BB PRO Marko Savolainen

Ja onko jonkun mielestä vihannekset oikeesti edes hyvänmakuisia? Joo kastikkeilla ja maustamalla voisin vaikka lehmän pillua syödä mutta ihan sellaisenaan ei kiitos
Minä tykkään kyllä. Porkkanaa on kiva ruoskutella menemään ja se maistuu todella herkulliselta. Tuoreet tomaatit ja miniluumutomskut ihan sulaa suuhun.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei hyödyttömiä, mutta tavoitteidensa mukaan hyvin syövällä ihmisellä hyödyt on yleensä minimaaliset, jos ei olemattomat.
Kreatiini kohdalla esim kyse ei kyllä ollut minimaalista hyödystä jota sillä on tutkimuksista saatu. Jopa hyvin lisäravinne vastainen Scott Abel on asiasta samaa mieltä.

Kyllä se perusruokavalio toki pitäisi silti olla kunnossa, mutta sehän koskee kaikkia. Urheili tai ei.
 
Heippa sulle. Mä selitin jo toiselle tämän kerran. Tämä oli sitten viimeinen, joka täällä argumentoi tällä argumentilla. Mulla ei ole Applen kanssa mitään diiliä, niin mä vain väittelen siellä samalla tapaa niissä ketjuissa. Mä en ole personal trainer, niin mä vain silti väittelen ilman kaupallista intressiä kovasta treenistä. Mä en enää jaksa katsoa näitä, jotka evää mut keskusteluista kokonaan pois tolla paska-argumentilla. Pistä mailia ja kuittaa, että ymmärrät, muuten vippaan loputkin ip:t banniin.

Mulle voit antaa samaan rahaan bannit, jos yöunias helpottaa, kun mä olin se toinen paska-argumentoija.
 
Mulle voit antaa samaan rahaan bannit, jos yöunias helpottaa, kun mä olin se toinen paska-argumentoija.
Olisit saanut jo jos et olis ymmärtänyt, mutta voit toki jatkaa siellä laudalla sitten jos kovasti haluat. Siellä on vertaistukea ja samaa vitun paskaa. Enhän mä voi ottaa mihinkään täällä kantaa. Audikaan ei mua sponssaa, mutta kovasti mä ylistän sitä merkkiä.
 
Mansikka sen sijaan ei ollut marja vaan ruusukasvien heimoon kuuluva epähedelmä ☝️
Epähedelmä on kuulemma jo vanhentunut termi.

Musta tuntuu, että joku tuolla korkeammalla terminologian laitoksella vetää meitä tyhmiä nenästä koko ajan! :ROFLMAO:

Voi pähkylä sentään!
 
Olisit saanut jo jos et olis ymmärtänyt, mutta voit toki jatkaa siellä laudalla sitten jos kovasti haluat. Siellä on vertaistukea ja samaa vitun paskaa. Enhän mä voi ottaa mihinkään täällä kantaa. Audikaan ei mua sponssaa, mutta kovasti mä ylistän sitä merkkiä.

Joo haluan, voit poistaa kiitos.
12 vuotta oon täällä roikkunu ylilaudan jonnena, että pääsen kiukuttaa sut ja kuun pimeällä puolella on natsit.
 
Epähedelmä on kuulemma jo vanhentunut termi.

Musta tuntuu, että joku tuolla korkeammalla terminologian laitoksella vetää meitä tyhmiä nenästä koko ajan! :ROFLMAO:
Ei tässä näköjään millään pysy mukana. Hedelmä, vihannes tai marja... Hyvää se on ja tekee hyvää eli ei muuta ku ääntä kohti vaan :)

Se on varmaan melko rajun määrän juhla mokkaa ja kokouspullaa vaatinut, että on tuokin muutos saatu tehtyä
 
Makuja on monia mutta kyllä fakta on että yksikään vihannes/kasvis jne ei vedä vertoja kunnon pihville! Joka muuta väittää niin ei ole mies
 
Makuja on monia mutta kyllä fakta on että yksikään vihannes/kasvis jne ei vedä vertoja kunnon pihville! Joka muuta väittää niin ei ole mies
Sehän on selvä, ei kukaan grillaa kasviksia ja ota kylkeen pihviä, vaan toisinpäin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom