BB PRO Marko Savolainen

Marko katos viikko sitten someista kokonaan vaikka oli pitkään päivittäin aktiivisena,juhannuskinkerit hirtti päälle?. Tuli semmonen dejavu että kuullaanko miehestä taas heti 2-3 vuoden päästä? :D
No,Legend nutritionit tulee varmaan olemaan yhtä kalliita kuin edellinen sarja,tais olla pre-intra-palkkari setin hinta jotain yli 7€/treeni :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Marko katos viikko sitten someista kokonaan vaikka oli pitkään päivittäin aktiivisena,juhannuskinkerit hirtti päälle?. Tuli semmonen dejavu että kuullaanko miehestä taas heti 2-3 vuoden päästä? :D
No,Legend nutritionit tulee varmaan olemaan yhtä kalliita kuin edellinen sarja,tais olla pre-intra-palkkari setin hinta jotain yli 7€/treeni :D


Köyhille kallista muille saman hintasta. Jos ei raha riitä nii vittuako sitä haaveilee sellasista asioista jotka on kalliita :D
 
Muistelenko aivan väärin, että alkuperänen hinta zone-sarjalla oli 30e/purkki? Tuo tekis 6e/treeni täydellä sarjalla. Sisältö ja maut on hyvät, mutta kyllähän tuo köyhälle on arvokas setti. Nykyisellä perushinnalla (43e/purkki) mielummin sekoittelee itse.
 
Marko katos viikko sitten someista kokonaan vaikka oli pitkään päivittäin aktiivisena,juhannuskinkerit hirtti päälle?. Tuli semmonen dejavu että kuullaanko miehestä taas heti 2-3 vuoden päästä? :D
No,Legend nutritionit tulee varmaan olemaan yhtä kalliita kuin edellinen sarja,tais olla pre-intra-palkkari setin hinta jotain yli 7€/treeni :D

Markohan on puhunut, että ei somessa notku jos ei ole mitään fiksua sanottavaa, mikä on ihan fiksua kun näitä tyhjäntoimittajia on jo some täynnä muutenki. Ja ootko kuullut ikinä, että laatu maksaa? Ja jos Marko tekisi sellaiset tuotteet mitkä oikeasti haluaisi, niin ne maksaisi 100e purkki. Eli vähän joutuu määriä pudottamaan näissäkin. Ja jos kuluttaja olisi fiksu, niin hän voisi ottaa Maken tuotteita puolikkailla annoksilla ja silti saada samat hyödyt kuin kilpailijan tuotteista. Kysehän on vain siittä mitä kukakin haluaa, jos haluaa kehittyä kaikki laitetaan sitten siihen ja ne turhat Merkki vaatteet, baari-illat jää taakse ja rahat laitetaan sinne mistä kehitystä tulee.
 
Köyhille kallista muille saman hintasta. Jos ei raha riitä nii vittuako sitä haaveilee sellasista asioista jotka on kalliita :D
Haaveilee,? mistä sinä horiset taas täällä?

Itse käytin parhaillaan 4 kuukautta putkeen ja tuottet toimi kun vedettiin määriä joilla oli saatu myös tutkimustulosten positiiviset tulokset.,oletko todella niin tyhmä ettet tajua mitä ajan takaa tuolla vinkillä?Mun ei tarvi haaveilla kuten sun työttömän pikku Eaa purkista.
Kun kaikki ei tajua niin itse sekoittamalla samata setit,hinta jää kolmasosaan tai jopa allekin. Ja Meitherson ei tästäkään tajua mitään.
 
Markohan on puhunut, että ei somessa notku jos ei ole mitään fiksua sanottavaa, mikä on ihan fiksua kun näitä tyhjäntoimittajia on jo some täynnä muutenki. Ja ootko kuullut ikinä, että laatu maksaa? Ja jos Marko tekisi sellaiset tuotteet mitkä oikeasti haluaisi, niin ne maksaisi 100e purkki. Eli vähän joutuu määriä pudottamaan näissäkin. Ja jos kuluttaja olisi fiksu, niin hän voisi ottaa Maken tuotteita puolikkailla annoksilla ja silti saada samat hyödyt kuin kilpailijan tuotteista. Kysehän on vain siittä mitä kukakin haluaa, jos haluaa kehittyä kaikki laitetaan sitten siihen ja ne turhat Merkki vaatteet, baari-illat jää taakse ja rahat laitetaan sinne mistä kehitystä tulee.
Puolikkaat annokset ei toimi,tiedätkö miksi? Mietippä sitä pari päivää niin vastaan sulle sitten kun et keksi millään :D Ja miksi mun pitäs ottaa puolikkaita annoksia kun siellä on joku ainesosa mitä MUILLA ei ole olemassakaan ja sen teho on saatu esim 8 grammalla,4 grammaa ei vaikuta plaseboa enempää.
Näistä voi luka mm mannisen facesta ja muualtakin miksi toinen ottaa vaikka määrätyn 30g eaa ym pätevää sekoitusta ja se rokkaa ja toinen puolet siitä ja sanoo etteihän tuote toimi..
Ei pidä toimikaan puolikkaalla annoksella,ei missään nimessä voikaan toimia.
 
Viimeksi muokattu:
Muistelenko aivan väärin, että alkuperänen hinta zone-sarjalla oli 30e/purkki? Tuo tekis 6e/treeni täydellä sarjalla. Sisältö ja maut on hyvät, mutta kyllähän tuo köyhälle on arvokas setti. Nykyisellä perushinnalla (43e/purkki) mielummin sekoittelee itse.
Oli yli 40€/purkki joka kesti 15 treeniä :D alessa sitten 30€/purkki,sillon tuotteista oli poistettu ainesosia,oli vilunkia hydrolysaatin määrän kans jne. nykyään saa sinunapteekista välissä 20€/purkki mutta ku ne ei enää "toimi" koska koostumusta on muutettu ja ainesosia otettu pois.
 
Haaveilee,? mistä sinä horiset taas täällä?

Itse käytin parhaillaan 4 kuukautta putkeen ja tuottet toimi kun vedettiin määriä joilla oli saatu myös tutkimustulosten positiiviset tulokset.,oletko todella niin tyhmä ettet tajua mitä ajan takaa tuolla vinkillä?Mun ei tarvi haaveilla kuten sun työttömän pikku Eaa purkista.
Kun kaikki ei tajua niin itse sekoittamalla samata setit,hinta jää kolmasosaan tai jopa allekin. Ja Meitherson ei tästäkään tajua mitään.

Mietin vaa miks se hinta täytyy aina tuoda esiin termillä "yhtä kalliita litkuja" kallis on yleensä varattoman puhetta. Olen joo ylpeä työtön, jonku tääki homma on tehtävä kun valtio siihen mahollisuuen antaa. Kuinka epäkunnioittavaa se ois niitä kohtaa jotka tästä on päättäny että työttömiä elätetää valtio piikkii jos kukaa ei sitä tekis, ne ois teheny turhaa työtä. EAA:ta en edes käytä, syön ravinteeni oikeasta ruuasta eikä noita EAA oikeen tehdä edes minun maailmankatsomukseen sopivaksi kun en hirveämmin nuita labrasta tuotuja kemikaaleja käytä :)

Tajuan minä kyllä kun sen nuin suoraan ilmaiset ja täysin oikeassakin olet että se tulee halvemmaksi vekslata itekseen nuo aineet jos siihen riittää aika/innostus ja hei tyhmä on todella ilkeän kuuloinen termi, käytetäänkö tästä lähtien termiä tietämätön? Jookos veli :)
 
Haaveilee,? mistä sinä horiset taas täällä?

Itse käytin parhaillaan 4 kuukautta putkeen ja tuottet toimi kun vedettiin määriä joilla oli saatu myös tutkimustulosten positiiviset tulokset.,oletko todella niin tyhmä ettet tajua mitä ajan takaa tuolla vinkillä?Mun ei tarvi haaveilla kuten sun työttömän pikku Eaa purkista.
Kun kaikki ei tajua niin itse sekoittamalla samata setit,hinta jää kolmasosaan tai jopa allekin. Ja Meitherson ei tästäkään tajua mitään.

Me kaikki tiedämme, että kuulut tämän foorumin ylpeisiin öyhöttäjiin, mutta voisit silti jättää muiden solvaamisen vähemmälle.
 
Marko katos viikko sitten someista kokonaan vaikka oli pitkään päivittäin aktiivisena,juhannuskinkerit hirtti päälle?. Tuli semmonen dejavu että kuullaanko miehestä taas heti 2-3 vuoden päästä? :D
No,Legend nutritionit tulee varmaan olemaan yhtä kalliita kuin edellinen sarja,tais olla pre-intra-palkkari setin hinta jotain yli 7€/treeni :D

Vittuako se sulle kuuluu hirttikö juhannus kiinni vai ei? Ja jos lempijuomasi liian kallista niin älä osta.....jumalauta mitä pinkkurunkkuja maailma täynnä
 
Tulee jotenkin vaikea olo kun olen BobCornin kanssa tavallaan samaa mieltä, mutta sitten tuo sen ulosanti on sellaista paskaa ja hirveää öyhötystä, että tekisi mieli vain hakata päätä seinään.

Koska kyllähän joka tuotteella on olemassa sellainen järkevä hinta mitä siitä voi maksaa, on sitten rahaa tai ei. Mä en ole mikään rikas, mutta väitän että pystyisin maksamaan 7 € / treeni joistakin lisäravinteista ilman, että menen vararikkoon. Mutta en ikimaailmassa silti maksaisi. En helvetissä. Rajansa se on kaikella kuitenkin.
 
Mä kyllä väitän, että jos aletaan laskemaan puhtaasti proteiinin kilohintaa niin lisäravinteet on kalliimpia kuin normaali ruoka. Hera isolaatissa proteiinin hinnaksi tulee jotain 4€/100g, broilerin rintafileessä pikkasen päälle 6€/100g. Tähän kun lasketaan kaikista lähteistä tulevat proteiinit, mm. riisi sisältää proteiinia +7g/100 niin ihan perstuntumalla (laskematta, en jaksa alkaa laskemaan) väittäisin, että heralla ei kummosta hintaetua loppujen lopuksi ole. Muista eduista on turha keskustella, ja turha vetää mitään "optimaalinen proteiini" -korttia hihasta. Ihan vitun varmasti normaali ruoka sisältää enemmän muitakin aineita (rasva, hiilari, vitamiinit, hiven- ja kivenaineet, yms), jotka optimoi sitä lihaskasvua huomattavasti enemmän kuin pelkkä optimaalisinkaan proteiini.

Jos tuota puhtaasti talouden näkökulmasta ajatellaan, niin itse väitän, että 100€ kunnollista ruokaa vs 100€ lisäravinteita jaettuna vielä samalle ajalle niin ruoka vie lihaskasvun optimoinnissa lisäravinteita täysin suvereenisti. Jos niillä lisäravinteilla joku paikka on, niin sitten se on se helppous, mutta joka tapauksessa lisäkustannusta se on vs. normaali ruoka, jossa siis sillä rahalla ostetaan vaan helppoutta.

Herranen aika! minkä hintaista Isolaattia sulla on oikein? :cautious:

Vai olenko ottanut päällä liian monta koppia vastaan, enkä osaa enää peruslaskutoimitusta, pahoittelut jos näin on :sneaky:. Eli jos ostat Isolaattia esim neljä kiloa tuolla mainitsemallasi hinnalla, olet maksanut siitä 4Kg pöntöstä 160€ :whistle:. On vaan aika kova tuollainen naudansisäfileen kilohinta Isolaatille?

Vai ymmärsinkö lukemani täysin väärin.
 
Tulee jotenkin vaikea olo kun olen BobCornin kanssa tavallaan samaa mieltä, mutta sitten tuo sen ulosanti on sellaista paskaa ja hirveää öyhötystä, että tekisi mieli vain hakata päätä seinään.

Koska kyllähän joka tuotteella on olemassa sellainen järkevä hinta mitä siitä voi maksaa, on sitten rahaa tai ei. Mä en ole mikään rikas, mutta väitän että pystyisin maksamaan 7 € / treeni joistakin lisäravinteista ilman, että menen vararikkoon. Mutta en ikimaailmassa silti maksaisi. En helvetissä. Rajansa se on kaikella kuitenkin.

Kallista toki on, en itsekään väitä vastaan sen suhteen. Tämän vaan voi nopeasti kääntää näin päin, että mikäpä meillä Suomessa ei ole kallista? Autot, bensa, ruoka, alkoholi, savukkeet, asuminen? Täällä monet asiat vaan maksavat suhteessa poskettoman paljon. Ja luonnollisesti autokaupoillakin sillä on merkitystä ostatko Kian vai Audin.
 
Herranen aika! minkä hintaista Isolaattia sulla on oikein? :cautious:

Vai olenko ottanut päällä liian monta koppia vastaan, enkä osaa enää peruslaskutoimitusta, pahoittelut jos näin on :sneaky:. Eli jos ostat Isolaattia esim neljä kiloa tuolla mainitsemallasi hinnalla, olet maksanut siitä 4Kg pöntöstä 160€ :whistle:. On vaan aika kova tuollainen naudansisäfileen kilohinta Isolaatille?

Vai ymmärsinkö lukemani täysin väärin.

WHEY+ -proteiinijauhe 500g

Olisko se ollut tuo, josta otin hinnan. Jos tosta laskee kilolle hintaa niin proteiinia siinä on tuoteselosteen mukaan 84-88 grammaa/ 100g. Taisin käyttää laskuissa tuosta keskiarvoa 86. Joten kun tuosta nopeasti laskee, 500g kertaa 0,86g/100g = pussissa siis 430g proteiinia. Eli siis 17,95€ jaetaan (430g/100) = 4,17 euroa / 100g proteiinia? Broilerille taisin käyttää kilohintana 13 euroa/kg ja proteiinin otin sulamon laskurista broilerin fileesuikaleille, olisko ollut 22-23g/100g. Menikö pahasti metsään?
 
WHEY+ -proteiinijauhe 500g

Olisko se ollut tuo, josta otin hinnan. Jos tosta laskee kilolle hintaa niin proteiinia siinä on tuoteselosteen mukaan 84-88 grammaa/ 100g. Taisin käyttää laskuissa tuosta keskiarvoa 86. Joten kun tuosta nopeasti laskee, 500g kertaa 0,86g/100g = pussissa siis 430g proteiinia. Eli siis 17,95€ jaetaan (430g/100) = 4,17 euroa / 100g proteiinia? Broilerille taisin käyttää kilohintana 13 euroa/kg ja proteiinin otin sulamon laskurista broilerin fileesuikaleille, olisko ollut 22-23g/100g. Menikö pahasti metsään?

Eikös tuo ihan oikein mennyt (y). Olit sitten vain käyttänyt laskutoimituksessa lähes markkinoiden kalleinta merkkiä ja heiltä kalleinta pakkauskokoa. Kyllähän tuotakin tuotetta jos ostaa 3kg säkin on hinta jo huomattavasti alhaisempi noin 2,75€/100g proteiinia ja markkinoilta löytyy useita vielä tästä huomattavasti edullisempia vaihtoehtoja.

Mutta ymmärsin alkuperäisen pointtisi. Minusta kaikkien kannatta laittaa lautaselle/sheikkeriin sitä mikä itsestä tuntuu oikealta sillä hetkellä ja että se tukee taivalta sinne haluttuun suuntaan/päämäärään.
 
Kallista toki on, en itsekään väitä vastaan sen suhteen. Tämän vaan voi nopeasti kääntää näin päin, että mikäpä meillä Suomessa ei ole kallista? Autot, bensa, ruoka, alkoholi, savukkeet, asuminen? Täällä monet asiat vaan maksavat suhteessa poskettoman paljon. Ja luonnollisesti autokaupoillakin sillä on merkitystä ostatko Kian vai Audin.
En mä tiedä tarvitseeko sitä hirveästi käännellä, kun kyse on hieman eri asiasta. Bensaa on pakko ostaa, maksoi mitä maksoi, ruoasta ja alkoholista voi valita hieman halvemman ellei ihan sitä kalleinta halua ostaa. En mä osta satasen viskipullojakaan. Saatika tonnin. Sama pätee lisäravinteisiin. Jossain menee kunkin tuotteen kipuraja ja kyllä se on mulla alempana kuin 7 € per treeni.

Kaikki riippuu tuotteen yleisestä hintatasosta. Jos hyviä viskejä saisi kympillä niin en ostaisi viidenkympinkään pulloja.
 
Viimeksi muokattu:
Kallista toki on, en itsekään väitä vastaan sen suhteen. Tämän vaan voi nopeasti kääntää näin päin, että mikäpä meillä Suomessa ei ole kallista? Autot, bensa, ruoka, alkoholi, savukkeet, asuminen? Täällä monet asiat vaan maksavat suhteessa poskettoman paljon. Ja luonnollisesti autokaupoillakin sillä on merkitystä ostatko Kian vai Audin.
Tupakan nyt voi tuosta listasta jättää pois. Topan hinta voisi olla 50 eurosta ylöspäin ja ryssistä tai virosta ei saisi tuoda rajan yli savukkeen savuketta.

Niin turhaa paskaa koko tupakointi että ihan vituttaa kun näkee jonkun tervakeuhkon yskivän keuhkonpalasia pihalle ja kehtaa vielä valittaa
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom