BB PRO Marko Savolainen

Tästä pitää kopata vinkki taltee! Kiitos. Mitä sanosit jos jokatoinen kulumasoutu veto vedettäs, leveellä 90 kulmassa ja toinen sitten enempi toho Dorianin tyyliin? Vai onko järkevämpi ottaa aina yhtä kerrallaan esim kuukausi ja siirtyä toiseen?
Ei mitään tarvetta sen kummempaan liikepriorisaatioon soudun kulman osalta jos selän kehitys on normaalin tasapainoista. Pärjäät vallan hyvin perusotteella kunhan vain teet niitä soutuja. Sitten jos siellä alkaa näkymään kehitystä, jossa selän paksuus vain ei ota tullakseen, niin ala tekemään ne kulmasoudut kauttaaltaan keskiselkää ajatellen. Latsit tulee kuitenkin tehtyä helposti muilla liikkeillä.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Markossa on se poikkeuksellista näin suomalaisittain että pystyy kehumaan itseään. Valtaosahan koko ajan lähes morkkaa itseään ja ei kehu tai välttämättä ole niin ylpeä omista suorituksista ettei porukka luule ylimieliseksi kusipääksi. Vaikka nyt helppona esimerkkinä Utti, joka videossa "säälittävä kynäniska blaablaa" :whistle:

Ja mun mielestä Make ei tosiaankaan ole ylimielinen kusipää.
 
Markossa on se poikkeuksellista näin suomalaisittain että pystyy kehumaan itseään. Valtaosahan koko ajan lähes morkkaa itseään ja ei kehu tai välttämättä ole niin ylpeä omista suorituksista ettei porukka luule ylimieliseksi kusipääksi. Vaikka nyt helppona esimerkkinä Utti, joka videossa "säälittävä kynäniska blaablaa" :whistle:

Ja mun mielestä Make ei tosiaankaan ole ylimielinen kusipää.
Osan ei tartte edes haukkua itseään kun muut tekee sen niiden puolesta.
 
Mitä @SUPERMASSA olisit itse muuttanut parhaasta kunnostasi? Koitko silloin, että jokin lihasryhmä olisi voinut olla vieläkin parempi? Jos otetaan vaikka legendaarinen 1997 never forget -kunto; jäikö parannettavaa, vai olitko tyytyväinen?
 
Mitä @SUPERMASSA olisit itse muuttanut parhaasta kunnostasi? Koitko silloin, että jokin lihasryhmä olisi voinut olla vieläkin parempi? Jos otetaan vaikka legendaarinen 1997 never forget -kunto; jäikö parannettavaa, vai olitko tyytyväinen?

Rinnat olisi saaneet olleet paksummat, reisien swiipit olisi saanut olla paremmat, ojentajat olisi saanut olla paremmat, olkapäät paksummat (ja ennen kaikkea leveämmät) selkä olisi saanut olla leveämpi ja pohkeet paljon isommat. Olin tyytyväinen hauiksiin ja ehkä takareisiin.
Parhaimmillani olin -94-95.
 
Tässä viime kesän "koedieetin" kuntoa. Hyvin vielä nahka pysyi mukana ja muutenkin kroppa toimi niinku nuorena :)
 

Liitteet

  • 20190327_181748.jpg
    20190327_181748.jpg
    531,5 KB · Katsottu: 1 323
Osan ei tartte edes haukkua itseään kun muut tekee sen niiden puolesta.
Onhan se ikävää että päätä sulle auottu turhasta, mutta onko sitä pakko joka ikinen kerta tuoda esille? Kyllä se varmaa kaikille on tullut selväksi.

Nii ja tämä ei sitten ollut vittuilua vaan ihmettelen miksi sitä pitää tuoda kokoajan esille, tuohan on kuin heittäis bensaa liekkeihin eli antaa näille vittuilijoille vaan lisää aihetta piruilla kun pääsivät ihon alle.
 
Tässä viime kesän "koedieetin" kuntoa. Hyvin vielä nahka pysyi mukana ja muutenkin kroppa toimi niinku nuorena :)

Jos joku aamu heräisit, niin että munuainen ja lihakset olisivat kunnossa eikä muitakaan terveys esteitä, niin ei varmaan menisi kauaa että olisit tuossa kunnossa ainakin 20kg isompana?
 
Onhan se ikävää että päätä sulle auottu turhasta, mutta onko sitä pakko joka ikinen kerta tuoda esille? Kyllä se varmaa kaikille on tullut selväksi.
Onhan se ikävää että mun elämä on joillekin myrkkyä, mutta onko sitä pakko toitottaa joka päivä? Kyllä se varmaan viimeisen 15 vuoden aikana on tullut jo selväksi.
 
Jos joku aamu heräisit, niin että munuainen ja lihakset olisivat kunnossa eikä muitakaan terveys esteitä, niin ei varmaan menisi kauaa että olisit tuossa kunnossa ainakin 20kg isompana?
30-40kg tekisin 6-9 kuukauteen. Lähempänä varmaan 30 kg, niin ei olis pumppu niin ihmeissään :)
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa oisi jos löytyisi joku "koekaniini" johonki 6kk "Bodaa kuin Marko" sarjaan jossa todellakin tehtäis miten Marko teki ja neuvoo. Vaikka kylläkin taitaa meleko harvassa ne olla jotka tuohon lähtisi
 
@SUPERMASSA Tuli muuten mieleen kun olet sen 80kg lihasta tehnyt siihen 4 vuoteen, nii oliko nuista 2 ensimmäistä naturaalina? Joku muistikuva oisi että olisit 2 vuotta naturaalina ollut ennenku siirryit "voiman pimeälle puolen" :D. Niin mitä arvioisit paljonko tuosta lihasmassasta tuli naturaali aikana?
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom