BB PRO Marko Savolainen

Mutta silti ärsyttää se oletus, että jos alkaa tällaisia miettiä, niin ei muka keskity siihen raudan vääntämiseen.

Se on mun mielipide. Mun mielestä näin käy todella usein.

Mutta ihan vinkiinä noin niin kuin jatkon kannalta, että jos joku ymmärtää sut väärin, niin on aika paljon kehittävämpää oikaista väärinymmärrys kuin alkaa vittuilla, että näytä se kohta.

Yritin heti ensimmäisessä vastauksessa selventää pointtiani täysin ilman vittuilua ja hyvin selvällä kielellä. Tämän jälkeen pyysin näyttämään kohdan mitä olet väittänyt mun sanoneen, en ymmärrä miten se on nyt vittuilua. Itse käytit kovin kärkkäitä sanavalintoja, se taisi kuitenkin olla hyväksyttyä? ;)
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yritin selventää asiaa. Tämän jälkeen kysyn missä kohti olen sanonut niinkuin väitit.

Sä heitit tuon esimerkkis täysin lapsellisesti ilman mitään syytä.

Kaks täysin eri asiaa. Jos keskustelun taso on näin lapsen tasolla, niin voit jatkaa yksinäsi.
 
MIten toi tutkimuksen asetelma oikein oli? Ei kai porukkaa sentään oikeesti kaikkia roheiineja saanu pelkästä bcaa lisäravinteesta?
Oliko bcaata maitoryhmässä enempi?
Oliko leusiinia maitoryhmässä enempi
Oliko proteiinin saanti identtinen?
Oliko kokonaiskalorien saanti identtinen?
 
Yritin selventää asiaa. Tämän jälkeen kysyn missä kohti olen sanonut niinkuin väitit.

Sä heitit tuon esimerkkis täysin lapsellisesti ilman mitään syytä.

Kaks täysin eri asiaa. Jos keskustelun taso on näin lapsen tasolla, niin voit jatkaa yksinäsi.
Hei come on. Loput sun viesteistä oli pelkästään "missä olen sanonut näin, missä olen sanonut näin..." Se ei ollut pelkästään se yksi kerta. En koe sellaista kovin rakentavana. Sulla taisi vain kärsivällisyys loppua, kun en heti kerrasta ymmärtänyt mitä yritit sanoa. Joskus keskustelukumppanilla voi olla vähän pitkät piuhat. Et arvaakaan miten monta kertaa olen itse meinannut turhautua kun saman asian saa selittää miljoonaan kertaan ja tuntuu, että mut tulkitaan tahallaan väärin.
 
Joo, jos teet samoin.
No selitä mulle, miten aminohapot, joissa on energiaa 4kcal/ gramma muuttuu irrallisena turhiksi? Luuletko, että ne ei imeydy käyttöön? Jos vedät 10 litraa EAA:ta, niin sun maailmassa ne on tyhjiä kaloreita. BCAA on energiaa, piste. Ei se koskaan ole hyödytöntä. Sä esität hölmöä ja luulet, ettei päivän aikana tule mitään muuta kuin bcaa ketjuna.
 
Eikös tässä ole ollut kokoajan kyse siitä, että miksi käyttää jauhoja jos syömispuoli on jo täysin kunnossa? Ja kun syö oikein ja riittävän usein, on myös niitä aminohappoja jne. kehon käytettävissä tarvittaessa.
Eli, mikä on aminojauhojen hyöty tilanteessa, jossa keholla on jo kaikki tarvittava? Väitän, että ei mikään. MUTTA! Jauhoista voi olla paljonkin hyötyä jos on vain huono syömään, tai muusta syystä ei ole ruokailut mennyt ihan putkeen.

Ja jos ja kun kerran ne jauhot ovat proteiinia siinä missä se kanakin, niin eikai kukaan väitä että se jauho olisi järkevämpi kuin oikea ruoka, jossa on paljon muutakin hyödyllistä kuin pelkät aminot?
Ne on lisäravinteita, paikkaamaan jotakin mitä ruokavaliosta saattaa puuttua. Ja toimii siinä varmasti hyvin.
 
Eikös tässä ole ollut kokoajan kyse siitä, että miksi käyttää jauhoja jos syömispuoli on jo täysin kunnossa?
Mä en enää ymmärrä, en vain yksinkertaisesti ymmärrä. Miten se syömispuoli ei voi olla kunnossa jos osa päivän kaloreista tulee treenin aikana? Mitä mä nyt missaan tässä?

Mun ruokailut tänään, aamulla 2 Valion puddingia 0500 yöllä kun piti herätä niin aikaisin. 1100 kaurapuuroa. Treenissä 50g osmopurea ja 30g eaa. Treenin jälkeen gainomax matkalla kun kesti ajaa liikaa kotiin. Kotona 100g pastaa ja 250g kanaa. Illalla 600g mannapuuroa.

Millä helvetin logiikalla tuo intrajuoma tuossa ei ole muka hyödyllinen kun treeni oli 1230? Millä logiikalla mun ruokavalio ei ole kunnossa, sehän juuri on kunnossa kun täydennän sitä treenin aikana. Mitä vittua te ylipäätänsä sekoilette? Miksi ihmeessä mä ottaisin kaloreita muualla, jos näen parhaaksi ottaa osan niistä treenin aikana? 30 sarjaa selkää kovalla vauhdilla, miksi mä en ruokkisi lihasta kun viimeksi proteiinia kaurapuurossa vähän? Kertokaa nyt mulle yksikin järkevä peruste, mitä mä hyödyn korvaamalla ton intran jossain välissä sapuskalla? Miksi? Miksen mä ota juurikin kovassa treenissä hyvin imeytyvää tavaraa juuri siellä missä mä sitä tartten?
 
Mä en enää ymmärrä, en vain yksinkertaisesti ymmärrä. Miten se syömispuoli ei voi olla kunnossa jos osa päivän kaloreista tulee treenin aikana? Mitä mä nyt missaan tässä?
Millä helvetin logiikalla tuo intrajuoma tuossa ei ole muka hyödyllinen kun treeni oli 1230? 30 sarjaa selkää kovalla vauhdilla, miksi mä en ruokkisi lihasta kun viimeksi proteiinia kaurapuurossa vähän? Kertokaa nyt mulle yksikin järkevä peruste, mitä mä hyödyn korvaamalla ton intran jossain välissä sapuskalla? Miksi? Miksen mä ota juurikin kovassa treenissä hyvin imeytyvää tavaraa juuri siellä missä mä sitä tartten?
Ihmiset hakee että kun kokonaiskalorit on suuret(suurehkot) ja proteiinia tulee se 2g/kg niin ei tarvitse enää päälle jauhoja. Näin mä uskoisin.

edit. Ps. dont shoot messenger.
 
Viimeksi muokattu:
discus.jpg

Saisko ainoastakaan nyky probodarista otettua näin esteettistä kuvaa.Kehonrakennus on meny "kaasu" pohjassa ojaan ja voi olla ettei se sieltä pääse ylös ikinä.
 
Mä en enää ymmärrä, en vain yksinkertaisesti ymmärrä. Miten se syömispuoli ei voi olla kunnossa jos osa päivän kaloreista tulee treenin aikana? Mitä mä nyt missaan tässä?

Mun ruokailut tänään, aamulla 2 Valion puddingia 0500 yöllä kun piti herätä niin aikaisin. 1100 kaurapuuroa. Treenissä 50g osmopurea ja 30g eaa. Treenin jälkeen gainomax matkalla kun kesti ajaa liikaa kotiin. Kotona 100g pastaa ja 250g kanaa. Illalla 600g mannapuuroa.

Millä helvetin logiikalla tuo intrajuoma tuossa ei ole muka hyödyllinen kun treeni oli 1230? Millä logiikalla mun ruokavalio ei ole kunnossa, sehän juuri on kunnossa kun täydennän sitä treenin aikana. Mitä vittua te ylipäätänsä sekoilette? Miksi ihmeessä mä ottaisin kaloreita muualla, jos näen parhaaksi ottaa osan niistä treenin aikana? 30 sarjaa selkää kovalla vauhdilla, miksi mä en ruokkisi lihasta kun viimeksi proteiinia kaurapuurossa vähän? Kertokaa nyt mulle yksikin järkevä peruste, mitä mä hyödyn korvaamalla ton intran jossain välissä sapuskalla? Miksi? Miksen mä ota juurikin kovassa treenissä hyvin imeytyvää tavaraa juuri siellä missä mä sitä tartten?


Voi vittu.

Kysymys kuulu: saadaanko jauhoista LISÄHYÖTYÄ, jos jo MUU ruokailu on kunnossa? Eli päästäänkö PAREMPIIN tuloksiin yhtälöllä ruoka PLUS jauhot, JOS vaihtoehtoina EI ole muuttaa tässä hypoteesissa vakiona olevaa, kattavaa ruokavaliota, jossa EI VIELÄ ole jauhoja.

Huoh, silti vastaus on, että tipalla eaa:ta suoneen sama asia ketä kiinnostaa mun elämä mulle helppoa kun syön yöllä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom