Mikki, laiukean isoille tisseiile, joita löytyy jymylollo-ketjusta.Laukesitko jo?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikki, laiukean isoille tisseiile, joita löytyy jymylollo-ketjusta.Laukesitko jo?
En ole varsinaisesti treenannut kenenkään kanssa. Silloin kun olin esim. kuukauden jenkeissä näin kyllä päivittäin huippujen treeniä ja tehtiin silloin tällöin samassa laitteessakin mm Cormierin, Wheelerin, Tituksen, Cutlerin, Coleman, Dilletin jne kanssa. Myös huippuvalmentaja Charless Classin treenautuksia tuli seurattua. Nämä siis Venicen Gold'silla.
Kuvauksissa olen ollut joidenkin kanssa mm Ernie Taylorin ja Miloksen kanssa ollaan salilla oltu ja juteltu paljon mm Saksassa.
Myös Edin (Gold's Gym ketjun omistaja) jonka luona asuttiin Venicen rannalla, kävi kylässä joitain tähtiä mm Paul DeMayo (rip), joiden kanssa tuli muutama sana vaihdettua. Nasserin kanssa käytiin syömässä ja tietenkin puhuttiin bodauksesta
Joo, en ollut lähelläkään parasta kuntoa.Tuolloin et tainnut olla ihan parhaassa iskussa vai muistanko väärin? Varmaan ollut hieno fiilis, kun ei oo montaakaan vuotta kun varmaan katselit kuvia lehdistä että nämä ovat jotain yli-ihmisä kun on otettu hieman "epärealistisia kuvia" ja sitten itse treenaat heidän kanssaan jopa kovempaa ja isoimmilla painoilla ja tajuat, että kaikilla on omat heikkoutensa eikä tarvitse itse yhtään nöyristellä, päinvastoin. iän ja uran tilanteen puolesta olit jopa etulyönti asemassa
Monet sanoo samaa tuosta pituudestaKyllä ihan kotimaiset raskaan sarjan top-ukotkin ilman pro-korttia säväyttää. Treenaan itse stadissa salilla, jossa ei käy top notch keuonrakentajia ja niitä ei näe usein.
Muistan kellomessuilla pari vuotta sitten Halmo käveli vastaan t-paidassa ja oli säväyttävän iso. Oli myös lyhyempi kuin oletin kuvien perusteella
Joskus isäni kanssa kävimme protskuja ostamassa Haukiputaan Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 varastolta ja meitä oli myyjänä vastassa Markus Heinänen. Molemmat olimme ihan äimän käkenä miten joku voi olla nuin lihaksikas. En oo kyllä sen jälkeen nähnyt yhtä paksulihaista kehonrakentaja. En oo kyllä paljon paksuja bodareita elämäni aikana nähnytkään. Olisi mielenkiintoista nähdä joku oikeasti iso pro niinkuin Savolainen aikanaan
Mikki, laiukean isoille tisseiile, joita löytyy jymylollo-ketjusta.
Joku, jonka kanssa.. runkata??ei edes yritä valehdella että ois joku jonka kanssa runkata.
Mä muistan kun ovaskaisen näin ensimmäisen kerran livenä eräässä bodiliikkeessä. Sattumalta menin juuri samaan aikaan ostoksille. Siellä oli ovaskaisen lisäksi läjä kehonrakentajia, silloin en kyllä muita tiennyt kuin Mikon. Olin aina luullut Mikkoa pitkäksi kehonrakentajaksi kaikkien videoiden perusteella, mutta livenä hän olikin minua suunnilleen olkapäähän saakka. Outoa miten väärän perspektiivin saa videoista. (tästä on suunnilleen noin 7 vuotta)Kyllä ihan kotimaiset raskaan sarjan top-ukotkin ilman pro-korttia säväyttää. Treenaan itse stadissa salilla, jossa ei käy top notch keuonrakentajia ja niitä ei näe usein.
Muistan kellomessuilla pari vuotta sitten Halmo käveli vastaan t-paidassa ja oli säväyttävän iso. Oli myös lyhyempi kuin oletin kuvien perusteella
Mä muistan kun ovaskaisen näin ensimmäisen kerran livenä eräässä bodiliikkeessä. Sattumalta menin juuri samaan aikaan ostoksille. Siellä oli ovaskaisen lisäksi läjä kehonrakentajia, silloin en kyllä muita tiennyt kuin Mikon. Olin aina luullut Mikkoa pitkäksi kehonrakentajaksi kaikkien videoiden perusteella, mutta livenä hän olikin minua suunnilleen olkapäähän saakka. Outoa miten väärän perspektiivin saa videoista. (tästä on suunnilleen noin 7 vuotta)
Onhan se Ovaskainen ihan sieltä pisimmästä päästä kärkipään suomibodareista.
Tarkoituksella käytin tuollaista hassua ilmaisua, kaikki varmana tajusi kuitenkin pointinJoku, jonka kanssa.. runkata??
katso liitettä 155198
Tarkoituksella käytin tuollaista hassua ilmaisua, kaikki varmana tajusi kuitenkin pointin
Se että sulla hiukan kyseenalaisia harrastuksia salin lisäksi?