BB PRO Marko Savolainen

Joo ei sinne noin vain voi mennä ja itsellä suurimpana ongelmana on alhainen hemoglobiini, mikä ei saa juuri yli 120 olla ja näin ollen, kunto ei vaan voi nousta sille tasolle, mitä varsinkin potkunyrkkeily vaatii.
Toinen "ongelma" on minun pituus/painosuhde. Eli minun painoiset ottelijat ovat vähintään 190 cm pitkiä, ja itse olen hieman päälle 173cm.
Jos tuon kuntopuolen saisin "normaaliksi" niin voisin kyllä kisata viimeistään vuoden päästä jossakin kisassa.
Ja älkää kertoko kenellekkään, olen omassa päässä vähän jotain miettinytkin, lajia en vaan ole päättänyt ;)

Make. Millä tuo hemo pidetään noin alhaisena? Syyn varmaan tiedänkin mutta joudutko lääkkeillä pitämään alhaalla vai säännöllinen verenluovutus? Vai jollain muulla keinolla? Sustaa kuitenkin menee korvaushoidolla?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Make. Millä tuo hemo pidetään noin alhaisena? Syyn varmaan tiedänkin mutta joudutko lääkkeillä pitämään alhaalla vai säännöllinen verenluovutus? Vai jollain muulla keinolla? Sustaa kuitenkin menee korvaushoidolla?
Ei sitä tarvi "pitää" alhaalla. Päinvastoin, minulla menee epo-hormoni, että edes pysyy tuossa. Korvauksena menee Nebido
 
Onko sinulla siis luontaisesti hemoglobiini alle raja-arvojen? Vai liittyykö asia jotenkin tuohon siirrännäiseen? Luuydinhän hemoglobiinia tuottaa..
En muista, mitä se on ollut ennen munuaissairautta. Munuaishommaan se itsellä kuitenkin liittyy, alhaalla lainattu teksti.
Pitkäaikaiseen sairauteen liittyvä anemia
Hemoglobiiniarvo laskee monissa kroonisissa sairauksissa. Yleisimpiä ovat munuaisen vajaatoiminta (ks.«Krooninen munuaisten vajaatoiminta (uremia)»6), reumasairaudet ja erilaiset muut krooniset tulehdustilat sekä monet syöpämuodot. Näissä luuytimen kyky tuottaa punasoluja on häiriintynyt. Anemia on yleensä lievää mutta joskus niin huomattavaa, että tarvitaan hoitoa. Rautalääkkeet ja vitamiinit eivät anemiaan auta. Munuaisen vajaatoimintaan liittyvään anemiaan käytetään kerran viikossa pistoksena annosteltua erytropoietiinia, joka aktivoi luuytimen punasolujen tuotantoa. Joskus tarvitaan verensiirtoja
 
En muista, mitä se on ollut ennen munuaissairautta. Munuaishommaan se itsellä kuitenkin liittyy, alhaalla lainattu teksti.
Pitkäaikaiseen sairauteen liittyvä anemia
Hemoglobiiniarvo laskee monissa kroonisissa sairauksissa. Yleisimpiä ovat munuaisen vajaatoiminta (ks.«Krooninen munuaisten vajaatoiminta (uremia)»6), reumasairaudet ja erilaiset muut krooniset tulehdustilat sekä monet syöpämuodot. Näissä luuytimen kyky tuottaa punasoluja on häiriintynyt. Anemia on yleensä lievää mutta joskus niin huomattavaa, että tarvitaan hoitoa. Rautalääkkeet ja vitamiinit eivät anemiaan auta. Munuaisen vajaatoimintaan liittyvään anemiaan käytetään kerran viikossa pistoksena annosteltua erytropoietiinia, joka aktivoi luuytimen punasolujen tuotantoa. Joskus tarvitaan verensiirtoja

Sattumoisin munuainen tuottaa tuossa mainittua erytropoietiinia eli EPOa. Mm. tästä syystä munuaisten vt voi johtaa anemiaan.
 
En tunne ketään joka olis punttihommissa saanu ojentajan jännettä poikki. Tapaturmissa kylläkin. Kunnon ilmalennot ja käsi edellä vastaan ottaneet.

Se on ihan fakta, että anabolisten ja etenkin korkea teston käyttö heikentää sidekudosta. Mullakin napsahti rintalihaksen jänne vähäsen irti humeruksesta parin vuoden käytön kohdalla ihan tuosta noin vaan ja pienellä kuormalla.
 
Kiitos tosi paljon! Fiilikset on kyllä katossa :)

Nonii! Kun saisi saman makuisen proteiinijauheen kuin refection, niin olisi kyllä huippu homma. Onko muka mahdoton homma tehdä hyvän makuinen protskujauhe? Ei ole 10v aikana sattunut sellaista vastaan. Tai olisi edes mauttomia.
 
Intra ja pwo tip top, muilla ei niin väliä. Jos oikeasti tulee toimivat niin siirryn samantien kuluttajaksi kyseiselle brändille.
 
Mitä säädöksiä nois on? Vai onko niin päin että mitä säädöksiä ei ole? :D
Mitään ainetta, mitä ei ole luokiteltu uuselintarvikkeeksi, ei saa käyttää, vaikka se ei olisi ihmiselle vaarallista. Ulkomaillahan ne voi käyttää paljon vapaammin kaikkea vs mitä Suomessa voi käyttää.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom