Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama itellä, aamulla menee puuro hyvin, mutta protskuista jää vajaaksi ja aamusella vaihtoehdot on vähissä. Yleensä meen jollain Ehrmannin puddingilla mutta pyrin mieluummin heradrinkkiin kauramaidossa.Aamulla on kyllä vaikea syödä mitään muuta proteiinia kuin heraa. Mikähän se siinäkin on että aamulla maistuis makea ja illalla suolainen. Jäis minulla kyllä ilman heraa protskut vajaaksi. Sen verran olen muuttanut herapaukkuja että sekoitan sen maitoon niin saan n10g kaseiinia ja ylivoimaisen lihaskasvun verrattuna vesi heraan
Itse el nuita ehrmannin puddingeja ymmärrä. Kannattaa kokeilla valio profeel kermakaramelli proteiinivanukasta. Sama ravintosisältö kun ehrmannissa mutta maussa eroa kun yöllä ja päivällä. Välillä menee profeel vanukkaita 10 viikossaSama itellä, aamulla menee puuro hyvin, mutta protskuista jää vajaaksi ja aamusella vaihtoehdot on vähissä. Yleensä meen jollain Ehrmannin puddingilla mutta pyrin mieluummin heradrinkkiin kauramaidossa.
Olen niitäkin vetänyt, mutta vaihtelen noita. Tuplalla on kanssa ihan hyvä.Itse el nuita ehrmannin puddingeja ymmärrä. Kannattaa kokeilla valio profeel kermakaramelli proteiinivanukasta. Sama ravintosisältö kun ehrmannissa mutta maussa eroa kun yöllä ja päivällä. Välillä menee profeel vanukkaita 10 viikossa
Se on kyllä ihan kiva vaihdella välillä niin ei kyllästy samaan. Tuplan se salted caramel oli kyllä ihan hyvä myös. Itsellä profeel suklaa-kookos ja kermakaramelli on vahvat suosikitOlen niitäkin vetänyt, mutta vaihtelen noita. Tuplalla on kanssa ihan hyvä.
Tätä en oo ikinä ymmärtäny, hyi helvetti. Raejuusto paras sellaisenaan tai sit pasta-jiilihamössöön sekoitettuna mut jättäkää puuro rauhaanPuuron kanssahan menee raejuusto oikein hyvin
Tätä en oo ikinä ymmärtäny, hyi helvetti. Raejuusto paras sellaisenaan tai sit pasta-jiilihamössöön sekoitettuna mut jättäkää puuro rauhaan
Onks sulla nyt jotakin viimehetken tietoa Mayorsin ilmapiiristä :D
Heavy Man Kokkonen on ottanut 300 kg penkistä natuna. Tosin miehellä oli oma painokin 150 kg silloin.
Tai sit Pode puhui salituloksestaKyllä taitaa Legenda nyt heittää legendaa. Murtomäen 292,5kg on kovin virallinen penkkipunnerrustulos all time Suomessa.
Kuka tämä tuntematon suuruus on?
Tai sit Pode puhui salituloksesta
Perus valkuaiset tai Raejuusto puurossa. Sinne sekaan vielä marjoja sekä kanelia, välillä kun innostuu menee vielä hunajaa.
Siis noitahan menee joka päivä 2Itse el nuita ehrmannin puddingeja ymmärrä. Kannattaa kokeilla valio profeel kermakaramelli proteiinivanukasta. Sama ravintosisältö kun ehrmannissa mutta maussa eroa kun yöllä ja päivällä. Välillä menee profeel vanukkaita 10 viikossa