BB PRO Marko Savolainen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko nyt ihan varma? Luke itse kusui tota poseeraustyyliään "half-vacuum" nimellä podcastissa.

Näytti muuten ihan erilaiselta poselta toi eka kuva mihin kommentoin. Edestä päin katsottuna varsinkin näytti täysin perus tuplat edestä posena. Tää toinen on kyllä enemmän vakuumityylinen pose, joka on itseasiassa tosi siistin näköinen.
 
Näytti muuten ihan erilaiselta poselta toi eka kuva mihin kommentoin. Edestä päin katsottuna varsinkin näytti täysin perus tuplat edestä posena. Tää toinen on kyllä enemmän vakuumityylinen pose, joka on itseasiassa tosi siistin näköinen.
Tuo on kyllä siisti, ehkä siksi, että vatsapalikat näkyy vacuumista huolimatta, eikä pelkät kylkiluut.
 
Ainoa agenda elämässä on stalkata muita ja sitten tehdä kaikkensa niiden kiusaksi.

Tuskin täällä ketään stalkkaillaan tai kiusataan, mut ei se musta väärin ole kaikenmaailman käärmeöljyn rahastuksiin ottaa kantaa, jos kohde vielä itse julkisuuteen työntyy ja sillä hyötyy. Eikö se myös avaa ihmisten mielipidevapauden julkkiksen toimista ja busineksesta. Tämä ei nyt sinua niin koske, mutta kaikkea paskaako mihin ei itse usko (eikä tiede), täällä pitäisi vain kehua, tukea ja värväytyä vaikka myyntiagentiksi vielä. Asioista mitään tietämättömätkin ihmiset kun sattumoisin vain täältä paljon neuvoja lukevat, niin onhan se omistuista jos keskustelupalstalla vain tietty kanta tuotteista, palveluista ja julkisuuden henkilöistä annetaan pysyä näkyvillä. Kaikki huuhaan myyntiä kritisoivat kommentithan täältä poistetaan. Tosin itse jos olet jotain vastaan niin sen kyllä saat palstalla kertoa ja sinun mielipiteesi kyllä pysyy palstalla kaikkien luettavana. Poistoon lähtee varmaan tämäkin.
 
@SUPERMASSA Täällä käy keskustelu kuumana, toivottavasti et kuitenkaan muiden kilpailijoiden tavoin katoa täältä. Paljon jengi arvostelee sun tekoja, mielipiteitä. Helppo se on jälkiviisaana täällä puhua omistaumisesta ja genetiikasta kun ei ole samaa helvettiä käynyt läpi, taikka ikinä oikeasti omistautunut johonkin asiaan niin paljon. Ihmisiä on erilaisia on introverttejä ja ekstroverttejä joiden on vaikea ymmärtää henkisellä tasolla toisiaan ja heidän tekojaan. Täällä on kuitenkin paljon jengiä jotka haluaisivat kuulla mielipiteitä kaverilta joka on oikesti kehittynyt tavalla johon kukaan muu ei tällä pallolla ole kyennyt. Olet kuitenkin tämän pienen maan ja vielä pienemmän, mutta sitäkin kovemman lajin suurimpia motivaattoreita

Kiitos ja Kumarrus :worship:
 
Miksi sä vertaat vakuumia pömppömahaan? Nyt on kyse siitä, että kisoissa olisi normaalin näköinen vatsa siistillä sixpackilla, kuten vaikka Markolla oli versus kuoppa.
Eihän kellään kokoajan ole vakuumi, vaan sen voi halutessaan tehdä, ja se että pystyy vakuumiin tarkoittaa suurinpiirtein kaikisa tapauksissa hyvää keskivartalokontrollia, joten vertasin hyvää keskivartalokontrollia huonoon
 
Screenshot_20190326-213609.png
Screenshot_20190326-213557.png
Screenshot_20190326-213509.png
Screenshot_20190326-212744.png
Screenshot_20190326-212729.png
Screenshot_20190326-213640.png
Joltain penkkipunnerruksen kisakooste videolta missä joku näytti markolle meneviä teetettyjä kuvia
 
@SUPERMASSA Täällä käy keskustelu kuumana, toivottavasti et kuitenkaan muiden kilpailijoiden tavoin katoa täältä. Paljon jengi arvostelee sun tekoja, mielipiteitä. Helppo se on jälkiviisaana täällä puhua omistaumisesta ja genetiikasta kun ei ole samaa helvettiä käynyt läpi, taikka ikinä oikeasti omistautunut johonkin asiaan niin paljon. Ihmisiä on erilaisia on introverttejä ja ekstroverttejä joiden on vaikea ymmärtää henkisellä tasolla toisiaan ja heidän tekojaan. Täällä on kuitenkin paljon jengiä jotka haluaisivat kuulla mielipiteitä kaverilta joka on oikesti kehittynyt tavalla johon kukaan muu ei tällä pallolla ole kyennyt. Olet kuitenkin tämän pienen maan ja vielä pienemmän, mutta sitäkin kovemman lajin suurimpia motivaattoreita

Kiitos ja Kumarrus :worship:
Kiitos kuuluu kaikille teille, jotka olette kiinnostuneet minun tekemisistäni joten myös sinne ISO kiitos ja kumarrus :)

Ei minun kanssa tarvitse olla aina samaa mieltä, eikä tehdä asioita todellakaan samalla tavalla kuin minä olen tehnyt.
Mutta arvostelijalla/arvostelijoilla voisi olla jonkun näköistä näyttöä omalla kohdalla, eikä vaan mielipide, tai tutkimus tulos.
Mutta meillä kaikilla on sananvapaus ja tämä on tätä päivää :)
 
katso liitettä 153916 katso liitettä 153917 katso liitettä 153918 katso liitettä 153919 katso liitettä 153920 katso liitettä 153921Joltain penkkipunnerruksen kisakooste videolta missä joku näytti markolle meneviä teetettyjä kuvia
Nuo missä yksin poseeraa, niin on PM-kisoista, missä minun piti kisata, mutta olin kehittynyt niin paljon, että olinkin tähtiesiintyjä. Olin tehnyt 6kk yli 10 kg lihasmassaa :) Silloin sain ammattilaiskortin ja olin sen hetken nuorinammattilainen (muistaakseni)
 
Nuo missä yksin poseeraa, niin on PM-kisoista, missä minun piti kisata, mutta olin kehittynyt niin paljon, että olinkin tähtiesiintyjä. Olin tehnyt 6kk yli 10 kg lihasmassaa :) Silloin sain ammattilaiskortin ja olin sen hetken nuorinammattilainen (muistaakseni)
Kumpi teistä Priest vai sinä sai ammatilaiskortin nuorempana?
 
Kumpi teistä Priest vai sinä sai ammatilaiskortin nuorempana?
Priest sai aiemmin. Olisko saanut joskus -93, kun oli menossa amateur IRONMAN:iin, mutta oli niin kova, että Wayne Demilia sanoi, että voit osallistua Pro IRONMAN kisaan. Muistaakseni meni näin. Muistan kun katselin lehdestä silloin Lee:n kuvia, ja ajattelin, että onpa kova junnu :) Vuoden päästä Ruotsin B&K-magasine:ssa oli minusta juttu ja kuvateksti "Priest WHO?" :)
Lee on syntynyt 1972 ja minä -73.
 
Mites muuten Make kun oot kuitenki vahava ollu ja isot romut ollut kyykyissä ja rintareeneissä aikanaan niin mites selän kanssa? Esim kulumasoudussa onko millasia parhaimmillaan liikkunu? Jonkin alatalja pätkän muistan Youtubesa jossa vejit täyellä pakalla (en kyllä tiedä pakan painoa) johon oli vielä kylykeen levypainoja laitettu lisäksi.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom