BB PRO Marko Savolainen

Tuntuu olevan koska osahan ei juo ollenkaan vettä mutta elävät silti noin sata vuotta melko terveenä. Ja onko tämä myös sellainen asia missä voi kehittyä, eli jos et juo niin et tarvi vettä niin paljon? Mulla menee ainakin viikon reenit ihan perseelleen jos esimerkiksi käy kelkkailemassa päivän eikä juo tarpeeksi. Sen jälkeen seuraavalla viikolla joka paikka jumissa ja lihakset vaatii yhden reenin ennen kuin hieman normalisoituu. Ei kaveri ole huomannut samaa mutta se ei juokkaan mitään :rolleyes:

No kyllähän ne satavuotiiaksi elävät juo vettä se on aika saatanan pakollista :D Toki sen voi syödä myös, hedelmistä ja vihanneksista mutta sitä vettä on pakko saada. Mutta joo varmasti voi kehittyä, ainaki psyykkisellä kantilla. Joskus muuttohommissa ollessa pomoni siellä joi työpäivän aikana n.3kuppia vettä aina kahvitaukojen yhteydessä. Siis 3 kokopäivälle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Carrols oli jees, Clubi paras!. Syöminen loppui siihen, kun Hese osti. Ikinä en ole Hesessä käynyt, enkä tule ikinä käymään.

Arvostan sinua suuresti. Itse olen Heseen sortunut, mutta se on tuntunut aina yhtä pahalta kuin olisin pettänyt vaimoani.

Aika moni pk-seudun ulkopuolella asuva ylistää Heseä. Se on käsittämätöntä.
 
Marko, saahan näitä paitoja myös ladyfittinä?
Täytyy kysyä, löytyykö naistenmallia.

Paitoja tulee vaan yhtä kokoa. Jos paita on nyt liian iso, niin ei hätää. Kohta se on pieni, koska reeni kulukee! :oujee:
Tänään tuli heti maastavedossa ennätys uudella paidalla ☺

Sä oot Marko äijä!:D
Kiitos! ☺

Joo en sinulta kysynyt. Sen tiedän että jos alkaa janoa aina odottaan niin ei se riittävästi ole. Tiedän että itse juon tarpeeksi. Lähinnä olisi kiinnostanut mahdolliset haitat jos liian vähän juo, reenaa kovaa ja syö paljon proteiinia. Normi ihmiselle se on aivan sama paljonko juo. Voisi kuvitella että munuaiset ei tykkää jos vähän juo ja reenaa, mutta enpä tiedä miten asia on.
Munuaiset ei tykkää, jos elimistö kuivuu.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No kyllähän ne satavuotiiaksi elävät juo vettä se on aika saatanan pakollista :D Toki sen voi syödä myös, hedelmistä ja vihanneksista mutta sitä vettä on pakko saada. Mutta joo varmasti voi kehittyä, ainaki psyykkisellä kantilla. Joskus muuttohommissa ollessa pomoni siellä joi työpäivän aikana n.3kuppia vettä aina kahvitaukojen yhteydessä. Siis 3 kokopäivälle.

Joo nestettä saa mutta erikseen ei kyllä juo erikseen muuta kuin kahvia. Esimerkiksi lähtee kovilla helteillä päiväksi hilloja poimimaan eikä ota edes juomista mukaan. Silti kerää sen 10l sankollisen. On kyllä melko kuiva ukko mutta ikääkin jo noin 90v. En oikeen tiedä miten tuo on edes mahdollista. Ite varmaan kuolisin. Samaa tuntuu olevan muillakin entisillä metsureilla että juomapullo on täysin tuntematon esine.
 
On ´kyllä hurja ukko jos tuolla määrällä elää :D Vai voikai se tarve jo tuossa iässä ollut muuttunut hieman
 
Joo nestettä saa mutta erikseen ei kyllä juo erikseen muuta kuin kahvia. Esimerkiksi lähtee kovilla helteillä päiväksi hilloja poimimaan eikä ota edes juomista mukaan. Silti kerää sen 10l sankollisen. On kyllä melko kuiva ukko mutta ikääkin jo noin 90v. En oikeen tiedä miten tuo on edes mahdollista. Ite varmaan kuolisin. Samaa tuntuu olevan muillakin entisillä metsureilla että juomapullo on täysin tuntematon esine.

Ehkä se patu söi sen toisen 10 litraa marjoja samalla ku poimi niitä.
 
Kautta historian paras hampurilainen on ehdottomasti Club-Burger jota olen päässyt maistamaan jo 70-luvun lopulla legendaarisessa Carrolsissa. Mikään Big Macci tai whopperi ei tuota pese maussa. :rock:
Kyllä ja myös ne Carrolsin ranskalaiset oli ihan erimaukkaita toisin kuin Hesburgerin kuorrutetut ällötykset !
 
Ihminen selviää hengissä suurinpiirtein viikon jos se ei juo vettä.

Selviää kyllä sen sata vuottakin. Ei vettä ole pakko vetenä juoda kun saa sitä muualtakin. Mutta lähinnä kiinnosti ne haitat reenavalla ja paljon proteiinia syövällä jos ei vettä saa tarpeeksi. Normi ihminen pärjää tosi vähällä mitä olen tässä lähipiirissä sivusta ihmetelly. Eri asia tietysti kuinka järkevää se on.
 
Selviää kyllä sen sata vuottakin. Ei vettä ole pakko vetenä juoda kun saa sitä muualtakin. Mutta lähinnä kiinnosti ne haitat reenavalla ja paljon proteiinia syövällä jos ei vettä saa tarpeeksi. Normi ihminen pärjää tosi vähällä mitä olen tässä lähipiirissä sivusta ihmetelly. Eri asia tietysti kuinka järkevää se on.
Treenitehot laskee, lihakset ei kasva niin hyvin, voimaa ei tule niin hyvin, ravintoaineet ei imeydy niin hyvin jne jne.
 
Arvostan sinua suuresti. Itse olen Heseen sortunut, mutta se on tuntunut aina yhtä pahalta kuin olisin pettänyt vaimoani.

Aika moni pk-seudun ulkopuolella asuva ylistää Heseä. Se on käsittämätöntä.
Hesen soosit burgereiden välissä vaan nostaa ne ihan nextille levelille:heart: Hervannassa tuli pienenä Carrolsissa kyllä joskus syötyä, mutta sen verran harvoin ja nuorena, että ei pääse kyllä pätevää vertailua itse tekeen!:cry:
 
Selviää kyllä sen sata vuottakin. Ei vettä ole pakko vetenä juoda kun saa sitä muualtakin. Mutta lähinnä kiinnosti ne haitat reenavalla ja paljon proteiinia syövällä jos ei vettä saa tarpeeksi. Normi ihminen pärjää tosi vähällä mitä olen tässä lähipiirissä sivusta ihmetelly. Eri asia tietysti kuinka järkevää se on.

Laitetaan vastapainoks empiiristä, ku data harvoin täällä kiinnostaa: mä oon aika herkkä nestehukalle. Ihan hyvin silloin pärjää (esimerkiks intissä +30km marssi meni ihan hyvillä tehoilla juomatta, ku vesipullo jääty), mut ajatteleminen on hankalaa, lihakset kramppaa ja vatsa ei toimi. Etenki toi ummetus on vittumaista arkitouhuissa.
 
Tuntuu olevan koska osahan ei juo ollenkaan vettä mutta elävät silti noin sata vuotta melko terveenä. Ja onko tämä myös sellainen asia missä voi kehittyä, eli jos et juo niin et tarvi vettä niin paljon?
En tiedä voiko siinä kehittyä, mutta voi siihen tottua. Ihan kuin kusihätä. Jotkut on sellaisia, että ei pärjää tunnin automatkaa käymättä välikusella. Tuskin niiden rakko nyt ihan niin pieni on, mutta siihen on totuttauduttu, että heti kun vähän tuntuu, niin on päästävä.

Mä olen ollut ihan pienestä asti sellainen, että en juonut ikinä koulupäivän aikana mitään ja pärjään nykyään ihan hienosti työpäivänkin juomatta. Salilla juon kyllä, mutta saattaa sielläkin mennä pari sarjaa ennen kuin huomaa, että en muuten ottanut vettä. Tiedän, että juon aivan liian vähän, mutta en mä tästä miksikään muutu. Ne on aina lyhytaikaisia kokeiluja kun yrittää opetella juomaan enemmän.
 
En tiedä voiko siinä kehittyä, mutta voi siihen tottua. Ihan kuin kusihätä. Jotkut on sellaisia, että ei pärjää tunnin automatkaa käymättä välikusella. Tuskin niiden rakko nyt ihan niin pieni on, mutta siihen on totuttauduttu, että heti kun vähän tuntuu, niin on päästävä.

Mä olen ollut ihan pienestä asti sellainen, että en juonut ikinä koulupäivän aikana mitään ja pärjään nykyään ihan hienosti työpäivänkin juomatta. Salilla juon kyllä, mutta saattaa sielläkin mennä pari sarjaa ennen kuin huomaa, että en muuten ottanut vettä. Tiedän, että juon aivan liian vähän, mutta en mä tästä miksikään muutu. Ne on aina lyhytaikaisia kokeiluja kun yrittää opetella juomaan enemmän.

Tästä on taisteltu monta kertaa. Nyrkkisääntönä minimille on että kusen pitäs olla kirkasta. Aamukusta ei lasketa. Itellä nesteen määrä pyörii sillon jossain 3-4 litrassa.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom