Emt .. must ois relevantimpaa puhua vaikka seksiasennoista täs kohtaa ku "ceilonin kanelista" .. huoh
Siihen sä tarvitset partnerin... Onnea etsimiseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Emt .. must ois relevantimpaa puhua vaikka seksiasennoista täs kohtaa ku "ceilonin kanelista" .. huoh
Eikö täällä vähän aina ole ollut jotain ihmeellistä lisäravinneangstia.. Ilmeisesti tosimies syö vain kiinteää ruokaa? Vaikka se ei mitään tässä todistakaan, niin aina omalla treeniuralla paras kehitys on ajoittunut aikaan, jolloin lisäravinteiden käyttökin on ollut runsaimmillaan.Ei mee kauaa kun sisäfilekin on heraa halvempaa täällä. Jengi omaa kyllä aivan mielisairaat asenteet LISÄravinteisiin. Niille on monasti hyvää käyttöä. Esim aamuisin puuro ja päälle heradrinkki. Mutta ei, nähdään hera jonain saatanana.
Tuplalla on kyllä tosi hyviä, mutta jostain syystä etenkin siinä karamelliversiossa on ollut luvattoman paljon paakkuja.Olen niitäkin vetänyt, mutta vaihtelen noita. Tuplalla on kanssa ihan hyvä.
Tunnetaan myös nimellä urheilujuoma.Markkinoilla saisi olla hyvänmakuista valmiiksi maustettua intrahiilaria.
Eikös se oo sama mehutiivisteellä maustaa oman maun mukaan?Markkinoilla saisi olla hyvänmakuista valmiiksi maustettua intrahiilaria. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:än lemon lime malto on nyt testissä, mutta on kyllä aika laimean makuista, ei juuri maustamattomasta eroa. Semmosilla normaaleilla 20-50g annoksilla / sheikkeri ainakaan. Tässä Markollekin vinkki, ei tiedä vaikka kysyntää olisi!
Markkinoilla saisi olla hyvänmakuista valmiiksi maustettua intrahiilaria. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:än lemon lime malto on nyt testissä, mutta on kyllä aika laimean makuista, ei juuri maustamattomasta eroa. Semmosilla normaaleilla 20-50g annoksilla / sheikkeri ainakaan. Tässä Markollekin vinkki, ei tiedä vaikka kysyntää olisi!
Kuuluuko sen olla sellaista velliä vai sattuiko mulle joku huono?Tuplalla on kyllä tosi hyviä, mutta jostain syystä etenkin siinä karamelliversiossa on ollut luvattoman paljon paakkuja.
Mitähän tähän nyt sanoisi, kun koostumusta on vaikea kuvailla. Ei sen kuulu niin jämäkkää olla, että se lohkeaa, mutta ei ihan löysääkään.Kuuluuko sen olla sellaista velliä vai sattuiko mulle joku huono?
Hartsport
Hartsportista jäi kyllä intissä semmoiset traumat ettei oo enää maistunut. Sokerin himoissa vedettiin leireillä sitä jauhoo sellaisenaanHartsport on hirveen makusta, mutta nää on taas niitä makuasioita joista ei kannata väitellä.
Powerade ja Gatorade maistuu itselle.
Mä laitan vähän fan ligh:ia hiilarin ja suolan sekaan ja hyvää tulee.Hartsport
Mä laitan vähän fan ligh:ia hiilarin ja suolan sekaan ja hyvää tulee.
Okei. Toi oli niitä pähkinän paloja lukuunottamatta ihan velliä. Tosin muksu oli maistanut sitä ja sekoittanut sen. Ehkä siksi.Mitähän tähän nyt sanoisi, kun koostumusta on vaikea kuvailla. Ei sen kuulu niin jämäkkää olla, että se lohkeaa, mutta ei ihan löysääkään.