BB PRO Marko Savolainen

Viimeisin pre workout ei toiminut ollenkaan. Kokeilin sitä jopa ennen nukkumaan menoa. Ei mitään vaikutusta. Puheet voi olla kuin poliitikoilla, niin kuin onkin, mutta se totuus..
Kofeiini lienee vahvin laillinen edelleen. Osaisin itekin ehkä listata tusinan piristävää mutta mut..ei ehkä vois etikettii präntätä
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hieno homma, Supermassan tuotteet ollut pannassa siitä lähtien kun Marko lähti sieltä ja tuotteita huononnettiin. Nyt voi taas ostaa hyvällä Mielellä
siltä oikealta SUPERMASSALTA.
Kiitos!

Millä tavalla parempia nuo uudet pre workout juomat voi olla kuin vanhat missä sai vielä käyttää toimivia aineita?
Toivottavasti tulee hyvän makuisia protskuja kohtuu hintaan ja saisi suoraan oulusta niin ei tarvi muualta tilata.
Ei voi olla parempia piristeiden osalta.

Kappas, arvelinkin someaktivoitumisen liittyvän johonkin tulevaan lisäravinne julkistukseen.
Tämä mahdollisuus tuli vähän aikaa sitten. Jo yli vuosi sitten oli toisien kanssa keskustelua, mutta en voi vielä mainita mihin ne kaatui. Kun aktivoitiin talvella Suomeen taas, ei ollut hajuakaan tästä.

Kofeiini lienee vahvin laillinen edelleen. Osaisin itekin ehkä listata tusinan piristävää mutta mut..ei ehkä vois etikettii präntätä
Aika lailla näin uusien säädösten jälkeen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos vastauksesta. Itsellä tosiaan huomaa, jos kahvia juo ilta kahdeksan jälkeen, niin vaikuttaa unensaantiin. Markkinoiden paras jauho ei vaikuttanut mitään. Tämä on nyt vaan faktaa, jota ei haluta uskoa. Fanisi ja seuraajasi tottelevat sinua kuin jumalaa. Ja kaikki jauhot ovat ylivoimaisesti parasta mitä saa.
 
Kiitos vastauksesta. Itsellä tosiaan huomaa, jos kahvia juo ilta kahdeksan jälkeen, niin vaikuttaa unensaantiin. Markkinoiden paras jauho ei vaikuttanut mitään. Tämä on nyt vaan faktaa, jota ei haluta uskoa. Fanisi ja seuraajasi tottelevat sinua kuin jumalaa. Ja kaikki jauhot ovat ylivoimaisesti parasta mitä saa.
Minun jauhot on parasta mitä saa. Tuskin ne minua tottelevat jos sanon, että hypätkää kaivoon. Mistähän tuo tulee tuo juttu, että sinua uskotaan kuin Jumalaa?? Yleensä puhun faktoja, niin miksei voi olla samaa mieltä?
Tämä on taas sarjassamme "pakko olla eri mieltä kun joku ns auktoriteetti, vaikka olen väärässä"
Paljonko pitää juoda kahvia, että vaikuttaa uneen?
 
Minun jauhot on parasta mitä saa. Tuskin ne minua tottelevat jos sanon, että hypätkää kaivoon. Mistähän tuo tulee tuo juttu, että sinua uskotaan kuin Jumalaa?? Yleensä puhun faktoja, niin miksei voi olla samaa mieltä?
Tämä on taas sarjassamme "pakko olla eri mieltä kun joku ns auktoriteetti, vaikka olen väärässä"
Paljonko pitää juoda kahvia, että vaikuttaa uneen?

Suhtautuisin ehkä noihin kommentteihin varauksella, tänään rekisteröitynyt ja ja ensimmäiset viestit pelkästään tuon uuden sarjan dissaamista. Eiköhän noissa viimeisissäkin edellisen sarjan latureissa sen kahvikupin verran ollut kofeiinia. Ja nää "Jumala" & seuraajajutut kuulostaa jotenkin oudon tutulta.. Ettei nyt joku haluaisi kostaa kun jonkun "bisneksiä" on sotkettu..

Edit:
Fitnesstukun sivuilla esim Prezonessa annoksessa (35g), kofeiinia 300mg ja tauriinia 770mg. Kahvi vie unet mutta tuo ei?
 
Kiitos vastauksesta. Itsellä tosiaan huomaa, jos kahvia juo ilta kahdeksan jälkeen, niin vaikuttaa unensaantiin. Markkinoiden paras jauho ei vaikuttanut mitään. Tämä on nyt vaan faktaa, jota ei haluta uskoa. Fanisi ja seuraajasi tottelevat sinua kuin jumalaa. Ja kaikki jauhot ovat ylivoimaisesti parasta mitä saa.
Eli käytännössä välität, ettei tuotteissa ollut esim kofeiinia, vaikka niin lukee?
 
Tosi asia. Markkinoi tuotetta "vahvin tehonlisääjä". Täyttä paskaa hypetykseen nähden. Onko sulla #telaketku jotain aikuista sanottavaa? Vai mennäänkö fani ja seuraaja pohjalla?
Heh. Ei ollut tarkoitus ottaa kantaa asiakysymykseen saati vittuilla. Oli vaan hassu yhteensattuma tuo sun käyttäjätunnus ja viestisi sisältö :).
 
Suhtautuisin ehkä noihin kommentteihin varauksella, tänään rekisteröitynyt ja ja ensimmäiset viestit pelkästään tuon uuden sarjan dissaamista. Eiköhän noissa viimeisissäkin edellisen sarjan latureissa sen kahvikupin verran ollut kofeiinia. Ja nää "Jumala" & seuraajajutut kuulostaa jotenkin oudon tutulta.. Ettei nyt joku haluaisi kostaa kun jonkun "bisneksiä" on sotkettu..

Edit:
Fitnesstukun sivuilla esim Prezonessa annoksessa (35g), kofeiinia 300mg ja tauriinia 770mg. Kahvi vie unet mutta tuo ei?
Enpäs huomannutkaan, että oli "uusi tyyppi" :)
 
Marko kerroit jossain kohtaa, että rintalihaksesi repesi ja kyseessä oli ilmeisesti samanlainen repeämä kuin Mikellä? Eli rinta repesi lihaksen kohdalta, eikä kiinnityskohdasta. Tämä sitten Markolla korjattiin laittamalla ns. verkko repeämäkohtaan. Miten rinta kesti treenaamista leikkauksen jälkeen ja oliko lopputulos mielestäsi parempi kuin ennen leikkausta?
 
Minun jauhot on parasta mitä saa. Tuskin ne minua tottelevat jos sanon, että hypätkää kaivoon. Mistähän tuo tulee tuo juttu, että sinua uskotaan kuin Jumalaa?? Yleensä puhun faktoja, niin miksei voi olla samaa mieltä?
Tämä on taas sarjassamme "pakko olla eri mieltä kun joku ns auktoriteetti, vaikka olen väärässä"
Paljonko pitää juoda kahvia, että vaikuttaa uneen?
Make.. sun ei pitäs lähtee näihin.. Trollaa 100-0
 
Minun jauhot on parasta mitä saa.
Tämä sama lause on luettavissa aika monen valmistajan tuotteissa. Joten mikä tekee sinun jauhoista parempia? Miten ne ovat parempia kuin esim. nutriworksin, killen oman brändin, fastin yms merkin? Tämä ei siis ole mitenkään negatiivisella mielellä kysytty. Itse en edes juurikaan ole lisäravinteita (EAA:n ja intrahiilarin lisäksi) käyttänyt viime vuosina enkä sitä useimmille edes suosittele.
 
Tämä sama lause on luettavissa aika monen valmistajan tuotteissa. Joten mikä tekee sinun jauhoista parempia? Miten ne ovat parempia kuin esim. nutriworksin, killen oman brändin, fastin yms merkin? Tämä ei siis ole mitenkään negatiivisella mielellä kysytty. Itse en edes juurikaan ole lisäravinteita (EAA:n ja intrahiilarin lisäksi) käyttänyt viime vuosina enkä sitä useimmille edes suosittele.

Miksi et suosittele? Siis vaikka palautusjuomaa, jota itse käytän ainoastaan.
 
Koska ruoka on kaikista paras vaihtoehto. Tottakai ymmärrän tilanteet missä halutaan käyttää lisäprodea.
Totta kai on, sitä tuskin kukaan kyseenalaistaa. Itsekin olin pitkään käyttämättä palautusjuomia, treenin aikana tuli juotua hiilaria että jaksoi puskea. Nyt olen ottanut taas käyttöön palautusjuoman treenin jälkeen niin kyllä siinä saadaan helposti lisäkaloreita/proteiinia riippuen tietenkin yksilöstä. Muutenkin treenin jälkeen on melko väsynyttä menoa niin palautusjuoma tuo hieman vauhtia ennen kuin kerkiää ruokapöydän ääreen. Tietenkin on sekin mahdollisuus että aletaan käyttämään liikaa lisäravinteita ja korvataan puhdasta ruokaa sillä. Tällä hetkellä itsellä menee se 4200 kcal niin nälkä kerkeää kyllä tulla treenin aikana ennenkuin syömään pääsee :LOL:
 
Koska ruoka on kaikista paras vaihtoehto. Tottakai ymmärrän tilanteet missä halutaan käyttää lisäprodea.
Ei voi kyllä sanoa "paras". Palautusjuoma joo ei ole mitenkään välttämätön että saadaan maksimaalista kehittymistä, mutta jos aletaan puhumaan optimaalisuudesta esim palautumisen suhteen, niin palautusjuoma on optimaalisempi kuin kiinteä ruoka siitä ei pääse mihinkään sorry. Ihan vain jo pelkästään siitä syystä, että kiinteä ruoka noin 3-4h solussa ja palautusjuoma jossa laadukasta prodea niin 30-40min niin solussa niin ei tarvitse tuosta sen enempää väitellä. Että jos tavoitteellisesti bodausta harrastat niin palautusjuoma on hyvin perusteltu silloin, mutta edelleenkään jso ei nyt välttämättä halua vain käyttää niin ei siinä.
 
Tämä sama lause on luettavissa aika monen valmistajan tuotteissa. Joten mikä tekee sinun jauhoista parempia? Miten ne ovat parempia kuin esim. nutriworksin, killen oman brändin, fastin yms merkin? Tämä ei siis ole mitenkään negatiivisella mielellä kysytty. Itse en edes juurikaan ole lisäravinteita (EAA:n ja intrahiilarin lisäksi) käyttänyt viime vuosina enkä sitä useimmille edes suosittele.

Ei tarvi kovin paljon yrittää että saa esim paremman makuiset herat kuin fastilla. En ymmärrä kuka niitä ostaa kun ovat vielä niin kalliita.

En ole kyllä mitään piristystä huomannut kofeiinilla. Vaikka ottaa 600mg ja kahvikupin päälle niin en huomaa vaikutusta. Kahvia menee normaalisti 2-4 kuppia päivässä niin kait siihen on niin tottunut.

Onko nuita olemassa sellaisia mitkä oikeasti parantaa pumppia vai onko paras kun syö vaan tarpeeksi hiilareita ja muistaa käyttää suolaa?
 
Ei voi kyllä sanoa "paras". Palautusjuoma joo ei ole mitenkään välttämätön että saadaan maksimaalista kehittymistä, mutta jos aletaan puhumaan optimaalisuudesta esim palautumisen suhteen, niin palautusjuoma on optimaalisempi kuin kiinteä ruoka siitä ei pääse mihinkään sorry. Ihan vain jo pelkästään siitä syystä, että kiinteä ruoka noin 3-4h solussa ja palautusjuoma jossa laadukasta prodea niin 30-40min niin solussa niin ei tarvitse tuosta sen enempää väitellä. Että jos tavoitteellisesti bodausta harrastat niin palautusjuoma on hyvin perusteltu silloin, mutta edelleenkään jso ei nyt välttämättä halua vain käyttää niin ei siinä.

Mitä merkitystä sillä on, jos treenin jälkeen saa energiat ja roheiinit vähän pitemmällä viiveellä? Onhan niitä rakennusaineita elimistössä jo valmiiksi, jos on syönyt parikin ateriaa ennen treeniä.
 
Mitä merkitystä sillä on, jos treenin jälkeen saa energiat ja roheiinit vähän pitemmällä viiveellä? Onhan niitä rakennusaineita elimistössä jo valmiiksi, jos on syönyt parikin ateriaa ennen treeniä.
No en sanonukkaan, että olisi loppujen lopuksi eroa kehitykseen. Vaan että se on esim optimaalisempi juuri tuolle palautumiselle. Mutta onko nyt aivan merkittävästi niin siitä en nyt mene takuuseen mutta optimaalisempi silti. Niin paljon nopeammin kun imeytyy kuin kiinteä ruoka. Ja jos tavoitteellisesti tähä lajia tekee ja hakee maksimaalista kehitystä niin en ymmärrä miksi ei haluaisi pelata aivan 110% päälle kehittymisen suhteen. Kun eivät nuo lisäravinteet nyt aivan älyttömän kalliita ole.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom