Kahdentoista tunnin yöunet... hmm... Heräätkö öisin napostelemaan ja jos heräät niin kuinka monta kertaa syöt ja kuinka monta tuntia nukkumaan menon jälkeen tämä syöpöttely tapahtuu? Mitä mahdat tuolloin syödä ja missä määrin? Offseasonilla ja dietillä erilaiset yöpalat? Kiitos jo etukäteen vastauksesta
Silloin tällöin saatan jotain haukatakin yöllisten wc-käyntien yhteydessä, mutta en säännöllisesti. Dieetillä ei tietenkään mitään yöpaloja.
Paljon ehdit kutistua tuon taukosia aikana? Miten puntit tässä välissä?
Kun aloitin tämän projektin 1.1.05 painoin 95 kg.
Teetkö perusjalkakyykyn(tai mitä suosittelet, jos et kyseistä liikettä itse käytä) ihan pohjalle syväkyykkynä, vai voimanostosyvyyteen vai vielä lyhyemmällä liikeradalla?
Ja mikä on mielestäsi optimaalinen leveys kantapäiden välillä?
Suurimmaksi osaksi teen kyykyt Smith- telineessä, mutta suosittelen kyllä ihan normaalitangollakin. Itse en tällä hetkellä pysty tekemään syväkyykkyjä loukkaantumisten takia, mutta syväkyykkyjä kannattaa ehdottomasti tehdä jos ei ole mitään ongelmia jalkojen kanssa. Optimaalista leveyttä on vaikea sanoa, itselläni se on vähän hartioita kapeammalla.
Käytätko koskaan palautusjuomana Koskenkorvaa ? Kyseessähän on hieno tuote ja kansallisjuomamme, mutta pystyykö ammattilainen kehonrakentaja harrastamaan kunnon känäämistä ?
Viimeksi vedin kännit v. -89, kun pääsin yläasteelta. Se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Kai ammattilainenkin pystyy juomaan silloin tällöin.
Tai jos ei mennä ihan känneihin asti niin entäs joku olut grillatun ruuan kera?
Onko sulla Make tällä hetkellä lisäravinneponssi?
Sanoit, että käyt ulkona syömässä aina rahatilanteen salliessa --- Minkälainen ruoka uppoaa parhaiten? Pihvit, aasialainen, pastat jne...
En juo alkoholia ollenkaan, koska en pidä sen mausta. Minulla ei ole lisäravinnespossia, en ole saanut tarpeeksi järkeviä tarjouksia vielä.
Yleensä pihvi ja uuniperuna.
Tätä ei vissii viel oo kysytty, en ainakaa nopeel selaamisel huomannu, eli mitä lisäravinteita käytät tällä hetkellä ?
Heraproteiinia, maltoa, vitamiineja, mineraaleja, kalaöljyä.