lukee "simply the best" ;)
 
Kahden viikon päästä leikkaus. Ihmeen helposti laittoi leikkaukseen, kun silloin aikanaan meni tuo toinen puoli pahemmin, niin ei alkaneet oyksissa leikkaamaan. Aikoivat ottaa akillesjänteestä pikku palan ja vahvistaa ja kiinnittää sillä rinnan paikalleen...Hieman kuulostaa oudolta, mennä nyt kahta paikkaa ronkkimaan...Ja muutenkaan tuo rinta ei niin pahalta tunnu, ja se jännittyy mielestäni hyvin. Mutta mennään katsomaan, mitä se Flinkkkilä keksii :)
Palkkarin etiketissä lukee "simply the best" ;)
Mitä siellä leikataan? Irtosiko se vai voiko ne poikki mennyttä lihasta keskellä jotenkin operoida?
 
Ei niistä magneettikuvistakaan oikein selvää saanut. Taisi olla osittainen repeämä rinnanalalaidankiinnityskohdassa
Mulla oli täysin kiinni ja noin muutaman sentin päästä kiinnityksestä itse lihas luisti sisäänpäin 5cm. Ortopedi sanoi, että ei oikein voi leikata kun ei ole mitään irti tai katki.
 
Mulla oli täysin kiinni ja noin muutaman sentin päästä kiinnityksestä itse lihas luisti sisäänpäin 5cm. Ortopedi sanoi, että ei oikein voi leikata kun ei ole mitään irti tai katki.
Joo, itse lihasta todella vaikea alkaa ompelemaan, se on sellaista "mössöä",mistä neula vaan menee läpi.
 
Kahden viikon päästä leikkaus. Ihmeen helposti laittoi leikkaukseen, kun silloin aikanaan meni tuo toinen puoli pahemmin, niin ei alkaneet oyksissa leikkaamaan. Aikoivat ottaa akillesjänteestä pikku palan ja vahvistaa ja kiinnittää sillä rinnan paikalleen...Hieman kuulostaa oudolta, mennä nyt kahta paikkaa ronkkimaan...Ja muutenkaan tuo rinta ei niin pahalta tunnu, ja se jännittyy mielestäni hyvin. Mutta mennään katsomaan, mitä se Flinkkkilä keksii :)
Palkkarin etiketissä lukee "simply the best" ;)
Tsemii make, henges mukana
 
Itse olen kans(niinkö kaikki nyt tässä ketjussa)hyvännäkönen,nuoren näkönen,näytän 21 vuotiaalta tässä 43 vuotiaana.
Oon nuorena ryypänny 10 vuotta,poltellu kreatiinia,nainu 3 vuotta,seurustellu tunnin ja nyt treenannnu 20 vuotta.
Just katoin peiliin ja tämä johtuu kasviksista.Varsinki porkkanasta.
Tapasi mukaan, pelkkää paskaa taas koko viesti.
 
Tapasi mukaan, pelkkää paskaa taas koko viesti.
Pääsitkö taas prepaidilla internettiin ku äiti makso viikon datapaketin? :LOL:

Ps. sinun viestit,kuten tämä ovat kyllä tyhmyyden huippuja millä ei ole mitään merkitystä mutta muut voi tuntea niitä lukemalla itsensä fiksumiksi ja nähdä että todella idioottejakin olemassa :ROFLMAO:
 
Joo, itse lihasta todella vaikea alkaa ompelemaan, se on sellaista "mössöä",mistä neula vaan menee läpi.
Ravihevosilla on hoidettu lihasrepeämiä kantasoluluilla ainakin 10v sitten. Sääli ettei ole vielä ihmisten puolelle rantautunut. Tai kai jotain alkeellisia juttuja tehdään mutta potentiaalia olisi enempäänkin. Rustovaivat esim on jo kansantaloudellisesti iso juttu.
 
Ravihevosilla on hoidettu lihasrepeämiä kantasoluluilla ainakin 10v sitten. Sääli ettei ole vielä ihmisten puolelle rantautunut. Tai kai jotain alkeellisia juttuja tehdään mutta potentiaalia olisi enempäänkin. Rustovaivat esim on jo kansantaloudellisesti iso juttu.

Jenkeissä annetaan kantasoluhoitoja varsinkin urheilijoille. Parhaimmat tulokset on tullu sikiöistä otetuista kantasoluista mut se on aiheuttanu vähän pienehköä paskamyrskyä tuolla jenkkilässä. Itse oon yrittäny kysellä muutamilta ortopedeiltä kantasoluhoitoa täällä suomessa omaan polveen mut tällä hetkellä kantasoluhoitoja täällä suomessa taitaa saada ainoastaan vaikeissa ms-tauti ja syöpäkeisseissä. Rustovaurioihinhan toi on kuulemma tosiaan ihan huikea hoitomuoto.
 
Rustovaurioihinhan toi on kuulemma tosiaan ihan huikea hoitomuoto.
No sehän sitten kuittaa sen, ettei sitä täällä ikinä tulla käyttämään. Maailmalla kyllä uskomattomia tuloksia saatu.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom