Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin erään kehonrakentajan kuvan lehdessä v. -88 ja siitä se mielenhäiriö sitten lähti. Minulla on tiettyjä tavoitteita kehonrakennuksessa, jotka haluan saavuttaa, ne motivoivat minua päivä päivän jälkeen.Tätä on pakko kysyä maamme kovimmalta ja lupaavimmalta kehonrakentajalta, Markolta: Miksi valitsit juuri kehonrakennuksen lajiksesi? Mikä saa sinut päivä toisensa jälkeen ruoskimaan itsesi salille ja kasvattamaan entistäkin valtaisampaa lihasmassaa? Miksi juuri valita laji, jonka harrastajia Suomessa arvostetaan aivan liian vähän?
Painoin alle 50 kg, pituuta en muista. Huipulle pääsy vaatii ennekaikkea suuria henkisiä voimavaroja. Jopa vähän lahjattomampi kaveri pääsee pidemmälle kuin lahjakas kaveri, jos on henkisesti vahva.tämmönen pieni kysymys tuosta treenimotivaatiosta.. paljonko painoit ja kuinka pitkä olit ennen saliharrastuksen aloittamista? hanskan ympärys (<30cm) tuolla edempänä taisi ollakin jo.
Kyllä, Tällä hetkellä treenaan tyttöystäväni kanssa, joka myös vilahtelee DVD:llä, sitä taisi joku jossain kysyäkin. Vähän silmänruokaa ;)Treenaatko aina treenikaverin/vakituisen varmistajakaverin kanssa?
Nyt tuli paha. En ole käynyt armeijaa johtuen siitä, että se olisi häirinnyt treenaamista liikaa.sotilasarvosi?
KP on auttanut minua todella paljon urani aikana. Tällä hetkellä teemme jonkun verran yhteistyötä, mutta ei niin tiiviisti kuin ennen. Hyvä tyyppi.Minkälaisena henkilönä pidät KP Ouramaa? Urasi alkuaikoina teitte käsittääkseni tiivistä yhteistyötä, miten tällä hetkellä?
Jerko sanoi:Kuinka perustelet 600 gramman herkkupussukoiden syöntiä,kun olet nyt tosimielellä liikkeellä, ja ammattilainen?
Make on ammattilainen, eli ei kisaa MM-kisoissa.CMFlesh sanoi:Make!
Suurin osa bodaajista näkee itsensä peilin kautta liian kyniksinä (vaikka lihaa todellakin ois). Miten sun kohalla? Ootko tyytyväinen tähän astiseen saavutukseen, vai voitko huokaista vasta kun MM-pokaali on kourassa?
Great, jatka.
Olen ehkä pöljä mutta mitä se ammattilainen oikein tarkoittaa? Miksi eri kisat?Mike sanoi:Make on ammattilainen, eli ei kisaa MM-kisoissa.
XXL sanoi:Olen ehkä pöljä mutta mitä se ammattilainen oikein tarkoittaa? Miksi eri kisat?
SUPERMASSA sanoi:Viimeksi vedin kännit v. -89, kun pääsin yläasteelta. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.
Heraproteiinia, maltoa, vitamiineja, mineraaleja, kalaöljyä.