BB PRO Marko Savolainen

Käytätkö ihan perus maltodekstriiniä intrahiilarina?
En ole maltoon koskenut vuosikausiin tulee ihan paska olo siitä. Osmopuree käyttänyt. Vielä parivuotta sitten käytin paljon bcaa/eaa mutt jätin pois kun tolla setillä pärjää ihan samallalailla. Niin ja on edullista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun intrat maksaa alle 20e kuussa, et jos toi nyt on niin ylitsepääsemätön sijoitus niin voi sitä varmaan säästää sen kympin kuussa kun ostaa funlighia EAAn sijaan
Yksi syy aminoiden pois jättöön oli kun aika moni firma käyttää kiinalaisia raaka-aineita enkä halunnut niiden sotkuja käyttää. Taitavat jostain ihmisten hiuksista uuttaa aminoja. Kaikki nuo halvemmat tuotteet aika varmasti kiinalaisista raaka-aineista.
 
Siinä patukassa on päällä sellaista rouhetta. Ajattelin et olis samaa.
En siis syönyt sitä kun se vellimäinen olemus hämäsi. Ei sellainen maitosuklaa Jacky makupala vaan oli ihan lirua.
Tietty olisko ehtiny jotenkin " sulaa " pöydällä.

Toisekseen jos tommonen esiteini ei sitä makean nälkäänsä syö niin saattoi olla ihan oikeaakin vikaa...

Saatana, onhan tuolla 2 avaamatontakin. Hetki, palaan asiaan.
 
Siinä patukassa on päällä sellaista rouhetta. Ajattelin et olis samaa.
En siis syönyt sitä kun se vellimäinen olemus hämäsi. Ei sellainen maitosuklaa Jacky makupala vaan oli ihan lirua.
Tietty olisko ehtiny jotenkin " sulaa " pöydällä.

Toisekseen jos tommonen esiteini ei sitä makean nälkäänsä syö niin saattoi olla ihan oikeaakin vikaa...

Saatana, onhan tuolla 2 avaamatontakin. Hetki, palaan asiaan.
Niin patukassa on mantelia päällä, mutta niissä vanukkaissa ei sellaista kyllä ole.
 
Joo, ei ollut palasia.
Mutta itse vanukkaassa oli teolliseksi tuotteeksi tosi paljon kokkareita.( mitä luulin mantelipaloiksi ennen maistamista) Sellaisia mitä omiin pudding sekoituksiin usein jää.
Ja koska, en niin bodymunkkina, muistan miltä tupla maistuu niin maku ei miellyttänyt.
Koostumus muuten oli normi. Melkein lohkeaa mutta ei ihan. Luulen että jääkaapin säätö jo vaikuttaa tähän.
 
Joo, ei ollut palasia.
Mutta itse vanukkaassa oli teolliseksi tuotteeksi tosi paljon kokkareita.( mitä luulin mantelipaloiksi ennen maistamista) Sellaisia mitä omiin pudding sekoituksiin usein jää.
Ja koska, en niin bodymunkkina, muistan miltä tupla maistuu niin maku ei miellyttänyt.
Koostumus muuten oli normi. Melkein lohkeaa mutta ei ihan. Luulen että jääkaapin säätö jo vaikuttaa tähän.

Oli kyllä floppi noi vanukkaat. Suklaa aivan ylimakee et jäi purkki syömättä ja kinuski/caramel vai mitä onkaa ni muutaman päivän pysty syömää yhen päiväs ja seki tilttas. Itellä ei ollu yhtään kokkareita.
 
Joka kerta kun joku kehuu ehrmannin protskuvanukasta niin ihmettelen. Itse en saa melkeen alas purkillista ehrmannin vanukasta, kun taas valion profeel kermakaramelleja voisi syödä vaikka 10 yhteen putkeen. Ja sama määrä proteiinia/100g kun ehrmannissa. Ehrmannissa ja tuplassa on semmonen omituinen sivumaku, jota ei profeelissä ole.
 
Yksi syy aminoiden pois jättöön oli kun aika moni firma käyttää kiinalaisia raaka-aineita enkä halunnut niiden sotkuja käyttää. Taitavat jostain ihmisten hiuksista uuttaa aminoja. Kaikki nuo halvemmat tuotteet aika varmasti kiinalaisista raaka-aineista.

Itellä lenti melkein täysi BCAA-purkki roskiin, ku satuin lukemaan mistä ne on tehty. Vaikka nyt periaatteessa ehkä mitään väliä sinällään, mut ei vaan pysty. :sick:
 
Joka kerta kun joku kehuu ehrmannin protskuvanukasta niin ihmettelen. Itse en saa melkeen alas purkillista ehrmannin vanukasta, kun taas valion profeel kermakaramelleja voisi syödä vaikka 10 yhteen putkeen. Ja sama määrä proteiinia/100g kun ehrmannissa. Ehrmannissa ja tuplassa on semmonen omituinen sivumaku, jota ei profeelissä ole.
Ne karamellit on kyllä melko saatanan hyviä. Sit ne maitokolmion lötköt vanukkaat, moro.
 
Ehramin puddingeissa on eniten proteiinia hintaansa nähden ja makukin ihan jees.
Kokeilepa sekoittaa vanilja Ehrmann ja Valion mansikka tai kuningatar rahka sekaisin... Toki se nyt on enää prode pitoista jälkiruokaa mutta, Ah, niin hyvää.

@Polari , ok, mulla tosiaan oli. Kahdessa purkissa. Siis sellaisia huonommin sekoittuneita sattumia. Ihan kuin itse sekoitettuun helposti jää. Varmaan käsityönä tehtyjä...
 
Tuo Vertical diet on jo vaarallinen, varsinkin pidempään toteutettuna ja jos tuossa on vielä kemiaa mukana, niin ei tartte kauan noudatella sitä.
En ymmärrä miten sillä riittää kivet markkinoida sitä.

Voisitko perustella väitteesi? Kuinka kauan tätä pitää noudattaa että se on vaarallista ja miksi?

Pihvi, sisälukutaito on vaativa laji.

Itseasiassa Stan on sanonut että jauheliha kelpaa kanssa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom