BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamulla on kyllä vaikea syödä mitään muuta proteiinia kuin heraa. Mikähän se siinäkin on että aamulla maistuis makea ja illalla suolainen. Jäis minulla kyllä ilman heraa protskut vajaaksi. Sen verran olen muuttanut herapaukkuja että sekoitan sen maitoon niin saan n10g kaseiinia ja ylivoimaisen lihaskasvun verrattuna vesi heraan :ROFLMAO:
 
Aamulla on kyllä vaikea syödä mitään muuta proteiinia kuin heraa. Mikähän se siinäkin on että aamulla maistuis makea ja illalla suolainen. Jäis minulla kyllä ilman heraa protskut vajaaksi. Sen verran olen muuttanut herapaukkuja että sekoitan sen maitoon niin saan n10g kaseiinia ja ylivoimaisen lihaskasvun verrattuna vesi heraan :ROFLMAO:
Sama itellä, aamulla menee puuro hyvin, mutta protskuista jää vajaaksi ja aamusella vaihtoehdot on vähissä. Yleensä meen jollain Ehrmannin puddingilla mutta pyrin mieluummin heradrinkkiin kauramaidossa.
 
Sama itellä, aamulla menee puuro hyvin, mutta protskuista jää vajaaksi ja aamusella vaihtoehdot on vähissä. Yleensä meen jollain Ehrmannin puddingilla mutta pyrin mieluummin heradrinkkiin kauramaidossa.
Itse el nuita ehrmannin puddingeja ymmärrä. Kannattaa kokeilla valio profeel kermakaramelli proteiinivanukasta. Sama ravintosisältö kun ehrmannissa mutta maussa eroa kun yöllä ja päivällä. Välillä menee profeel vanukkaita 10 viikossa:whistle:
 
Itse el nuita ehrmannin puddingeja ymmärrä. Kannattaa kokeilla valio profeel kermakaramelli proteiinivanukasta. Sama ravintosisältö kun ehrmannissa mutta maussa eroa kun yöllä ja päivällä. Välillä menee profeel vanukkaita 10 viikossa:whistle:
Olen niitäkin vetänyt, mutta vaihtelen noita. Tuplalla on kanssa ihan hyvä.
 
Olen niitäkin vetänyt, mutta vaihtelen noita. Tuplalla on kanssa ihan hyvä.
Se on kyllä ihan kiva vaihdella välillä niin ei kyllästy samaan. Tuplan se salted caramel oli kyllä ihan hyvä myös. Itsellä profeel suklaa-kookos ja kermakaramelli on vahvat suosikit
 
Onks sulla nyt jotakin viimehetken tietoa Mayorsin ilmapiiristä :D

Ei ole. :D Oli vaan kuittailua vastikselle noista natupenkkilaskelmista. Oli virhe vetää se sali tuohon lausahdukseen osaksi. Olisi pitänyt viitata lähinnä, että tällä foorumilla ja penkkipunnerrus.fi videoilla / sivustolla kyseistä tulosta hämmästeltiin silloin laajemminkin. Kuin olisi joku uskomaton myytti rikottu. En ole mayorsilla koskaan edes käynyt. Ihan samoja uskomuksia on jumalan selän takana kunnallisilla pikkusaleilla kuultu. Jopa 150kg natumaksimista. En tiedä miten pihalla täytyy olla suoltaakseen tuollaisia mielipiteitä. Onhan se tietysti kuntotreenaajalle hyvä voimataso, mutta että noista saadaan maalailtua eliittiluokan tuloksia, joihin vain aniharva pystyisi. Sitä on hankala sulattaa, jos yhtään (naturaalina) voimailukokemusta omaa tai pyörii lajipiireissä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom