BB PRO Marko Savolainen

En tiiä mutta minä olen jotenkin niin huono käyttään pohkeita kävellessä ettei niissä ikinä tunnu mitään. Kävelyä tulee päivässä normaalia enempi ja eikä mitään tasaista kävelyä. Jos ylämäkeen kävelis koko ajan niin ehkä se silloin ottais pohkeisiin. Silloin kun useita kilometrejä kävelee suota pitkin niin silloin ottaa vähän mutta ei ne sillä kasva, vetää vaan kireämmäksi.
Pitäis vissiin lopettaa työt ja maata vaan sängyssä ja käydä reenaan pohkeita. Vois mennä paremmin perille.
Toi on erittäin yksilöllistä. Mieti niitä kavereita, keitä kiusattiin kun koulussa kävelivät aina päkiöillään. Ihan vitun jäätävät pohkeet niillä kaikilla ihan treenaamattakin, itellä ne ei kyllä kasva milliäkään kävelemällä paitsi jos nimenomaan kävelee päkiöillä. Ja sekin ihan vitun raskasta jos meinaa yli 50 metriä kävellä. Nyt ne samat kaverit nauraa mun pohkeille, now who's laughing?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä kans pohkeet malli lähtee niin helvetin ylhäältä. Testattu vaikka mitä nitkutuksia ja tuntuu ettei vastaa oikein mihinkää. Yks päivä olin automatilla jonossa ja siinä edessä sit oli sellanen varmaa skeittari tms laiha poika shortseissa. En ole varmaa koskaa sellasia pohkeita nähny salilla mitä sillä oli. Kunnon pallot.
 
Ai niinku näin? :LOL:
wstqoj.jpg
34y7gvt.jpg
 
Venytteletkö kuin paljon, ja käytkö hierojalla säännöllisesti?

Venyttelen aina kun ovat kireät ja välillä rullailen ja annan täryä. Hierojalla en ole käynyt koskaan. Ei ne muuten erityisen kireiltä tunnu kuin joskus, mutta kait ne kalvot ovat vaan niin tiukat ettei meinaa saada reeniä perille. Ei tämä enää ihan niin huono tilanne ole kuin joitain kk sitten. Tuntui ettei ole yhtään voimia pohkeissa kun ei niitä saanut supistettua kunnolla. Nyt olen reenannut 2-3kertaa viikkoon niin hieman paremmin saanut tuntumaa ja voimat noussu jonkin verran. Isoilla painoilla reeni tuntuis menevän lihakselta jänteille niin olen tehnyt vaan 10-30 sarjoja. En minä vielä ole toivoa heittänyt kun aika vähän näihin on tullut panostettua. Silloin alkuun oli lyhyt pätkä että reeni meni jostain syystä paremmin perille ja silloin tuli pari senttiä lisää.
 
Enemmän mua ihmetyttää et miten helvetissä reidet voi olla tommoset riisikepit?
Niin, tuossahan on oikeastaan ihan "normaalit" pohkeet (pakkiksen kategoriassa), mutta reisiä ei ollenkaan, niin lopputulos on aika rankan näköinen. Olisi mukava tietää miten tähän lopputulokseen on päädytty.
 
Niin, tuossahan on oikeastaan ihan "normaalit" pohkeet (pakkiksen kategoriassa), mutta reisiä ei ollenkaan, niin lopputulos on aika rankan näköinen. Olisi mukava tietää miten tähän lopputulokseen on päädytty.
Huh.. ompa outo! hehe.. Siinä on selvästi kaikki rasitus menny pohkeille, heitetää nyt tähän et kävelytyyli varmaa hieman pomppiva eikä reisiä sitten vaa treenata ollenkaa.
 
Onpa erikoiset jalat tosiaan, isot pohkeet ja laihat reidet. Kontrasti reisiin lisää illuusiota isoista pohkeista, mutta kyllä ne itsessäänkin aika vakuuttavan kokoiset ovat, selvästi isommat kuin perus sali-Markuilla keskimäärin. Mutta juu, itseänikin kiinnostaisi tietää miten tuohon lopputulokseen on päädytty. Jos siis kyseessä nimimerkki Mäen omat kintut.
 
Mulla kaikkien salivuosien jälkeen, kun aloin harrastamaan juoksua, niin pohkeet kasvoivat huomattavasti ekan kesän aikana. Eli eikun paljasjalkakengillä polkuja juoksemaan. Ja kyse oli siis ihan kestävyysjuoksusta eikä mistään lyhyistä spurteista
 
Millä tavalla parempia nuo uudet pre workout juomat voi olla kuin vanhat missä sai vielä käyttää toimivia aineita?
Toivottavasti tulee hyvän makuisia protskuja kohtuu hintaan ja saisi suoraan oulusta niin ei tarvi muualta tilata.
 
Millä tavalla parempia nuo uudet pre workout juomat voi olla kuin vanhat missä sai vielä käyttää toimivia aineita?
Toivottavasti tulee hyvän makuisia protskuja kohtuu hintaan ja saisi suoraan oulusta niin ei tarvi muualta tilata.
Eikös tuo DMHA ole vielä laillinen aine? Sitä on muistaakseni noissa Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 shopin tehonlisääjissä?
 
Viimeisin pre workout ei toiminut ollenkaan. Kokeilin sitä jopa ennen nukkumaan menoa. Ei mitään vaikutusta. Puheet voi olla kuin poliitikoilla, niin kuin onkin, mutta se totuus..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom